Modele ...gigant opinii....
#1
Postat 04 December 2009 - 07:57 PM
#2
Postat 05 December 2009 - 08:14 AM
#3
Postat 05 December 2009 - 09:26 AM
Si numal la targurile din afara, nu vedeti ca si aici pe forum...
20cm gigant ?! poate Matiz... in fiecare duminica vad benzinare de 70-80cm
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 December 2009 - 09:27 AM
#5
Postat 10 December 2009 - 01:49 PM
De la 2 camere la bloc sau umplut campurile cu vile de 10 camere , de la masini normale sa umplut orasul de Jeep-uri anormale si tot asa !
Aia cu vilele s-au mai potolit ca vine factura la gaz cam scumpa , aia cu Jeep-urile cam vor sa scape de ele - consum mare , asigurari scumpe si impozit pe masura basca lipsa
locurilor de parcare.
La aeromodele inca lumea nu s-a dumirit si pasiunea fiind mare ..........
Imi povestea cineva pe Chitila care zboara acum numai heli ca a facut praf un model de 2,6 m cu ceva timp in urma ( si cunoscand bine persoana sigur era un composit care cu echipare cu tot sarea de 5.000 - 6.000 de Euro ) si dupa ce a suferit o saptamana a luat decizia sa zboare numai Heli - chiar daca vin in cap in cateva ore se repara si arata ca nou.
Si maiculita cum zboara ! - adrenalina este peste cea a pilotilor de avioane.
Insa mereu credem ca noua nu ni se va intampla ! Si ca sa inchei numai saptamana care a treut cred ca a inregistrat cateva noi modele superbe de 2,2 si 2,6 m de la RC PILOT
plus un Dechatlon de peste 4 metri. Vor aparea in curand la zbor caci nu cred ca vor avea rabdare pana in primavara !
P.S.
Pe peluza in fata vilei , sau pe tavan in dormitor nu conteaza ! Important ca acesti pasionati trebuiesc apreciati de catre noi toti chiar daca unii avem doar polistirene !
#6
Postat 10 December 2009 - 03:33 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#7
Postat 10 December 2009 - 04:55 PM
#9
Postat 10 December 2009 - 07:02 PM
#10
Postat 10 December 2009 - 07:04 PM
- dinamica zborului
- aspect
Dezavantaje:
- dimensiunile
- pericolul in zbor
- costuri
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 10 December 2009 - 07:06 PM
#11
Postat 10 December 2009 - 07:11 PM
#12
Postat 10 December 2009 - 07:17 PM
vlad1, la Dec 10 2009, 07:04 PM, a spus:
- dinamica zborului
- aspect
Dezavantaje:
- dimensiunile
- pericolul in zbor
- costuri
adica daca ai un RolceRoyce iti mai pui problema unde il parchezi? important e ca il ai...
Pericol...Nu prea....Se presupune ca nu orisice pilot pune mana pe modele mari
La costuri, da, e cum zici tu. Dar daca studiezi un pic piata poti sa iti faci model ieftin si bun, trebuie numai rabdare. Daca vrei avion 'scula', da costa enorm!
#13
Postat 10 December 2009 - 07:19 PM
florin100%, la Dec 10 2009, 07:17 PM, a spus:
daca ai muncit pentru el, DA.
normal ca trebuie sa te gandesti cu ce il cari la camp...ca te trezesti cu modelul RTF acasa si nu ai cu ce sa-l duci la zbor!
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 December 2009 - 07:21 PM
#14
Postat 10 December 2009 - 07:20 PM
de carat....simplu...il pui pe masina....incape si un 3m pe plafon...eu asa merg cu ele. Ancorat cu chingi sta foarte comod si sigur
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 December 2009 - 07:22 PM
#15
Postat 10 December 2009 - 07:30 PM
#16
Postat 10 December 2009 - 07:31 PM
lefmir, la Dec 10 2009, 07:19 PM, a spus:
Il duc taras si tot il duc ! si daca ai buget de un asa model se presupune ca ai si unde sa stai, si ai si masina ! iar daca nu ai varsta sa ai permis auto sigur
prietenii nu te vor lasa !
Si daca din toate astea nu ai nimic, chiar nici prieteni atunci nu e bine sa te apuci de aeromodelism !
#17
Postat 10 December 2009 - 08:07 PM
#18
Postat 10 December 2009 - 08:13 PM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 December 2009 - 08:17 PM
#19
Postat 10 December 2009 - 09:14 PM
Aspectul subiectiv :ce vi se pare mai periculos ? un survol la 2 m inaltime al unui scirt electric sau o godzila cu benzina (fie cu motorul la ralanti sau oprit). Va spun din experienta ca la benzinar, sariti singuri pe burta, si inca repede indiferent ce sau cum zburati voi.
Aspectul obiectiv : poate ar fi bine sa constatam ca ultimii decedati din modelism, au murit in conditii de concurs, la un model mare, care avea de toate: statie in 2.4, backup si pilot mai mult decit bun.
#20
Postat 10 December 2009 - 09:51 PM
vlad1, la Dec 10 2009, 09:14 PM, a spus:
un pilot intreg la cap nu o sa faca nicidata survol pe deasupra spectatorilor la 2m cum zici tu....
vlad1, la Dec 10 2009, 09:14 PM, a spus:
si la competitii de raliu au murit oameni de pe margine. si la mitinguri aviatice. e un risc pe care ti-l asumi ca stai acolo. accidente se intampla peste tot
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#21
Postat 10 December 2009 - 09:52 PM
#22
Postat 10 December 2009 - 10:34 PM
florin100%, la Dec 10 2009, 09:52 PM, a spus:
ha ha haaaaa, ha ha haaa, hai ca ai fost tare piticule.
bai, una peste alta, un model mai mare inseamna un zbor mai placut, mai precis. normal, dupa ce treci de un anumit nivel. acu, daca ai un model mare, normal ca tre si masina, dar sunt unii care nu au si atunci... se gasesc prieteni care sa-i aduca la camp (asa cum spunea si RD).
acum fiecare isi ia model dupa posibilitati, dar si dupa cum simte ca evoluaza ca si pilot. shogi a punctat bine, un model mare, benzinar, este o investitie consistenta la inceput, dar calculati bine la cat duce metanolul si cat costa benzina.
Vlad, pericol exista si cand iti bazaie pe la cap un planor. pericol exista mereu, indiferent de model. dar cati din noi fac treceri la 1 m de pamant in full? si cati din noi zburam peste "spectatori"? doar inconstientii, caci cei care ne respectam intre noi, incercam pe cat posibil sa evitam asemenea situatii.
pana la urma ramane placerea de a sta cu ochii pe cer si a pilota un model. ca e mare, ca e mic, important este faptul ca facem ceea ce ne place.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#23
Postat 10 December 2009 - 11:17 PM
#24
Postat 10 December 2009 - 11:28 PM
gicosu, la Dec 10 2009, 11:17 PM, a spus:
Incearca si cu o statie mai buna ! ..stiu ca ai ECLIPSE 7 , .treci in 2,4 si tu .BAFTA !
#25
Postat 11 December 2009 - 05:43 AM
dan_mitea, la Dec 10 2009, 07:11 PM, a spus:
Cred ca nu m-am exprimat bine sau nu am fost inteles. De aceea ma citez singur.
Spuneam de timp. Daca vrei sa zbori dupa servici nu prea ai timp sa montezi, sa zbori, sa demontezi si sa cureti ceva mai marisor...parea mea. Nu ma refeream la masina si nu stiu cum de a ajuns discutia la vile.
#26
Postat 11 December 2009 - 08:05 AM
gicosu, la Dec 10 2009, 11:17 PM, a spus:
Diferenta este ca le construiesti tu! Pentru mine e una mare...
#27
Postat 11 December 2009 - 08:10 AM
dan_mitea, la Dec 11 2009, 05:43 AM, a spus:
Spuneam de timp. Daca vrei sa zbori dupa servici nu prea ai timp sa montezi, sa zbori, sa demontezi si sa cureti ceva mai marisor...parea mea. Nu ma refeream la masina si nu stiu cum de a ajuns discutia la vile.
Un model mare ( am vazut de " n " ori ) se monteaza la fel de repoede ca unul mic - cu conditia sa fie de ex. un acrobat cu aripa din 2 buc si cu teava de carbon.
Daca este biplan sau vre-o ciudatenie atunci asa este : dureaza !
#28
Postat 11 December 2009 - 08:19 AM
renatoa, la Dec 11 2009, 08:05 AM, a spus:
Cam care ar fi diferenta asta? Parerea mea e ca un astfel de subiect va duce inevitabil la flame-uri inutile. Si mie imi place sa construiesc, dar abia am timp de zbor si de asamblat ARF-uri si, sincer acum, prefer sa zbor. Si asa reparatiile la modele ocupa destul de mult timp.
Mai sus se vorbea de siguranta, ei bine, la Chitila cel putin, accidentele nasoale s-au intimplat numai cu spume si cu trainere, de ce oare?
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#29
Postat 11 December 2009 - 10:07 AM
TUROK, la Dec 10 2009, 11:28 PM, a spus:
Eu l-am vazut pe Wabo, la intilnire pe Oradea, de fata cu toti, facindu-si zob modelul. Chiar l-am ajutat sa si-l adune in punga. Pe Redsky, pe A-51 in plina intilnire, facind zob modelul lui Zozo. De fata cu toti.
Ce crezi nu erau pilotii buni sau modelele aveau vicii de incepatori ? Sau da, statia era de vina.
#30
Postat 11 December 2009 - 10:14 AM
Fisiere atasate
-
100_3163__Medium_.jpg (49.63K)
Number of downloads: 374 -
DSC00950__Medium_.JPG (88.58K)
Number of downloads: 430 -
IMG_2407__Medium_.JPG (87.89K)
Number of downloads: 432