Modelism - RHC Forum: Constructie Easy Star la scara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Constructie Easy Star la scara indraznesc sa visez

#1 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 04 April 2010 - 10:33 PM

Salutare, ma intrabam cat de complicat ar fi sa consturiasca un aeromodelism un EZ (sau alt model) la o scara care sa permita o sarcina de 80-100Kg, adica un pilot la bord.

Cam ce anvergura/greutate ar avea modelul, din ce s-ar putea construi, cu ce tehnologie?

A mai construit vre-un aeromodelist un avion capabil sa zboare cu pilot la bord?

Pentru cei mai experimentati in ale constructiei de modele, cam ce raspunsuri aveti?

De cand am intrat pe forum, am aflat de materiale ultrausoare, CNC, rasine si diverse fibre, motoare cu un raport putere/greutate foarte bun la preturi permisive. Constructia unui model 1:1 este un proiect care merita discutat macar...



ps: am vazut filmul acela vechi cu pasarea Ph eo n i x :rolleyes: , avionul bimotor care a aterizat fortat in desert si a fost reconstruit cu ajutorul planurilor unui aeromodelist din resturile epavei. A folosit din avionul original un singur motor. Merita vazut, e un clasic

Aceasta postare a fost editata de dramida: 04 April 2010 - 10:43 PM

0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2010 - 10:57 PM

Cauta Icon A5, este visul meu cand fac primul milion :rolleyes:
Revenind pe pamant, incearca un motodelta, este mult mai abordabil.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 April 2010 - 02:24 AM

@dramida. Ai vazut si filmul de mai jos:
http://www.youtube.c...h?v=n82nN_lqn58
?
0

#4 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 07:38 AM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 5 2010, 02:24 AM, a spus:

@dramida. Ai vazut si filmul de mai jos:
http://www.youtube.c...h?v=n82nN_lqn58
?


Ala nu se pune , a fost construit pt 2 zboruri , doua zboruri a tinut ,nu au luat in calcul nevoia de duble :rolleyes: .
Totusi ilustreaza bine faptul ca atunci cand concepi ceva nou poti sa ai parte de tot felul de mizerii surprinzatoare .

Mai bine as merge pe planuri validate in timp:
http://en.wikipedia....npol_Air_Camper
Ideea este ca se poate face asa ceva , la nivelul actual al tehnologiei nu e mare branza sa faci ceva sa zboare , problema este za faci ceva sa zboare sigur , pentru ca e viata ta in joc + a celor de sub tine . Si cand ajungi la siguranta ai incurcat-o ... ce inseamna sigur ? Piticul meu imi spune ca daca nu e macar bimotor si nu are comenzi redundante atunci nu e sigur , dar uite ca sunt permise monomotoarele (mai toate ultralighturile sunt monomotor ) si cu comenzi unice . Cred ca se merge pe ideea inspectiei - faci jucaria dupa planuri vine inspectorul dai banii si el nu iti da avizul , asa, ca sa fie el sigur http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 07:59 AM

dar


discutia aici:
http://www.rcgroups....d.php?t=1125386

Ca o nota personala... un model zboara decent cu un cargo de 80-100kg reprezentand 20% din greutatea lui... Tu chiar vrei un model de 500kg? Poate fi incadrat usor la ultra usoare si ai nevoie de permisiuni de zbor etc pentru asa ceva.

E o chestie cam nerealista dupa parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 April 2010 - 08:02 AM



0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 08:05 AM

uite si un avion bimotor de dimensiuni mici



0

#7 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 08:06 AM

Daca cubezi cubul (aka megastarul ) cred ca ajungi la ceea ce iti doresti :rolleyes: . Dar trebuie sa incepi sa strangi bani pt acumulatori .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 08:45 AM

Vezi postareaCalin, la Apr 5 2010, 08:59 AM, a spus:

... un model zboara decent cu un cargo de 80-100kg reprezentand 20% din greutatea lui...


Si motodeltaplanele ? Sau Cr Cri ? ambele sunt mai usoare decat "incarcatura" Nu zboara decent ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 09:52 AM

Te-a lasat google sau wikipedia? Nici unul din cele enumerate de tine nu sunt mai usoare decat incarcatura. In cazul cri cri-ului poate cara 50% din greutatea totala de zbor (180kg), deci un adult de 80-90kg, pe distante scurte sau timp limitat.


0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 10:02 AM

Nu m-a lasat nimic... Nu aveam ce sa caut, pentru ca am motodeltaplan in batatura si stiu ca e mai usor decat mine.
Cri Cri nu eu l-am dat de exemplu, si chiar asa de la 50% la 20% e o diferenta.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 April 2010 - 10:03 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 10:12 AM

lasa cazurile particulare si mai stai putin pe wikipedia, sau mai cantareste-ti odata deltaplanul din batatura sa vezi cam cum stai cu greutatea.

Pana una alta, cel mai performant ULM aplica aceeasi regula, 20% din greutatea sa poate fi cargo:
http://cubcrafters.c...bss/safety.aspx

408 kg gol,
maxim 598 in total.


0

#12 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 10:51 AM

Vezi postareaCalin, la Apr 5 2010, 10:12 AM, a spus:

lasa cazurile particulare si mai stai putin pe wikipedia, sau mai cantareste-ti odata deltaplanul din batatura sa vezi cam cum stai cu greutatea.

Pana una alta, cel mai performant ULM aplica aceeasi regula, 20% din greutatea sa poate fi cargo:
http://cubcrafters.c...bss/safety.aspx

408 kg gol,
maxim 598 in total.


E ceva in neregula aici , la un 747 vad la empty 214 tone si max 440t . Seamana cu cricri . ULM -ul ala are o problema pe undeva o fi construit pt autonomie mare ? Cri Cri vad ca are ceva de genul 500 km
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 11:04 AM

@Ahernar: un calcul elementar (clasa aII-a) la un 747-400 iese cam asa:

pasageri 33t
gol 178t
rezervor: 216t


deci pentru a cara 33t avionul e optimizat sa-si care cele 394t adica fix 10% din capacitatea sa e CARGO util. Asta pentru distante mari.

Afirmatia cu cri-cri-ul n-am inteles-o... la 10l combustibil are autonomie de maxim 200km.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 April 2010 - 11:08 AM



0

#14 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 05 April 2010 - 11:29 AM

Cricri-ul are 78kg. gol greutatea max la decolare este de 170kg. Dupa un calcul elementar rezulta o sarcina utila de 92kg.Nu stiu cat din aceasta greutate este combustibilul dar e clar ca duce mai mult de 20% din greutatea sa si cred ca zboara onorabil.


General characteristics

Crew: one, pilot
Length: 3.9 m (12.8 ft)
Wingspan: 4.9 m (16 ft)
Height: ()
Wing area: 3.1 m2 ()
Airfoil: Wortmann 21.7
Empty weight: 78 kg (171 lb)
Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
Powerplant: 2× JPX PUL 212 and others, ()15 hp each
Performance

Maximum speed: 120 kt (220 km/h)
Cruise speed: 100 kt
Range: 250 nm ()
Service ceiling: 12,000 ft (3,700 m) ()
Rate of climb: 1,300 ft/min (384 m/min) ()
Wing loading: 55 kg/m2 ()
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#15 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 11:44 AM

din cate am inteles 10l e rezervorul cri-cri-ului, si cum am zis si mai sus are capacitatea de a cara 50% din greutatea sa. Dar dupa mine, ca si in cazul motodeltaplanurilor (care ajung tot pe la greutatea aia apropo) sunt cazuri particulare.

Revin asupra afirmatiei si subliniez, un avion poate zbura DECENT cu pana la ~20% din greutatea sa in cargo.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 April 2010 - 11:48 AM



0

#16 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 11:57 AM

Vezi postareaCalin, la Apr 5 2010, 11:04 AM, a spus:

@Ahernar: un calcul elementar (clasa aII-a) la un 747-400 iese cam asa:

pasageri 33t
gol 178t
rezervor: 216t


deci pentru a cara 33t avionul e optimizat sa-si care cele 394t adica fix 10% din capacitatea sa e CARGO util. Asta pentru distante mari.

Afirmatia cu cri-cri-ul n-am inteles-o... la 10l combustibil are autonomie de maxim 200km.


Nu cumva era elementar sa te uiti la versiunea cargo ? Aia care are cam 110 t sarcina utila ? Iar daca ar fi vorba sa faci modificari structurale , e adevarat ca ai putea sa maresti aceasta cifra (chiar dubla ) in detrimentul razei de actiune ? Tu analizezi air force one zicand ca sarcina utila e Obama adica 80 kg ? :rolleyes:

La cri cri - rezervorul are 22 l (6 galoane US ) si este trecut cu raza de actiune intre 750 si 500 km in functie de versiune . Avand in vedere multiplele versiuni de motorizare gasesc ca este probabil sa existe diverse cifre pt asta .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 April 2010 - 12:05 PM

stai putin ca nu stiu la ce model de 747 te uiti. Eu citam de pe wikipedia unde chiar daca zice acelasi lucru si despre 747-400F tind sa cred ca greutatea goala a avionului destinat transportului de marfa e mai mica (nu scaune, toalete + fose, monitoare si dotari de stocare a mancarii). Si asta e tot in jurul valorii de 20% cargo din greutatea totala :rolleyes:

Bineinteles ca poti optimiza carburantul pentru a mari cargo-ul in detrimentul "range-ului".

Si ca nota finala, tu chiar crezi ca 747 Air Force 1 il cara doar pe Obama cu cele 80kg ale lui? :) Cara tot cabinetul si cam tot ce e necesar managementului tarii in caz de te miri ce calamitate :)

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 April 2010 - 12:08 PM



0

#18 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 12:10 PM

Revenind la OP, sa ne uitam putin la specs Icon A5, care este cam cel mai apropiat de visele lui dramida:

http://www.iconaircr...d-features.html

– Seats: 2
– Maximum Takeoff Weight: 1430 lbs
– Useful Load: 430 – 530 lbs (option dependent)
– Baggage: 60 lbs (maximum)

Deci cam 1/3 incarcatura.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#19 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 12:33 PM

Cred ca ajungem la esenta acum . In general avioanele folosite la transport cantaresc goale cam 1/2 din greutatea maxima permisa la decolare . Diferenta poate fi impartita in functie de aplicatie catre combustibil - echipament (aka scaune,bude,tv-uri pt pasageri sau sa zicem trolii pt cargo ) si sarcina utila . Dar cand vorbim de avioane mici si foarte mici procentul din greutate necesar pt a fi ok din punct de vedere structural scade si atunci pornim de la un raport mai apropiat de 60-40 fata de 50-50.
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#20 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 April 2010 - 04:36 PM

Sarcina utila,cred ca va fi printre ultimile probleme intalnite.Acum exista facilitati pt. o asemenea constructie,adica gasesti materiale,motoare,elici,etc,daca ai indemanare si BANI,poti construi un avion.Dar si acum urmeaza:
-trebuie omologat
-trebuie brevet de zbor
-unde parchezi un avion de minim 6m anvergura?
-unde zbori(la Chitila nu poti)?
Astea sunt doar cateva din problemele intalnite si tote se reflecta in bani,multi bani.
0

#21 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 05 April 2010 - 05:44 PM

Voi ce tehnica ati aborda? Structura de lemn taiat cnc si acoperita cu fibra de sticla pentru cabina si impanzita pe aripi?

Lonjeron din carbon? Aripi demontabile....motor pe benzina, gen trabant usor si din dural, cam cat ar costa sa-ti faci asa ceva?
Ca icon 5 si carbonCub sar de 100000 euro
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 April 2010 - 06:24 PM

Cred ca este cu totul nerealist ceea ce vrei tu. N-ai nici o sansa sa omologhezi asa ceva. Ai idee cum trebuie sa fie si ce calitati trebuie sa aibe, doar, un lonjeron din lemn pentru ca sa fie acceptat? Suruburi, cabluri, etc, totul trebuie sa fie pentru industria aeronautica si trebuie sa ai buletin de calitate pentru fiecare. Asa, pentru fun, incearca sa vorbesti cu nenea care omologheaza. Zic si eu....
Este un proiect mai nerealizabil decat emisiunea tv.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 April 2010 - 06:26 PM

0

#23 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 05 April 2010 - 07:23 PM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 5 2010, 07:24 PM, a spus:

Cred ca este cu totul nerealist ceea ce vrei tu. N-ai nici o sansa sa omologhezi asa ceva. Ai idee cum trebuie sa fie si ce calitati trebuie sa aibe, doar, un lonjeron din lemn pentru ca sa fie acceptat? Suruburi, cabluri, etc, totul trebuie sa fie pentru industria aeronautica si trebuie sa ai buletin de calitate pentru fiecare. Asa, pentru fun, incearca sa vorbesti cu nenea care omologheaza. Zic si eu....
Este un proiect mai nerealizabil decat emisiunea tv.

Ca o completare ,ipotetic vorbind ,sa zicem ca s-ar construi asa ceva as fi curos cine ar avea curajul (nebunia ) sa piloteze asa ceva?
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#24 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 08:26 PM

Eu zic ca o sa-l faca, iar primul zbor il vom vedea in emisiunea aia facuta de el.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#25 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 05 April 2010 - 09:47 PM

Vezi postareaMLGore, la Apr 5 2010, 09:26 PM, a spus:

Eu zic ca o sa-l faca, iar primul zbor il vom vedea in emisiunea aia facuta de el.


Emisiunea o gasesti aici


E al doi-lea post in care esti lipsit de respect fata de mine, primul fiind cel pe care l-am ignorat la rubrica siguranta in fpv.

"Crezi ca daca iti cade spuma la mine pe masina si apari sa-l recuperezi (deh, ai GPS traking) vei primi altceva in afara de suturi in cur? " citat din ce ai scris aici

Cand un EZ cade, nu face daune, si pentru ca ai adus subiectul masinii lovite, zi-ne ce masina ai ca sa ne ferim de tine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Aceasta postare a fost editata de dramida: 05 April 2010 - 09:56 PM

0

#26 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 10:58 PM

Vezi postareadramida, la Apr 5 2010, 10:47 PM, a spus:

Emisiunea o gasesti aici


E al doi-lea post in care esti lipsit de respect fata de mine, primul fiind cel pe care l-am ignorat la rubrica siguranta in fpv.

"Crezi ca daca iti cade spuma la mine pe masina si apari sa-l recuperezi (deh, ai GPS traking) vei primi altceva in afara de suturi in cur? " citat din ce ai scris aici

Cand un EZ cade, nu face daune, si pentru ca ai adus subiectul masinii lovite, zi-ne ce masina ai ca sa ne ferim de tine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif



Era vorba de emisiunea ta la TV!

Cat despre suturile in cur, vorbeam in general. Adica o sa ti le iei de la orice propietar de capota indoita.
Ultima fraza", aia cu EZ-ul de nu face daune, ai gandit-o singur?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#27 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 06 April 2010 - 12:08 AM

Vezi postareadramida, la Apr 5 2010, 10:47 PM, a spus:

Cand un EZ cade, nu face daune

Si daca acel EZ e suficient de mare sa care 80-100kg? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif Vezi postul tau de: aici


0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 April 2010 - 04:51 AM

Problema, la un model micut, nu este, atat, ce pagube poate face el, ci, ceea ce se poate intampla cand cade pe parbrizul unei masini care circula, strans, in trafic. Omul, speriat, va frana. Este instinctiv. Cei din urma sunt aproape....Acesta este scenariul de cosmar. Sa speram ca nu se va intampla niciodata.
0

#29 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 06 April 2010 - 06:25 AM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 6 2010, 05:51 AM, a spus:

Problema, la un model micut, nu este, atat, ce pagube poate face el, ci, ceea ce se poate intampla cand cade pe parbrizul unei masini care circula, strans, in trafic. Omul, speriat, va frana. Este instinctiv. Cei din urma sunt aproape....Acesta este scenariul de cosmar. Sa speram ca nu se va intampla niciodata.


Cred ca un incident de acest gen ar fi mediatizat de toate televiziunile din Romania.......sa mai ai si niste echipament FPV pe el!!!!
Acum cativa anisori un post de televiziune foarte cunoscut mediatiza problema microfoanelor in FM 88-108 CCIR, prezentand un baiat ce construia aceste superechipamente de spionaj in cutiute de medicamente si chibrituri.
Pentru cei ce nu au cunostinte tehnice a fost o stire bomba.
Un incident cu aeromodele ar ridica probleme serioase in tarisoara noastra.
0

#30 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 06 April 2010 - 06:31 PM

Acesta este un film cu EZ-ul pierdut. Avea o greutate de 650g , marea majoritate spuma. O minge de fotbal de piele loveste poate mai puternic cand pica de la inaltime. Vi se pare periculos? EU cred ca trebuie sa fi plictisit teribil sa spui ca avionul asta este un pericol public.



Vezi postareadraude80, la Apr 6 2010, 06:25 AM, a spus:

Cred ca un incident de acest gen ar fi mediatizat de toate televiziunile din Romania.......sa mai ai si niste echipament FPV pe el!!!!
Acum cativa anisori un post de televiziune foarte cunoscut mediatiza problema microfoanelor in FM 88-108 CCIR, prezentand un baiat ce construia aceste superechipamente de spionaj in cutiute de medicamente si chibrituri.
Pentru cei ce nu au cunostinte tehnice a fost o stire bomba.
Un incident cu aeromodele ar ridica probleme serioase in tarisoara noastra.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 06 April 2010 - 06:35 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu