Associated T4
#1
Postat 31 August 2010 - 12:46 AM
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_post-32433-1283106258.jpg
Am castigat la tombola organizata pentru participantii la FX racing mures un Team Associated T4 Factory Team Kit:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0323.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0324.jpg
Dupa prima "zi" (de la ora 22:40 la 24:10) de montat:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0326.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0327.jpg
Deocamdata totul a decurs conform manualului, nici o problema notabila, manualul este foarte intuitiv, piesele sunt de calitate buna si se potrivesc fara modificari sau ajustari.
Din lipsa de timp e posibil ca acest montaj sa decurga mai greoi, insa va tin la curent cu ceea ce am avansat.
Stima
P.S. Multumesc organizatorilor competitiei pentru ca au facut posibil acest topic :rolleyes:

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#4
Postat 31 August 2010 - 12:56 PM

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#5
Postat 31 August 2010 - 11:47 PM
Pentru ziua de azi mi-am propus sa ma ocup cu un singur pachet din kit anume pachetul "C" dupa ce ieri am terminat "A"si "B"
Ia uitati ce a ramas dupa 1 ora de lucru:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0327-1.jpg
Un milion de pungi si pungulite..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si produsul final........
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0324-1.jpg
Am TRANSMISIE......... :)
Pareri:
Din nou impresionat de modul in care te ajuta manualul. Transmisia e foarte asemenatoare cu cea de Evader cu care asi putea spune ca sunt familiar deja (am desfacut-o de vreo 4-5 ori). Slipper-ul este cu 2 pad-uri si ceea ce mi se pare ciudat este ca Spur-ul nu este prins cu nici un surub (la Evader aveam 3 care treceau prin spur prinzand-ul de o placa) singurul mod de fixare a spur-ului fiind apasarea celor 2 sliper pad-uri.
Un nou lucru interesant (cel putin pentru mine) este Thrust bearing-ul care este format din doar 2 placute intre care sunt prinse 6 bilute fara nici un fel de colivie. Solutie intalnita deja de mine la Evader dar doar ca improvizatie la repararea acestuia dupa ce mi s-a distrus colivia...........
Urmeaza CVD-uri si brate spate........
Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 31 August 2010 - 11:50 PM

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#6
Postat 01 September 2010 - 07:21 AM
daniZZ, la Sep 1 2010, 12:47 AM, a spus:
Pentru ziua de azi mi-am propus sa ma ocup cu un singur pachet din kit anume pachetul "C" dupa ce ieri am terminat "A"si "B"
Ia uitati ce a ramas dupa 1 ora de lucru:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0327-1.jpg
Un milion de pungi si pungulite..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si produsul final........
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0324-1.jpg
Am TRANSMISIE......... :wub:
Pareri:
Din nou impresionat de modul in care te ajuta manualul. Transmisia e foarte asemenatoare cu cea de Evader cu care asi putea spune ca sunt familiar deja (am desfacut-o de vreo 4-5 ori). Slipper-ul este cu 2 pad-uri si ceea ce mi se pare ciudat este ca Spur-ul nu este prins cu nici un surub (la Evader aveam 3 care treceau prin spur prinzand-ul de o placa) singurul mod de fixare a spur-ului fiind apasarea celor 2 sliper pad-uri.
Un nou lucru interesant (cel putin pentru mine) este Thrust bearing-ul care este format din doar 2 placute intre care sunt prinse 6 bilute fara nici un fel de colivie. Solutie intalnita deja de mine la Evader dar doar ca improvizatie la repararea acestuia dupa ce mi s-a distrus colivia...........
Urmeaza CVD-uri si brate spate........
Spor in continuare.
Nu poti zice sa spurul este prin doar in cele doua pad-uri, defapt alea il tin strans, el sta pe axul de ghidare de la roata mica din transmisie.
Asa este si la losi si nici odata nu am avut probleme PLUS ca asa NU o sa ai vreun fel de bataie in spur! (exceptie la spur deformat :lol:)
La trust bearing presupun ca are un fel de canal in care "stau" bilele, nu sunt chiar doua saibe normale.
PS: Transmisia aproape identica cu cea de Losi :) desi cred ca toate tr/b uggy-urile sunt pe acelasi principiu in general...
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 01 September 2010 - 07:25 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#7
Postat 07 September 2010 - 12:31 AM
Cu pasi marunti dar inaintam......(cum ne lasa timpul, familia si job-ul....)
Azi m-am ocupat de alte 2 pachete care totalizate contineau puntea spate.....
Azi a fost prima data cand m-am apucat sa montez un CVD....A fost OK
Cateva poze:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0019.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0008.jpg
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0011.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0009.jpg
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0018.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0012.jpg
Arata deja a roller........
deocamdata nimic notabil...totul decurge conform planului si manualului......
Cred ca ar fi timpul sa incep un To Do List:
1. Lipit roti
2. Vopsit caroseria
3. Montat electronica
4. Ansamblat amortizoare
5. Terminare/finisare montaj kit.....
6. Test RUNNNNNN>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..........................................................
Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 07 September 2010 - 12:32 AM

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#8
Postat 07 September 2010 - 08:54 AM
daniZZ, la Sep 7 2010, 01:31 AM, a spus:
Cu pasi marunti dar inaintam......(cum ne lasa timpul, familia si job-ul....)
Azi m-am ocupat de alte 2 pachete care totalizate contineau puntea spate.....
Azi a fost prima data cand m-am apucat sa montez un CVD....A fost OK
Cateva poze:
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0019.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0008.jpg
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0011.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0009.jpg
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0018.jpg http://i438.photobucket.com/albums/qq106/daniZZ75/AE%20T4%20FT/th_IMG_0012.jpg
Arata deja a roller........
deocamdata nimic notabil...totul decurge conform planului si manualului......
Cred ca ar fi timpul sa incep un To Do List:
1. Lipit roti
2. Vopsit caroseria
3. Montat electronica
4. Ansamblat amortizoare
5. Terminare/finisare montaj kit.....
6. Test RUNNNNNN>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..........................................................
foarte frumos :D iti dau 2 sfaturi: lasa caroseria ultima si ai mare grija cum lipesti rotile,daca vrei te ajut eu ;) ahhh si inca unul:cauta "fise" cu setari la unghiuri/suspensie pentru aderenta foarte putina daca vrei sa te dai la noi pe pista :)
Bafta in continuare si sper sa o vad cat mai repede pe pista!
#9
Postat 07 September 2010 - 09:18 AM
de fapt construiesc masina conform unui astfel de setup........
Caroseria o sa-mi ia cca 1 saptamana, la ritmul la care lucrrez eu si la modelul la care m-am hotarat.
Prezentarea oficiala a masinii gata de drum va avea loc la cursa de anduranta.......deci am timp..........

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#11
Postat 09 September 2010 - 12:22 AM
Daca la clasa Truck Short vor fi admise motoare modified nu am cum sa concurez cu brushless-urile.......
Progrese, azi am lipit rotile.
http://a.imageshack.us/img225/8496/img0012fe.th.jpghttp://a.imageshack.us/img5/181/img0011zn.th.jpg
http://a.imageshack.us/img839/7341/img0008u.th.jpghttp://a.imageshack.us/img718/3848/img0013gp.th.jpg
Tot azi am taiat la plotter si mask-urile pentru grafica carcasei......daar asta mai tarziu.

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#12
Postat 09 September 2010 - 12:57 AM
daniZZ, la Sep 9 2010, 01:22 AM, a spus:
Daca la clasa Truck Short vor fi admise motoare modified nu am cum sa concurez cu brushless-urile.......
Progrese, azi am lipit rotile.
http://a.imageshack.us/img225/8496/img0012fe.th.jpghttp://a.imageshack.us/img5/181/img0011zn.th.jpg
http://a.imageshack.us/img839/7341/img0008u.th.jpghttp://a.imageshack.us/img718/3848/img0013gp.th.jpg
Tot azi am taiat la plotter si mask-urile pentru grafica carcasei......daar asta mai tarziu.
cum sa nu ai cum sa concurezi?:D pe o pista tehnica ca asta de la targu mures un motor stock e de ajuns :) .Te poti da la 2 clase:stock:evader;modified:t4ft
#13
Postat 09 September 2010 - 02:47 AM
Daca imi amintesc bine timpii din prima etapa, cu Firestorm-ul stock faceam cam 23 de secunde pe tur, in timp ce cu cel brushless aveam cam 21. Nu mai stiu daca astia erau timpii exact-exact dar diferenta era de 1.5 - 2 secunde, in conditiile in care masinile erau configurate aproape identic.
Ca alternativa la brushless, gasesti usor un motor periat cat de puternic vrei, doar sa ai ESC sa-l tina.
#14
Postat 09 September 2010 - 10:27 AM
#15
Postat 13 October 2010 - 08:56 AM
Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 13 October 2010 - 08:57 AM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club