Wing Tiger
#1
Postat 30 April 2010 - 12:20 AM
Ca sa nu o mai lungesc, problema este urmatoarea : daca altcineva de aici a mai zburat cu asemenea avion si a avut parte de mari satisfactii ("meets and surpasses all your expectations" sau "A brushless motor and LiPo battery provides over 15 minutes of sky cruising FUN !! " ca sa citez de pe site) sa-mi spuna sa ma linistesc si sa mai astept putin, sa mai invat. Daca nu, atunci va rog sa ma ajutati sa-l upgradez cu un motor mai puternic si ce altceva considerati ca ar mai fii necesar (dar va rog sa nu va zgarciti in descrieri, faceti-o ca pentru un incepator) pentru ca acest avion sa performeze bine, pentru ca nu as renunta la el.
Va multumesc si va astept opiniile si sugestiile.
#2
Postat 30 April 2010 - 06:04 AM
Ice9, la Apr 30 2010, 01:20 AM, a spus:
Ca sa nu o mai lungesc, problema este urmatoarea : daca altcineva de aici a mai zburat cu asemenea avion si a avut parte de mari satisfactii ("meets and surpasses all your expectations" sau "A brushless motor and LiPo battery provides over 15 minutes of sky cruising FUN !! " ca sa citez de pe site) sa-mi spuna sa ma linistesc si sa mai astept putin, sa mai invat. Daca nu, atunci va rog sa ma ajutati sa-l upgradez cu un motor mai puternic si ce altceva considerati ca ar mai fii necesar (dar va rog sa nu va zgarciti in descrieri, faceti-o ca pentru un incepator) pentru ca acest avion sa performeze bine, pentru ca nu as renunta la el.
Va multumesc si va astept opiniile si sugestiile.
Ceva nu este in regula ! eu am zburat unul acum 2 zile ( al unui prieten ) si cu mansa mult sub 50 % zbura perfect! , practic statea in loc . Accelerat 100 % poti face lejer looping spre exemplu dar sa nu uitam ca este un trainer. Decoleaza putin mai lung - 4-5 metri si aterizeaza intr-un metru . Noi am desfiintat roata de bot. De la alte modele mai vechi ( Cessna si Decathlon ) am recuperat suportii de baterie si cu locasul pentru tren , am taiat numai locasul pentru tren si am mutat trenul de aterizare mult mai in fata - NU MAI TOPAIE, NU EXISTA RISCUL ATERIZARII IN IAMBA FATA etc. si am pus o rotita mica, mica in loc de bechie spate.
Ca baterie am pus un Pack 3 S de 1350 mAh de la Flight Power ( ce aveam noi de 2200 mAh nu incapea ) si nu ne iesit CG ca inm manual ci putin mai in fata.
P.S.
Daca spui ca incepe sa piarda cu THR la 60 % incearca sa mai trimezi putin profundorul pe tras ( un click doua ). Al nostru cu motorul oprit daca il sustin din profundor tot mai planeaza drept fara sa scada altitudinea !
#3
Postat 30 April 2010 - 11:57 PM
REAL DESIGN, la Apr 30 2010, 07:04 AM, a spus:
Ca baterie am pus un Pack 3 S de 1350 mAh de la Flight Power ( ce aveam noi de 2200 mAh nu incapea ) si nu ne iesit CG ca inm manual ci putin mai in fata.
P.S.
Daca spui ca incepe sa piarda cu THR la 60 % incearca sa mai trimezi putin profundorul pe tras ( un click doua ). Al nostru cu motorul oprit daca il sustin din profundor tot mai planeaza drept fara sa scada altitudinea !
Ok, atunci....o sa-l incerc din nou maine si sa vedem ce-o iesi...am sa-l trimez un pic mai mult, am sa dau o cursa mai mare la comenzi si tot inainte ...desi iti stau sa ma gandesc ce ma faceam cu 1350 mAh cat ati avut voi, in loc de 1800 cat am avut eu...
#4
Postat 01 May 2010 - 09:05 PM
Ice9, la May 1 2010, 12:57 AM, a spus:
Daca ai pack mai mare este mai greu de bot si cum reduci acceleratia da sa "cada" in jos . In ceea ce priveste puterea motorului nu are de suferit, doar ca se scurteaza timpul de zbor ( si nu uita ca noi avem pack-uri Flight Power care au rata mare de descarcare si este unul din cele mai renumite brand-uri.)
#5
Postat 05 May 2010 - 02:40 PM
REAL DESIGN, la May 1 2010, 10:05 PM, a spus:
Al saselea zbor...pur si simplu nu are putere... nu este greu nici de bot, nici de coada, pur si simplu aluneca "uniform" din cer si vine frumos de tot la aterizare. Practic ca sa-l aterizezi nu trebuie decat sa scazi throtle-ul sub 100% si in 20 sec. este la picioarele tale. Pack-ul pe care-l folosesc este cel inclus in kit, de la Art-tech (3S,1800), si astfel G-ul pica bine. Am verificat din nou specificatiile motorului pe site si am observat specificatia de 27 A, ori regulatorul instalat pe el este de 20A (si la un moment dat la un test, am observat si putin fum din zona esc-ului...). Ideea este ca atunci cand testez puterea, ti-l smulge din mana, dar daca incerci sa-l lansezi din mana, abia daca se ridica, dupa ce a coborat la cativa cm de sol. Astazi schimb regulatorul, pun unul de 30A de la Turnigy, si elicea (10x5, in loc de 10x4,7). Daca continua sa ma "supere", trec la schimbat motor, pentru ca sunt hotarat sa-l faca sa zboare...
#6
Postat 05 May 2010 - 03:02 PM
Aceasta postare a fost editata de Ice9: 05 May 2010 - 03:05 PM
#7
Postat 05 May 2010 - 03:57 PM
Daca ai posibilitatea, masoara tensiunea in gol si in sarcina cu el incarcat.
Desi, daca zici ca ai tractiune statica buna, deja sint in ceata.
Pare sa fie greu de bot; CG ul este ca in manual? (sau un pic mai in fata).
Geometria avionului e OK? Eu nu stiu cum vin modelele astea...(gata montat sau faci tu lipirile finale)
Nu te grabi sa schimbi pina nu stii sigur ce nu e in regula.
Zic eu.
Bafta
#10
Postat 05 May 2010 - 09:53 PM
motzu, la May 5 2010, 10:32 PM, a spus:
Ca e clasica situatia !
Am spus ca-mi smulge mana cand ii dau gaz, nu ca-mi face vant...si am mai spus ca este al doilea avion (defapt al treilea ca mai detin si nava amiral, cea mai draga mie, ca pe el am invatat, un Diamond 2500 glider)...fara suparare dar cred ca am invatat si eu cum se pune o elice. Problema nu este ca nu zboara, dar poate cer eu prea multe de la el comparativ cu Cessna care este masina de curse pe langa autobuzul asta...de agilitate nici nu mai vorbesc. Cu Cessna te joci frumos 15 min. exersand o gramada de figuri (cat poate saracu'), dar cu Tiger-ul, te joci 10 min in cerc, si poate faci si un looping amarat pe la 30m (daca ajunge acolo), ca altfel il culegi bucati de pe jos.
Oricum, maine il testez cu elicea, regulatorul si pack-ul nou...sa vedem ce surprize ma mai asteapta. :)
Aceasta postare a fost editata de Ice9: 05 May 2010 - 09:55 PM
#11
Postat 05 May 2010 - 10:07 PM
Ice9, la May 5 2010, 10:53 PM, a spus:
Oricum, maine il testez cu elicea, regulatorul si pack-ul nou...sa vedem ce surprize ma mai asteapta. :)
Departe de mine jignirea - pur si simplu au patit-o si altii la case mai mari
Pune-l pe cantar si vezi ce tractiune dezvolta potaia
Daca e brushles-ul lui Art Tech ca un clopot mare si negru poti sa pui 11x7 nu 10x4 si tot merge
Oare ce RPM/V are motorul tau ? Ai cum sa masori turatia ?
Hai cu el la noi si ii dam de cap ca avem toate sculele necesare
#12
Postat 05 May 2010 - 10:10 PM
Ala e motorul - are turatie mica si merge cu helica mare - un junghi
Trebuie vazut insa inainte de schimbare ca sa nu busesti ESC-ul
#13
Postat 05 May 2010 - 11:26 PM
motzu, la May 5 2010, 11:10 PM, a spus:
Ala e motorul - are turatie mica si merge cu helica mare - un junghi
Trebuie vazut insa inainte de schimbare ca sa nu busesti ESC-ul
Scuze ca revin...dar nu m-am lamurit. Ce-mi sugerezi? Sa schimb elicea sau motorul? Sau ESC-ul? :lol:
#15
Postat 07 May 2010 - 12:08 AM
#16
Postat 07 May 2010 - 12:58 PM
Ice9, la May 7 2010, 01:08 AM, a spus:
Cine stie cum era setat cel vechi ....
#20
Postat 08 May 2010 - 03:45 AM
Fruntea sus si din nou la zbor.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 May 2010 - 03:46 AM
#21
Postat 08 May 2010 - 10:50 AM
Insa la electronica e alta poveste... Motorul mai merge? S-a indoit axul? Bateria e intacta? (contactul mi s-a parut dur, iar LiPo e mai pretentios)
#22
Postat 08 May 2010 - 04:53 PM
http://www.marinaru.ro/forum/showimage.php...um)+(Small).jpg
Baftaaaaaaaaaaaaaaa si fruntea sus.
#23
Postat 09 May 2010 - 03:33 PM
#24
Postat 09 May 2010 - 06:29 PM
http://www.youtube.com/watch?v=oiYuR94C8IE...feature=related
(How To: Fix a CRASHED Art-Tech Wingtiger, or any other RC foam airplane) :D