Modelism - RHC Forum: Wing Tiger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Wing Tiger

#1 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 30 April 2010 - 12:20 AM

Salutare tuturor. Sunt la al doilea avion RTF, dupa ce mi-am facut mana pe un Cessna 182 de la Art-tech, pe care il indragesc foarte mult si-l folosesc in continuare cu placere. Acest al doilea avion este un Wing Tiger, tot de la Art-tech , dar despre care pot sa spun ca sunt un pic dezamagit, intrucat am impresia ca are gratia unui autobuz. Acel motor nu-mi face impresia deloc de tractiune supraunitara asa cum este el anuntat pe site, ci mai degaraba un motoras care se chinuie sa-l tina in aer la throtle 100%. La 60% pot sa-l aterizez.
Ca sa nu o mai lungesc, problema este urmatoarea : daca altcineva de aici a mai zburat cu asemenea avion si a avut parte de mari satisfactii ("meets and surpasses all your expectations" sau "A brushless motor and LiPo battery provides over 15 minutes of sky cruising FUN !! " ca sa citez de pe site) sa-mi spuna sa ma linistesc si sa mai astept putin, sa mai invat. Daca nu, atunci va rog sa ma ajutati sa-l upgradez cu un motor mai puternic si ce altceva considerati ca ar mai fii necesar (dar va rog sa nu va zgarciti in descrieri, faceti-o ca pentru un incepator) pentru ca acest avion sa performeze bine, pentru ca nu as renunta la el.
Va multumesc si va astept opiniile si sugestiile.
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 April 2010 - 06:04 AM

Vezi postareaIce9, la Apr 30 2010, 01:20 AM, a spus:

Salutare tuturor. Sunt la al doilea avion RTF, dupa ce mi-am facut mana pe un Cessna 182 de la Art-tech, pe care il indragesc foarte mult si-l folosesc in continuare cu placere. Acest al doilea avion este un Wing Tiger, tot de la Art-tech , dar despre care pot sa spun ca sunt un pic dezamagit, intrucat am impresia ca are gratia unui autobuz. Acel motor nu-mi face impresia deloc de tractiune supraunitara asa cum este el anuntat pe site, ci mai degaraba un motoras care se chinuie sa-l tina in aer la throtle 100%. La 60% pot sa-l aterizez.
Ca sa nu o mai lungesc, problema este urmatoarea : daca altcineva de aici a mai zburat cu asemenea avion si a avut parte de mari satisfactii ("meets and surpasses all your expectations" sau "A brushless motor and LiPo battery provides over 15 minutes of sky cruising FUN !! " ca sa citez de pe site) sa-mi spuna sa ma linistesc si sa mai astept putin, sa mai invat. Daca nu, atunci va rog sa ma ajutati sa-l upgradez cu un motor mai puternic si ce altceva considerati ca ar mai fii necesar (dar va rog sa nu va zgarciti in descrieri, faceti-o ca pentru un incepator) pentru ca acest avion sa performeze bine, pentru ca nu as renunta la el.
Va multumesc si va astept opiniile si sugestiile.



Ceva nu este in regula ! eu am zburat unul acum 2 zile ( al unui prieten ) si cu mansa mult sub 50 % zbura perfect! , practic statea in loc . Accelerat 100 % poti face lejer looping spre exemplu dar sa nu uitam ca este un trainer. Decoleaza putin mai lung - 4-5 metri si aterizeaza intr-un metru . Noi am desfiintat roata de bot. De la alte modele mai vechi ( Cessna si Decathlon ) am recuperat suportii de baterie si cu locasul pentru tren , am taiat numai locasul pentru tren si am mutat trenul de aterizare mult mai in fata - NU MAI TOPAIE, NU EXISTA RISCUL ATERIZARII IN IAMBA FATA etc. si am pus o rotita mica, mica in loc de bechie spate.
Ca baterie am pus un Pack 3 S de 1350 mAh de la Flight Power ( ce aveam noi de 2200 mAh nu incapea ) si nu ne iesit CG ca inm manual ci putin mai in fata.

P.S.

Daca spui ca incepe sa piarda cu THR la 60 % incearca sa mai trimezi putin profundorul pe tras ( un click doua ). Al nostru cu motorul oprit daca il sustin din profundor tot mai planeaza drept fara sa scada altitudinea !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 30 April 2010 - 11:57 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 30 2010, 07:04 AM, a spus:

Ceva nu este in regula ! eu am zburat unul acum 2 zile ( al unui prieten ) si cu mansa mult sub 50 % zbura perfect! , practic statea in loc . Accelerat 100 % poti face lejer looping spre exemplu dar sa nu uitam ca este un trainer. Decoleaza putin mai lung - 4-5 metri si aterizeaza intr-un metru . Noi am desfiintat roata de bot. De la alte modele mai vechi ( Cessna si Decathlon ) am recuperat suportii de baterie si cu locasul pentru tren , am taiat numai locasul pentru tren si am mutat trenul de aterizare mult mai in fata - NU MAI TOPAIE, NU EXISTA RISCUL ATERIZARII IN IAMBA FATA etc. si am pus o rotita mica, mica in loc de bechie spate.
Ca baterie am pus un Pack 3 S de 1350 mAh de la Flight Power ( ce aveam noi de 2200 mAh nu incapea ) si nu ne iesit CG ca inm manual ci putin mai in fata.

P.S.

Daca spui ca incepe sa piarda cu THR la 60 % incearca sa mai trimezi putin profundorul pe tras ( un click doua ). Al nostru cu motorul oprit daca il sustin din profundor tot mai planeaza drept fara sa scada altitudinea !



Ok, atunci....o sa-l incerc din nou maine si sa vedem ce-o iesi...am sa-l trimez un pic mai mult, am sa dau o cursa mai mare la comenzi si tot inainte ...desi iti stau sa ma gandesc ce ma faceam cu 1350 mAh cat ati avut voi, in loc de 1800 cat am avut eu...
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 May 2010 - 09:05 PM

Vezi postareaIce9, la May 1 2010, 12:57 AM, a spus:

Ok, atunci....o sa-l incerc din nou maine si sa vedem ce-o iesi...am sa-l trimez un pic mai mult, am sa dau o cursa mai mare la comenzi si tot inainte ...desi iti stau sa ma gandesc ce ma faceam cu 1350 mAh cat ati avut voi, in loc de 1800 cat am avut eu...

Daca ai pack mai mare este mai greu de bot si cum reduci acceleratia da sa "cada" in jos . In ceea ce priveste puterea motorului nu are de suferit, doar ca se scurteaza timpul de zbor ( si nu uita ca noi avem pack-uri Flight Power care au rata mare de descarcare si este unul din cele mai renumite brand-uri.)
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 05 May 2010 - 02:40 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la May 1 2010, 10:05 PM, a spus:

Daca ai pack mai mare este mai greu de bot si cum reduci acceleratia da sa "cada" in jos . In ceea ce priveste puterea motorului nu are de suferit, doar ca se scurteaza timpul de zbor ( si nu uita ca noi avem pack-uri Flight Power care au rata mare de descarcare si este unul din cele mai renumite brand-uri.)

Al saselea zbor...pur si simplu nu are putere... nu este greu nici de bot, nici de coada, pur si simplu aluneca "uniform" din cer si vine frumos de tot la aterizare. Practic ca sa-l aterizezi nu trebuie decat sa scazi throtle-ul sub 100% si in 20 sec. este la picioarele tale. Pack-ul pe care-l folosesc este cel inclus in kit, de la Art-tech (3S,1800), si astfel G-ul pica bine. Am verificat din nou specificatiile motorului pe site si am observat specificatia de 27 A, ori regulatorul instalat pe el este de 20A (si la un moment dat la un test, am observat si putin fum din zona esc-ului...). Ideea este ca atunci cand testez puterea, ti-l smulge din mana, dar daca incerci sa-l lansezi din mana, abia daca se ridica, dupa ce a coborat la cativa cm de sol. Astazi schimb regulatorul, pun unul de 30A de la Turnigy, si elicea (10x5, in loc de 10x4,7). Daca continua sa ma "supere", trec la schimbat motor, pentru ca sunt hotarat sa-l faca sa zboare...
0

#6 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 05 May 2010 - 03:02 PM

Si in caz ca as vrea un motor mai puternic ce-mi recomandati ? http://######/towerpro-motor-towerpro-...00kv-p-113.html sau http://######/motor-turnigy-3530c-brus...c8fa94e92cdcd43 sau http://######/turnigy-motor-turnigy-35...50kv-p-110.html.

Aceasta postare a fost editata de Ice9: 05 May 2010 - 03:05 PM

0

#7 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 05 May 2010 - 03:57 PM

Vad ca n-ai zis nimic de acumulator.
Daca ai posibilitatea, masoara tensiunea in gol si in sarcina cu el incarcat.
Desi, daca zici ca ai tractiune statica buna, deja sint in ceata.
Pare sa fie greu de bot; CG ul este ca in manual? (sau un pic mai in fata).
Geometria avionului e OK? Eu nu stiu cum vin modelele astea...(gata montat sau faci tu lipirile finale)
Nu te grabi sa schimbi pina nu stii sigur ce nu e in regula.
Zic eu.

Bafta
0

#8 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2010 - 08:24 PM

Eu ma gandesc sa incerci cu o elice mai mare.
0

#9 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2010 - 09:32 PM

Vezi postareaadioperator, la May 5 2010, 09:24 PM, a spus:

Eu ma gandesc sa incerci cu o elice mai mare.

Bre nu cumva ai pus elicea invers ?

Ca e clasica situatia !
0

#10 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 05 May 2010 - 09:53 PM

Vezi postareamotzu, la May 5 2010, 10:32 PM, a spus:

Bre nu cumva ai pus elicea invers ?

Ca e clasica situatia !

Am spus ca-mi smulge mana cand ii dau gaz, nu ca-mi face vant...si am mai spus ca este al doilea avion (defapt al treilea ca mai detin si nava amiral, cea mai draga mie, ca pe el am invatat, un Diamond 2500 glider)...fara suparare dar cred ca am invatat si eu cum se pune o elice. Problema nu este ca nu zboara, dar poate cer eu prea multe de la el comparativ cu Cessna care este masina de curse pe langa autobuzul asta...de agilitate nici nu mai vorbesc. Cu Cessna te joci frumos 15 min. exersand o gramada de figuri (cat poate saracu'), dar cu Tiger-ul, te joci 10 min in cerc, si poate faci si un looping amarat pe la 30m (daca ajunge acolo), ca altfel il culegi bucati de pe jos.
Oricum, maine il testez cu elicea, regulatorul si pack-ul nou...sa vedem ce surprize ma mai asteapta. :)

Aceasta postare a fost editata de Ice9: 05 May 2010 - 09:55 PM

0

#11 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2010 - 10:07 PM

Vezi postareaIce9, la May 5 2010, 10:53 PM, a spus:

Am spus ca-mi smulge mana cand ii dau gaz, nu ca-mi face vant...si am mai spus ca este al doilea avion (defapt al treilea ca mai detin si nava amiral, cea mai draga mie, ca pe el am invatat, un Diamond 2500 glider)...fara suparare dar cred ca am invatat si eu cum se pune o elice. Problema nu este ca nu zboara, dar poate cer eu prea multe de la el comparativ cu Cessna care este masina de curse pe langa autobuzul asta...de agilitate nici nu mai vorbesc. Cu Cessna te joci frumos 15 min. exersand o gramada de figuri (cat poate saracu'), dar cu Tiger-ul, te joci 10 min in cerc, si poate faci si un looping amarat pe la 30m (daca ajunge acolo), ca altfel il culegi bucati de pe jos.
Oricum, maine il testez cu elicea, regulatorul si pack-ul nou...sa vedem ce surprize ma mai asteapta. :)

Departe de mine jignirea - pur si simplu au patit-o si altii la case mai mari

Pune-l pe cantar si vezi ce tractiune dezvolta potaia

Daca e brushles-ul lui Art Tech ca un clopot mare si negru poti sa pui 11x7 nu 10x4 si tot merge

Oare ce RPM/V are motorul tau ? Ai cum sa masori turatia ?

Hai cu el la noi si ii dam de cap ca avem toate sculele necesare
0

#12 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2010 - 10:10 PM

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=80609

Ala e motorul - are turatie mica si merge cu helica mare - un junghi

Trebuie vazut insa inainte de schimbare ca sa nu busesti ESC-ul
0

#13 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 05 May 2010 - 11:26 PM

Vezi postareamotzu, la May 5 2010, 11:10 PM, a spus:

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=80609

Ala e motorul - are turatie mica si merge cu helica mare - un junghi

Trebuie vazut insa inainte de schimbare ca sa nu busesti ESC-ul


Scuze ca revin...dar nu m-am lamurit. Ce-mi sugerezi? Sa schimb elicea sau motorul? Sau ESC-ul? :lol:
0

#14 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2010 - 08:32 AM

Vezi postareaIce9, la May 6 2010, 12:26 AM, a spus:

Scuze ca revin...dar nu m-am lamurit. Ce-mi sugerezi? Sa schimb elicea sau motorul? Sau ESC-ul? :unsure:

Zona Fundeni - sa vii cu el sa vedem ce are ...daca nu iti este peste mina
0

#15 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 07 May 2010 - 12:08 AM

Astazi a fost vijgalau...nu m-am incumetat...dar am observat o schimbare majora cu noul ESC. Inainte exageram cand spuneam ca are tractiune statica...acum chiar ca-l smulge din mana si suna si altfel motorul. Am masurat turatia...9170 rpm. Cred ca o sa zboare altfel...sau poate nu sunt eu prea obiectiv....
0

#16 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2010 - 12:58 PM

Vezi postareaIce9, la May 7 2010, 01:08 AM, a spus:

Astazi a fost vijgalau...nu m-am incumetat...dar am observat o schimbare majora cu noul ESC. Inainte exageram cand spuneam ca are tractiune statica...acum chiar ca-l smulge din mana si suna si altfel motorul. Am masurat turatia...9170 rpm. Cred ca o sa zboare altfel...sau poate nu sunt eu prea obiectiv....

Cine stie cum era setat cel vechi ....
0

#17 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 07 May 2010 - 11:43 PM

Astazi l-am zburat...a mers excelent, nu am de ce sa ma plang...A reinviat!!! Multumesc tuturor pentru interes.
0

#18 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 07 May 2010 - 11:46 PM

In alta ordine de idei am terminat aventura mea cu Cessna 182 de la Art-tech...la revenirea dintr-un loop, aripa s-a decis ca nu mai suporta si a luat cu ea o parte din fuselaj (). Rest in peace...
0

#19 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 07 May 2010 - 11:55 PM

Pozele sunt si mai sugestive...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Crash__2_.jpg
  • Imagine atasata: Crash__1_.jpg
  • Imagine atasata: Aripa___fuselaj.jpg

0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 May 2010 - 03:45 AM

Am inteles bine? Acesta este un model terminat? Un pic de adeziv poliuretanic si zici ca-i nou.
Fruntea sus si din nou la zbor.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 May 2010 - 03:46 AM

0

#21 Useril este offline   cosminb 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 20-February 09

Postat 08 May 2010 - 10:50 AM

Dar nu ne-ai spus ce s-a intamplat cu el, adica evaluarea pagubelor. Cea mai scumpa este electronica, in rest spuma se poate lipi cu usurinta.
Insa la electronica e alta poveste... Motorul mai merge? S-a indoit axul? Bateria e intacta? (contactul mi s-a parut dur, iar LiPo e mai pretentios)
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 May 2010 - 04:53 PM

Asa arata un model care necesita un pic de atentie in plus la reparatii:
http://www.marinaru.ro/forum/showimage.php...um)+(Small).jpg
Baftaaaaaaaaaaaaaaa si fruntea sus.
0

#23 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 09 May 2010 - 03:33 PM

Pagubele sunt minore, adevarat...poate fii reparat (chiar inlocuit) foarte usor...100 RON (fuselaj + motor, caci restul toate sunt in regula) si este gata de zbor, dar m-am decis sa inchei aventura mea cu Art-tech (singura zburatoare de la Art-tech o sa ramana planoul care este dupa parerea mea fantastic) si sa trec in partea germana. Amicul meu care filma insa, s-a decis sa treaca si el in tabara zburatorilor si vrea sa inceapa tot pe un Cessna 182 (dupa toate orele de instructie la sol bineinteles), si atunci toate piesele mele o sa-i prinda bine (mai ales ca mai am si o aripa nou-nouta, capota, tren de aterizare s.a.m.d.). Acum imi caut un "nemtalau" :) . Cat despre Tiger, o sa ramana momentan in flota, caci de...trebuie sa zbor si eu un avion...nu?
0

#24 Useril este offline   cosminb 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 20-February 09

Postat 09 May 2010 - 06:29 PM

Uite unul mai putin norocos:
http://www.youtube.com/watch?v=oiYuR94C8IE...feature=related
(How To: Fix a CRASHED Art-Tech Wingtiger, or any other RC foam airplane) :D
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu