Mustang P51
#31
Postat 11 October 2009 - 05:57 AM
Te invidiez dar sunt convins ca nu pot zbura asa ceva.
Aici:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=62699
sper ca ma insel dar, parca, baghetele sunt un pic mai late si placa de balsa nu se lipeste de panou.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#32
Postat 11 October 2009 - 10:06 PM
dan_mitea, la Oct 11 2009, 06:57 AM, a spus:
Te invidiez dar sunt convins ca nu pot zbura asa ceva.
Aici:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=62699
sper ca ma insel dar, parca, baghetele sunt un pic mai late si placa de balsa nu se lipeste de panou.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#33
Postat 12 October 2009 - 05:15 PM
Este un model exceptional, proiectat de un maestru si care a costat mult. Deci merita toata dragostea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#35
Postat 28 October 2009 - 11:24 PM
#36
Postat 29 October 2009 - 12:01 AM
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.
zgr_44, la Oct 28 2009, 11:24 PM, a spus:
#37
Postat 29 October 2009 - 12:13 AM
mirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.
salut,
personal chiar dc nu stiu calitatea simulatorului,zborul live nu se compara cu simulatorul.Acolo poti gresi de 100 de ori fara sa se intample nimic,in schimb aici dc gresesti o data poate fi fatal.Asa cum m-am incapatanat intr-o zi sa zbor pe o zi cu ceva vanticel,a venit o pala pe neasteptate,iar eu fiind prea jos cu modelul,l-am dat de pamant si am scapat doar cu o aripa rupta care s-a lipit repede.In schimb in cazul tau e un model si scump si care a necesitat si multa munca.Ar trebui sa te intalnesti cu baietii sa vezi ce si cum si cel putin la inceput recomand sa iti faci mana pe ceva mai ieftin.Nu de alta dar o sa iti para rau cand o sa faci avionul praf.Asta nu e pt descurajare ci pt a vedea ce se poate intampla in realitate.
bafta si spor in continuare...
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#38
Postat 29 October 2009 - 12:27 AM
mirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.
PAI NASOL RAU......bagi ceva zbor pe un treiner (aeromodel cu aripa parasol...adica sus.) electric....dupa care treci si pe un acrobat tot electric si dupa toate astea insumand vre-o 2 ani de antrenament, iti iei un treiner TERMIC ( mare....10cc )si bagi vre-o vara intreaga pana nu mai poti......pe urma iti iei un acrobat si mai bagi inca o vara...pana te plictisesti......si pe urma......te mai gandesti daca il zbori pe Mustang......cu simulatorul...nu faci ABSOLUT nimic....pt. Mustang.....
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 29 October 2009 - 12:31 AM
#39
Postat 29 October 2009 - 12:37 AM
zgr_44, la Oct 29 2009, 12:27 AM, a spus:
ce l-am incurajat eu mai devreme,tu l-ai facut praf,acum i-ai spus realitatea..in cazul asta se va pune praful pe Mustang pana o sa il zboare...mai bine asa decat cealalta varianta..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#40
Postat 29 October 2009 - 01:08 PM
mirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.
Eu am vrut sa i-mi cumpar un avion militar ( optam intre Spittfire, Mustang si Zero ) mai maricel - putin peste sau chiar de 2m. Colegi care zboara nu bine ci foarte bine , modele acrobate de peste 2,3 m, care merg la competitii si chiar le mai si castiga mi-au spus sa renunt la idee deoarece acest gen de model creeaza surprize mari cand nu te astepti - se angajeaza brutal si aparent fara motiv. Daca o sa urmaresti filmulete pe net o sa constati ca motoarele lor se aud mai tot timpul turate la maxim , deci meg in viteza mare din cauza incarcaturii alare mari.
Pentru un model ca al tau inca nu gasesti usor o pista pe care sa poti ateriza , in jurul capitalei - si foarte lunga si foarte dreapta - pentru ca vei avea nevoie de viteza mare la aterizare cu toate flapsurile din dotare, cel putin pana te obisnuiesti cu el.
Cunosc pe cineva care pregatea pentru anul viitor la concursul de machete un Focke de peste 2,5 m - o splendoare de avion - cu tren hidraulic, cu tot ce vrei si nu vrei, urma sa ia si kit-ul de carlinga si jurai ca este adevarat 1:1 ( era ceva genul celor de la Composit Arf , sau era chiar de acolo - deci nu la construit de la zero ).
A renuntat pentru ca la noi regulamentul la machete zburatoare are o limita de greutate iar al lui o depasea . Acum ar vrea sa il vanda , inca nu este terminat , merita toti banii dar pe mine ma depaseste.
#41
Postat 29 October 2009 - 02:02 PM
REAL DESIGN, la Oct 29 2009, 01:08 PM, a spus:
O mica clarificare: regulamentul nu este la NOI si la EI !
Este regulamentul FAI/F4C
Reglementarea in cauza o gasiti la pagina 18 a acestui document:
ftp://www.fai.org/sp...f4_scale_09.pdf
#42
Postat 29 October 2009 - 02:21 PM
SILVIU66, la Oct 29 2009, 02:02 PM, a spus:
Este regulamentul FAI/F4C
Reglementarea in cauza o gasiti la pagina 18 a acestui document:
ftp://www.fai.org/sp...f4_scale_09.pdf
Da , acum e clar ! dar eu asa am fost " dezinformat " cu replica " ...... da ba , in afara merge la noi nu - poate se referea in USA sau e valabil acelasi regulament ?
#44
Postat 29 October 2009 - 08:30 PM
#46
Postat 30 October 2009 - 07:05 PM
mirel_1900, la Oct 29 2009, 08:30 PM, a spus:
Urmareste la : Aeromodelism / Jurnal de zbor/ si sus de tot Jurnal de Pre-zbor. Acolo isi anunta unii din colegi intentia de a merge la zbor, poti intreba si tu daca merge cineva .
Insa daca este vreme buna de zbor te urci frumusel in masina si cauti cele doua locatii principale unde se zboara : Chitila si La Trei Drumuri in zile de sambata sau duminica ca sa fii sigur ca este cineva si in general dupa pranz 13-14 .
Cu Search pe forum o sa gasesti si cum se ajunge la ele. Fara sa supar pe cineva , la Chitila vei gasi mai multi pasionati cat si modele mai performante.
#47
Postat 30 October 2009 - 07:05 PM
zgr_44, la Oct 30 2009, 06:55 PM, a spus:
#52
Postat 09 December 2009 - 04:39 PM
mirel_1900, la Dec 9 2009, 12:20 PM, a spus:
Pai si tija de 3 mm care va trece prin teava de carbon de 4 ce rol va avea ? Va fi tija de comanda la vre-o suprafata de control ?
#53
Postat 10 December 2009 - 10:19 AM
REAL DESIGN, la Dec 9 2009, 04:39 PM, a spus:
#54
Postat 10 December 2009 - 01:31 PM
mirel_1900, la Dec 10 2009, 10:19 AM, a spus:
Nu sunt prea departate una de alta tevile de carbon ? Sau la patru tije vei pune patru servouri ? Daca este doar un servo la doua tije iar tijele vor trebui cuplate la capetele unei echii , ma gandesc ca nu exista o echie asa de lunga si care sa si corespunda cu puterea servoului !
#55
Postat 10 December 2009 - 02:41 PM
REAL DESIGN, la Dec 10 2009, 01:31 PM, a spus:
#56
Postat 10 December 2009 - 07:25 PM
mirel_1900, la Dec 10 2009, 02:41 PM, a spus:
Cred ( nu stiu sigur ) ca atunci cand ai doua sau mai multe servouri pe aceasi suprafata, simpla lor conectare printr-un cablu " Y ' nu este suficienta deoarece exista riscul ca ele sa devina " antagonice " adica una sa impinga intr-un anumit sens iar cealalta sa nu lucreze in acelasi timp ci sa " tina " putina contra caz care duce la consumuri foarte mari pe pack-ul de receptie si in final exista riscul sa ramai fara receptie. In aceste cazuri se lasa servourile pe canale diferite si sunt comandate cu ajutorul unui power box plus ca trebuiesc servouri programabile.
Ar fi bine sa studiezi putin situatia si poate cei cu experienta care au si folosit asa ceva sa te lamureasca, sau poate gresesc eu .
Spor la lucru ! Mie cel mai greu mi se pare etapa cu infoliatul caci aia va da in final aspectul bun sau rau al modelului - basca ca la warbirds se mai si vopsesc anumite elemente.
#57
Postat 10 December 2009 - 08:39 PM
REAL DESIGN, la Dec 10 2009, 07:25 PM, a spus:
Ar fi bine sa studiezi putin situatia si poate cei cu experienta care au si folosit asa ceva sa te lamureasca, sau poate gresesc eu .
Spor la lucru ! Mie cel mai greu mi se pare etapa cu infoliatul caci aia va da in final aspectul bun sau rau al modelului - basca ca la warbirds se mai si vopsesc anumite elemente.