Modelism - RHC Forum: Vreau sa incerc si elicoptere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Vreau sa incerc si elicoptere

#1 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 July 2009 - 05:25 PM

Azi am primit o clona de T- REX care in mare parte e asamblat dar intrebarea mea ar fi despre pozitionarea tijelor de comanda la servo.
Sint trei :una pe o parte si doua pe alta .Una din cele trei are la partea de sus un surub(?!) ceva mai lung decit celelalte.
Care cum vin pozitionate?
Daca se poate si o poza doua din care sa inteleg cite ceva sau un link inteligibil.
Mentionez ca nu am nici un manual iar pe net am gasit ceva din care nu am inteles mai nimic.

Multumesc.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#2 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 July 2009 - 07:44 PM

Am uitat sa spun ca e nou si e din Hong Kong, stiti voi de unde.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#3 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 03 July 2009 - 09:55 PM

tijele trebuie sa fie"paralele" cu solul , adica la 90 grade faa de axul elicopterului in asa fel incat sa asigure o miscare egala si in sus si in jos, in acelasi timp pasul palelor adica unghiul de incidenta sa fie zero.. sa taie aerul fara unghi de inclinare
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#4 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 04 July 2009 - 12:09 AM

Nu prea am priceput ce vrei sa intrebi,dar poza asta poate te lamureste,nu este de la 450 dar toate sunt cam la fel

Imagine atasata: 0_deg_head_setup_2.jpg
0

#5 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 July 2009 - 05:21 PM

OK.Va multumesc celor care ati raspuns si o sa incerc sa fac asa.
Oricum pina cind o sa scriu pe forum de primul hover ,ca de zbor nici vorba ,mai dureaza deoarece sint foarte ocupat in perioada asta.
Inca o intrebare : ce pinion sa folosesc ,9T,11T sau 13T? Motorul are 3200Kv.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#6 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 July 2009 - 06:02 PM

9 este prea mic. 11T e ok pentru hover iar 13T dupa ce il stapanesti bine...
E posibil la 13T deja sa iti trebuiasca pale de carbon din cauza vitezei de rotatie.
0

#7 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 July 2009 - 06:13 PM

Atunci 11T ramine.

Multumesc
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#8 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 08 July 2009 - 09:32 AM

Am reusit si l-am asamblat, i-am facut si reglajele la pale si la swashplate mai ramine sa ajunga pinionul si as putea face o incercare de hoover.
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#9 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 08 July 2009 - 09:38 AM

Vezi postareaalexroad, la Jul 8 2009, 10:32 AM, a spus:

Am reusit si l-am asamblat, i-am facut si reglajele la pale si la swashplate mai ramine sa ajunga pinionul si as putea face o incercare de hoover.
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?


Trebuie un unghi de 3/8 grade cu varful palei(bordul de atac) spre teava cozii,pozitia optima dupa un zbor de test.

Aceasta postare a fost editata de takeoff: 08 July 2009 - 09:40 AM

0

#10 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1509
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 08 July 2009 - 09:41 AM

Vezi postareaalexroad, la Jul 8 2009, 10:32 AM, a spus:

Am reusit si l-am asamblat, i-am facut si reglajele la pale si la swashplate mai ramine sa ajunga pinionul si as putea face o incercare de hoover.
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?

la pozitia 0 a servoului, cursorul care culiseaza pe axul anticuplului trebuie sa fie la mijlocul axului.Vei vedea ca in modul asta palele vor avea unghi pozitiv( de compensare) in pozitia zero.
0

#11 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 08 July 2009 - 09:56 AM

OK .
Va multumesc ambilor pentru raspuns si probabil ca peste vreun an o sa ajut si eu pe altii.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#12 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 16 July 2009 - 02:49 PM

Azi am avut prima tentativa de a-l ridica de la sol ,dar are tendinta sa o ia spre stinga asa ca nu l-am ridicat mai mult de citiva centimetri ,o secunda doua per ridicare.Adrenalina cred ca era la cota maxima.
Ce-i drept si spatiul unde l-am testat e cam mic asa ca nu am riscat sa dau cu palele de pereti.
V-a trebui sa ies cu el pe cimp sa vad ce si cum.
Acum o intrebare de incepator in elicoptere: oare exista vreo modalitate de reglare care il poate face sa se ridice drept ,fara sa o ia in alte directii sau asta tine de indeminarea pilotului?

P.S.
Am uitat sa specific : i-am confectionat o rama-tren de aterizare genul celor ce se gasesc in comert ,pentru incepatori ,altfel nu aveam curaj sa incercsa-l ridic.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 July 2009 - 02:52 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#13 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2009 - 02:57 PM

E normal sa aiba o usoara alunecare spre stanga din cauza rotorului anticuplu.

Aceasta postare a fost editata de morph: 16 July 2009 - 02:57 PM

0

#14 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 16 July 2009 - 03:00 PM

Deci cu alte cuvinte am nevoie de spatiu mai mare si de curaj nu?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#15 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 16 July 2009 - 03:05 PM

Vezi postareaalexroad, la Jul 16 2009, 04:00 PM, a spus:

Deci cu alte cuvinte am nevoie de spatiu mai mare si de curaj nu?


http://www.dream-mod...ying-index.html

S-ar putea sa te ajute.
0

#16 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 16 July 2009 - 03:18 PM

Am inceput sa lecturez pe link-ul ce mi l-ai dat si se pare ca pentru mine ca incepator e un loc de unde pot invata multe .
E prima data cind am auzit (citit) pe cineva sa indemne pe altii sa invete singuri sa zboare. E un lucru bun .De altfel si avioanele le-am invatat singur .Primul e piesa de muzeu(EZ)
Sper sa reusesc ,dar totul are un pret :ceva pale distruse, axe principale, etc.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 July 2009 - 03:20 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#17 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 16 July 2009 - 05:01 PM

Vezi postareaalexroad, la Jul 16 2009, 04:18 PM, a spus:

Am inceput sa lecturez pe link-ul ce mi l-ai dat si se pare ca pentru mine ca incepator e un loc de unde pot invata multe .
E prima data cind am auzit (citit) pe cineva sa indemne pe altii sa invete singuri sa zboare. E un lucru bun .De altfel si avioanele le-am invatat singur .Primul e piesa de muzeu(EZ)
Sper sa reusesc ,dar totul are un pret :ceva pale distruse, axe principale, etc.



Daca esti atent si nu te hazardezi,nu rupi nimic,asta se intampla mai tarziu.La inceput toate heli gliseaza la stanga,se compenseaza cu o inclinare la dreapta,cat de mult,trebuie sa afli singur.Ce spune omul ala e foarte bine,treaba e ca nimeni nu face asa,ti se pare ca este cam mult (numarul de pakuri care trebuie zburate) si sari multe etape care se transforma in lacune.

spor la zbor
0

#18 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 July 2009 - 06:23 AM

O sa incerc sa nu sar peste nici o etapa descrisa acolo si in plus daca dau peste vreo problema voi cauta ajutor in acest topic .
Stiu din proprie experienta ca e bine sa urmezi sfaturile celor care sint mai vechi in domeniu si in plus mai e o vorba care zice "omul din greseala invata".
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#19 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2009 - 07:28 AM

Presupun ca nu mai trebuie sa-ti mentionam simulatorul, care este baza. O sa vezi ce usor o sa ti se para dupa ce reusesti sa faci pe simulator ceea ce ti-ai propus.
0

#20 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 July 2009 - 07:38 AM

Cred ca imi va fi usor dar am tot zis ca imi iau un cablu pentru statie-calculator ,insa am tot lasat pe alta data asa ca iata ca nu-l am si asta deoarece la avioane sint destul de stapin pe comenzi(dupa doi ani jumate) ,iar de elicoptere nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa incep cu ele anul asta. Sa mai stau pin imi vine un cablu si sa mai dau si vreo 100 lei pe el nu prea imi vine.
Dupa cum am spus o sa urmez sfaturile de aici de pe forum si in plus de pe link-ul dat de @Vlad1 si sper sa nu rup nimic in el (inca :blush: )
@Vlad1
Am ajuns la "battery#5", la citit bineinteles.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#21 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 17 July 2009 - 09:04 AM

The Electric Helicopter Beginner's
Guide v17
Toshiyasu Morita,poti sa te uiti si ce spune si "mosul asta"
0

#22 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2009 - 10:09 AM

Vezi postareaalexroad, la Jul 17 2009, 08:38 AM, a spus:

si sa mai dau si vreo 100 lei pe el nu prea imi vine.


Iesi mai ieftin asa :rolleyes:

Chiar daca o sa zbori heli, tot e bun simul pentru urmatorii pasi. Nu o sa inveti sa zbori citind, trebuie antrenament si cel mai ieftin e pe sim.
0

#23 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 July 2009 - 01:06 PM

Vezi postareamorph, la Jul 17 2009, 11:09 AM, a spus:

Iesi mai ieftin asa :rolleyes:

Chiar daca o sa zbori heli, tot e bun simul pentru urmatorii pasi. Nu o sa inveti sa zbori citind, trebuie antrenament si cel mai ieftin e pe sim.


Sint de acord insa asa cum asm spus mai sus mi-am exersat degetele pe telecomanda vreo doi ani jumate si chiar si asa tot mai am parte de cite o surpriza neplacuta.
Am de gind sa o iau usor ,nu vreau sa "zbor" chiar din prima, nu ma grabeste nimeni si in plus sint tipul de om pe care esecurile il impulsioneaza ,ba chiar mai mult incerc sa imi dau seama unde am gresit.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 17 July 2009 - 01:08 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#24 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 July 2009 - 01:29 PM

Inca o intrebare: pe pinionul principal se pune ceva lubrifiant sau nu?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#25 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 July 2009 - 02:49 PM

Ulei, in mod normal nu. Poti din cind in cind sa il dai cu WD40, dar pentru curatare, nu lubrefiere.
0

#26 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 July 2009 - 03:11 PM

OK
Multumesc.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#27 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 09 February 2010 - 09:39 AM

Daca vreti sa vedeti ce poate face un elicopter
Nu reusesc sa copiez link-ul .Mai incerc.accident

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 09 February 2010 - 09:45 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#28 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 09 February 2010 - 01:31 PM

ALO....suntem si noi sensibili,ce ai cu noi?
0

#29 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 09 February 2010 - 04:55 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Feb 9 2010, 01:31 PM, a spus:

ALO....suntem si noi sensibili,ce ai cu noi?


Frate , asta'i operatie estetica ...... eu pana acum am fost norocos (am luat'o doar pe la picioare ), inca un motiv sa nu mai recomandam heli mari incepatorilor (chiar daca tipul a loat'o de la un 450 ).

Bafta

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#30 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 10 February 2010 - 12:13 AM

intr-un magazin un vanzator hamesit ai recomanda unui client un raptor mai mare ca t-rex 500. un raptor nitro ca heli de inceput. si lectii de zbor la campul de zbor organizat de magazin. dar daca prindea incredere si incerca apoi singur....uf banii astia. de ce sa recomandam heli mici?? mai putin periculoase si datorita instabilitatii creeaza mai rapid reflexe iuti de pilotare heli. apoi pot sa treaca cu incredere la ceva mai mare. de ce trebuie recomandat un heli mic?? pentru ca nimeni nu va progresa pe simulator daca nu e motivat si de un elicopteras al lui la care sa se uite pe dulap , sa incerce sa-l zboare usor usor si sa il repare.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu