Mustang P51
#2
Postat 25 September 2009 - 05:45 AM
Sigur nu-i o greseala?
Varianta 1: Diametru de 29" cu pas de 0,5" este bizar.
Sau varianta a doua: Diametru de 29,5". In acest caz lipseste pasul...parea mea.
Frumos proiect. Ziroli este renumit pentru planurile sale. Nu vrei sa ne prezinti mai pe larg ceea ce faci?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 September 2009 - 05:55 AM
#3
Postat 25 September 2009 - 07:53 AM
http://www.ziroliplans.com/ziroliplans/Sca...Prop%20P51.html
O fac si aici la comanda, 110$:
http://www.aerotechm....com/static.htm
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 September 2009 - 08:00 AM
#4
Postat 26 September 2009 - 12:11 PM
dan_mitea, la Sep 25 2009, 06:45 AM, a spus:
Sigur nu-i o greseala?
Varianta 1: Diametru de 29" cu pas de 0,5" este bizar.
Sau varianta a doua: Diametru de 29,5". In acest caz lipseste pasul...parea mea.
Frumos proiect. Ziroli este renumit pentru planurile sale. Nu vrei sa ne prezinti mai pe larg ceea ce faci?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de mirel_1900: 26 September 2009 - 12:13 PM
#5
Postat 26 September 2009 - 02:07 PM
renatoa, la Sep 25 2009, 07:53 AM, a spus:
http://www.ziroliplans.com/ziroliplans/Sca...Prop%20P51.html
O fac si aici la comanda, 110$:
http://www.aerotechm....com/static.htm
Aia e elicea scale pentru prezentare la stand, nu e pentru zbor!
Adrian
Aceasta postare a fost editata de atro: 26 September 2009 - 02:07 PM
#7
Postat 26 September 2009 - 09:06 PM
mirel_1900, la Sep 26 2009, 05:53 PM, a spus:
Intai trebuie sa alegi motorul functie de model apoi elicea functie de motor si model.
Daca ne spui ce motor ai, te putem ajuta sa alegi.
Da mai multe informatii despre model, cel putin scara.
Adrian
P.S. Acum am vazut ca e modelul de 98" anvergura. Probabil vei avea nevoie de un motor de minim 35cmc, mai bine un 50. Elice, probabil, intre 18-10" si 22-10"
Aceasta postare a fost editata de atro: 26 September 2009 - 09:13 PM
#8
Postat 27 September 2009 - 02:23 AM
atro, la Sep 26 2009, 10:06 PM, a spus:
Daca ne spui ce motor ai, te putem ajuta sa alegi.
Da mai multe informatii despre model, cel putin scara.
Adrian
P.S. Acum am vazut ca e modelul de 98" anvergura. Probabil vei avea nevoie de un motor de minim 35cmc, mai bine un 50. Elice, probabil, intre 18-10" si 22-10"
#9
Postat 27 September 2009 - 10:58 AM
mirel_1900, la Sep 27 2009, 02:23 AM, a spus:
Elicea Mustangulul 1:1 avea o elice Hamilton Standard 4-Blade 24D50 cu un diametru de 11 ft 2 in (3.4 m)
Modelul tau e la scara 1:4.5 (aprox), deci elicea scale trebuie sa aiba dimensiunea indicata pe site-ul lui Ziroli.
Partea proasta e ca motorul tau nu poate sa roteasca o elice atat de mare decat daca-i pui reductor.
G62 intra sub capota?. Stiu ca de destul de lat avand carburatorul lateral.
Un site interesant pentru iubitorii de Mustang:
http://www.mustangsm.../p51specs.shtml
Spor la lucru,
Adrian
#10
Postat 27 September 2009 - 06:32 PM
Dat fiind faptul ca Ziroli este un proiectat renumit, eu interpretez dimensiunea data pe plan, ca dimensiunea elicii pentru modelul static. Acolo conteaza doar diametrul.
Tu trebuie musai sa utilizezi elicea care se potriveste la motorul tau.
PS. Mai este si varianta, cu care noi romanii, nu prea suntem obisnuiti. Dar care functioneaza perfect. Pe site-ul lui Ziroli ai...cred eu...si o adresa de mail. Scrie-i. Ai platit planul, deci, ai dreptul la lamuriri. Sunt convins ca vei primi repede un raspuns pertinent.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 September 2009 - 06:36 PM
#11
Postat 30 September 2009 - 12:46 AM
Problema e ca nu am gasit niciunde o elicie asa mare.
Mersi de site.:rolleyes:
atro, la Sep 27 2009, 11:58 AM, a spus:
Modelul tau e la scara 1:4.5 (aprox), deci elicea scale trebuie sa aiba dimensiunea indicata pe site-ul lui Ziroli.
Partea proasta e ca motorul tau nu poate sa roteasca o elice atat de mare decat daca-i pui reductor.
G62 intra sub capota?. Stiu ca de destul de lat avand carburatorul lateral.
Un site interesant pentru iubitorii de Mustang:
http://www.mustangsm.../p51specs.shtml
Spor la lucru,
Adrian
#12
Postat 30 September 2009 - 12:48 AM
dan_mitea, la Sep 27 2009, 07:32 PM, a spus:
Dat fiind faptul ca Ziroli este un proiectat renumit, eu interpretez dimensiunea data pe plan, ca dimensiunea elicii pentru modelul static. Acolo conteaza doar diametrul.
Tu trebuie musai sa utilizezi elicea care se potriveste la motorul tau.
PS. Mai este si varianta, cu care noi romanii, nu prea suntem obisnuiti. Dar care functioneaza perfect. Pe site-ul lui Ziroli ai...cred eu...si o adresa de mail. Scrie-i. Ai platit planul, deci, ai dreptul la lamuriri. Sunt convins ca vei primi repede un raspuns pertinent.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#14
Postat 30 September 2009 - 08:32 AM
http://www.mickreevesmodels.co.uk/~mickree...accessories.htm
gasesti un reductor care poate sa duca elicea scale:

E facut special pentru G62, elice in schimb nu am gasit.
Spor la lucru,
Adrian
#15
Postat 30 September 2009 - 06:08 PM
atro, la Sep 30 2009, 09:32 AM, a spus:
http://www.mickreevesmodels.co.uk/~mickree...accessories.htm
gasesti un reductor care poate sa duca elicea scale:

E facut special pentru G62, elice in schimb nu am gasit.
Spor la lucru,
Adrian
#16
Postat 30 September 2009 - 06:10 PM
pentru altii care cauta asa ceva: www.soloprops.com
dan_mitea, la Sep 27 2009, 07:32 PM, a spus:
Dat fiind faptul ca Ziroli este un proiectat renumit, eu interpretez dimensiunea data pe plan, ca dimensiunea elicii pentru modelul static. Acolo conteaza doar diametrul.
Tu trebuie musai sa utilizezi elicea care se potriveste la motorul tau.
PS. Mai este si varianta, cu care noi romanii, nu prea suntem obisnuiti. Dar care functioneaza perfect. Pe site-ul lui Ziroli ai...cred eu...si o adresa de mail. Scrie-i. Ai platit planul, deci, ai dreptul la lamuriri. Sunt convins ca vei primi repede un raspuns pertinent.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#17
Postat 30 September 2009 - 06:20 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa si sa nu uiti sa ne delectezi cu fotografii si impresii din timpul constructiei.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 September 2009 - 06:23 PM
#18
Postat 30 September 2009 - 09:53 PM
mirel_1900, la Sep 30 2009, 07:08 PM, a spus:
Astea sunt specificatiile pentru G62:
Specs
Type:2-Stroke
Displacement:3.80 cu in (62.0cc)
Bore:1.90 in (47.5mm)
Stroke:1.40 in (35.0mm)
Cylinders:Single - Chrome Plated
Total Weight:82 oz
Engine (Only) Weight:73 oz
Muffler Weight:9 oz
Crankshaft Threads:M10 x 1.25
Benchmark Prop:22 x 10 APC @ 7,800
Prop Range:20x8–22x10
RPM Range:2,000–8,500
Fuel:Gas/Oil mix
Mounting Dimensions:163 x 222 x 197mm
Muffler Type:Can
Cylinder Type:Ring
Carb Type:Walbro HDA-48 D
Crank Type:Ball Bearing
Dupa cum vezi, duce o elice 22x10 la 7800. Asta cu doua pale.
La scara la care lucrezi (banuiesc ca 1:4.5 pentru ca nu ne-ai dat nici un fel de amanunte) ar insemna undeva intre 20-24m/s adica aproximativ jumatate din viteza maxima scale .
Daca gasesti cu 4 pale ar insemna maxim 18x8, 18x10. deci motorul nu duce elice de 4pale x29"x cat vrei tu.
Cu SoloProps pentru 29"1/2, turatia maxima e 6200rpm.
Spor la lucru,
Adrian
Aceasta postare a fost editata de atro: 30 September 2009 - 10:06 PM
#19
Postat 01 October 2009 - 02:10 AM
Sa nu uitam conul urias care mascheaza o buna parte din elice. Deci ar merge o elice cu diametrul mai mare decat in mod normal. Eventual cu pas mai mic...spun si eu.
#20
Postat 06 October 2009 - 12:31 AM
Aveti aici un link cu avionul omului de mai sus mentionat care mi-a dat mura-n gura parametri si brandurile folosite. Zboarraaaaaa!!!!
http://www.youtube.c...h?v=MMSg5EkfS64
#21
Postat 06 October 2009 - 04:51 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa si, te rog, sa nu ne uiti cu fotografiile.
PS. Am inceput de mult si a ramas in stadiul incipient, un alt model al lui Ziroli:
http://www.rhc.ro/fo...wtopic=9641&hl=
Cred ca va fi urmatorul de finalizat. Este pacat sa ramana asa.
#22
Postat 07 October 2009 - 01:28 AM
dan_mitea, la Oct 6 2009, 05:51 AM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa si, te rog, sa nu ne uiti cu fotografiile.
PS. Am inceput de mult si a ramas in stadiul incipient, un alt model al lui Ziroli:
http://www.rhc.ro/fo...wtopic=9641&hl=
Cred ca va fi urmatorul de finalizat. Este pacat sa ramana asa.
#23
Postat 07 October 2009 - 06:38 PM
Vroiam si eu sa ma apuc de un mustang de 2m(al tau are chiar mai mult, 2,5m), dar asta e...m-am multumit cu un amarat de mustang ARF de .60...
cam cat te-au costat materialele?stiu ca eu facusem un calcul si ma ducea undeva la 8milioane numai balsa...
Bafta!
#24
Postat 09 October 2009 - 03:55 AM
lefmir, la Oct 7 2009, 07:38 PM, a spus:
Vroiam si eu sa ma apuc de un mustang de 2m(al tau are chiar mai mult, 2,5m), dar asta e...m-am multumit cu un amarat de mustang ARF de .60...
cam cat te-au costat materialele?stiu ca eu facusem un calcul si ma ducea undeva la 8milioane numai balsa...
Bafta!
#27
Postat 09 October 2009 - 05:44 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#28
Postat 09 October 2009 - 06:24 AM
mirel_1900, la Oct 9 2009, 04:55 AM, a spus:
Hmmm... Laser Lizard Tech are diverse kit-uri Ziroli la preturi mult mai omenesti.
De exemplu short kit P47 de 92" (2.33m) la 120$ + 60 transport ro, adica toata lemnaria ce presupune taiere laser, fara baghete si acoperiri.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 October 2009 - 06:26 AM
#29
Postat 10 October 2009 - 10:14 PM
renatoa, la Oct 9 2009, 07:24 AM, a spus:
De exemplu short kit P47 de 92" (2.33m) la 120$ + 60 transport ro, adica toata lemnaria ce presupune taiere laser, fara baghete si acoperiri.
#30
Postat 10 October 2009 - 10:17 PM
p_cipri, la Oct 9 2009, 06:44 AM, a spus: