Modelism - RHC Forum: Mustang P51 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Mustang P51

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 October 2009 - 05:57 AM

Frumos, frumos de tot.
Te invidiez dar sunt convins ca nu pot zbura asa ceva.
Aici:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=62699
sper ca ma insel dar, parca, baghetele sunt un pic mai late si placa de balsa nu se lipeste de panou.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#32 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2009 - 10:06 PM

Da, de aia am pozata asta. Se intampla sa mai ie mici erori, exista lipici care ocupa locul liber, am preferat sa umplu spatiile provenite in urma diverselor motive, decat sa subtiez baghetele. Oricum lemnul de acoperire calca foarte natural asa, nu e fortat nimic. Cunoscand pasii ce urmeaza pentru acoperirea corpului, consider ca nu e periculos.

Vezi postareadan_mitea, la Oct 11 2009, 06:57 AM, a spus:

Frumos, frumos de tot.
Te invidiez dar sunt convins ca nu pot zbura asa ceva.
Aici:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=62699
sper ca ma insel dar, parca, baghetele sunt un pic mai late si placa de balsa nu se lipeste de panou.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 October 2009 - 05:15 PM

Daca imi permiti, ti-as sugera, ca in loc sa subtiezi baghetele, sa adancesti locasurile din panouri...parea mea.
Este un model exceptional, proiectat de un maestru si care a costat mult. Deci merita toata dragostea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#34 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2009 - 10:32 PM

:)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00387.JPG

0

#35 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 28 October 2009 - 11:24 PM

98" inseammna cam vre-o 2,48 m anvergura daca am citit eu bine la inceput, iar greutatea va fi undeva intre 12 si 16kg, Intrebare : tu ai ai zburat vre-un model pana acum......pt. ca la o asemmenea anvergura...si greutate...iti trebuie foarte multa experienta de zbor....pe termice....nu electrice........nu de alta, dar ar fi pacat de munca.....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#36 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2009 - 12:01 AM

Nu am zburat deloc, in schimb bag simulator de-mi iese pe ochi. Ce altceva ar trebui sa fac?
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.




Vezi postareazgr_44, la Oct 28 2009, 11:24 PM, a spus:

98" inseammna cam vre-o 2,48 m anvergura daca am citit eu bine la inceput, iar greutatea va fi undeva intre 12 si 16kg, Intrebare : tu ai ai zburat vre-un model pana acum......pt. ca la o asemmenea anvergura...si greutate...iti trebuie foarte multa experienta de zbor....pe termice....nu electrice........nu de alta, dar ar fi pacat de munca.....

0

#37 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 29 October 2009 - 12:13 AM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:

Nu am zburat deloc, in schimb bag simulator de-mi iese pe ochi. Ce altceva ar trebui sa fac?
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.

salut,
personal chiar dc nu stiu calitatea simulatorului,zborul live nu se compara cu simulatorul.Acolo poti gresi de 100 de ori fara sa se intample nimic,in schimb aici dc gresesti o data poate fi fatal.Asa cum m-am incapatanat intr-o zi sa zbor pe o zi cu ceva vanticel,a venit o pala pe neasteptate,iar eu fiind prea jos cu modelul,l-am dat de pamant si am scapat doar cu o aripa rupta care s-a lipit repede.In schimb in cazul tau e un model si scump si care a necesitat si multa munca.Ar trebui sa te intalnesti cu baietii sa vezi ce si cum si cel putin la inceput recomand sa iti faci mana pe ceva mai ieftin.Nu de alta dar o sa iti para rau cand o sa faci avionul praf.Asta nu e pt descurajare ci pt a vedea ce se poate intampla in realitate.
bafta si spor in continuare...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#38 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 October 2009 - 12:27 AM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:

Nu am zburat deloc, in schimb bag simulator de-mi iese pe ochi. Ce altceva ar trebui sa fac?
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.

PAI NASOL RAU......bagi ceva zbor pe un treiner (aeromodel cu aripa parasol...adica sus.) electric....dupa care treci si pe un acrobat tot electric si dupa toate astea insumand vre-o 2 ani de antrenament, iti iei un treiner TERMIC ( mare....10cc )si bagi vre-o vara intreaga pana nu mai poti......pe urma iti iei un acrobat si mai bagi inca o vara...pana te plictisesti......si pe urma......te mai gandesti daca il zbori pe Mustang......cu simulatorul...nu faci ABSOLUT nimic....pt. Mustang.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 29 October 2009 - 12:31 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#39 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 October 2009 - 12:37 AM

Vezi postareazgr_44, la Oct 29 2009, 12:27 AM, a spus:

PAI NASOL RAU......bagi ceva zbor pe un treiner (aeromodel cu aripa parasol...adica sus.) electric....dupa care treci si pe un acrobat tot electric si dupa toate astea insumand vre-o 2 ani de antrenament, iti iei un treiner TERMIC ( mare....10cc )si bagi vre-o vara intreaga pana nu mai poti......pe urma iti iei un acrobat si mai bagi inca o vara...pana te plictisesti......si pe urma......te mai gandesti daca il zbori pe Mustang......cu simulatorul...nu faci ABSOLUT nimic....pt. Mustang.....

ce l-am incurajat eu mai devreme,tu l-ai facut praf,acum i-ai spus realitatea..in cazul asta se va pune praful pe Mustang pana o sa il zboare...mai bine asa decat cealalta varianta..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#40 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 October 2009 - 01:08 PM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 29 2009, 12:01 AM, a spus:

Nu am zburat deloc, in schimb bag simulator de-mi iese pe ochi. Ce altceva ar trebui sa fac?
P.S. Mai am si 2 elicoptere de 1.8 m pe care nu le-am zburat niciodata. Inca sunt la faza de simulare si cu ele. Mi-am calibrat sistemul radio cu ajutorul simulatorului folosind in soft exact modelul si firma elicopterelor pe care le am (Vario). Cu simulatorul, pe partea de heli, ma dau bine; la partea de avion inca am probleme cu aterizarea ( la fel, folosesc un avion de 90'' anvergura, 16kg).
Da-mi niste sfaturi.


Eu am vrut sa i-mi cumpar un avion militar ( optam intre Spittfire, Mustang si Zero ) mai maricel - putin peste sau chiar de 2m. Colegi care zboara nu bine ci foarte bine , modele acrobate de peste 2,3 m, care merg la competitii si chiar le mai si castiga mi-au spus sa renunt la idee deoarece acest gen de model creeaza surprize mari cand nu te astepti - se angajeaza brutal si aparent fara motiv. Daca o sa urmaresti filmulete pe net o sa constati ca motoarele lor se aud mai tot timpul turate la maxim , deci meg in viteza mare din cauza incarcaturii alare mari.
Pentru un model ca al tau inca nu gasesti usor o pista pe care sa poti ateriza , in jurul capitalei - si foarte lunga si foarte dreapta - pentru ca vei avea nevoie de viteza mare la aterizare cu toate flapsurile din dotare, cel putin pana te obisnuiesti cu el.
Cunosc pe cineva care pregatea pentru anul viitor la concursul de machete un Focke de peste 2,5 m - o splendoare de avion - cu tren hidraulic, cu tot ce vrei si nu vrei, urma sa ia si kit-ul de carlinga si jurai ca este adevarat 1:1 ( era ceva genul celor de la Composit Arf , sau era chiar de acolo - deci nu la construit de la zero ).
A renuntat pentru ca la noi regulamentul la machete zburatoare are o limita de greutate iar al lui o depasea . Acum ar vrea sa il vanda , inca nu este terminat , merita toti banii dar pe mine ma depaseste.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#41 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 October 2009 - 02:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 29 2009, 01:08 PM, a spus:

A renuntat pentru ca la noi regulamentul la machete zburatoare are o limita de greutate iar al lui o depasea .


O mica clarificare: regulamentul nu este la NOI si la EI !
Este regulamentul FAI/F4C
Reglementarea in cauza o gasiti la pagina 18 a acestui document:


ftp://www.fai.org/sp...f4_scale_09.pdf
flying is my life...
0

#42 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 October 2009 - 02:21 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Oct 29 2009, 02:02 PM, a spus:

O mica clarificare: regulamentul nu este la NOI si la EI !
Este regulamentul FAI/F4C
Reglementarea in cauza o gasiti la pagina 18 a acestui document:


ftp://www.fai.org/sp...f4_scale_09.pdf



Da , acum e clar ! dar eu asa am fost " dezinformat " cu replica " ...... da ba , in afara merge la noi nu - poate se referea in USA sau e valabil acelasi regulament ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#43 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 October 2009 - 03:21 PM

In USA se poate pana la 25 de kg.Dar ei nu merg dupa regulile FAI.Ei au AMA.

sa revenim la subiect/scuze de off-topic.
flying is my life...
0

#44 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2009 - 08:30 PM

Bun , bun.... :D , pana la urma, ma anuntati si pe mine cand va intalniti la zbor? Vreau sa va cunosc personal si sa mai schimbam niste opinii, sunt un tip destul de dezghetzat la minte si cred ca voi intelege multe intr-un timp scurt. Avionul meu, mic-mare, greu-usor, va trebui sa zboare intr-o zi. Mi-e foarte drag de ceea ce fac si de ceea ce o sa iasa cand e gata. Deci nu o sa stau sa ma uit cum se pune prafu pe el. Asa ca ar fi bine sa ma invatzatzi cat mai multe inainte sa-l dau pe jos :rolleyes:))))))
0

#45 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 30 October 2009 - 06:55 PM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 22 2009, 10:32 PM, a spus:

:)

....dar flapsurile unde sunt.....ca din poza nu prea se vad....si sincer......nu prea vad cum o sa il aterizezi.....poate doar la viteza foarte mare
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 07:05 PM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 29 2009, 08:30 PM, a spus:

Bun , bun.... B) , pana la urma, ma anuntati si pe mine cand va intalniti la zbor? Vreau sa va cunosc personal si sa mai schimbam niste opinii, sunt un tip destul de dezghetzat la minte si cred ca voi intelege multe intr-un timp scurt. Avionul meu, mic-mare, greu-usor, va trebui sa zboare intr-o zi. Mi-e foarte drag de ceea ce fac si de ceea ce o sa iasa cand e gata. Deci nu o sa stau sa ma uit cum se pune prafu pe el. Asa ca ar fi bine sa ma invatzatzi cat mai multe inainte sa-l dau pe jos :)))))))


Urmareste la : Aeromodelism / Jurnal de zbor/ si sus de tot Jurnal de Pre-zbor. Acolo isi anunta unii din colegi intentia de a merge la zbor, poti intreba si tu daca merge cineva .
Insa daca este vreme buna de zbor te urci frumusel in masina si cauti cele doua locatii principale unde se zboara : Chitila si La Trei Drumuri in zile de sambata sau duminica ca sa fii sigur ca este cineva si in general dupa pranz 13-14 .
Cu Search pe forum o sa gasesti si cum se ajunge la ele. Fara sa supar pe cineva , la Chitila vei gasi mai multi pasionati cat si modele mai performante.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2009 - 07:05 PM

Avionul e in lucru. E clar ca are si flapsuri :) inca nu sunt desprinse de aripa, doar eleroanele le-am decupat. Ce se vede in poza este aripa fara eleroane tot acelasi procedeu va fi facut si cu flapsurile, imediat ce pun eleroanele in balamale si le fixez pe aripa.

Vezi postareazgr_44, la Oct 30 2009, 06:55 PM, a spus:

....dar flapsurile unde sunt.....ca din poza nu prea se vad....si sincer......nu prea vad cum o sa il aterizezi.....poate doar la viteza foarte mare

0

#48 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2009 - 12:31 AM

:)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00397.JPG

0

#49 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2009 - 12:50 PM

am folosit tzeava de carbon d4.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00400.JPG
  • Imagine atasata: DSC00401.JPG
  • Imagine atasata: DSC00402.JPG

0

#50 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 09 December 2009 - 11:44 AM

Vezi postareamirel_1900, la Dec 4 2009, 12:50 PM, a spus:

am folosit tzeava de carbon d4.

.

.

si care este rolul tevii de 4mm ????
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#51 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2009 - 12:20 PM

Are rol de camasa la tija de 3mm care va trece prin ea.

Vezi postareazgr_44, la Dec 9 2009, 11:44 AM, a spus:

si care este rolul tevii de 4mm ????

0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 December 2009 - 04:39 PM

Vezi postareamirel_1900, la Dec 9 2009, 12:20 PM, a spus:

Are rol de camasa la tija de 3mm care va trece prin ea.



Pai si tija de 3 mm care va trece prin teava de carbon de 4 ce rol va avea ? Va fi tija de comanda la vre-o suprafata de control ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 10:19 AM

Da, bineinteles. Sunt 4 tzevi de 4mm cu cate o tija de 3mm aferenta in interior la fiecare, care servesc la actionarea directiei si a profundorului din interiorul avionului, astfel incat la exetrior nu se va vedea nicio parghie, conform unui Mustang P51 1:1.

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 9 2009, 04:39 PM, a spus:

Pai si tija de 3 mm care va trece prin teava de carbon de 4 ce rol va avea ? Va fi tija de comanda la vre-o suprafata de control ?

0

#54 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2009 - 01:31 PM

Vezi postareamirel_1900, la Dec 10 2009, 10:19 AM, a spus:

Da, bineinteles. Sunt 4 tzevi de 4mm cu cate o tija de 3mm aferenta in interior la fiecare, care servesc la actionarea directiei si a profundorului din interiorul avionului, astfel incat la exetrior nu se va vedea nicio parghie, conform unui Mustang P51 1:1.



Nu sunt prea departate una de alta tevile de carbon ? Sau la patru tije vei pune patru servouri ? Daca este doar un servo la doua tije iar tijele vor trebui cuplate la capetele unei echii , ma gandesc ca nu exista o echie asa de lunga si care sa si corespunda cu puterea servoului !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#55 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 02:41 PM

Voi folosi cate 2 servouri conectate cu cablu Y.


Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 10 2009, 01:31 PM, a spus:

Nu sunt prea departate una de alta tevile de carbon ? Sau la patru tije vei pune patru servouri ? Daca este doar un servo la doua tije iar tijele vor trebui cuplate la capetele unei echii , ma gandesc ca nu exista o echie asa de lunga si care sa si corespunda cu puterea servoului !

0

#56 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2009 - 07:25 PM

Vezi postareamirel_1900, la Dec 10 2009, 02:41 PM, a spus:

Voi folosi cate 2 servouri conectate cu cablu Y.


Cred ( nu stiu sigur ) ca atunci cand ai doua sau mai multe servouri pe aceasi suprafata, simpla lor conectare printr-un cablu " Y ' nu este suficienta deoarece exista riscul ca ele sa devina " antagonice " adica una sa impinga intr-un anumit sens iar cealalta sa nu lucreze in acelasi timp ci sa " tina " putina contra caz care duce la consumuri foarte mari pe pack-ul de receptie si in final exista riscul sa ramai fara receptie. In aceste cazuri se lasa servourile pe canale diferite si sunt comandate cu ajutorul unui power box plus ca trebuiesc servouri programabile.
Ar fi bine sa studiezi putin situatia si poate cei cu experienta care au si folosit asa ceva sa te lamureasca, sau poate gresesc eu .

Spor la lucru ! Mie cel mai greu mi se pare etapa cu infoliatul caci aia va da in final aspectul bun sau rau al modelului - basca ca la warbirds se mai si vopsesc anumite elemente.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#57 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 08:39 PM

Nu am stiut de efectul secundar care poate aparea, dar bineinteles, am intrebat inainte pe cineva avizat, care a facut chiar modelul acesta si a castigat locul I la ceva competitie pe la ei prin state. El mi-a confirmat cablu Y. Pentru mine, partea cea mai "nasoala" pana acum la constructia modelului, a fost decuparea flapsurilor, astept cu nerabdare sa ajung si la invelirea si machetarea lui.:) e o provocare.


Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 10 2009, 07:25 PM, a spus:

Cred ( nu stiu sigur ) ca atunci cand ai doua sau mai multe servouri pe aceasi suprafata, simpla lor conectare printr-un cablu " Y ' nu este suficienta deoarece exista riscul ca ele sa devina " antagonice " adica una sa impinga intr-un anumit sens iar cealalta sa nu lucreze in acelasi timp ci sa " tina " putina contra caz care duce la consumuri foarte mari pe pack-ul de receptie si in final exista riscul sa ramai fara receptie. In aceste cazuri se lasa servourile pe canale diferite si sunt comandate cu ajutorul unui power box plus ca trebuiesc servouri programabile.
Ar fi bine sa studiezi putin situatia si poate cei cu experienta care au si folosit asa ceva sa te lamureasca, sau poate gresesc eu .

Spor la lucru ! Mie cel mai greu mi se pare etapa cu infoliatul caci aia va da in final aspectul bun sau rau al modelului - basca ca la warbirds se mai si vopsesc anumite elemente.

0

#58 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 February 2010 - 02:49 PM

Ce se mai aude cu modelul ?! A ramas in aceeasi faza ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#59 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 02:33 PM

Nu, nu a ramas in aceeasi faza. Nu am avut aparat foto, zilele astea o sa-i mai fac niste poze.
0

#60 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 07:27 PM

Ce parere aveti de servoul Futaba MG995? Stie cineva, au fost probleme cu modelul asta?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu