Power 755/40 - specificaţii tehnice complete un reper pentru cei care vor să-l înlocuiască
#31
Postat 07 November 2009 - 11:23 PM
#32
Postat 08 November 2009 - 07:29 AM
ipsihi, la Nov 7 2009, 07:27 PM, a spus:
DOVADA
Părerea mea este că se referă la acelaşi motor .
La producător codul este N3657-045-G-5.Nu există nici un alt motor cu indicativul 3657, cu tensiune nominală 12 v în prezentarea motoarelor pe site-ul producătorului. Adică aici.
Conrad este comerciant , şi SP 3657_50 este codul sub care vinde el acest produs. Ceva similar cu echivalenţa între 755vc_ 4045 pentru producătorul Mabuchi şi 755/40 pentru Robbe.
Aceasta postare a fost editata de n_eant: 08 November 2009 - 07:29 AM
#33
Postat 08 November 2009 - 07:40 AM
ipsihi, la Nov 7 2009, 07:27 PM, a spus:
DOVADA
Perfect de acord .Cu amendamentul că specificaţiile pot fi un reper pentru a găsi motoarele eligibile pentru a fi testate. Dacă te apuci să testezi tot felul de motoare fără să ai nici măcar o idee despre ce moment de torsiune dezvoltă, nu vei ajunge prea curînd la vreun rezultat decît dacă ai un noroc chior.
Sînt nerăbdător să aflu rezultatul testelor cu motorul Igarashi şi sper , aşa cum ziceam mai devreme ,să putem să facem un upgrade bărcuţelor noastre plătind în plus o nimica toată.
#34
Postat 08 November 2009 - 11:09 AM
#35
Postat 08 November 2009 - 01:20 PM
n_eant, la Nov 8 2009, 07:40 AM, a spus:
S”nt nerăbdător să aflu rezultatul testelor cu motorul Igarashi ÅŸi sper , aÅŸa cum ziceam mai devreme ,să putem să facem un upgrade bărcuÅ£elor noastre plătind ”n plus o nimica toată.
Motoarele Igarashi au fost testate gasiti cateva rezultate ale testelor pe forum la adresa http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...26055&st=30 sau citind incontinuare:
"Desi unii zic ca sant bune numai pentru masinute,tractorase si alte alea eu am folosit cu succes acest motor care se apropie de 755/40 dar cu un consum mult mai mic. Diferentele de autonomie care mi-au iesit mie sant: 755/40= 20 drumuri (dus-intors) la 200 M cu elice de 50, iar cu SP3657-50= 70 drumuri tot cu elice de 50. Nici unul dintre aceste motoare nu necesita spirala de racire."
Iata si o confirmare:
"Confirm cele spuse de Moty ,un amic are o barca cu un astfel de motor si de 3 ani merge fara probleme ,fara spirala cu apa,dar parca macar un radiator ar fi bun ,merge cu un regulator Rookie de 25A.Cum ai achizitionat un astfel de motor?"
S-ar putea să facem un upgrade bărcuţelor noastre plătind în minus si sa obtimem ceva rezultate pozitive, astfel se pot atinge si anumite deziderate.
Aceasta postare a fost editata de pescarul36: 08 November 2009 - 01:25 PM
#36
Postat 08 November 2009 - 07:25 PM
S-ar putea să facem un upgrade bărcuţelor noastre plătind in minus si sa obtimem ceva rezultate pozitive, astfel se pot atinge si anumite deziderate.
[/quote]
Avand in vedere cat costa, merita incercat. Dar in Romania se gaseste decat modelul de 6V; cand o sa l iau pe cel din Germania cu 10.2Eur, o sa l incerc. Pare promitator...
Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 08 November 2009 - 07:28 PM
#37
Postat 08 November 2009 - 07:26 PM
Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 08 November 2009 - 07:28 PM
#38
Postat 09 November 2009 - 09:03 AM
pescarul36, la Nov 8 2009, 02:20 PM, a spus:
Asta am aflat la timpul potrivit .
Este un test făcut de o singură persoană şi confirmat tot de o singură persoană.
Sînt sigur că cei doi sînt de bună credinţă şi nu ne vînd gogoşi , dar în privinţa aprecierii performanţelor bărcuţelor de nădit ,vedeţi şi voi ce brambureală există. Se amestecă vitezele bărcilor cu cuve cît un degetar cu vitezele bărcilor care duc 4 kg, unii apreciază autonomia în ore de funcţionare fără să ne spună nimic despre viteză , unii nu spun nimic despre curentul absorbit la nu ştiu ce viteză supersonică . Am citit că o bărcuţă are autonomie , parcă , 12 ore şi cînd a fost întrebat omul dacă e sigur de ce spune, a răspuns că atîta a stat el la pescuit în ziua respectivă :blink: .
E adevărat că Moty şi Manolo ne-au dat cam toate datele prin care se poate aprecia performanţa bărcuţei dar pare atît de ştiinţifico - fantastică această performanţă încît eu unul aş dori să o văd confirmată măcar de o parte din cei care vor avea în curînd în dotare , motorul ăsta.
toate cele bune!
Aceasta postare a fost editata de n_eant: 09 November 2009 - 09:10 AM
#39
Postat 09 November 2009 - 09:20 AM
Aceasta postare a fost editata de manolo: 09 November 2009 - 09:21 AM
Tel. 0744915775
#40
Postat 09 November 2009 - 09:40 AM
E vreo problemă dacă o să aştept să văd la ce rezultate au ajuns cei care deja au cumpărat motorul Igarashi?
#42
Postat 09 November 2009 - 12:34 PM
-cu elice 42mm Graupner consum 10A , viteză ... pe cine mai înteresează că eu n-am fost curios.
-cu elice 39 mm Graupner consum 7,5 , viteză aproximativ 0,8 m/s
Reductorul este planetar cu raportul 3,3:1
Acum, ca să vă faceţi o idee despre bărcuţă , un motor Power 755 , la tensiune de 12v , o duce cu consum de 4,5A , cu 1m/s , cu elice graupner de 39 mm. Bărcuţa are 5,2 kg.Capacitate utilă de transport 3l şi 3kg.
V-aş pune un filmuleţ cu bărcuţa , pentru că este mortală, dar nu e finisată încă şi nu vreau s-o prezint aşa.
#43
Postat 09 November 2009 - 12:56 PM
n_eant, la Nov 9 2009, 12:34 PM, a spus:
-cu elice 42mm Graupner consum 10A , viteză ... pe cine mai ”nteresează că eu n-am fost curios.
-cu elice 39 mm Graupner consum 7,5 , viteză aproximativ 0,8 m/s
Reductorul este planetar cu raportul 3,3:1
Acum, ca să vă faceţi o idee despre bărcuţă , un motor Power 755 , la tensiune de 12v , o duce cu consum de 4,5A , cu 1m/s , cu elice graupner de 39 mm. Bărcuţa are 5,2 kg.Capacitate utilă de transport 3l şi 3kg.
V-aÅŸ pune un filmuleÅ£ cu bărcuÅ£a , pentru că este mortală, dar nu e finisată ”ncă ÅŸi nu vreau s-o prezint aÅŸa.
Va felicit pentru informatiile importante, pertinente si la obiect pe care le-ati postat.
Nu cred ca sunt probleme daca o prezentati nefinisata,( aveti o scuza, ati anuntat ca nu este gata) este mai interesanta asa, chiar m-ati facut neradator sa vad cat este de ,,mortala".
Greutate de 5,2 Kg este cu acumulator sau fara?
Nu am inteles urmatoarea propozitie "Capacitate utila de transport 3l si 3kg".
Aceasta postare a fost editata de pescarul36: 09 November 2009 - 01:00 PM
#44
Postat 09 November 2009 - 01:18 PM
pescarul36, la Nov 9 2009, 12:56 PM, a spus:
Nu cred ca sunt probleme daca o prezentati nefinisata,( aveti o scuza, ati anuntat ca nu este gata) este mai interesanta asa, chiar m-ati facut neradator sa vad cat este de ,,mortala".
Greutate de 5,2 Kg este cu acumulator sau fara?
Nu am inteles urmatoarea propozitie "Capacitate utila de transport 3l si 3kg".
Mulţumesc pentru aprecieri.
5,2kg cu acumulator 12v ,7,5 A.
Cred că am putea renunţa la adresarea la persoana a III-a. Am să fac eu primul pas.
Fii sigur că am să prezint bărcuţa şi nu numai în stadiul final ci şi pe etape de construcţie, aşa cum au făcut o mulţime dintre colegi . E foarte instructiv să urmăreşti un proiect de la un capăt la altul . Eu unul am avut o mulţime de învăţat.
3 litri ca volum şi 3 kg ca greutate a sarcinii . Cred că mai important e volumul . În general pentru orice fel de nadă densitatea e mai mică decît 1kg/l.Dacă vreau să duc 1kg. de nadă voi avea nevoie cam de 1,5 litri.S-ar putea să greşesc în privinţa celor 1,5 litri dar oricum e nevoie de peste un litru ca volum.
salutări!
#45
Postat 09 November 2009 - 02:02 PM
cred că m-a emoţionat Pescarul, cu felicitările :rolleyes:
#46
Postat 09 November 2009 - 08:45 PM
La 10 amperi se vede ca se opinteste destul de tare motorasul , dar coca mea nu e proiectata ca sa mearga cu viteza mai mare de 1m/s de asta nu m-a mai interesat.
De curiozitate l- am testat si la 12 V . Pot sa spun , pentru cine vrea sa incerce ca nu e nici un pericol sa-l arda daca il tine asa cam la vreo 10 A. Nici macar nu se incalzeste, si putere are ca la balamuc. Pentru o coca ca cea a lui Amador , cea pe care a pus jetul s-ar putea ca raportul viteza /amperi sa fie chiar foarte bun , dar cum ziceam pe mine nu m-a interesat.Daca as fi stiut ca motorul ia 2,4 A in gol nu l-as fi cumparat niciodata .
#47
Postat 09 November 2009 - 09:27 PM
#48
Postat 09 November 2009 - 09:31 PM
n_eant, la Nov 9 2009, 12:34 PM, a spus:
L-a testat la 6V.
#49
Postat 09 November 2009 - 09:38 PM
Citeaza
Incetati cu aberatiile. Se duc carbunii sau fierbi ceaiul pe el la 12V.
#50
Postat 09 November 2009 - 10:14 PM
Daca masuratorile le-ai facut cu un ampermetru , fie el si unul cu scala pana la 20A, in realitate cei 10A cititi de instrument sunt pana la vreo 17A reali!
Eu am un ampermetru cu scala pana la 10A . Din experienta eu adaug pana la 75% din ce citeste aparatul , in special pentru intensitatile mai mari de 5A.
Nu luati de bun ce spun eu. Nu ma pricep grozav. Poate, cineva care se pricepe sa ne spuna in doua cuvinte cum se fac masuratorile exacte si de ce.
Spor la masurat!
Aceasta postare a fost editata de nch: 09 November 2009 - 10:16 PM
Bucuresti/Rahova
#51
Postat 09 November 2009 - 10:25 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 09 November 2009 - 10:26 PM
#52
Postat 09 November 2009 - 10:32 PM
Tel. 0744915775
#53
Postat 10 November 2009 - 06:32 AM
pavcostel, la Nov 9 2009, 10:38 PM, a spus:
Daca ceea ce percep eu ca fiind realitatea ti se pare tie aberatie , ma rog.
Insist ca l-am probat la 12 v si nu s-a incalzit . L-am tinut putin, 2,3 minute la un consum de 10A si cam 10 minute , nu ore intregi la 7,5A. Si am zis ca daca vrea sa-l probeze cineva, poate s-o facă . Asta nu inseamnă ca ii spun sa-l puna pe barca si sa faca un drum de 10 km dus - intors.
Poate o fi un mutant. Daca e cineva interesat , il donez pentru studiu.
salut nch,
Aparatul este cu scala pina la 10A, o bomba chinezeasca , probabil asa cum e si al tau.
#54
Postat 10 November 2009 - 08:31 AM
Citeaza
da? Continuati!
Explica tu cum poti sa variezi curentul unui motor alimentat fix la 12V cum spui. A, ca pui un regulator alimentat la 12V si apoi motorul, e altceva, poti sa-i variezi turatia si consumul, dar si tensiunea la borne. Insa cata vreme alimentezi de la tensiune fixa pentru TEST motorul va consuma cat poate el prin parametrii sai, probabil vreo 10A. Puterea disipata in acest caz, 10Ax12V = 120W. Care nu se duc exclusiv in lucru mecanic pentru ca nu e posibil, ci contribuie la incalzirea globala. Deci ceea ce ai afirmat textual este o aberatie. La fel cu afirmatia de mai sus,
Citeaza
Vrei mai mult? Esti TARE FRATE, mai baga, incearca si la 16 si 24, cine te contrazice e un bou! Tot topicul asta a ajuns ceva de kkt, de parca Mabuchi sau Johnson au aparut ieri, nu de ani buni, iar noi suntem niste babuini care vorbim din cartile de povesti si brosurile cu bancuri. Se fac "determinari" cu aparate de 2 lei, in conditii de maidan, dar facem grafice frumoase pe PC, ca de, acum e misto asa!
#55
Postat 10 November 2009 - 09:24 AM
oare merge pe un jet gen Amador
ps: Lasati certurile ca nu isi au rostul. Toata lumea are dreptul sa-si exprime parerea asa cum crede el de cuviinta. Si peste toate fiecare a invatat cate ceva de pe acest forum. Mai mult sau mai putin. Asa ca hai sa discutam asa cum se cuvine.
Meseriasilor care esteti voi!!!!!!
#56
Postat 10 November 2009 - 09:37 AM
Cind am spus ca l-am testat la 12 v ai fi putut sa intelegi ca e vorba de un test cu un acumulator de 12 v ÅŸi bineinteles cu regulator ca doar nu era sa pun barca pe balta , cu motorul legat direct la baterie.
In rest, imi pare rau , dar nu cred ca interventia ta merita un raspuns.
#57
Postat 10 November 2009 - 09:43 AM
beemer330ix, la Nov 10 2009, 09:24 AM, a spus:
ma refeream la faptul ca motorul aÅŸa cum l-am probat eu la 12 v , ar merge probabil pe o coca ca cea pe care a pus Amador jetul. Coca mea nu este deloc potrivita pentru viteza mai mare de 1,5 m/s
Perfect de acord cu tine in privinta faptului ca ar trebui sa discutam aÅŸa cum se cuvine.
#58
Postat 10 November 2009 - 09:44 AM
beemer330ix, la Nov 10 2009, 09:24 AM, a spus:
oare merge pe un jet gen Amador
ps: Lasati certurile ca nu isi au rostul. Toata lumea are dreptul sa-si exprime parerea asa cum crede el de cuviinta. Si peste toate fiecare a invatat cate ceva de pe acest forum. Mai mult sau mai putin. Asa ca hai sa discutam asa cum se cuvine.
Meseriasilor care esteti voi!!!!!!
Eu as inclina sa zic da,cu toate ca nu m-am jucat cu el.
Tel. 0744915775
#59
Postat 10 November 2009 - 09:54 AM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 10 November 2009 - 01:46 PM
#60
Postat 10 November 2009 - 10:07 AM