Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu
#251
Postat 17 February 2010 - 06:27 PM
ctc, la Feb 17 2010, 04:49 PM, a spus:
la clasa 1/14 imi recomanzi anvelope diametrul 73 mm pentru 1/16 ?
Sau au si diametrul 83 mm si nu am vazut eu ?
Au acolo si de 83 , chiar si de 86mm. Din cate stiu eu, par sa fie mult mai "soft" fata de Tamiya originale, deci aderenta mai buna.
http://www.afv-model.com/4711shop/product_...-Crossfire.html
Mai gasesti gume cu diametru exterior de 83mm si la Robbe , deci pot fi aduse in tara de firma nordica. Doar ca sunt mai late (~30mm)
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 17 February 2010 - 06:42 PM
#252
Postat 18 February 2010 - 11:26 AM
Axele sunt flancate de 4 rulmenti fi 6 mm.
Rezultatul : functioneaza impecabil !
Aceasta postare a fost editata de ctc: 18 February 2010 - 11:27 AM
#253
Postat 18 February 2010 - 01:47 PM
ctc, la Feb 18 2010, 11:26 AM, a spus:
Axele sunt flancate de 4 rulmenti fi 6 mm.
Rezultatul : functioneaza impecabil !
surbul acela nergu..mare de la pinionul mtorului sa-l schimbi....ca o turatie mare se simt gramele si faptul ca e destul de departe de ax.
#257
Postat 19 February 2010 - 12:01 PM
camion MAN cu platforma scurta , basculabila pentru transport busteni
lungime sasiu 400 mm
Aceasta postare a fost editata de ctc: 19 February 2010 - 12:09 PM
#258
Postat 19 February 2010 - 12:03 PM
acest model ne prezinta o varianta de aparatoare -aripi roti foarte interesanta !
aripa fata !
lungime sasiu 500 mm
Aceasta postare a fost editata de ctc: 19 February 2010 - 12:09 PM
#261
Postat 19 February 2010 - 08:08 PM
yoyo, la Feb 19 2010, 02:14 PM, a spus:
Salut si spor
Salut yoyo ,
imi este teama sa fac un calcul exact , dar departe nu esti !
Cert este ca orice experiment implica multe costuri pentru probe , refacerea modulelor imperfecte ,
modifica mult pretul , lipsa de experienta si deplasarea catre ateliere de specialitate iarasi salta pretul.Dar in cazul unei microproductii sansele de scadere a pretului sub 50% sunt reale si realizabile.Eu unul am sa dau o mana de ajutor tuturor celor care si-au manifestat interesul fata de aceste camioane.Am sa vin in curand cu precizari !
Fiind un hobby nu vreau sa fac un calcul exact si mai ales nu vreau sa tai avantul altor modelisti care ar fi tentati sa incerce.
Cu siguranta , noi ce am incercat sa facem acesti primi pasi , trebuie sa descriem etapele pe care trebuie sa le urmeze si alti modelisti si evident sa -i anuntam pe toti de ce anume sa se fereasca sa nu faca aceleasi greseli ca si noi si bineinteles sa-i ajutam.
Eu cred ca un nucleu de pasionati , pot determina aparitia unui club de camionagii 1/16 si 1/14 , cu service permanent , utilaje de prelucrare , piese de schimb ,ajutor pentru incepatori, cu o diorama pentru camioane , si cu participarea unor utilajele pentru constructii 1/16 care sa completeze peisajul , cu acces permanent pentru toti pasionati .
#262
Postat 19 February 2010 - 09:09 PM
kit de upgrade pentru un camion Bruder .
Sunt sigur ca este posibil de coborat sub costul unui camion Tamiya similar ! si totul metalic , cu stoc pemanent de piese de schimb in tara .
poze cu piese schimb
#271
Postat 20 February 2010 - 12:13 AM
ctc, la Feb 19 2010, 09:35 PM, a spus:
urmeaza si un upgrade la pinioane , tratament electrochimic , probabil alamire sau cuprare , mai trebuie studiat !
Salut,
Vrei sa le faci tot pe CNC?? cred ca ar trebui facute tot pe CNC pentru ca se vede diferenta de calitate.... si zic eu, mai putina bataie de cap si mai mult timp liber!!!
#273
Postat 20 February 2010 - 08:25 AM
intentia mea este sa fac ( refac ) toate piesele pe CNC !
mi-am propus sa mergem in detaliu cu fiecare reper si repere sunt multe :
rezervoare carburant
lada scule
goarne
semnalizatoare aplicate
tobe esapament cromate si functionale ( vor fi si motoare termice )
stergatoare
grilaje radiator
elevator semiremorca
cred ca sunt peste 300 de repere !
#274
Postat 20 February 2010 - 08:41 AM
M-am parlamentat cu firma unde am executat prototipul CNC , din octombrie pana acum , iar pretul pentru 50 de bucati carcase am reusit sa-l cobor de la 130 euro , la 55 euro asta dupa ce au incercat sa ma convinga ca este greu si multa munca.Argumentul meu a fost sa le arat ca pentru pretul cerut , le realizez si eu , pe freza clasica , ceea ce am si facut !
Trebuie mentionat ca au fost bulversati si ei si au fost nevoiti sa foloseasca electroeroziune , iar rezultatul este deosebit !
Va tin la curent cum continui puntea fata .
Am sa incerc mai multe variante :
planetara tija cu bulb si bolt ,
planetara articulata cu cruce cardanica
si sa vedem daca reusesc o articulatie cu doua cruci cardanice twin pentru o raza de virare mare
#276
Postat 20 February 2010 - 01:52 PM
am sa incerc si o varianta mai mica si finisata pe un CNC .
diametrul acum este 10 mm , sper sa pot sa scad diametrul pana la 6 sau 7 mm !
#277
Postat 20 February 2010 - 04:04 PM
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.
Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 20 February 2010 - 04:06 PM
#278
Postat 20 February 2010 - 06:04 PM
Diesel power, la Feb 20 2010, 04:04 PM, a spus:
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.
multumesc pentru aprecieri , daca pot se ajut pe cineva o fac cu placere !
Eu zic ca totul este posibil , dar sa ai acces la un mic atelier CNC si cum timpul este o problema , este bine sa ai acest atelier acasa
( sau la a doua casa = loc de munca )!
Modificarile sunt usor de facut , atunci cand ai un punct de plecare si chiar este o placere deoarece a doua oara poti realiza un produs exceptional , stiind deja cum sa abordezi problema.
Referitor la camionul pe care-l doresti , ma refer la : - partea mecanica + sasiu = usor realizabil
- partea de anvelope acum lucrez la ea si cred ca sunt mai multe optiuni cu sanse reale de succes !
- partea de cabina cred ca se poate reliza cu brio ori prin termoformare ori din fibra de sticla , dupa realizarea unui calapod - model ( din lemn sau aluminiu )
cabina o vad cu elemente mobile , vopsea impecabila + aerograf si ornamente cromate aplicate !
este adevarat , necesita munca , dar ca rezultat , iti garantez ca produsul tau va fi net superior
Aceasta postare a fost editata de ctc: 20 February 2010 - 06:05 PM
#279
Postat 21 February 2010 - 03:36 AM
Diesel power, la Feb 20 2010, 04:04 PM, a spus:
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.
Interesant mod de a cheltui 1 300 de euro.
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!

Ajutor


Raspuns nou



Citare Multipla














