Modelism - RHC Forum: Modele ...gigant - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modele ...gigant opinii....

#1 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 04 December 2009 - 07:57 PM

In ultima vreme la targurile de modelism din Europa am observat modele aero cu motoare de peste 20 cc , si avand dimensiuni relativ mari. Exista o tendinta generala pentru aceste modele in viitor ?
0

#2 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 05 December 2009 - 08:14 AM

Poate ca nu, dar aeromodelistii incep sa imbatraneasca, nu mai vad asa bine.......... side aici tendinta :D
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 December 2009 - 09:26 AM

Mai curand as vedea-o ca o crestere a nivelului de trai, tot suntem anuntati pe toate canalele ca se termina criza :D
Si numal la targurile din afara, nu vedeti ca si aici pe forum...
20cm gigant ?! poate Matiz... in fiecare duminica vad benzinare de 70-80cm

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 December 2009 - 09:27 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 December 2009 - 01:31 PM

Poftim... tendinte, cica...

http://www.rhc.ro/fo...showtopic=27517
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2009 - 01:49 PM

Este specific fintei umane sa isi doreasca din ce in ce mai mult !
De la 2 camere la bloc sau umplut campurile cu vile de 10 camere , de la masini normale sa umplut orasul de Jeep-uri anormale si tot asa !
Aia cu vilele s-au mai potolit ca vine factura la gaz cam scumpa , aia cu Jeep-urile cam vor sa scape de ele - consum mare , asigurari scumpe si impozit pe masura basca lipsa
locurilor de parcare.
La aeromodele inca lumea nu s-a dumirit si pasiunea fiind mare ..........
Imi povestea cineva pe Chitila care zboara acum numai heli ca a facut praf un model de 2,6 m cu ceva timp in urma ( si cunoscand bine persoana sigur era un composit care cu echipare cu tot sarea de 5.000 - 6.000 de Euro ) si dupa ce a suferit o saptamana a luat decizia sa zboare numai Heli - chiar daca vin in cap in cateva ore se repara si arata ca nou.
Si maiculita cum zboara ! - adrenalina este peste cea a pilotilor de avioane.


Insa mereu credem ca noua nu ni se va intampla ! Si ca sa inchei numai saptamana care a treut cred ca a inregistrat cateva noi modele superbe de 2,2 si 2,6 m de la RC PILOT
plus un Dechatlon de peste 4 metri. Vor aparea in curand la zbor caci nu cred ca vor avea rabdare pana in primavara !

P.S.

Pe peluza in fata vilei , sau pe tavan in dormitor nu conteaza ! Important ca acesti pasionati trebuiesc apreciati de catre noi toti chiar daca unii avem doar polistirene !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 03:33 PM

Nu cred ca e o tendinta. Modelele mari au farmecul lor, zboara mai linistit decat cele mici (alt numar Re). Deasemeni, nu cred ca modelele mari le exclud pe cele mici. Eu am o Katana de 1,86m cu motor de 28 pe benzina dar am si depron de F3P de 115g. Fiecare model are farmecul lui...
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#7 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2009 - 04:55 PM

tendinta?!?! pfoaa..... Un model 3D de 3m de exemplu zboara de n-ori mai frumos, mai calm, mai precis decat un model mic de 1,6 m.. La hovering miscarea de tangaj este muuult mai mica la un model de mari dimensiuni decat la unul mic....plus ca nu mai vorbesc de zgomot, si de faptul ca sunt frumoase rau...si pentru ca tot a adus discutia Gigi de Sbach-urile de la PILOT RC, se pare ca e pe tzeava si la mine unu de 2,7m
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#8 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 December 2009 - 06:59 PM

Au si citeva dezavantaje modelele mari.
0

#9 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 December 2009 - 07:02 PM

Pai si de ce nu le insiri ? Cand faci o afirmatie tre sa si argumentezi.
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 December 2009 - 07:04 PM

Avantaje :
- dinamica zborului
- aspect

Dezavantaje:
- dimensiunile
- pericolul in zbor
- costuri

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 10 December 2009 - 07:06 PM

0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 December 2009 - 07:11 PM

Un alt dezavantaj ar fi transportul. Cand nu am timp nu pot lua la camp biplanul. Pana il montez, pana il demontez si spal, nu mai ramane timp pentru zbor.
0

#12 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2009 - 07:17 PM

Vezi postareavlad1, la Dec 10 2009, 07:04 PM, a spus:

Avantaje :
- dinamica zborului
- aspect

Dezavantaje:
- dimensiunile
- pericolul in zbor
- costuri




adica daca ai un RolceRoyce iti mai pui problema unde il parchezi? important e ca il ai...

Pericol...Nu prea....Se presupune ca nu orisice pilot pune mana pe modele mari

La costuri, da, e cum zici tu. Dar daca studiezi un pic piata poti sa iti faci model ieftin si bun, trebuie numai rabdare. Daca vrei avion 'scula', da costa enorm!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#13 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 December 2009 - 07:19 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 10 2009, 07:17 PM, a spus:

adica daca ai un RolceRoyce iti mai pui problema unde il parchezi?

daca ai muncit pentru el, DA.

normal ca trebuie sa te gandesti cu ce il cari la camp...ca te trezesti cu modelul RTF acasa si nu ai cu ce sa-l duci la zbor!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 December 2009 - 07:21 PM

0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2009 - 07:20 PM

sa zicem ca l-ai castigat la loto :)

de carat....simplu...il pui pe masina....incape si un 3m pe plafon...eu asa merg cu ele. Ancorat cu chingi sta foarte comod si sigur

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 December 2009 - 07:22 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 December 2009 - 07:30 PM

Aici se vorbeste inca despre hobby?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2009 - 07:31 PM

Vezi postarealefmir, la Dec 10 2009, 07:19 PM, a spus:

....................... te trezesti cu modelul RTF acasa si nu ai cu ce sa-l duci la zbor!


Il duc taras si tot il duc ! si daca ai buget de un asa model se presupune ca ai si unde sa stai, si ai si masina ! iar daca nu ai varsta sa ai permis auto sigur
prietenii nu te vor lasa !

Si daca din toate astea nu ai nimic, chiar nici prieteni atunci nu e bine sa te apuci de aeromodelism !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 December 2009 - 08:07 PM

Costurile nu stiu daca trebuie scrise la dezavantaje.Se presupune ca atata timp cat ai un model mare,ai si un benzinar pe el si acum,sa fim sinceri,daca ai grija de model,nu dai cu el de pamant sa il faci praf si il intreti (adica sa poata fi zburabil cativa ani) costurile nu cred ca ar fi problema.Unde vreau sa ajung...ideea e ca in astea bagi bani multi la inceput pe cand la metanoale tot bagi cel putin lunar 100-200 roni (zeama).Pe mine cel putin,40`ul de pe edge ma tine vreo 30 de minute (500ml - 2 roni).Faceti voi calculele....
0

#18 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2009 - 08:13 PM

corect shogi! de exemplu la Showtime am un os 4t 20cc si consum un bidon pe saptamana care e 200 ron (asta daca zbor numai cu el). La benzina zbor cu 20 ron 3 saptamani....

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 December 2009 - 08:17 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#19 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 December 2009 - 09:14 PM

Cu privire la pericol :

Aspectul subiectiv :ce vi se pare mai periculos ? un survol la 2 m inaltime al unui scirt electric sau o godzila cu benzina (fie cu motorul la ralanti sau oprit). Va spun din experienta ca la benzinar, sariti singuri pe burta, si inca repede indiferent ce sau cum zburati voi.

Aspectul obiectiv : poate ar fi bine sa constatam ca ultimii decedati din modelism, au murit in conditii de concurs, la un model mare, care avea de toate: statie in 2.4, backup si pilot mai mult decit bun.
0

#20 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 09:51 PM

Vezi postareavlad1, la Dec 10 2009, 09:14 PM, a spus:

:ce vi se pare mai periculos ? un survol la 2 m inaltime al unui scirt electric sau o godzila cu benzina (fie cu motorul la ralanti sau oprit).

un pilot intreg la cap nu o sa faca nicidata survol pe deasupra spectatorilor la 2m cum zici tu....

Vezi postareavlad1, la Dec 10 2009, 09:14 PM, a spus:

Aspectul obiectiv : poate ar fi bine sa constatam ca ultimii decedati din modelism, au murit in conditii de concurs, la un model mare, care avea de toate: statie in 2.4, backup si pilot mai mult decit bun

si la competitii de raliu au murit oameni de pe margine. si la mitinguri aviatice. e un risc pe care ti-l asumi ca stai acolo. accidente se intampla peste tot
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#21 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2009 - 09:52 PM

perfect de acord...nu am formulat cum trebuie mai sus...desi ala din state e cam vechi, cu tehnologie care abea aparuse atunci.Posibiliate de crash periculos ar fi numai daca se taie comenzile complet si avionul e incontrolabil. Dar daca iti moare motoru ce? il pui jos, nu iei mainele dupa mansa si incepi sa tipi :) . Iar la astea mari ai 2 sisteme de alimentare total independente la receptor. Oricum, nenocirile parerea mea, e ca se intampla din cauza pilotilor...Adica exemplu pucioasa (cu modele mari )...Sau daia care vin pe camp si arunca la misto mufele prin avion dor ca sa zboare mai repede...
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#22 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 December 2009 - 10:34 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 10 2009, 09:52 PM, a spus:

Sau daia care vin pe camp si arunca la misto mufele prin avion dor ca sa zboare mai repede...


ha ha haaaaa, ha ha haaa, hai ca ai fost tare piticule.

bai, una peste alta, un model mai mare inseamna un zbor mai placut, mai precis. normal, dupa ce treci de un anumit nivel. acu, daca ai un model mare, normal ca tre si masina, dar sunt unii care nu au si atunci... se gasesc prieteni care sa-i aduca la camp (asa cum spunea si RD).

acum fiecare isi ia model dupa posibilitati, dar si dupa cum simte ca evoluaza ca si pilot. shogi a punctat bine, un model mare, benzinar, este o investitie consistenta la inceput, dar calculati bine la cat duce metanolul si cat costa benzina.

Vlad, pericol exista si cand iti bazaie pe la cap un planor. pericol exista mereu, indiferent de model. dar cati din noi fac treceri la 1 m de pamant in full? si cati din noi zburam peste "spectatori"? doar inconstientii, caci cei care ne respectam intre noi, incercam pe cat posibil sa evitam asemenea situatii.

pana la urma ramane placerea de a sta cu ochii pe cer si a pilota un model. ca e mare, ca e mic, important este faptul ca facem ceea ce ne place.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#23 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 December 2009 - 11:17 PM

Da , modelele mari sunt superbe,imi plac motoarele mari, suna misto de tot! Eu am zburat anul acesta ceva modele maricele , cel mai mare si cel mai greu a fost Zlin-ul 526 de 2,4 m anvergura si aproximativ 9 kg.Anul acesta pot spune ca am avut si ghinion si am avut si noroc cu modelele pe care le-am avut.De exemplu cu Zlin-ul la care am muncit sa-l aduc intr-o stare cat mai buna de zbor , cand zbura cel mai bine atunci l-am pierdut, am incercat un snaproll pe vant tare si nu a mai iesit din rotatie pana jos,s-a facut "muci".Cu Extra la fel , dupa o serie de figuri ,nici acum nu pot spune sigur ce s-a intamplat, am pierdut controlul radio, acum il repar si sper sa zboare din nou! Singurul care a scapat este triplanul Foker cu care am participat la Campionat si am luat locul 1.Acum lucrez de zor la un Giles de 2,4 m si motor de 80 ccm si cand ma gandesc ca mai am de "bagat " inca vreo 1000 de euroi ......astept sponsori!!! :) .Mai am in pod si doua Stukas-uri de 3m , dar inca nu-mi permit sa ma " arunc " in ele! Modelele mari sunt foarte scumpe , merita , nu merita habar n-am , dar cand te arde asta e ,n-ai ce-i face.Un lucru e clar ,daca mi-as permite nu as mai sta pe ganduri si mi-asi aduce cel putin un model de la Bill ......Hempel.Imi plac atat 3 d-urile cat si machetele MARI !!!!!!!!!
0

#24 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 10 December 2009 - 11:28 PM

Vezi postareagicosu, la Dec 10 2009, 11:17 PM, a spus:

Da , modelele mari sunt superbe,imi plac motoarele mari, suna misto de tot! Eu am zburat anul acesta ceva modele maricele , cel mai mare si cel mai greu a fost Zlin-ul 526 de 2,4 m anvergura si aproximativ 9 kg.Anul acesta pot spune ca am avut si ghinion si am avut si noroc cu modelele pe care le-am avut.De exemplu cu Zlin-ul la care am muncit sa-l aduc intr-o stare cat mai buna de zbor , cand zbura cel mai bine atunci l-am pierdut, am incercat un snaproll pe vant tare si nu a mai iesit din rotatie pana jos,s-a facut "muci".Cu Extra la fel , dupa o serie de figuri ,nici acum nu pot spune sigur ce s-a intamplat, am pierdut controlul radio, acum il repar si sper sa zboare din nou! Singurul care a scapat este triplanul Foker cu care am participat la Campionat si am luat locul 1.Acum lucrez de zor la un Giles de 2,4 m si motor de 80 ccm si cand ma gandesc ca mai am de "bagat " inca vreo 1000 de euroi ......astept sponsori!!! :) .Mai am in pod si doua Stukas-uri de 3m , dar inca nu-mi permit sa ma " arunc " in ele! Modelele mari sunt foarte scumpe , merita , nu merita habar n-am , dar cand te arde asta e ,n-ai ce-i face.Un lucru e clar ,daca mi-as permite nu as mai sta pe ganduri si mi-asi aduce cel putin un model de la Bill ......Hempel.Imi plac atat 3 d-urile cat si machetele MARI !!!!!!!!!



Incearca si cu o statie mai buna ! ..stiu ca ai ECLIPSE 7 , .treci in 2,4 si tu .BAFTA !
ADOR VITEZA!!!
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 December 2009 - 05:43 AM

Vezi postareadan_mitea, la Dec 10 2009, 07:11 PM, a spus:

Un alt dezavantaj ar fi transportul. Cand nu am timp nu pot lua la camp biplanul. Pana il montez, pana il demontez si spal, nu mai ramane timp pentru zbor.


Cred ca nu m-am exprimat bine sau nu am fost inteles. De aceea ma citez singur.
Spuneam de timp. Daca vrei sa zbori dupa servici nu prea ai timp sa montezi, sa zbori, sa demontezi si sa cureti ceva mai marisor...parea mea. Nu ma refeream la masina si nu stiu cum de a ajuns discutia la vile.
0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 December 2009 - 08:05 AM

Vezi postareagicosu, la Dec 10 2009, 11:17 PM, a spus:

Da , modelele mari sunt superbe,...


Diferenta este ca le construiesti tu! Pentru mine e una mare...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 December 2009 - 08:10 AM

Vezi postareadan_mitea, la Dec 11 2009, 05:43 AM, a spus:

Cred ca nu m-am exprimat bine sau nu am fost inteles. De aceea ma citez singur.
Spuneam de timp. Daca vrei sa zbori dupa servici nu prea ai timp sa montezi, sa zbori, sa demontezi si sa cureti ceva mai marisor...parea mea. Nu ma refeream la masina si nu stiu cum de a ajuns discutia la vile.


Un model mare ( am vazut de " n " ori ) se monteaza la fel de repoede ca unul mic - cu conditia sa fie de ex. un acrobat cu aripa din 2 buc si cu teava de carbon.
Daca este biplan sau vre-o ciudatenie atunci asa este : dureaza !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 08:19 AM

Vezi postarearenatoa, la Dec 11 2009, 08:05 AM, a spus:

Diferenta este ca le construiesti tu! Pentru mine e una mare...



Cam care ar fi diferenta asta? Parerea mea e ca un astfel de subiect va duce inevitabil la flame-uri inutile. Si mie imi place sa construiesc, dar abia am timp de zbor si de asamblat ARF-uri si, sincer acum, prefer sa zbor. Si asa reparatiile la modele ocupa destul de mult timp.
Mai sus se vorbea de siguranta, ei bine, la Chitila cel putin, accidentele nasoale s-au intimplat numai cu spume si cu trainere, de ce oare?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#29 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 December 2009 - 10:07 AM

Vezi postareaTUROK, la Dec 10 2009, 11:28 PM, a spus:

Incearca si cu o statie mai buna ! ..stiu ca ai ECLIPSE 7 , .treci in 2,4 si tu .BAFTA !


Eu l-am vazut pe Wabo, la intilnire pe Oradea, de fata cu toti, facindu-si zob modelul. Chiar l-am ajutat sa si-l adune in punga. Pe Redsky, pe A-51 in plina intilnire, facind zob modelul lui Zozo. De fata cu toti.

Ce crezi nu erau pilotii buni sau modelele aveau vicii de incepatori ? Sau da, statia era de vina.
0

#30 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 December 2009 - 10:14 AM

Pun si eu cateva poze cu modelele mele "mini giant" :D .Extra 330 L kit ARF, ca l-am luat aproape de la zero asta-i altceva.Zlin 526 , kit ARF , la fel, am schimbat muuulllltee la el .Si triplanul Fokker care este intradevar un kit de asamblat.Ehhh, doar Zlin-ul nu mai este , imi placea tare mult.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu