Modelism - RHC Forum: Fuselaj heli Bell Jet Ranger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Fuselaj heli Bell Jet Ranger pentru Trex 600N

#1 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2009 - 06:28 PM

Tocmai am comandat fuselajul de Bell Jet Ranger pentru Trex-ul meu. E vorba de modelul de la Century: http://www.centuryheli.com/products/fusela...l?currentid=247
Din motive financiare am ales varianta nevopsita, sper sa gasesc o solutie de vopsit profesional, cu detalii, etc, pe aici.O sa vina in pachet de asemenea si toba aferenta, care sa incapa in fuselaj: http://www.centuryheli.com/products/produc...p;currentid=247
E comandat din Germania si ar trebui sa vina saptamana viitoare, desi cu sarbatorile.... e posibil sa intarzie.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 December 2009 - 10:45 AM

Felicitari Misu, abia astept sa vedem scale-ul. Toba aia arata super bine. :rolleyes:
0

#3 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 December 2009 - 10:51 AM

Vezi postareaPrimus, la Dec 18 2009, 10:45 AM, a spus:

Felicitari Misu, abia astept sa vedem scale-ul. Toba aia arata super bine. :rolleyes:

Intrucat au asteptat sa vina toba de la furnizor, abia ieri a plecat pachetul din Germania. Si cum neamtul avea o singura optiune de trimis, si anume cu posta cea mai proasta (DHL prin Germania si apoi Posta Romana pe aici), un termen de minim 2-3 saptamani ar fi de bun simt. Sper sa nu ajunga totusi prin februarie.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 24 December 2009 - 10:53 AM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#4 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 25 December 2009 - 11:19 AM

Vezi postareamisumat, la Dec 24 2009, 10:51 AM, a spus:

Intrucat au asteptat sa vina toba de la furnizor, abia ieri a plecat pachetul din Germania. Si cum neamtul avea o singura optiune de trimis, si anume cu posta cea mai proasta (DHL prin Germania si apoi Posta Romana pe aici), un termen de minim 2-3 saptamani ar fi de bun simt. Sper sa nu ajunga totusi prin februarie.


Uite aici :http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog/Exhausts_Century.html
Cand comand de la ei prin UPS primesc coletul in max 2/3 zile aduse acasa la GALATI.

Bafta
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#5 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 December 2009 - 11:24 AM

Vezi postareatantar, la Dec 25 2009, 11:19 AM, a spus:

Uite aici :http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog/Exhausts_Century.html
Cand comand de la ei prin UPS primesc coletul in max 2/3 zile aduse acasa la GALATI.

Bafta
T..

Am cautat foarte mult pana am cumparat, cele mai multe magazine nu aveau in stoc varianta nevopsita, iar altele aveau varianta nevopsita dar la pret apropiat de fuselajul gata vopsit. Ori la producator varianta nevopsita e putin sub jumatatea pretului celei vopsite. Cred ca am cautat si la acest magazin pe care l-ai propus tu dar nu au in stoc CN4041 pe care il doream eu. Oricum, magazinul pare interesant, pe viitor il iau in considerare. Acum nu mai am ce face, pachetul e pe drum. Neamtul nu a vrut sa trimita decat cu DHL care e posta lor nationala. Partea buna e ca m-a costat doar 17 euro transportul la un colet cu o latura de peste 1m.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#6 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 26 December 2009 - 11:26 AM

Citeaza

Partea buna e ca m-a costat doar 17 euro transportul la un colet cu o latura de peste 1m.


Bun pret :rolleyes: Baga niste poze cand ajunge.
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 December 2009 - 11:40 AM

Vezi postareaPrimus, la Dec 26 2009, 11:26 AM, a spus:

Bun pret :rolleyes: Baga niste poze cand ajunge.

Sigur, fac poze cand ajunge. E bun pretul dar.... ingrijorator de mic. Sper sa ajunga pana la sfarsitul lui ianuarie. Si poate si in stare buna.... :)
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2010 - 11:08 AM

A venit !! Acum l-am adus de la posta. E bine facut la prima vedere, cele doau parti se imbina cum trebuie, finisajele sunt bune, ramane de vazut in zilele urmatoare ce probleme apar la montare. Toba e asa mica... sper sa si functioneze, ca de aratat arata foarte bine.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: JR2.jpg
  • Imagine atasata: JR1.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#9 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2010 - 11:26 AM

Totusi, gaura de presiune pentru combustibil de pe toba mi se pare cam departe pe traseu, aproape de iesire, sper sa aiba destula presiune. De regula am vazut ca se pune chiar la intrare, langa motor.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 13 January 2010 - 11:26 AM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#10 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2010 - 10:43 AM

Trebuie sa fac si upgrade la elevator, sa pun asa zisul "A-arm" in locul bratului lung si urat de plastic, care tine swashplate-ul sa nu se roteasca, ca nu are loc in carena si ar arata oribil daca gauresc pentru asta.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#11 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 14 January 2010 - 11:12 AM

Te asteptam cu noi vesti despre montare si vrem poze! spor la asamblat/
0

#12 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2010 - 06:21 PM

Am facut prinderile Trex-ului de fuselaj, gaurile de racire aferente, etc. O sa fie niste probleme cu tija care comanda palele de spate, nu are loc, si va trebui sa fac alti suporti care sa tina tija mai aproape de teava de coada. Voi folosi un tren de aterizare mai mare decat cel de Trex 600, am unul pe acasa, cred ca e de Raptor 90, care se preteaza mai bine la acest fuselaj (e mult mai lat decat Trex-ul obisnuit).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#13 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2010 - 10:47 PM

Am rezolvat cam toate problemele, e aproape gata, a iesit la 4kg. Culmea, inainte avea aproape la fel (3800 g cred). Fuselajul gol nu avea mai mult de 300-400g. Sa vedem cat se mai adauga cu vopseaua. Apare totusi o mica problema, poate imi dati un sfat... se pare ca flybar-ul atinge fuselajul atunci cand se inclina aproape de maxim. In zbor el sta cam orizontal, dar o fi oare posibil sa ajunga sa lucreze cu inclinare maxima in vreo situatie de zbor ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#14 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 19 January 2010 - 11:18 PM

Asa am crezut si eu la micutul 250 ca o sa loveasca flybarul sau paddle-ul de carena.
Dar in nici o situatie nici macar nu a atins. In scale nu mai faci flip-uri, etc...
0

#15 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2010 - 11:30 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 19 2010, 11:18 PM, a spus:

Asa am crezut si eu la micutul 250 ca o sa loveasca flybarul sau paddle-ul de carena.
Dar in nici o situatie nici macar nu a atins. In scale nu mai faci flip-uri, etc...

Bine, il pornesc asa atunci. Totusi, dat fiind ca iese cam la aceeasi greutate ca inainte, nu cred ca sunt mai mult de 200-300g in plus (fuselajul cu accesorii din care scadem ce am mai scos, carena veche, tijele care tineau teava de coada, etc.), presupun ca ar merge si ceva zbor inversat, loopinguri si de-astea. Inainte de a cumpara fuselajul intelesesem ca o sa adaug cam 1kg cu modificarea asta. Se pare ca fuselajul asta e mai usor.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#16 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 27 January 2010 - 03:37 PM

Salut , cat te-a ajuns transportul ?

Merci
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#17 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2010 - 04:14 PM

Vezi postareatantar, la Jan 27 2010, 03:37 PM, a spus:

Salut , cat te-a ajuns transportul ?

Merci

Doar 17 euro pentru fuselaj si toba, dar a facut 3 saptamani (e drept, incluzand si sarbatorile de iarna). Am vrut sa vina cu o posta mai rapida dar neamtul patriot nu a vrut decat cu DHL-ul local continuat cu posta romana de la granita incoace.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#18 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2010 - 04:18 PM

Acum fuselajul e la vopsit (mai bine zis la.... pictat artistic) la Gicosu. In rest e complet gata, cand vine de la vopsit.... a doua zi ies cu el la zbor. A doua zi sau .... dupa o luna, dupa cum vad ca evolueaza vremea...

Aceasta postare a fost editata de misumat: 27 January 2010 - 04:20 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#19 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 27 January 2010 - 07:13 PM

Vezi postareamisumat, la Jan 27 2010, 04:14 PM, a spus:

Doar 17 euro pentru fuselaj si toba, dar a facut 3 saptamani (e drept, incluzand si sarbatorile de iarna). Am vrut sa vina cu o posta mai rapida dar neamtul patriot nu a vrut decat cu DHL-ul local continuat cu posta romana de la granita incoace.


Super pret , azi am intentionat sa comand un fuselaj pt. raptor 50 la midland.uk si mi-au cerut vreo 100 de lire s. .... pe link'ul tau am vazut preturi in $ , care'i "spilul" nu trebuiau sa fie in euro ?

merci
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#20 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2010 - 12:29 AM

Vezi postareatantar, la Jan 27 2010, 07:13 PM, a spus:

Super pret , azi am intentionat sa comand un fuselaj pt. raptor 50 la midland.uk si mi-au cerut vreo 100 de lire s. .... pe link'ul tau am vazut preturi in $ , care'i "spilul" nu trebuiau sa fie in euro ?

merci

Site-ul din primul post este cel al producatorului american Century, fuselajul si toba sunt facute de ei. Desi au preturi pe site, nu vand direct ci prin dealeri. Si nu am gasit la nimeni in America, doar la nemti. Am comandat de aici: http://www.mhm-model...part-CN4041.php
Cat despre transportul din Anglia, de la ei am comandat Transall-ul, care era intr-o cutie mai mare si mult mai grea decat fuselajul de Bell, si a costat 60 de lire. A durat cam o saptamana si a venit cu el la usa.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#21 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 January 2010 - 09:30 PM

Vezi postareamisumat, la Jan 28 2010, 12:29 AM, a spus:

Site-ul din primul post este cel al producatorului american Century, fuselajul si toba sunt facute de ei. Desi au preturi pe site, nu vand direct ci prin dealeri. Si nu am gasit la nimeni in America, doar la nemti. Am comandat de aici: http://www.mhm-model...part-CN4041.php
Cat despre transportul din Anglia, de la ei am comandat Transall-ul, care era intr-o cutie mai mare si mult mai grea decat fuselajul de Bell, si a costat 60 de lire. A durat cam o saptamana si a venit cu el la usa.

Merci , am observat astazi ca cei de la midland au avut , probabail ' alte ganduri , pretul fuselajului pe care vroian sa-l cumpar a sarit subit cu 30 de lire .... asta e , apropo de site'ul de mai sus , da unde n...ba se schimba limba , germana ma dispera .
Bafta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#22 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2010 - 09:34 PM

Incearca Google translate.
Hormonu' bate neuronu'
0

#23 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2010 - 10:47 PM

E bun si Google translator si mai stiu si nemtii de la MHM ceva engleza.... dar doar putina.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#24 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 05:05 PM

L-am luat de la vopsit. Asa arata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: BENQ0003.JPG

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#25 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 06 February 2010 - 05:23 PM

Foarte original,FELICITARI artistului,dupa parerea mea un heli scale ar trebui sa fie cat mai putin inpopotonat,totul depinde de gusturi si "viziuni",oricum....foarte frumos realizat.



ps.despre data la care sa facut poza poti sa ne spui ceva?.....

Bafta la montaj si sa ai grija sa nu ii faci felul mai ales ca e unicat deacum....
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2010 - 10:07 PM

Vezi postareamisumat, la Feb 6 2010, 05:05 PM, a spus:

L-am luat de la vopsit. Asa arata.


Mana cunoscuta ! Felicitari artistului ! Este adevarat un unicat schema neregasindu-se la modelul 1:1! Sa il zbori cu placere si cu grija !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 February 2010 - 12:41 PM

Exercitiul flacarilor deja e foarte bun. Foarte frumos colorat :wub:...

Dar dupa cum zicea si Raptor... un scale ar fi mers "colorat" mai clasic. Sa-l zbori cu placere Misule, cu siguranta e un heli unic!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#28 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 07 February 2010 - 01:37 PM

Cel cu liniute se gasea de cumparat.Cel pictat de mine inca nu are toate "acareturile" pe el.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 4.jpg
  • Imagine atasata: BENQ0001__Medium_.JPG

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 07 February 2010 - 01:39 PM

0

#29 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 08 February 2010 - 10:15 AM

Vezi postareagicosu, la Feb 7 2010, 01:37 PM, a spus:

Cel cu liniute se gasea de cumparat.Cel pictat de mine inca nu are toate "acareturile" pe el.


Arata extraordinar , m-ai pus pe ganduri .... ca si parere de expert cum ai modifica fuselajul din poza ?
merci

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 5.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu