Modelism - RHC Forum: Vreau sa incerc si elicoptere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Vreau sa incerc si elicoptere

#31 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 10 February 2010 - 08:14 AM

E adevarat cu vinzatorii,dar la urma urmei alegerea iti apartine iar in ce priveste tipul din imagine se pare ca nu era chiar un incepator,ca parca zice acolo citez:"
"Il cunosc pe pilot iar asta dovedeste ca nu conteaza cit esti de bun ,lucrurile se pot rupe si sa o ia razna".
Cele din poza se datoreaza se pare unui servo care a cedat.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 10 February 2010 - 08:14 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#32 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2010 - 06:58 PM

Heli sunt mult mai periculoase decat avioanele, oricand se poate bloca/rupe ceva si heli devine necontrolabil.

Marea diferenta e ca heli le zburam in raza a 50 de metrii asa ca e usor sa vina peste noi, avionul de regula se duce in balarii. Daca ai putin ghinion, nici nu il mai gasesti.

De cand mi-au zburat pale pe langa urechi sunt mai precaut. 3-4 metrii minim la 450 si 7-10 metrii la 500. Blade Mcx - 20 cm de varful nasului.

Daca si lui Primus i-au zburat palele la 500 (si vorba aia el e meticulos cat cuprinde :) )

Traditional, pe vremuri, porneai cu un trainer 40 in aero sau cu un Raptor 30 in heli. Vremurile s-au schimbat dar unii inca mai recomanda asa, daca ai unde zbura, cine te sfatui si bani in pusculita, e un inceput bun.

Stefan

Vezi postareaalexroad, la Feb 10 2010, 08:14 AM, a spus:

E adevarat cu vinzatorii,dar la urma urmei alegerea iti apartine iar in ce priveste tipul din imagine se pare ca nu era chiar un incepator,ca parca zice acolo citez:"
"Il cunosc pe pilot iar asta dovedeste ca nu conteaza cit esti de bun ,lucrurile se pot rupe si sa o ia razna".
Cele din poza se datoreaza se pare unui servo care a cedat.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 February 2010 - 06:59 PM

0

#33 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2010 - 07:14 AM

E bine sa fi precaut ,asa cum am vazut de fapt pe Chitila ,dar se pare ca unii care ajung la un anumit nivel de indeminare cam uita de masurile de siguranta si de ceea ce poate face un elicopter scapat de sub control.
Nu degeaba sint oameni care il numesc "killing maschine"
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#34 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2010 - 07:51 AM

S-a dus "edit" si voiam sa mai zic ceva de piesele blocate/rupte.
Eu am avut parte de asa ceva ,adica un servo mort in zbor tocmai cind ma bucuram ca si eu pot sa-l tin in hoover ,fiind vorba de heli despre care am deschis acest topic.
Urmare a acestui nefericit TG-9 mort:
-ax principal indoit
-rotor head rupt cu pale cu tot (a supravietuit o pala si un blade holder),l-am gasit la vreo 5m de" accident"
-main gear rontait bineinteles
-coada indoita
-ax rotor anticuplu indoit
-servo anticuplu o ureche rupta in rest utilizabil
Mentionez ca era la aprox un metru de sol (poate mai putin ca imi erau moi genunchii :rolleyes: )

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 11 February 2010 - 07:59 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu