Modelism - RHC Forum: TEMA DE CASA! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

TEMA DE CASA! Sau cum sa construiesti un aeromodel!

#541 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 09 September 2005 - 06:41 PM

asa si inca o itrebare.
nu prea am de unde sa dau fo 60 lei pe un reductor dar am strunguri, freze si masini de danturat plus materiale
asa ca la un reductor 3:1 cati dinti are pinionul/roata si care este modulul.
acum referitor la materiale
pt pinion am zis ca pun alama
pt roata am de ales intre: textolit, duramit, teflon, alama, aluminiu, bronz si mai sunt deci ce sa aleg ??? :D
pt roata o sa folosesc rulmenti radial-axiali la sprijin
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#542 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 September 2005 - 05:55 AM

eu as zice ca raportul de transformare e 3:1 (pentru dinti)... dar s-ar putea sa mai fie vreun truc despre care sa nu stiu...

MIG-29
0

#543 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 September 2005 - 06:04 AM

3:1 e la dinti.
in general sunt facute din plastic din cauza (economiei dematerial) greutatii.
in rest nu e nici un truc.un simplu reductor cu 2 roti dintate.
flying is my life...
0

#544 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 10 September 2005 - 07:36 AM

pai il rezolv eu cumva
da ce ziceti mai peste tot pinionu l-am vazut facut din alama(usor si nu prea are moarte) iar roata ma gandeam la teflon ca iar se uzeaza super greu
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#545 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 September 2005 - 08:34 AM

D3xt3r_Jr., la 10 Sep 2005, 07:36, a spus:

pai il rezolv eu cumva
da ce ziceti mai peste tot pinionu l-am vazut facut din alama(usor si nu prea are moarte) iar roata ma gandeam la teflon ca iar se uzeaza super greu

buei tu la 7:36 dimineata-sambata n-ai altceva de facut decat sa mori de grija pinioanelor? lasa-le dreq ca ai timp de ele.

Orice metal serios rezista! plasticu` e prost pentru asa ceva pentru ca in timp ii poti zice papa!

acuma dispari la somn ca e sambata dimineata!

MIG-29
0

#546 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 10 September 2005 - 08:47 AM

a plecat mama la buna la 8 si a trebuit sa ma trezesc sa ii zic bbye. si eu daca ma trezesc nu ma mai pot culca la loc. plus ca era 8:36 cand am posta caceasu de pe RHC merge cu o ora inapoi
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#547 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 September 2005 - 06:41 AM

Alama cu teflon este ok.
Daca spui ca ai freze melc modul cu modulul de 0,4 atunci este realizabil.
Arunca o privire si aici http://www.gws.com.tw/english/product/powe...powersystem.htm
Vezi combinatiile de motor, elice si raport de transmisie. Chiar daca ai alt motor tot iti faci o idee...parerea mea.
Cred ca ambele roti metalice iti complica viata deoarece ai nevoie de ungere. In acest context ideal ar fi teflonul grafitat pentru roata mare.
0

#548 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 11 September 2005 - 09:02 AM

motoru e speed 400 de la GWS.
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#549 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 11 September 2005 - 09:06 AM

MIG-29, la 10 Sep 2005, 08:34, a spus:

...
acuma dispari la somn ca e sambata dimineata!

MIG-29

Norocu' tau cu alt FUS!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#550 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 11 September 2005 - 09:06 AM

ORAR !!! :rolleyes: :(

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#551 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 11 September 2005 - 09:20 AM

lasa nea doctor ca de maine incepe scoala :rolleyes: si orar e pana la vara
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#552 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 11 September 2005 - 09:26 AM

D3xt3r_Jr., la 11 Sep 2005, 09:20, a spus:

lasa nea doctor ca de maine incepe scoala :( si orar e pana la vara

Iar n-ai inteles @ Dexter! :(
Era vorba de FUSUL ORAR a lui MIG_29 ! :rolleyes:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#553 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 11 September 2005 - 09:28 AM

eh se mai intampla :rolleyes: :(
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#554 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 September 2005 - 05:16 PM

D3xt3r_Jr., la 11 Sep 2005, 09:02, a spus:

motoru e speed 400 de la GWS.

Atunci esti baftos.
Alege exact raportul de transmisie in functie de elice sa ai randamentul sau tractiunea maxima.....cum vrei tu.
Singura modificare rationala fata de reductoarele lor ar fi....daca ai posibilitatea....sa faci rotile cu dinti inclinati.
Ai avea avantaje: durabilitate crescuta, zgomot mai mic....
0

#555 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 September 2005 - 05:27 PM

Se poate si asa ?, la 11 Sep 2005, 17:16, a spus:

Ai avea avantaje: durabilitate crescuta, zgomot mai mic....

eu cred ca glumesti!!! :( :(
zgomot ? hehehehee -ce draq de zgomot face ala? ia sa vezi tu un motor adevarat fara toba cum face....
fiabilitate? adica ai impresia ca o sa tina mai putin decat avionu? hehehehehe
am un reductor 3:1 gws full plastic cu ceva bucsi de alama.zboara de un an de-i vine rau....si nu are nici pa draq.
daca cumva chiar incepe sa faca zgomot peste 3 db ,mai pun o semipicatura de ulei de mecanisme fine,si iar e liniste 2-3 saptamani.

dar eu cred ca ai glumit cu postul cu dintii inclinati....
flying is my life...
0

#556 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 September 2005 - 12:49 AM

De ce sa glumesc?
Daca ai citit atent am scris sa faca asa daca are posibilitatea. Daca face prelucrarile mecanic este aceeasi munca daca este cu dinti drepti sau inclinati. Care este problema? Daca se poate mai bine cu acelasi pret de ce nu?
Iar cu full plastic...si pinionul este din plastic? Eu nu am vazut dar daca spui tu...am mai invatat ceva.

PS. Stiu cum face un motor adevarat fara toba...de vreo 30 de ani.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 September 2005 - 12:51 AM

0

#557 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 September 2005 - 07:07 AM

roti cu dinti inclinati???
vorbiti de pinioanele alea care arata ca un trunchi de con?? :D
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#558 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2005 - 09:28 AM

Nu Dex, e vorba de aceleasi pinioane pe care le-ai fi facut. Doar ca dintii nu vor fi drepti, adica perpendiculari pe planul pinionului,sau paraleli cu axa de rotatie, ci inclinati la un unghi pe care i-l poti realiza mecanic. Pinioanele raman tot CILINDRICE. Doar dantura e inclinata.
Are dreptate Se Poate..., INSA trebuie sa ai foarte mare grija cand fixezi centrele de rotatie ale pinioanelor. Daca ai jocul prea mare, se rad dintii!
Daca e prea mic...iar nu-i bine.

Cu stima,
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 12 September 2005 - 09:28 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#559 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 September 2005 - 12:53 PM

pavcostel, la 12 Sep 2005, 09:28, a spus:

Nu Dex, e vorba de aceleasi pinioane pe care le-ai fi facut. Doar ca dintii nu vor fi drepti, adica perpendiculari pe planul pinionului,sau paraleli cu axa de rotatie, ci inclinati la un unghi pe care i-l poti realiza mecanic. Pinioanele raman tot CILINDRICE. Doar dantura e inclinata.
Are dreptate Se Poate..., INSA trebuie sa ai foarte mare grija cand fixezi centrele de rotatie ale pinioanelor. Daca ai jocul prea mare, se rad dintii!
Daca e prea mic...iar nu-i bine.

Cu stima,
Costel

Si ce castigi facand asta ? ca nu inteleg ....
DT
0

#560 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 September 2005 - 01:29 PM

Daca la rotile cu dinti drepti ai in agrenare la un moment dat doar 1 dinte....1 dinte si ceva ( adica inainte de a iesi din angrenare primul dinte intra in angrenare dintele urmator ) la cele cu dinti inclinati sunt mai multi dinti in angrenare in acelasi timp. Deci forta pe fiecare dinte este mai mica, angrenarea este mai lina....Este muuult mai bine.
Nu se foloseste in mod curent la reductoarele facute in masa deoarece pinionul este facut din bara extrudata...deci dinti drepti. In acelasi timp roata injectata se face intr-o matrita mult mai ieftina.
Daca facem prelucrarile pe masina de danturat cu freza melc modul totul se schimba. Doar se inclina scula.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 September 2005 - 01:30 PM

0

#561 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 September 2005 - 01:56 PM

Se poate si asa ?, la 12 Sep 2005, 13:29, a spus:

Deci forta pe fiecare dinte este mai mica, angrenarea este mai lina....Este muuult mai bine.

La reductoarele pe care le folosim la aero nu prea se pune fiindca cine s-a busit cu ele a constat ca nu se barbieresc dintii ci striatiile care il tin fix pe ax.
Iar la pretul pe care il are un astfel de motor cu reductor NU MERITA UMBLATURA ;) sa-l faci HOME MADE!
Am avut sdemii de carcase de reductor sparte, axe indoite, caneluri din roata de plastic duse,
DAR NICIODATA DINTI BARBIERITI!
0

#562 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 September 2005 - 02:27 PM

D3xt3r_Jr., la 9 Sep 2005, 18:41, a spus:

asa si inca o itrebare.
nu prea am de unde sa dau fo 60 lei pe un reductor dar am strunguri, freze si masini de danturat plus materiale
asa ca la un reductor 3:1 cati dinti are pinionul/roata si care este modulul.
acum referitor la materiale
pt pinion am zis ca pun alama
pt roata am de ales intre: textolit, duramit, teflon, alama, aluminiu, bronz si mai sunt deci ce sa aleg ??? ;)
pt roata o sa folosesc rulmenti radial-axiali la sprijin

Dar daca asta-i placerea omului....de ce il descurajezi?
0

#563 Useril este offline   King_Gath 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 59
  • Inregistrat: 10-August 05

Postat 12 September 2005 - 05:49 PM

Azi mi-a venit Magnumul de 4cm3.
Elberati cerul ca vine sperietoarea.....
Fight...Win....Prevail
0

#564 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 September 2005 - 06:24 PM

D3xt3r_Jr., la 9 Sep 2005, 18:41, a spus:

........
pt roata o sa folosesc rulmenti radial-axiali la sprijin....


Daca gasesti la marimea aia da si mie de stire! ;)

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 12 September 2005 - 06:24 PM

0

#565 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 September 2005 - 08:28 PM

am deja cu diametrul interior de 3mm sunt dintr-un ventilator de sura de calculator ff buni
lati se invart usor etc
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#566 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 September 2005 - 01:23 PM

Freza melc modul de 0,4 ai gasit ?
Masina de danturat accepta freza ?
0

#567 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 13 September 2005 - 02:40 PM

inca nu m-am uitat da ce cu modul de 0,75 sau 1 nu e bun?
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#568 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 September 2005 - 05:29 PM

Prea mare dintele. Fa un calcul cati dinti poti face la pinion. Doar daca nu vrei sa-l faci mai mare in diametru. Dar din acel moment dimensiunile intregului reductor cresc spectaculos.
Cea mai mica freza melc modul pe care am vazut-o eu o avea un nenea de la Metalo Globus ( faceau pinioanele de la jucarii....) si avea modulul de 0,6. de aceea te-am intrebat daca ai scule. Ca altfel toata agitatia a fost in van :lol:
0

#569 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 13 September 2005 - 05:36 PM

lasa ca si cu modul de 0.75 se poate undeva la 13 dinti si 39 dinti. eu am de la un joc ERECTOR un pinion cu 19dinti si o roata cu 57 dinti ambele din plastic cu tambur de alama si cantaresc impreuna ~12grame
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#570 Useril este offline   Blue Raven 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 742
  • Inregistrat: 07-August 05

Postat 15 September 2005 - 07:28 PM

Salutare la toti zburatorii atat cei ce construiesc cat si cei ce stau la manse!

Am revenit cu niste poze dupa o perioada de pauza!

Asa ca hai sa nu mai pierdem timpul si sa va arat ce natie de avion a iesit! ;)
Stima,
Blue Raven
0

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu