Modelism - RHC Forum: Racire motoare periate - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Racire motoare periate Racire motoare periate

#1 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 03 February 2010 - 07:16 PM

Deoarece nu exista un topic pentru aceasta tema, i as invita pe membrii forumului sa posteze aici metodele prin care si racesc propulsoarele - eventual cu poze si detalii. Astfel, novicii (si eu ma pot numara aici ...) vor gasi mai repede raspuns la aceasta intrebare.
Multumiri anticipate tuturor celor care vor veni cu sugestii, propuneri, solutii .
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#2 Useril este offline   Pthesla 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Pescuit

Postat 03 February 2010 - 08:14 PM

Sustin aceasta idee si abia astept sa vad cum si in ce fel se executa o racire buna la un motor..
0

#3 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 03 February 2010 - 09:35 PM

Vezi postareaPthesla, la Feb 3 2010, 08:14 PM, a spus:

Sustin aceasta idee si abia astept sa vad cum si in ce fel se executa o racire buna la un motor..

prin schimb termic...
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#4 Useril este offline   thedriver 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 16-December 09

Postat 03 February 2010 - 09:44 PM

Vezi postareageorgedr72, la Feb 3 2010, 07:16 PM, a spus:

Deoarece nu exista un topic pentru aceasta tema, i as invita pe membrii forumului sa posteze aici metodele prin care si racesc propulsoarele - eventual cu poze si detalii. Astfel, novicii (si eu ma pot numara aici ...) vor gasi mai repede raspuns la aceasta intrebare.
Multumiri anticipate tuturor celor care vor veni cu sugestii, propuneri, solutii .

Buna idee!!!
0

#5 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 03 February 2010 - 11:11 PM

functie de ce materiale si sisteme folosesti.
apoi te pui pe calcule...sau calculele...sau calculelele...
Transfer termic aproximativ(98 %) la T 273 K:

............................. K ..................W/m x t

apa....................... 273 ....................0,6
aer .......................273 .....................0,025
Aluminiu (aliaj)......273.....................120-180
Cupru.....................273.......................401

sau pe probate live (ars motoare(ca si subsemnatulacum ceva timp))...ramane la alegerea voastra

...........avem noi romani ce avem sa cautam solutiii la solutii.
In privinta racirii unui motor electric sa prezentat tot ce se poate monta pe un RC aici in cadrul siteului....dar unii sunt ca si Toma... :)

Aceasta postare a fost editata de amador: 03 February 2010 - 11:21 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#6 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2010 - 12:48 AM

Super idee cu acest subiect... :)
Aseptam inovatii :)
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 February 2010 - 06:12 AM

Cred ca cea mai buna racire este....doua....
-ori un motor mai mare
-ori o elice mai mica
-ori o tensiune mai mica
0

#8 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 04 February 2010 - 08:31 AM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 4 2010, 06:12 AM, a spus:

Cred ca cea mai buna racire este....doua....
-ori un motor mai mare
-ori o elice mai mica
-ori o tensiune mai mica

Corect...sau altfel spus: trebuie sa folosim motorul in parametrii de lucru indicati astfel acesta nu se va mai incalzi si prin urmare nu mai avem pentru ce cauta cine stie ce sisteme de racire.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#9 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 08:53 AM

Vezi postareaamador, la Feb 3 2010, 11:11 PM, a spus:

functie de ce materiale si sisteme folosesti.
apoi te pui pe calcule...sau calculele...sau calculelele...
Transfer termic aproximativ(98 %) la T 273 K:

............................. K ..................W/m x t

apa....................... 273 ....................0,6
aer .......................273 .....................0,025
Aluminiu (aliaj)......273.....................120-180
Cupru.....................273.......................401

sau pe probate live (ars motoare(ca si subsemnatulacum ceva timp))...ramane la alegerea voastra

...........avem noi romani ce avem sa cautam solutiii la solutii.
In privinta racirii unui motor electric sa prezentat tot ce se poate monta pe un RC aici in cadrul siteului....dar unii sunt ca si Toma... :)



"Multumim" de calculelele dar .. mai bine abtine te.
Cat il priveste pe Toma... ia de citeste site ul. In intregime. Nu ii mai indemna pe altii degeaba.
Vei avea o surpriza ! :)
PS: De musca din lapte stii ? Daca nu, gasesti pe net, cum ai gasit repede si factorii de transfer termic .

Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 04 February 2010 - 08:53 AM

Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#10 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 08:54 AM

Vezi postareaamador, la Feb 3 2010, 09:35 PM, a spus:

prin schimb termic...


Excelent ! O mai fi trecut prin cap la cineva ? Genial !!!
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#11 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 09:09 AM

Vezi postareaamador, la Feb 4 2010, 08:31 AM, a spus:

Corect...sau altfel spus: trebuie sa folosim motorul in parametrii de lucru indicati astfel acesta nu se va mai incalzi si prin urmare nu mai avem pentru ce cauta cine stie ce sisteme de racire.


http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=207515
motoarele 755/40 mai necesita si racirea cu spirala?
astept raspuns de la profesionisti... ...si poate profesionistii nostri vor fi mai putin monosilabici...
Ghici din cine este citat ?

Cum se mai schimba omul, domnule ...

PS: Hai sa revenim totusi la subiect. Daca e posibil. Daca nu, o sa rog moderatorii sa stearga topicul. Mistocariile pot fi postate pe oricare alt topic - nu ca acum nu ar fi forumul sufocat de ele.
PPS: Eu mi am terminat barcuta si nu am avut nevoie de racire. Alta nu mai fac pentru ca nu am devenit pasionat si nici nu vreau sa scot bani din acest hobby. Topicul era deschis pentru noii veniti, care sunt tratati cum sunt tratati...

Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 04 February 2010 - 09:11 AM

Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#12 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 04 February 2010 - 10:57 AM

...citire din cugetarile mele proprii si personale postate acum cateva zile intr-un alt topic:
"...racirea carcasei motoarelor periate e frectie la picior de lemn, elementele care trebuiesc racite sunt periile si armaturile, rotorul adica, faptul ca tii carcasa rece nu protejeaza motorul cu nimic, e ca si cum ai arde o soba la maxim in casa si aerul conditionat ar fi montat astfel incat sa raceasca acoperisul la exterior, singura racire eficienta cu adevarat fiind ventilatorul integrat pe rotor; pentru evitarea ambalarii termice a motorului , acesta trebuie ales corect in functie de sarcina si adaptarea unei elice pe masura motorului, in rest este folclor, serpentina sau camasile de racire sunt eficiente in cazul motoarelor brushless -inrunner, deoarece armaturile sunt trase pe carcasa, amin!!! "

--------------------
...tabula crasa, mortua est!
0

#13 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 12:11 PM

Vezi postareaipsihi, la Feb 4 2010, 10:57 AM, a spus:

...citire din cugetarile mele proprii si personale postate acum cateva zile intr-un alt topic:
"...racirea carcasei motoarelor periate e frectie la picior de lemn, elementele care trebuiesc racite sunt periile si armaturile, rotorul adica, faptul ca tii carcasa rece nu protejeaza motorul cu nimic, e ca si cum ai arde o soba la maxim in casa si aerul conditionat ar fi montat astfel incat sa raceasca acoperisul la exterior, singura racire eficienta cu adevarat fiind ventilatorul integrat pe rotor; pentru evitarea ambalarii termice a motorului , acesta trebuie ales corect in functie de sarcina si adaptarea unei elice pe masura motorului, in rest este folclor, serpentina sau camasile de racire sunt eficiente in cazul motoarelor brushless -inrunner, deoarece armaturile sunt trase pe carcasa, amin!!! "
--------------------


Citisem asta deja; explicatiile sunt logice.
Problema este ca toti cei care vin aici - fara sa cunoasca nimic, normal- citesc si apoi adopta serpentina.
Recunosc - si eu am fost tentat de idee. Apoi, mi am dat seama ca - te citez daca mi permiti - "e frectie la picior de lemn"
Dar... fiecare face ce vrea, pana la urma.
Toti cei care au parere contrara in ce priveste serpentina sau camasile de racire pot posta parerea lor aici.

Chiar sub forma de "citire din cugetarile mele proprii ", este al doilea post care are legatura cu subiectul.
Merci pentru interventie, ipsihi.

Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 04 February 2010 - 12:20 PM

Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#14 Useril este offline   emilian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 12-April 09

Postat 04 February 2010 - 12:49 PM

Bună ziua tuturor,
Din câte mai ţin minte transferul de căldură se face prin convecţie şi prin radiaţie, aşa că nu cred că este inutilă răcirea carcasei motorului, având în vedere că rotorul nu este izolat termic de stator.
În al doilea rând în principiu aproape orice dispozitiv prin care trece curent electric are o aşa zisă temperatură de lucru (optimă), caracteristică pe care nu am prea regăsit-o comentată pe forum.
În principiu nevoia adoptării unuia sau altui sistem de răcire pentru motoare sau regulatoare se face experimental prin supunerea acestora regimului normal de lucru şi măsurarea temperaturii după anumite intervale de timp.
concluzia mea este că că răcirea acestora nu este obligatorie dar nici nu trebuie excusă din start.
Nu ştiu câţi dintre noi pot face calculul elicei în funcţie de motor , coeficient hidrodinamic de înaintare, cavitaţie ş.a.
Cam asta este viziunea mea, cine are altă părere să o argumenteze.
Vă doresc o zi bună tuturor.
0

#15 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 04 February 2010 - 02:04 PM

Vezi postareageorgedr72, la Feb 4 2010, 09:09 AM, a spus:

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=207515
motoarele 755/40 mai necesita si racirea cu spirala?
astept raspuns de la profesionisti... ...si poate profesionistii nostri vor fi mai putin monosilabici...
Ghici din cine este citat ?

Cum se mai schimba omul, domnule ...

PS: Hai sa revenim totusi la subiect. Daca e posibil. Daca nu, o sa rog moderatorii sa stearga topicul. Mistocariile pot fi postate pe oricare alt topic - nu ca acum nu ar fi forumul sufocat de ele.
PPS: Eu mi am terminat barcuta si nu am avut nevoie de racire. Alta nu mai fac pentru ca nu am devenit pasionat si nici nu vreau sa scot bani din acest hobby. Topicul era deschis pentru noii veniti, care sunt tratati cum sunt tratati...

Mai nea Einstein...vezi ca ti-am scris clar mai jos dar se pare ca nu intelegi.
Foloseste motorul in parametrii indicati de fabricant si nu ai nevoie de racire suplimentara.....ce nu ai inteles?
Cat despre parametrii vezi ca ii gasesti mai usor in manualul de termodinamica.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#16 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 04 February 2010 - 04:32 PM

Vezi postareaemilian, la Feb 4 2010, 12:49 PM, a spus:

Bună ziua tuturor,
Din câte mai ţin minte transferul de căldură se face prin convecţie şi prin radiaţie, aşa că nu cred că este inutilă răcirea carcasei motorului, având în vedere că rotorul nu este izolat termic de stator.

...corect, dar sursa ramane calda , nu poate fi stabilizata termic si atat timp cat este sub tensiune si se'nvarte, ambalarea termica este continua, solutia este : motorul potrivit la locul potrivit !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#17 Useril este offline   emilian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 12-April 09

Postat 04 February 2010 - 04:49 PM

De obicei nu intru în polemică, însă de data asta nu înţeleg modul ăsta superficial de tratare a problemei.
Care manual de termotehnică? Ştii cum arată formulele de calcul pentru a vedea căldura disipată de un corp?
Cum verifici parametrii daţi de producător: nr. de rotaţii in gol, în sarcină ş.a.?
În cel mai bun caz poţi să ne spui din experienţa pe care o ai care este algoritmul MOTOR-ELICE-GREUTATEA MODELULUI.
Consider că ar fi util un astfel de tabel.
Toate cele bune.
0

#18 Useril este offline   sangerianu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 04 February 2010 - 08:17 PM

Vezi postareaemilian, la Feb 4 2010, 04:49 PM, a spus:

De obicei nu intru în polemică, însă de data asta nu înţeleg modul ăsta superficial de tratare a problemei.
Care manual de termotehnică? Ştii cum arată formulele de calcul pentru a vedea căldura disipată de un corp?
Cum verifici parametrii daţi de producător: nr. de rotaţii in gol, în sarcină ş.a.?
În cel mai bun caz poţi să ne spui din experienţa pe care o ai care este algoritmul MOTOR-ELICE-GREUTATEA MODELULUI.
Consider că ar fi util un astfel de tabel.
Toate cele bune.

toti sunt prosti ma!,care folosesc spirale,numa' voi sunteti destepti,......fizicienilor!
0

#19 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 04 February 2010 - 08:36 PM

De la racire motoare la "ma,ba" e o cale lunga ,sau asa intelegi sa te racoresti?
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#20 Useril este offline   irion 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 11-September 08

Postat 04 February 2010 - 08:43 PM

Daca pun o serpentina pe un motor il pun pentru design,nu ai vad rostul,Ipsihi are dreptate.motor potrivit la loc potrivit sau barca potrivita.Hai sa luam un motor de trabant ai facem adaptare punem si o racire,:ca doar se va incinge: si il punem pe un ML,cu siguranta ca va merge.......doar i-am pus racire.In fine ,fiecare cu ideile si parerile lui.Spor in continuare
0

#21 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 08:54 PM

Vezi postareaamador, la Feb 4 2010, 02:04 PM, a spus:

Mai nea Einstein...vezi ca ti-am scris clar mai jos dar se pare ca nu intelegi.
Foloseste motorul in parametrii indicati de fabricant si nu ai nevoie de racire suplimentara.....ce nu ai inteles?
Cat despre parametrii vezi ca ii gasesti mai usor in manualul de termodinamica.


Mai nea Amatorule ... cred ca am citit, dar de aici la a extinde capacitatea ta de neintelegere la altii .. e cale lunga !
Eu inteleg romaneste. Se pare ca altii au probleme cu priceperea. Daca nu ai rabdare sa citesti tot sau e mai greu, abtine te te rog.
Cat despre manualul respectiv ... cred ca ar trebi mai intai sa l deschizi si sa inveti ceva de prin el. Astfel, ai emite si alte ipoteze decat dudele de mai sus ...
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#22 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 08:59 PM

Vezi postareairion, la Feb 4 2010, 08:43 PM, a spus:

Daca pun o serpentina pe un motor il pun pentru design,nu ai vad rostul,Ipsihi are dreptate.motor potrivit la loc potrivit sau barca potrivita.Hai sa luam un motor de trabant ai facem adaptare punem si o racire,:ca doar se va incinge: si il punem pe un ML,cu siguranta ca va merge.......doar i-am pus racire.In fine ,fiecare cu ideile si parerile lui.Spor in continuare


Buna clarificare ... Dar chestiunea evidentiata mai sus nu o cred. Pai .. ce ? Designul din burta barcutei e important ?
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#23 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 09:00 PM

Vezi postareamanolo, la Feb 4 2010, 08:36 PM, a spus:

De la racire motoare la "ma,ba" e o cale lunga ,sau asa intelegi sa te racoresti?


Cateodata, pur si simplu nu se poate mai mult !
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#24 Useril este offline   G-P 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 10-May 06

Postat 05 February 2010 - 06:57 PM

Nu ma pricep deloc la motoare (defapt la modelism in general) dar tind sa cred ca acea spirala de racire ii face BINE motorului ca RAU n-are dece. Ca randamentul spiralei la motoarele periate este extrem de mic, sunt de acord, dar sa spui ca E DEGEABA …….. eu am ceva semne de intrebare. Ca racim doar carcasa si ea la randul ei „absoarbe” caldura disipata de motor mai repede si TOT e ceva decat deloc.
Sa extrapolam putin si sa zicem ca avem doua motoare fara racire dar la unul dintre ele ii incalzesti carcasa cu un obiect incins (ca si asa carcasa nu atinge rotorul, nu?), care credeti va rezista mai mult?
Sunt de parere ca atunci cand „caracteristicile” motorului „sunt la limita” fata de barca pe care este montat racirea cu apa isi are rostul ei.
0

#25 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 February 2010 - 08:06 PM

...extrapoland ceva mai mult ,la o carcasa care se incalzste excesiv ai pe rotor de 5 ori temperatura carcasei, asta inseamna ca motorul in cauza este total neadecvat aplicatiei !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#26 Useril este offline   irion 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 11-September 08

Postat 05 February 2010 - 08:11 PM

probabil ca la unii 2X2 face 5
0

#27 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 February 2010 - 08:54 PM

Vezi postareairion, la Feb 5 2010, 08:11 PM, a spus:

probabil ca la unii 2X2 face 5

...culca-te ma la loc, asta-i film pt adulti !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#28 Useril este offline   G-P 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 10-May 06

Postat 05 February 2010 - 09:23 PM

Ipsihi, vorbeam de limite admise, nu ca atunci cand ia foc motorul de atata sarcina sa-i pui racire si……… ai rezolvat problema.
„Ma repet”, cand motorul este „la limita” acea serpentina isi are rostul ei, infim dar isi are. Daca tindem spre „idealism” atunci unii mai mult ca sigur vom monta racire pe motoare chiar fie ele si periate.

Irion, in avatar mi se pare mie sau ai murdarit putin chilotii in fata? Nu de alta dar in rest arati super doar ca „te strica” detaliile.

Oricum, nu ma bag ca n-am nici o treaba cu domeniul asta dar "va mai citesc" si eu din cand in cand.
0

#29 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 05 February 2010 - 09:57 PM

Cea mai buna racire la motoarele periate este asta:

Daca folositi altceva inseamna ca "e" probleme.
Motoare intinse!
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#30 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2010 - 11:16 PM

am zis eu ca asta e super topic :)
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu