Modelism - RHC Forum: Flaybarless - cine isi mai cumpara heli cu flybar ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Flaybarless - cine isi mai cumpara heli cu flybar ?

#1 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 08:05 PM

Acum ca au aparut atatea kituri flybarless bune si ieftine am o intrebare.

Mai are cineva de gand sa cumpere heli clasic ? Nu vorbesc de HK450, vorbesc de heli serioase, clasa 500-700. Deci mai e careva pe forum doritor sa dea banii pe un heli nou cu flybar sau toti cei de aici vor sa treaca pe flybarless.

Eu nu stiu cand si cum o sa cumpar dar sigur daca dau 500-1000 USD pe un heli serios, nou, o sa il cumpar flybarless. Primus deja a terminat-o cu flybar-ul, Patrocle se gandeste serios, booggy nici nu a apaucat sa zboare cu flybar Trex 600 ca a si trecut la flybarless, nen77 experimenteaza, etc.

Stefan

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 07 February 2010 - 08:05 PM

0

#2 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 07 February 2010 - 08:25 PM

Inca nu toata lumea isi permite flybarless (valabil si in cazul meu) darrrrrrr pentru noi cei care ramanem la flybar o sa fie o avalansa de giro-uri la vanzare(la preturi mici) de care eu personal am sa profit.
0

#3 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 07 February 2010 - 08:50 PM

Tinand cont ca m-am apucat de curand de acest sport am cumparat flaybarlessul in ideea ca va fi mai sigur sa zbor pentru inceput cu acest sistem .
Daca m-as apuca in acest momentnt sa cumpar de la zero elicoptere as cumpara kit direct cu flaybarless dar cred ca as regrata ca nu am avut sansa sa zbor si cu flaybar pe care mi-o ofera kitul deja cumparat .
Totul va depinde de cum vor evolua preturile dar cred ca si cei mai inversunati vor trece la noul sistem , cu s-a intamplat si gyro cu multi ani in urma .
Inca nu am montat flaybarlesul pe 600 si ma tot gandesc daca sa zbor pentru prima data fara sau cu sistemul .
0

#4 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 07 February 2010 - 09:55 PM

Vezi postareabooggy, la Feb 7 2010, 08:50 PM, a spus:

Tinand cont ca m-am apucat de curand de acest sport am cumparat flaybarlessul in ideea ca va fi mai sigur sa zbor pentru inceput cu acest sistem .
Daca m-as apuca in acest momentnt sa cumpar de la zero elicoptere as cumpara kit direct cu flaybarless dar cred ca as regrata ca nu am avut sansa sa zbor si cu flaybar pe care mi-o ofera kitul deja cumparat .
Totul va depinde de cum vor evolua preturile dar cred ca si cei mai inversunati vor trece la noul sistem , cu s-a intamplat si gyro cu multi ani in urma .
Inca nu am montat flaybarlesul pe 600 si ma tot gandesc daca sa zbor pentru prima data fara sau cu sistemul .




Omule,eu daca as fi in locul tau,as pune sistemul si as face o tura cu el doar asa de-al dracu ca sa fiu printre primi din Romania,dupaia l-as da jos ca sa nu il prapadesc(fiind incepator).......Dealtfel nu inteleg de ce l-ai comandat stiinduse faptul ca produsele iesite noi sunt foarte scumpe la inceput dupa care se ieftinesc,in idea ca"daca vrei sa ai ceva nou si sa fi printre primi care se bucura de produs...platesti"

Concluzia,pune mana repede si monteazal,fa un zbor(NU uita sa te filmeze careva sau sa ai martori)pune filmul pe youtube si laudate,nu te incalzeste cu nimic daca il ti in sertar :rolleyes:
Bafta si sa il stapanseti sanatos
0

#5 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 10:01 PM

Vezi postareastiganas, la Feb 7 2010, 08:05 PM, a spus:

Acum ca au aparut atatea kituri flybarless bune si ieftine am o intrebare.


nu e inca prea clar daca e vreunul ieftin si bun :rolleyes:. Daca nu vrei neaprat sa fii intre primii (la noi), cred ca cel mai intelept e sa mai astepti.
Din experinta oarecum directa (ca n-am zuburat, dar l-am vazut cu ochii mei) un trex 500 FBL cu Mikado mini v-bar e destul de impresionant, clar un pas inainte fata de cum zboara standard. Despre FBL-ul Align doar am citit, insa parerile par a se indreapta catre "un heli fara flybar care zboara foarte asemanator cu unul cu flybar".

Apoi pentru mine, nu heli-ul in sine e factorul limitator, FBL sau nu.... si cred ca nu numai pentru mine ;).
Asta nu insemana ca nu o sa incerc un FBL, dar mai astept. Cu probabilitate mare, o sa fie ori mai ieftin, ori mai bun un FBL peste cateva luni
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#6 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 February 2010 - 09:21 AM

Eu sunt incepator,pot sa zic ca sunt fericit de primul meu heli un rex 600,deja m-am hotarat sa imi iau inca unul,va fi clasic cu siguranta,problema este ca inca nu m-am hotarat ce model,optez intre 2-3 modele toate sunt clasa mare.......si foarte mare,heli pe care il voi echipa cu un motor pe benzina.Cum si eu sunt genul sa am tot ce e mai bun si nou a trebuit sa ma gandesc serios daca investesc acum in noul sistem flybarless sa sa mai astept,dupa ce la ultima iesire am transpirat putin(rafale puternice de vant)am inteles ca nici un sistem nu zboara singur,asa ca raman pe moment(cel putin pana in toamna)la sistemul clasic si trag tare sa invat eu ce am de invatat asteptand in acelasi timp sa treaca cat mai multi la flybarless :) ,piese/giro/kit-uri clasice mai ieftine??Cu siguranta! :rolleyes: Oricum in stadiul meu nu vad cu ce m-ar ajuta acum sistemul,dar sunt sigur ca atunci cand va veni timpul si pentru mine sa fac pasul diferenta va fi placuta.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 08 February 2010 - 09:28 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 February 2010 - 10:12 AM

Citeaza

o sa fie ori mai ieftin, ori mai bun un FBL peste cateva luni


Poate chiar ambele Mircea :rolleyes: Competitia stim cu totii ca duce la calitate, si dupa regulile comertului, si la ieftinire.

In ceea ce priveste 500 flybared versus 500 flybarless, e o diferenta certa. Chiar din primele zboruri se vede asta, fara a fi complet setat.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 February 2010 - 10:17 AM

0

#8 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 08 February 2010 - 10:22 AM

Eu am atat un TDR cu V-Bar cat si un Logo 700 tot cu V-Bar. Este diferenta clara fata de zboru cu V-Bar dar totusi tias recomanda sa zbori cu flybar la inceput.

In primu rand un FBL reglat prost poate avea oscilati, drifturi si alte probleme asemanatoare care daca nu esti stapan pe situatie te vor costa destule piese...

Flybar stii la ce sa te astepti. Daca e reglat cat de cat corect mecanic nu vor exista surprize. Asa iti faci o impresie corecta de cum zboara heli si ce poate si pe urma vei si aprecia cu adevarat efectu FBL. Asa nici nu o sa stii care e diferenta....
0

#9 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2010 - 11:37 PM

stiati ca sunt atatea??

http://flybarless.de...Custom&pageID=1

scroll ca nu e tablelul complet din prima....
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#10 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 09 February 2010 - 09:15 PM

Pentru ca interesul pt. fbl vs helicomand exista,il rog pe Primus sa deschida un topic separat.Si asa e vremea urata,mai polemizam si noi.
0

#11 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 09 February 2010 - 09:17 PM

o fi viitorul dar ar trebui sa dau banii dati pe un heli intreg ca sa am fbls si sa schimb toate servo de platou, si esc si bec si pale de fbls ca cica acu au si pale speciale pt noul sistem.ai lasa sa se hotarasca, sa probeze, sa arunce banii, eu ma distrez cu flybar si dau din degete sa nu inghet. :D

    De fapt cine are destui bani bineinteles. La mine e investitie nemotivata momentan. cand o sa il faca la kilogram o sa iau si eu fbs
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#12 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 09 February 2010 - 10:45 PM

Vezi postareatakeoff, la Feb 9 2010, 09:15 PM, a spus:

Pentru ca interesul pt. fbl vs helicomand exista,il rog pe Primus sa deschida un topic separat.Si asa e vremea urata,mai polemizam si noi.

eu zic ca nu e chiar asa daca ar fi sa fie copilot vs FBL si nici asa nu e potrivit .


E greu sa compari 2 chesti total diferite.

@firedragon iti inteleg pasiunea insa te rog scrie putin mai lent, mie greu sa citesc ce scrii cand te grabesti.
-intradevar FBL nu e obligatoriu , diferente intre pilotatul cu Flybar si fara sunt dar nu de la cer la pamant .

gandeste-te asa
zbori pe un vant lateral foarte puternic cu un 450 :
cu flybar trebuie sa compensezi la greu si nici asa nu vei putea tine heli drept .(din stickuri vei misca la greu)
cu fbl pui swashul in fata si fbl se ocupa cu restul compensarilor

Aceasta postare a fost editata de nen77: 09 February 2010 - 10:51 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#13 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 09 February 2010 - 10:53 PM

Totusi trebuie sa intervin. Chiar minuni nu face nici FBL.
Da ajuta. Mai compenseaza. Dar se va duce heli in directia vantului. Nu la fel de tare ca unu cu flybar evident dar nici hover singur nu face.

Nici macar cand nu e vant nu sta perfect pe loc. Nici FBL si nici Helicommand.

Cea mai mare diferenta care o simti oricat de profi sau de incepator esti este cand zbori cu viteza.
Toti stim ca in momentul in care zburam drept cu viteza mare heli o ia in sus. In functie de viteza mai violent sau mai putin...
Cu FBL heli va zbura drept. Poti lua mana de pe stick-uri si heli-u isi mentine in mare directia si inclinatia. Swashu si evident si servo lucra din greu pentru a face asta dar tu ca pilot te bucuri ca in sfarsit nu se mai ridica heli cand zbori cu viteza :D (cel putin mie mia placut)

Cu sau fara este o chestie de preferinta, de bani, de timp care trebuie investit sa inveti ceva nou etc...

Eu am si cu flybar si fara. Ambele zboara bine si ambele sunt la fel de greu de zburat cand inveti figuri noi si nu iti iasa chiar ca in filmuletele de pe YT...
0

#14 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2010 - 12:28 AM

Este clar ca Mikado a mers pe linia profi in care ai o mie de parametrii si poti regla mecanismul cu mare finete, Align pe linia PnP. Din istorie stim ca sistemele PnP sunt de departe preferate. Align sunt un fel de Apple al heli. Iti servesc sistemul gata reglat pentru Trex-ul lor si merge 99% bine. Sub capota sunt la fel de multi parametri ca la Mikado dar sunt gata setati.

Astept sa vad clonele chinezesti dar nu am mari asteptari. Experienta cu gyro chinezesti mi-a aratat ca nu sunt interesati sa treaca de un anumit nivel. Poti gasii 100 de gyro care costa 10-20 USD (toate piezo cu performante rezonabile pentru banii dati) dar nu exista nici macar un singur gyro chinezesc de 30-70 USD care sa aibe senzor SMM sau MEMS si performante in zona lui GY401. Ce ii opreste nu stiu dar cred ca la fel o sa fie cu sistemele flybarless.

O sa fie clone 3g de 50 USD dar o sa aibe senzori piezo si o sa fie un fel de flymentor.

In privinta unui heli nou, calcul concret - sa zicem ca BeastX e asa de bun precum se vede in filmele gasite de patrocle:

- BeastX - 170 USD
- Head Protos flybarless- 50 USD
- satelit Spectrum - 30 USD - total 250 USD

clasic - gyro bun 130 USD
RX Spectrum 50 USD - total 180 USD - diferenta e doar 70 USD, dar daca punem asa 2-3 crashuri diferenta devine zero ca la un rotor cu flybar schimbi un pumn de piese si la unul flybarless nu prea ai ce schimba inafara de axul central daca se stramba.


Daca ne uitam la un kit 3g Align complet diferenta e putin mai mare dar absolut digerabila.

Eu unul pot cumpara doar head-ul de Protos si microbeast-ul, iau satelitul de la RX-ul Spektrum 6200 si sunt bun de zburat. Tocmai ce am luat un pumn de gyro bune de pe runryder, acu ma gandesc daca a fost asa o miscare inteleapta.


Un servo bun e un servo bun indiferent cum zbori. De altfel Align nu a schimbat nimic sunt aceleasi servo cu sau fara flybar. Servo moderne cred ca sunt de 2-3 ori supradimensionate ca forta (se zbura acu 10 ani bine cu servo mult mai slabe) - au rezerva suficienta pentru flybarless.

Sigur muncesc mai mult si papa mai mult curent. De fapt cred ca muncesc tot timpul. Obsesia mea sunt servo-urile care mor in zbor. O sa fie mult mai multe din astea. Ceea ce va grabii succesul servourilor brushless.

Stefan
0

#15 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 10 February 2010 - 08:16 PM

Vezi postareastiganas, la Feb 10 2010, 12:28 AM, a spus:

- BeastX - 170 USD
- Head Protos flybarless- 50 USD
- satelit Spectrum - 30 USD - total 250 USD

clasic - gyro bun 130 USD
RX Spectrum 50 USD - total 180 USD - diferenta e doar 70 USD, dar daca punem asa 2-3 crashuri diferenta devine zero ca la un rotor cu flybar schimbi un pumn de piese si la unul flybarless nu prea ai ce schimba inafara de axul central daca se stramba.


Stefan



Aici te contrazic din pacate cateodata trebuie sa schimbi si capul .

Aceasta postare a fost editata de ady23: 10 February 2010 - 08:17 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu