Modelism - RHC Forum: probleme directie!!!??? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

probleme directie!!!???

#1 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 30 March 2010 - 05:44 PM

Salut tuturor...sunt nou in ceea ce priveste zborul cu aeromodele si cum mai toti incepatorii mai devreme sau mai tarziu ne lovim de probleme ,iata ca m-am lovit si eu de una si nu reusesc sa ii dau de capat...asadar, de curand am achizitionat un EASY STAR de la MULTIPLEX...sunt destul de multumit ,zboara destul de bine,singura problema e ca in momentul lansarii are tendinta sa o ia foarte mult spre dreapta...ceva de genul...tendinta de a se intoarce in jurul cozii...reusesc in cele din urma sa il redresez...dar destul de greu si asta doar dupa ce ajunge la ceva inaltime...imi puteti spune ce poate fi?...multumesc
attachment=77737:30032010037_001.jpg]

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 30032010037_001.jpg

0

#2 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2010 - 06:50 PM

Face asta si cu si fara motor ?
Ii dai motor maxim cand il lansezi ?

Se inclina pe o aripa sau se intoarce cu totul ?
Intreb asta pentru ca vad ca ai pus alt motor...si poate ar trebui sa aiba si el un unghi ceva.
daca la aterizare vine drept cu motorul oprit, e ori de mana ori are un motor mult mai puternic decat ce aveai inainte si prin urmare, cuplu mai mare. Cuplu de obicei se compenseaza cu unghi la motor...

Desigur exclud varianta sa fie ceva stramb la el (banuiesc ca dupa asta te-ai uitat) si mana care il lanseaza omeneste posibil stramb...

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 30 March 2010 - 06:52 PM

0

#3 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 30 March 2010 - 09:23 PM

Vezi postareaalexvid, la Mar 30 2010, 06:50 PM, a spus:

Face asta si cu si fara motor ?
Ii dai motor maxim cand il lansezi ?

Se inclina pe o aripa sau se intoarce cu totul ?
Intreb asta pentru ca vad ca ai pus alt motor...si poate ar trebui sa aiba si el un unghi ceva.
daca la aterizare vine drept cu motorul oprit, e ori de mana ori are un motor mult mai puternic decat ce aveai inainte si prin urmare, cuplu mai mare. Cuplu de obicei se compenseaza cu unghi la motor...

Desigur exclud varianta sa fie ceva stramb la el (banuiesc ca dupa asta te-ai uitat) si mana care il lanseaza omeneste posibil stramb...


Da ii dau motor maxim....se inclina pe aripa si o ia spre dreapta ...o sa incerc sa pun un filmulet....poate reusesti sa iti dai seama despre ce e vorba...ms oricum...
0

#4 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 30 March 2010 - 11:41 PM

Daca nu ma insel,asa se vede din fotografie ,parca ampenajul vertical,deci si directia, sunt strambe tocmai pe directia pe care o ia modelul.Bafta
0

#5 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 30 March 2010 - 11:46 PM

Incearca si regleaza directia putin pe stanga din statie ,sa echlibrezi devierea amp.vertical.Bafta.
0

#6 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 31 March 2010 - 03:46 PM

Vezi postareacristian cris, la Mar 30 2010, 09:23 PM, a spus:

Da ii dau motor maxim....se inclina pe aripa si o ia spre dreapta ...o sa incerc sa pun un filmulet....poate reusesti sa iti dai seama despre ce e vorba...ms oricum...


Sal...aici sunt filmuletele despre care v-am vorbit http://www.youtube.c...h?v=JDdiDblHDOg sau http://www.youtube.c...h?v=2anJJCQ8080
0

#7 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 04:31 PM

Sigur nu e nimic stramb la el ? directia e perfect verticala ?
motorul este axat pe mijloc, nu bate intr-o parte ? aripile, stabilizatorul orizontal...sunt toate drepte?
Daca il arunci din mana fara motor, ce face ?
0

#8 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 31 March 2010 - 07:52 PM

Vezi postareaalexvid, la Mar 31 2010, 04:31 PM, a spus:

Sigur nu e nimic stramb la el ? directia e perfect verticala ?
motorul este axat pe mijloc, nu bate intr-o parte ? aripile, stabilizatorul orizontal...sunt toate drepte?
Daca il arunci din mana fara motor, ce face ?


M-am uitat la el pe toate partile ....nu are nimic stramb...o sa incerc sa schimb unghiul motor...in rest nu stiu ce sa ii fac...
0

#9 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 31 March 2010 - 08:29 PM

 Cristi, daca nu-i nimic stramb, sigur este unghiul motorului. 

Apropo, ai marit suprafata derivei?...... parca nu vad in pozele tale. Dupa ce reglezi unghiul, incearca si marirea suparfetei derivei si ai sa vezi cum se schimba comportamentul avionului (vezi ca s-a scris mult pe forum despre asta)


Bafta la zbor
0

#10 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 31 March 2010 - 11:12 PM

Din ce oras esti?Incearca sa iei legatura cu un aeromodelist mai experimentat din orasul tau si el sau ei pot sa-si dea mai bine seama care este cauza.De ce nu incerci sa reglezi directia putin spre stanga si sa vezi ce se intampla si apoi umbli la motor .S-ar putea sa dereglezi motorul degeaba.Eu totusi insist ca ampenajul este stramb ,uitate atent la fotografia prezentata de tine.
0

#11 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 01 April 2010 - 07:30 AM

Vezi postareailie F1A, la Apr 1 2010, 12:12 AM, a spus:

Eu totusi insist ca ampenajul este stramb


Si mie mi se pare spre dreapta ampenajul dar asta e din cauza ca avionul nu a fost fotografiat de pe axa lui longitudinala,e fotografiat din stanga si mai este si inclinat pe o aripa spre dreapta.

Cel mai simplu ar fi sa il lanseze cu motorul oprit sa vada cum se comporta. Daca tot la fel,atunci e lansat oblic in plan longitudinal si e firesc sa faca asa.
It's difficult to make things simple!
0

#12 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 01 April 2010 - 01:12 PM

Vezi postareaZen, la Apr 1 2010, 07:30 AM, a spus:

Si mie mi se pare spre dreapta ampenajul dar asta e din cauza ca avionul nu a fost fotografiat de pe axa lui longitudinala,e fotografiat din stanga si mai este si inclinat pe o aripa spre dreapta.

Cel mai simplu ar fi sa il lanseze cu motorul oprit sa vada cum se comporta. Daca tot la fel,atunci e lansat oblic in plan longitudinal si e firesc sa faca asa.


Sal...deja am schimbat unghiul motorului ...f putin insa...azi nu ies pt ca e f vant...poate zilele urmatoare...oricum o sa va tin la curent...
0

#13 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 01 April 2010 - 04:00 PM

Vezi postareacristian cris, la Mar 31 2010, 08:52 PM, a spus:

M-am uitat la el pe toate partile ....nu are nimic stramb...o sa incerc sa schimb unghiul motor...in rest nu stiu ce sa ii fac...

Ai fost intrebat de mai multe ori si nu ai raspuns,sau nu am citit eu,la lansarea fara motor care este comportamentul?lansare facuta la un unghi de maxim 10 gr,zboara bine,sau are acelasi comportament ,trage dreapta, :rolleyes: ca la masini?
Daca zboara bine fara motor,atunci e clar ca unghiul motor este incorect.Accesi problema am avut-o si eu dar la mine urca foarte abrupt la accelerare,deci la mine unghiul in jos lipsea cu desavarsire,la tine se pare ca e cel spre dreapta.
toate bune,

Vezi postareacristian cris, la Mar 31 2010, 08:52 PM, a spus:

M-am uitat la el pe toate partile ....nu are nimic stramb...o sa incerc sa schimb unghiul motor...in rest nu stiu ce sa ii fac...

Ai fost intrebat de mai multe ori si nu ai raspuns,sau nu am citit eu,la lansarea fara motor care este comportamentul?lansare facuta la un unghi de maxim 10 gr,zboara bine,sau are acelasi comportament ,trage dreapta, :) ca la masini?
Daca zboara bine fara motor,atunci e clar ca unghiul motor este incorect.Accesi problema am avut-o si eu dar la mine urca foarte abrupt la accelerare,deci la mine unghiul in jos lipsea cu desavarsire,la tine se pare ca e cel spre dreapta.
toate bune,
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#14 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 02 April 2010 - 10:36 PM

Sunt curios sa vad rezolvarea.Numai bine
0

#15 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 03 April 2010 - 05:07 PM

Vezi postareailie F1A, la Apr 2 2010, 10:36 PM, a spus:

Sunt curios sa vad rezolvarea.Numai bine


Azi am fost la zbor...s-a comportat excelent...nu a mai ,,tras" dreapta...modificasem deja unghiul motor...si am marit si suprafata directiei...se comporta mult mai bine in viraje...ceea ce am notat insa ...dupa ce am marit suprafata directiei...a trebuit sa lestez din nou modelul...si bateria de 11 v 800 mah pe care o folosesc mi s-a parut un pic neputincioasa in comparatie cu alte dati...desi azi nu era vant...asadar am decis sa o schimb cu una cu ceva amperaj mai mare...
0

#16 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 03 April 2010 - 05:15 PM

Vezi postareacristian cris, la Apr 3 2010, 05:07 PM, a spus:

Azi am fost la zbor...s-a comportat excelent...nu a mai ,,tras" dreapta...modificasem deja unghiul motor...si am marit si suprafata directiei...se comporta mult mai bine in viraje...ceea ce am notat insa ...dupa ce am marit suprafata directiei...a trebuit sa lestez din nou modelul...si bateria de 11 v 800 mah pe care o folosesc mi s-a parut un pic neputincioasa in comparatie cu alte dati...desi azi nu era vant...asadar am decis sa o schimb cu una cu ceva amperaj mai mare...

Imagine atasata: 03042010042.jpgImagine atasata: 03042010043.jpg
0

#17 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 03 April 2010 - 08:52 PM

In legatura cu bateria 'de amperaj mai mare'. Faci o confuzie foarte intalnita. Bateria nu are amperi, ci volti. 800 mAh nu este amperaj, ci capacitate.
Ce se intampla in realitate e ca motorul, la o tensiune si o sarcina (elice), trage un curent (amperaj). Daca bateria nu face fata, atunci scade tensiunea.
Bateriile sunt notate cu un parametru 'C', de exemplu 15C. Asta se inmulteste cu capacitatea (in cazul tau, 800 mAh) si rezulta amperajul (curentul) maxim pe care il suporta bateria.
In general, bateriile, in functie de calitate, scad in putere cand imbatranesc. Asta ar putea sa fie problema ta.
La un easy star, probabil este o idee buna sa folosesti o baterie mai mare, insa nu exagera (nu as trece de 1500 mAh), pentru ca o sa creasca greutatea.

Ar mai fi un lucru de verificat - vezi daca nu cumva motorul invarte in gol (elicea nu sta bine pe ax). Am patit-o la un motor asemanator, cu o elice gunther.
0

#18 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 04 April 2010 - 07:57 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Apr 3 2010, 08:52 PM, a spus:

In legatura cu bateria 'de amperaj mai mare'. Faci o confuzie foarte intalnita. Bateria nu are amperi, ci volti. 800 mAh nu este amperaj, ci capacitate.
Ce se intampla in realitate e ca motorul, la o tensiune si o sarcina (elice), trage un curent (amperaj). Daca bateria nu face fata, atunci scade tensiunea.
Bateriile sunt notate cu un parametru 'C', de exemplu 15C. Asta se inmulteste cu capacitatea (in cazul tau, 800 mAh) si rezulta amperajul (curentul) maxim pe care il suporta bateria.
In general, bateriile, in functie de calitate, scad in putere cand imbatranesc. Asta ar putea sa fie problema ta.
La un easy star, probabil este o idee buna sa folosesti o baterie mai mare, insa nu exagera (nu as trece de 1500 mAh), pentru ca o sa creasca greutatea.

Ar mai fi un lucru de verificat - vezi daca nu cumva motorul invarte in gol (elicea nu sta bine pe ax). Am patit-o la un motor asemanator, cu o elice gunther.

Apropo...dupa ce folosesc modelul bateria e foarte fierbinte si imi pare umflata...dupa ce se raceste isi revine insa...poti sa imi spui de ce?
0

#19 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 07:16 AM

Esti la limia superioara a bateriei sau chiar ai depasit acea limita iar bateria e fortata. De asemenea e posibil sa fi ajuns la "batranete" cu ea. Cate incarcari are in total?

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 April 2010 - 07:18 AM



0

#20 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 05 April 2010 - 02:26 PM

Vezi postareaCalin, la Apr 5 2010, 07:16 AM, a spus:

Esti la limia superioara a bateriei sau chiar ai depasit acea limita iar bateria e fortata. De asemenea e posibil sa fi ajuns la "batranete" cu ea. Cate incarcari are in total?

In jur de 100...maxim 150 de incarcari...oricum nu mai mult...sunt de la un elicopter e-sky...sincer...le-am pus pe aeromodel doar pentru ceva probe...saptamana asta vreau sa imi iau una doar pt aeromodel...si pe cele actuale sa le las in continuare pt elicopter...
0

#21 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 05 April 2010 - 02:32 PM

Vezi postareacristian cris, la Apr 5 2010, 02:26 PM, a spus:

In jur de 100...maxim 150 de incarcari...oricum nu mai mult...sunt de la un elicopter e-sky...sincer...le-am pus pe aeromodel doar pentru ceva probe...saptamana asta vreau sa imi iau una doar pt aeromodel...si pe cele actuale sa le las in continuare pt elicopter...

Inca ceva...tot urmarind filmulete pe you tube am vazut ca elice puse in diverse moduri...ce m-a pus un pic pe ganduri...acelasi tip de elice ca cel folosit de mine,tot pe un easy star...asezata invers...credeti ca eu am montat-o bine...sau ar trebui sa o pun invers?Imagine atasata: 05042010046.jpg
0

#22 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 April 2010 - 04:43 PM

Vezi postareacristian cris, la Apr 5 2010, 03:32 PM, a spus:

Inca ceva...tot urmarind filmulete pe you tube am vazut ca elice puse in diverse moduri...ce m-a pus un pic pe ganduri...acelasi tip de elice ca cel folosit de mine,tot pe un easy star...asezata invers...credeti ca eu am montat-o bine...sau ar trebui sa o pun invers?Atasament 05042010046.jpg

parerea mea e ca e montata invers...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#23 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2010 - 05:01 PM

e bine pusa elicea, cu BA in sensul de rotatie
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#24 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 April 2010 - 05:12 PM

Poate ma inseala vederea, dar BA-ul este spre coada modelului. Nu trebuia invers?
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#25 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 05 April 2010 - 05:45 PM

Vezi postareabitex, la Apr 5 2010, 05:12 PM, a spus:

Poate ma inseala vederea, dar BA-ul este spre coada modelului. Nu trebuia invers?

Scuze...ce e BA-ul?
0

#26 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 April 2010 - 05:51 PM

Cu BA daca nu gresesc (de la o vreme incep sa n-am incredere nici in mine) prescurtam Bordul de Atac.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#27 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 05 April 2010 - 05:55 PM

Vezi postareabitex, la Apr 5 2010, 05:51 PM, a spus:

Cu BA daca nu gresesc (de la o vreme incep sa n-am incredere nici in mine) prescurtam Bordul de Atac.

Ms...sunt inca la inceput...
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 April 2010 - 06:08 PM

Florin a zis bine ca bordul de atac trebuie sa fie in sensul de rotatie...adica sa fie bord de atac.
Doar ca aici avem de a face cu un pusher, deci, elicea este pusa gresit...parea mea.
0

#29 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 April 2010 - 06:14 PM

Io zic ca e o iluzie optica... Cristian, fa o poza tot din pozitia aia dar cu varful elicei in spre camera foto
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#30 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 April 2010 - 06:16 PM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 5 2010, 07:08 PM, a spus:

Florin a zis bine ca bordul de atac trebuie sa fie in sensul de rotatie...adica sa fie bord de atac.
Doar ca aici avem de a face cu un pusher, deci, elicea este pusa gresit...parea mea.

de aia am zis si eu ca e gresit,ca vazusem ca e vb de Easy Star...dar deh am zis ca poate oi fi vazut eu prost si ca Florin are mai multa experienta dar cred ca nu a fost atent... :) :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu