bizu, la Jun 9 2010, 02:07 PM, a spus:
Asta daca insisti sa-l repari acum.
Te poti orienta la un model mai simplut si cu mult mai ieftin, utilizind cit mai mult din echiparea pe care o ai deja.
E plin forumul de sfaturi si indrumari asupra primului model.
Faptul ca ai busit motor, acumulator si ce ai mai zis tu acolo, e nasol dar cu timpul, o sa te uiti mirat in raft si-o sa te intrebi cind mama draq ai cumparat toate acareturile alea si daca mai incerci sa faci si totalul, ti-ai stricat ziua.
Daca ti-a placut, chiar si asa scurt, mergi mai departe; joaca asta e scumpa si cere rabdare.
Cea mai importanta concluzie pe care ar trebui sa o tragi acum, zic eu (cred ca majoritatea am fost in situatia ta), este ca trebuie sa-ti cunosti colegii din zona ta si in felul asta, scutesti multi bani si frustrare.
Multa bafta
deci eu sunt si mai incepator :wacko: in sensul ca in afara de simulatorul venit odata cu kitul n-am insistat sa citesc ceva pe undeva :) si dupa o luna de stat in casa cu jucaria primita cado, mi-am luat inima in dinti, am montat ce mai era de montat si am iesit in parc (IOR) ca doar e langa bloc. si dupa ce s-au strans vreo 20 de prunci in jurul meu sa vada minunea, trosc! pe acelasi principiu. se ridica de la pamant elegant si frumos, dupa care o ia brusc pe verticala si cand n-a mai putut s-a dat peste cap si a luat-o in jos ca asa e cu gravitatia asta..si pana sa mai dau eu din profundoare ca sa termin lupingul inceput de avion, il vad infipt cu elicea in pamant si cu bucati sarind din el. din jur se aude un cor de 20 de "aaaahhhh" care nu se compara si nu reusesc sa descrie ce serie de injuraturi aveam eu in gand. imi strang bucatile si plec in casa. jucaria este un Pitts de la Art Tech. "macelul" s-a intamplat duminica, adica acum 2 zile, si de atunci caut disperat niste aripi superioare si inferioare, eventual un fuselaj. dar in tara asta a noastra nu se gasesc decat lucruri "intregi" de cumparat, nicidecum bucati care sa alcatuiasca intregul. asa ca