Vreau sa incerc si elicoptere
#1
Postat 03 July 2009 - 05:25 PM
Sint trei :una pe o parte si doua pe alta .Una din cele trei are la partea de sus un surub(?!) ceva mai lung decit celelalte.
Care cum vin pozitionate?
Daca se poate si o poza doua din care sa inteleg cite ceva sau un link inteligibil.
Mentionez ca nu am nici un manual iar pe net am gasit ceva din care nu am inteles mai nimic.
Multumesc.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#3
Postat 03 July 2009 - 09:55 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#5
Postat 04 July 2009 - 05:21 PM
Oricum pina cind o sa scriu pe forum de primul hover ,ca de zbor nici vorba ,mai dureaza deoarece sint foarte ocupat in perioada asta.
Inca o intrebare : ce pinion sa folosesc ,9T,11T sau 13T? Motorul are 3200Kv.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#8
Postat 08 July 2009 - 09:32 AM
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#9
Postat 08 July 2009 - 09:38 AM
alexroad, la Jul 8 2009, 10:32 AM, a spus:
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?
Trebuie un unghi de 3/8 grade cu varful palei(bordul de atac) spre teava cozii,pozitia optima dupa un zbor de test.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 08 July 2009 - 09:40 AM
#10
Postat 08 July 2009 - 09:41 AM
alexroad, la Jul 8 2009, 10:32 AM, a spus:
Inca o intrebare as mai avea in privinta palelor cozii.
Cu mansa la pozitie neutra cum trebuie sa fie palele? Fara nici un unghi sau cu ceva unghi pentru anticuplu?
la pozitia 0 a servoului, cursorul care culiseaza pe axul anticuplului trebuie sa fie la mijlocul axului.Vei vedea ca in modul asta palele vor avea unghi pozitiv( de compensare) in pozitia zero.
#12
Postat 16 July 2009 - 02:49 PM
Ce-i drept si spatiul unde l-am testat e cam mic asa ca nu am riscat sa dau cu palele de pereti.
V-a trebui sa ies cu el pe cimp sa vad ce si cum.
Acum o intrebare de incepator in elicoptere: oare exista vreo modalitate de reglare care il poate face sa se ridice drept ,fara sa o ia in alte directii sau asta tine de indeminarea pilotului?
P.S.
Am uitat sa specific : i-am confectionat o rama-tren de aterizare genul celor ce se gasesc in comert ,pentru incepatori ,altfel nu aveam curaj sa incercsa-l ridic.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 July 2009 - 02:52 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#15
Postat 16 July 2009 - 03:05 PM
alexroad, la Jul 16 2009, 04:00 PM, a spus:
http://www.dream-mod...ying-index.html
S-ar putea sa te ajute.
#16
Postat 16 July 2009 - 03:18 PM
E prima data cind am auzit (citit) pe cineva sa indemne pe altii sa invete singuri sa zboare. E un lucru bun .De altfel si avioanele le-am invatat singur .Primul e piesa de muzeu(EZ)
Sper sa reusesc ,dar totul are un pret :ceva pale distruse, axe principale, etc.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 July 2009 - 03:20 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#17
Postat 16 July 2009 - 05:01 PM
alexroad, la Jul 16 2009, 04:18 PM, a spus:
E prima data cind am auzit (citit) pe cineva sa indemne pe altii sa invete singuri sa zboare. E un lucru bun .De altfel si avioanele le-am invatat singur .Primul e piesa de muzeu(EZ)
Sper sa reusesc ,dar totul are un pret :ceva pale distruse, axe principale, etc.
Daca esti atent si nu te hazardezi,nu rupi nimic,asta se intampla mai tarziu.La inceput toate heli gliseaza la stanga,se compenseaza cu o inclinare la dreapta,cat de mult,trebuie sa afli singur.Ce spune omul ala e foarte bine,treaba e ca nimeni nu face asa,ti se pare ca este cam mult (numarul de pakuri care trebuie zburate) si sari multe etape care se transforma in lacune.
spor la zbor
#18
Postat 17 July 2009 - 06:23 AM
Stiu din proprie experienta ca e bine sa urmezi sfaturile celor care sint mai vechi in domeniu si in plus mai e o vorba care zice "omul din greseala invata".
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#20
Postat 17 July 2009 - 07:38 AM
Dupa cum am spus o sa urmez sfaturile de aici de pe forum si in plus de pe link-ul dat de @Vlad1 si sper sa nu rup nimic in el (inca :blush: )
@Vlad1
Am ajuns la "battery#5", la citit bineinteles.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#22
Postat 17 July 2009 - 10:09 AM
#23
Postat 17 July 2009 - 01:06 PM
morph, la Jul 17 2009, 11:09 AM, a spus:
Chiar daca o sa zbori heli, tot e bun simul pentru urmatorii pasi. Nu o sa inveti sa zbori citind, trebuie antrenament si cel mai ieftin e pe sim.
Sint de acord insa asa cum asm spus mai sus mi-am exersat degetele pe telecomanda vreo doi ani jumate si chiar si asa tot mai am parte de cite o surpriza neplacuta.
Am de gind sa o iau usor ,nu vreau sa "zbor" chiar din prima, nu ma grabeste nimeni si in plus sint tipul de om pe care esecurile il impulsioneaza ,ba chiar mai mult incerc sa imi dau seama unde am gresit.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 17 July 2009 - 01:08 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#29
Postat 09 February 2010 - 04:55 PM
RAPTOR, la Feb 9 2010, 01:31 PM, a spus:
Frate , asta'i operatie estetica ...... eu pana acum am fost norocos (am luat'o doar pe la picioare ), inca un motiv sa nu mai recomandam heli mari incepatorilor (chiar daca tipul a loat'o de la un 450 ).
Bafta
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#30
Postat 10 February 2010 - 12:13 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
