Modelism - RHC Forum: Modele ...gigant - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modele ...gigant opinii....

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 December 2009 - 12:10 PM

Vezi postareavlad1, la Dec 11 2009, 10:07 AM, a spus:

Eu l-am vazut pe Wabo, la intilnire pe Oradea, de fata cu toti, facindu-si zob modelul. Chiar l-am ajutat sa si-l adune in punga. Pe Redsky, pe A-51 in plina intilnire, facind zob modelul lui Zozo. De fata cu toti.

Ce crezi nu erau pilotii buni sau modelele aveau vicii de incepatori ? Sau da, statia era de vina.


Am citit undeva pe net , vorbele spuse de un mare, mare pilot si campion international : Esenta era ca un model nu va iesi niciodata la pensie si ca acest lucru nu trebuie sa ne descurajeze in practicarea acestui sport sau hobby !
Daca esti incepator gresesti din lipsa de experienta, daca esti super pilot te mananca " destele " sa faci manevre care sa sfideze gravitatia , unele din ele doar exersate pe simulator
si daca mai ai si ceva factori potrivnici ( un rateu motor, o rafala de vant, etc ) ai comis-o.

Un avion daca este pilotat corect ( ca traiectorie de evolutie ) si la distanta de siguranta fata de spectatori , chiar daca va cadea din cauza vre unei defectiuni va avea un traseu previzibil si greu sa ajunga unde nu trebuie - mai periculoase sunt hover-urile facute la 2 m in fata si cand scapa modelul peste capul pilotului in spatele acestuia si nu il mai vede.

Un elicopter este mai naravas si mult mai imprevizibil ca traiectorie - e ca o musca fara cap - si daca este si mare e cam naspa !

Daca insa zona de zbor este un haos total - ca de multe ori pe Chitila - unde fiecare zboara pe unde vrea , in cercuri interminabile si intotdeauna pe deasupra celor care sunt in zona
langa masini , dar nici odata pe pista si paralel cu aceasta in afara zonei de parcare, atunci nu este bine.
Daca mai zbori si in conditii FPV ( eu nu gasesc nici o placere in acest tip de zbor ) unde vizibilitatea este limitata de unghiul camerei , atunci ai toate sansele sa intri cu el direct
in porbagaj, sau in capul cuiva fie el si de polistiren.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 11 December 2009 - 01:16 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 11 2009, 12:10 PM, a spus:

Am citit undeva pe net , vorbele spuse de un mare, mare pilot si campion international : Esenta era ca un model nu va iesi niciodata la pensie si ca acest lucru nu trebuie sa ne descurajeze in practicarea acestui sport sau hobby !
Daca esti incepator gresesti din lipsa de experienta, daca esti super pilot te mananca " destele " sa faci manevre care sa sfideze gravitatia , unele din ele doar exersate pe simulator
si daca mai ai si ceva factori potrivnici ( un rateu motor, o rafala de vant, etc ) ai comis-o.

Un avion daca este pilotat corect ( ca traiectorie de evolutie ) si la distanta de siguranta fata de spectatori , chiar daca va cadea din cauza vre unei defectiuni va avea un traseu previzibil si greu sa ajunga unde nu trebuie - mai periculoase sunt hover-urile facute la 2 m in fata si cand scapa modelul peste capul pilotului in spatele acestuia si nu il mai vede.

Un elicopter este mai naravas si mult mai imprevizibil ca traiectorie - e ca o musca fara cap - si daca este si mare e cam naspa !

Daca insa zona de zbor este un haos total - ca de multe ori pe Chitila - unde fiecare zboara pe unde vrea , in cercuri interminabile si intotdeauna pe deasupra celor care sunt in zona
langa masini , dar nici odata pe pista si paralel cu aceasta in afara zonei de parcare, atunci nu este bine.
Daca mai zbori si in conditii FPV ( eu nu gasesc nici o placere in acest tip de zbor ) unde vizibilitatea este limitata de unghiul camerei , atunci ai toate sansele sa intri cu el direct
in porbagaj, sau in capul cuiva fie el si de polistiren.

faza cu intratul in portbagaj am vazut-o live la 3 d in aceleasi conditii...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#33 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 01:36 PM

Vezi postareaoachidori, la Dec 11 2009, 01:16 PM, a spus:

faza cu intratul in portbagaj am vazut-o live la 3 d in aceleasi conditii...


Mda , mea culpa . Dar nu se va mai intampla . Problema a venit de la unghiul camerei , indreptata in jos , mai mult decat am zburat vreodata cu ea - nu este ceva specific FPV-ului . Daca e ceva specific FPV e ca avioanele su elicopterele pilotate FPV se plimba la distante mari de spectatori . Cand pilotez eu de obicei avionul nu e in raza vizuala :rolleyes:
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#34 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 December 2009 - 01:49 PM

Vezi postareaAhernar, la Dec 11 2009, 01:36 PM, a spus:

Mda , mea culpa . Dar nu se va mai intampla . Problema a venit de la unghiul camerei , indreptata in jos , mai mult decat am zburat vreodata cu ea - nu este ceva specific FPV-ului . Daca e ceva specific FPV e ca avioanele su elicopterele pilotate FPV se plimba la distante mari de spectatori . Cand pilotez eu de obicei avionul nu e in raza vizuala :rolleyes:


Da dar si acolo departe poate sa fie padurarul ghemuit langa o tufa ( o sta la panda , o avea probleme de digestie ?? ) iar un polistiren in cap nu i-ar cadea prea bine !

P.S.

Si daca tot nu vezi modelul , unde e placerea zboruli ? sau doar pasiunea pt. electronica ?
Eu as pune-o pe nevasta-mea sa bata campul cu camera pe cap ( ca lampasul la minieri ) si as simula un zbor de F16 care " copieaza relieful"
- avantaj dublu :

1 ) riscul unui crash exclus

si

2) scutit cheltuielile de fitness pentru nevasta .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 December 2009 - 02:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 11 2009, 12:10 PM, a spus:

Daca mai zbori si in conditii FPV ( eu nu gasesc nici o placere in acest tip de zbor ) unde vizibilitatea este limitata de unghiul camerei , atunci ai toate sansele sa intri cu el direct
in porbagaj, sau in capul cuiva fie el si de polistiren.

Aterizare in portbagaj am vazut deja....dar cap de polistiren, inca, nu.

PS. Te rog mult sa nu te superi, dar era mult prea frumoasa fraza.
0

#36 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 December 2009 - 02:15 PM

Daca discutam despre pericolul pe care il reprezinta aeromodelele gigant,eu cred ca acesta este ceva mai mic decat cel reprezentat de modelele mai mici.
In general nimeni nu incepe pilotajul cu un aeromodel gigant; cunosc destui modelisti si toti au facut la fel.Din punctul meu de vedere cel care ajunge sa-si cumpere un model gigant ( va trebui sa definim clar notiunea de gigant la un moment dat ) ,are ceva experienta in spate.
Cat despre ce spunea vlad1 referitor cat de periculoase sunt aceste modele il informez oficial ca te omoara la fel un model de 3-5-7-15-25 kg daca te loveste unde trebuie si cu viteza necesara.
Si imi este mult mai frica de un model ieftin cu anvergura de 1600/3kg scapat de sub control,intrucat in acel model sunt sanse cu 200%-500% mai mari sa fie folosita electronica de o calitate indoielnica.(stiu ca o sa sara unii in sus ca iar ajungem la bani, dar sunt 100% convins ca asa este).
Prima noastra GRIJA legata de SIGURANTA pe camp este legata STRICT de PILOTUL MODELULUI.

Pilotul modelului a construit/montat modelul,tot el a ales/instalat electronica, tot el a rodat/reglat motorul, tot el s-a antrenat pe simulator sau nu si in final el are MANSELE IN MANA !
Bineinteles ca exista si factorul Murphy dar apare rar....adica momentul in care se poate exonera pilotul de orice vina.

Iar in cazul in care iti iei in "freza" un model care zboara cu 100km/h chiar nu prea mai conteaza daca are 2 sau 25 de kg rezultatul va fi acelasi.
flying is my life...
0

#37 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 December 2009 - 02:17 PM

Vezi postareadan_mitea, la Dec 11 2009, 02:00 PM, a spus:

Aterizare in portbagaj am vazut deja....dar cap de polistiren, inca, nu.

PS. Te rog mult sa nu te superi, dar era mult prea frumoasa fraza.

Asta este sigur din polistiren :

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#38 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 11 December 2009 - 03:49 PM

Vezi postareavlad1, la Dec 11 2009, 10:07 AM, a spus:

Eu l-am vazut pe Wabo, la intilnire pe Oradea, de fata cu toti, facindu-si zob modelul. Chiar l-am ajutat sa si-l adune in punga. Pe Redsky, pe A-51 in plina intilnire, facind zob modelul lui Zozo. De fata cu toti.

Ce crezi nu erau pilotii buni sau modelele aveau vicii de incepatori ? Sau da, statia era de vina.


Salut Vlad,

Poti sa detaliezi putin fazele de mai sus? Deja eram cu mana pe tastatura sa caut pozele de le Oradea ca nu-mi amintesc de faza cu Wabo apoi am citit mai departe si am ramas inlemnit de combinatia Redsky si modelul meu.... Defapt ce s-a intamplat atunci? Deocamdata, in afara de faptul ca Wabo si Redsky mi-au promis ca imi vor calca DoIt-ul in picioare, de alt crash sau iminent crash nu am cunostinte.
0

#39 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 11 December 2009 - 05:40 PM

si eu eram putin in dubii gandindu-ma la crashurile enumerate vlade... nu-mi amintesc nici eu desi daca bine imi aduc aminte am cam fost la majoritatea intalnirilor.

Cat despre marimea modelelor, consider mai constructiva o discutie pe contre pro si contra decat flituri din rever.

Pentru mine:
PRO:
- MARIMEA. Din toate punctele de vedere. Zboara (aparent) mai incet, deja greutatile constituente nu mai sunt o problema CHIAR asa mare, faptul ca pot sa-mi bag capul sub capota sa vad ce surub face figuri, ca pot sa-mi bag mana pana la cot in cabina sa verific io stiu ce (toate astea contribuind la rapididatea asamblarii la camp dane....). Nu se mai folosesc sculele minuscule pentru strangerea in suruburi ale stabilizatoarelor, aripilor etc ce scule adevarate, chiar si surubelnite electrice. Zgomotul unui DA/3W 50/100/150/175cc sau chiar electrice de aceeasi putere este invariabil mai atragator decat zgomotul unor cilindrii mai mici.

CONTRA:
- MARIMEA: fiind asa de mari sunt greu de depozitat/transportat. Dar daca ne uitam peste garla vedem cum colegii europeni/americani au rezolvat elegant si problema asta cu trailere pentru cai adaptate. Dar asta naste alte probleme: FURTUL trailerelor. Chiar am urmarit o discutie in care pagubitul a pierdut intreaga achizitie modelistica (si modele si echipamente scumpe dom'le)... Acuma daca n-ai garaj mi-e greu sa cred ca iti permiti sa lasi acel trailer in fata blocului...


In ambele cazuri, consider ca cei care decid sa-si ia asemenea modele sunt constienti de riscurile la care se supun. Poate de la un termic mic/mediu mai traiesti daca te pocnesti cu el, in cazul astora mari sansele sa traiesti (normal) dupa un incident scad dramatic...


0

#40 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 11 December 2009 - 07:36 PM

Vlade,
I-am spart cam 30 de modele lui Zozo. Intentionat!

Dar toate in vis (orgasmice, nu cosmaruri) si toate erau Do-It.

Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 11 December 2009 - 07:39 PM

www.redsky.ro
0

#41 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 11 December 2009 - 07:41 PM

Vezi postareaRed Sky, la Dec 11 2009, 07:36 PM, a spus:

I-am spart cam 30 de modele lui Zozo.


Deci, daca nu primesc banii sau replica modelului spart de catre tine (in public) pana de Craciun, la anul imi datorezi doua modele! :D Si le vreau si peste 2,7 metri!

Posturi constructive on-topic putin mai tarziu, pana atunci nu dati cu ban-ul :)
0

#42 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 December 2009 - 10:28 AM

M-am referit la modelul cazut anul trecut 30.05 pe A51. Nu retin, era o Katana sau extra termic, a plecat din pizitie de hovering, si a cazut in stinga.

Am dat exemplu nu ca model mare, ce in sensul de un model bine facut, caruia ii prezum ca nu-i lipseau nici suruburi si nu avea vicii ascunse, nici modelul nici pilotul. Pur si simplu, se poate intimpla si la case mai mari, sa-l crash-ezi, se intimpla si la cei avansati si la intilniri desi cu totii ne straduim sa nu se intimple asta.
0

#43 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 03 January 2010 - 10:34 PM

......!

Fisiere atasate


0

#44 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2010 - 11:25 AM

cum zicea cineva mai sus, se intampla si la case mai mari :rolleyes:)
http://thechive.files.wordpress.com/2010/01/animated-gifs-04-1.gif

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 04 January 2010 - 11:26 AM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#45 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 04 January 2010 - 12:07 PM

Vezi postareaScreamer, la Jan 4 2010, 11:25 AM, a spus:

cum zicea cineva mai sus, se intampla si la case mai mari :rolleyes:)
http://thechive.files.wordpress.com/2010/01/animated-gifs-04-1.gif

Case mai mari? Mie mi se pare ca acolo sunt doi idioti.
0

#46 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 January 2010 - 12:29 PM

Da, dar idioti cu bani, deci... case mari :rolleyes:
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu