probleme directie!!!???
#1
Postat 30 March 2010 - 05:44 PM
attachment=77737:30032010037_001.jpg]
#2
Postat 30 March 2010 - 06:50 PM
Ii dai motor maxim cand il lansezi ?
Se inclina pe o aripa sau se intoarce cu totul ?
Intreb asta pentru ca vad ca ai pus alt motor...si poate ar trebui sa aiba si el un unghi ceva.
daca la aterizare vine drept cu motorul oprit, e ori de mana ori are un motor mult mai puternic decat ce aveai inainte si prin urmare, cuplu mai mare. Cuplu de obicei se compenseaza cu unghi la motor...
Desigur exclud varianta sa fie ceva stramb la el (banuiesc ca dupa asta te-ai uitat) si mana care il lanseaza omeneste posibil stramb...
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 30 March 2010 - 06:52 PM
#3
Postat 30 March 2010 - 09:23 PM
alexvid, la Mar 30 2010, 06:50 PM, a spus:
Ii dai motor maxim cand il lansezi ?
Se inclina pe o aripa sau se intoarce cu totul ?
Intreb asta pentru ca vad ca ai pus alt motor...si poate ar trebui sa aiba si el un unghi ceva.
daca la aterizare vine drept cu motorul oprit, e ori de mana ori are un motor mult mai puternic decat ce aveai inainte si prin urmare, cuplu mai mare. Cuplu de obicei se compenseaza cu unghi la motor...
Desigur exclud varianta sa fie ceva stramb la el (banuiesc ca dupa asta te-ai uitat) si mana care il lanseaza omeneste posibil stramb...
Da ii dau motor maxim....se inclina pe aripa si o ia spre dreapta ...o sa incerc sa pun un filmulet....poate reusesti sa iti dai seama despre ce e vorba...ms oricum...
#6
Postat 31 March 2010 - 03:46 PM
cristian cris, la Mar 30 2010, 09:23 PM, a spus:
Sal...aici sunt filmuletele despre care v-am vorbit http://www.youtube.c...h?v=JDdiDblHDOg sau http://www.youtube.c...h?v=2anJJCQ8080
#8
Postat 31 March 2010 - 07:52 PM
alexvid, la Mar 31 2010, 04:31 PM, a spus:
motorul este axat pe mijloc, nu bate intr-o parte ? aripile, stabilizatorul orizontal...sunt toate drepte?
Daca il arunci din mana fara motor, ce face ?
M-am uitat la el pe toate partile ....nu are nimic stramb...o sa incerc sa schimb unghiul motor...in rest nu stiu ce sa ii fac...
#9
Postat 31 March 2010 - 08:29 PM
Apropo, ai marit suprafata derivei?...... parca nu vad in pozele tale. Dupa ce reglezi unghiul, incearca si marirea suparfetei derivei si ai sa vezi cum se schimba comportamentul avionului (vezi ca s-a scris mult pe forum despre asta)
Bafta la zbor
#10
Postat 31 March 2010 - 11:12 PM
#11
Postat 01 April 2010 - 07:30 AM
ilie F1A, la Apr 1 2010, 12:12 AM, a spus:
Si mie mi se pare spre dreapta ampenajul dar asta e din cauza ca avionul nu a fost fotografiat de pe axa lui longitudinala,e fotografiat din stanga si mai este si inclinat pe o aripa spre dreapta.
Cel mai simplu ar fi sa il lanseze cu motorul oprit sa vada cum se comporta. Daca tot la fel,atunci e lansat oblic in plan longitudinal si e firesc sa faca asa.
#12
Postat 01 April 2010 - 01:12 PM
Zen, la Apr 1 2010, 07:30 AM, a spus:
Cel mai simplu ar fi sa il lanseze cu motorul oprit sa vada cum se comporta. Daca tot la fel,atunci e lansat oblic in plan longitudinal si e firesc sa faca asa.
Sal...deja am schimbat unghiul motorului ...f putin insa...azi nu ies pt ca e f vant...poate zilele urmatoare...oricum o sa va tin la curent...
#13
Postat 01 April 2010 - 04:00 PM
cristian cris, la Mar 31 2010, 08:52 PM, a spus:
Ai fost intrebat de mai multe ori si nu ai raspuns,sau nu am citit eu,la lansarea fara motor care este comportamentul?lansare facuta la un unghi de maxim 10 gr,zboara bine,sau are acelasi comportament ,trage dreapta, :rolleyes: ca la masini?
Daca zboara bine fara motor,atunci e clar ca unghiul motor este incorect.Accesi problema am avut-o si eu dar la mine urca foarte abrupt la accelerare,deci la mine unghiul in jos lipsea cu desavarsire,la tine se pare ca e cel spre dreapta.
toate bune,
cristian cris, la Mar 31 2010, 08:52 PM, a spus:
Ai fost intrebat de mai multe ori si nu ai raspuns,sau nu am citit eu,la lansarea fara motor care este comportamentul?lansare facuta la un unghi de maxim 10 gr,zboara bine,sau are acelasi comportament ,trage dreapta, :) ca la masini?
Daca zboara bine fara motor,atunci e clar ca unghiul motor este incorect.Accesi problema am avut-o si eu dar la mine urca foarte abrupt la accelerare,deci la mine unghiul in jos lipsea cu desavarsire,la tine se pare ca e cel spre dreapta.
toate bune,
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#15
Postat 03 April 2010 - 05:07 PM
ilie F1A, la Apr 2 2010, 10:36 PM, a spus:
Azi am fost la zbor...s-a comportat excelent...nu a mai ,,tras" dreapta...modificasem deja unghiul motor...si am marit si suprafata directiei...se comporta mult mai bine in viraje...ceea ce am notat insa ...dupa ce am marit suprafata directiei...a trebuit sa lestez din nou modelul...si bateria de 11 v 800 mah pe care o folosesc mi s-a parut un pic neputincioasa in comparatie cu alte dati...desi azi nu era vant...asadar am decis sa o schimb cu una cu ceva amperaj mai mare...
#16
Postat 03 April 2010 - 05:15 PM
cristian cris, la Apr 3 2010, 05:07 PM, a spus:


#17
Postat 03 April 2010 - 08:52 PM
Ce se intampla in realitate e ca motorul, la o tensiune si o sarcina (elice), trage un curent (amperaj). Daca bateria nu face fata, atunci scade tensiunea.
Bateriile sunt notate cu un parametru 'C', de exemplu 15C. Asta se inmulteste cu capacitatea (in cazul tau, 800 mAh) si rezulta amperajul (curentul) maxim pe care il suporta bateria.
In general, bateriile, in functie de calitate, scad in putere cand imbatranesc. Asta ar putea sa fie problema ta.
La un easy star, probabil este o idee buna sa folosesti o baterie mai mare, insa nu exagera (nu as trece de 1500 mAh), pentru ca o sa creasca greutatea.
Ar mai fi un lucru de verificat - vezi daca nu cumva motorul invarte in gol (elicea nu sta bine pe ax). Am patit-o la un motor asemanator, cu o elice gunther.
#18
Postat 04 April 2010 - 07:57 PM
Dragos Avramescu, la Apr 3 2010, 08:52 PM, a spus:
Ce se intampla in realitate e ca motorul, la o tensiune si o sarcina (elice), trage un curent (amperaj). Daca bateria nu face fata, atunci scade tensiunea.
Bateriile sunt notate cu un parametru 'C', de exemplu 15C. Asta se inmulteste cu capacitatea (in cazul tau, 800 mAh) si rezulta amperajul (curentul) maxim pe care il suporta bateria.
In general, bateriile, in functie de calitate, scad in putere cand imbatranesc. Asta ar putea sa fie problema ta.
La un easy star, probabil este o idee buna sa folosesti o baterie mai mare, insa nu exagera (nu as trece de 1500 mAh), pentru ca o sa creasca greutatea.
Ar mai fi un lucru de verificat - vezi daca nu cumva motorul invarte in gol (elicea nu sta bine pe ax). Am patit-o la un motor asemanator, cu o elice gunther.
Apropo...dupa ce folosesc modelul bateria e foarte fierbinte si imi pare umflata...dupa ce se raceste isi revine insa...poti sa imi spui de ce?
#20
Postat 05 April 2010 - 02:26 PM
Calin, la Apr 5 2010, 07:16 AM, a spus:
In jur de 100...maxim 150 de incarcari...oricum nu mai mult...sunt de la un elicopter e-sky...sincer...le-am pus pe aeromodel doar pentru ceva probe...saptamana asta vreau sa imi iau una doar pt aeromodel...si pe cele actuale sa le las in continuare pt elicopter...
#21
Postat 05 April 2010 - 02:32 PM
cristian cris, la Apr 5 2010, 02:26 PM, a spus:
Inca ceva...tot urmarind filmulete pe you tube am vazut ca elice puse in diverse moduri...ce m-a pus un pic pe ganduri...acelasi tip de elice ca cel folosit de mine,tot pe un easy star...asezata invers...credeti ca eu am montat-o bine...sau ar trebui sa o pun invers?

#22
Postat 05 April 2010 - 04:43 PM
cristian cris, la Apr 5 2010, 03:32 PM, a spus:

parerea mea e ca e montata invers...
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#23
Postat 05 April 2010 - 05:01 PM
#28
Postat 05 April 2010 - 06:08 PM
Doar ca aici avem de a face cu un pusher, deci, elicea este pusa gresit...parea mea.
#29
Postat 05 April 2010 - 06:14 PM
#30
Postat 05 April 2010 - 06:16 PM
dan_mitea, la Apr 5 2010, 07:08 PM, a spus:
Doar ca aici avem de a face cu un pusher, deci, elicea este pusa gresit...parea mea.
de aia am zis si eu ca e gresit,ca vazusem ca e vb de Easy Star...dar deh am zis ca poate oi fi vazut eu prost si ca Florin are mai multa experienta dar cred ca nu a fost atent... :) :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S