Flasher 450 clona t-rex
#93
Postat 21 October 2009 - 08:10 PM
ps.daca totul e gata...te astept cu video,bafta.
Aceasta postare a fost editata de furios: 21 October 2009 - 08:16 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#94
Postat 21 October 2009 - 10:37 PM
TUROK, la Oct 21 2009, 12:26 PM, a spus:
Mai ai o sansa!! pune palele bune, regleazal si decoleaza. Si dupa a meu mai fug cainii dar il tin destul de sus. Sper sa reusesti sa decolezi pana se prinde motanul de ce a luat bataie si cauta sa se razbune pe vinovatul ala tantos de pe dulap cu coada dreapta si lucioasa. Daca nu se lasa ....dai cu heli dupa el!!!
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#100
Postat 26 October 2009 - 05:40 PM
REAL DESIGN, la Oct 26 2009, 03:47 PM, a spus:
La zburat......in casa,
asta ca sa il parasc,eu i-am zis sa nu ii dea drumul in casa.......
bine ca nu sa intamplat nimic....
Aceasta postare a fost editata de furios: 26 October 2009 - 05:43 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#105
Postat 26 October 2009 - 07:52 PM
romulus_1st, la Oct 26 2009, 07:42 PM, a spus:
NU CRED CA EXISTA CINEVA CU HELI,CARE SA NU IL FI ZBURAT IN CASA,DESI TOATA LUMEA II SPUNEA SA NU O FACA.....
CHIAR SUNT CURIOS....EXISTA CAREVA?(HELI ELECTRIC)
PS.LA MINE SA LASAT CU O PALA INFIPTA IN RADIOCOMANDA(SA ZIC MERSI,SE PUTEA SI MAI RAU),NOROC CA ACUM AM UNUL TERMIC SI .....MA APTIN.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#107
Postat 27 October 2009 - 09:05 AM
#108
Postat 27 October 2009 - 09:23 AM
TUROK, la Oct 27 2009, 10:05 AM, a spus:
Nea' Florine,scoate firele de la motor,si dai gaz...e posibil sa nu lucreze un servo cum trebuie sau platoul sa nu fie perfect plan,daca nu e plan,verifica linkurile si eventual parghia de la servo,poti sa muti bratul servo cu un dinte(sau mai multi),nu iti face probleme de platou,totul e reglabil si pe deasupra si simplu
ps.asteptam un filmulet.....altfel nu te credem:)
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#109
Postat 27 October 2009 - 10:16 AM
TUROK, la Oct 27 2009, 09:05 AM, a spus:
In modul normal (nu idle-up) cu o curba de pitch fara pas negativ, deci de la 0 grade la +9 sau +10 grade, este normal ca pasul palelor sa se modifice doar de la o pozitie a mansei de la 50% in sus (ma refer la pasul colectiv, nu la eleron/profundor, acestea modificand pasul ciclic chiar si cu pozitia mansei de gaz la 0). Daca la miscarea mansei de gaz sus/jos cele trei servo-uri misca sus/jos, totul e OK. Oricum, la decolare elicopterul are tendinta de a se deplasa la stanga (din cauza rotorului anticuplu), iar acest lucru trebuie compensat din eleron la dreapta. Totusi, nu inteleg fraza "..SE DESPRINDE SI PARCA O IA RAZNA" :)
#110
Postat 27 October 2009 - 11:03 AM
romulus_1st, la Oct 27 2009, 10:16 AM, a spus:
Se desprinde si o ia razna :
Se desprinde de la sol ( atat cat il ridic eu momentam 10-15 cm) coada incepe sa tremure ( mai trebuie sa umblu la giro)si are tendinta tot heli sa se incline pe dreapta . Hai ca o sa fac o filmare ........
#111
Postat 27 October 2009 - 11:13 AM
#112
Postat 27 October 2009 - 11:36 AM
#114
Postat 27 October 2009 - 11:53 AM
TUROK, la Oct 27 2009, 11:36 AM, a spus:
Vezi sa fie si pack-ul pus centrat stanga/dreapta ca sa nu " atarne " pe o parte , iar tendinta de inclinare usoara pe dreapta a platoului pentru a sta in loc cand faci hover am observat si eu la al meu ( la Falcon ) si mi s-a spus la camp ca este normala . Acum daca te ridici si mai mult de sol o sa vezi schimbare ( dispare efectul de sol ).
Ridicatul brusc si asezatul ( cazutul ) tot brusc il elimini din curba de THR - eu aveam 0-25-50-75-100 si nu era bine pentru ca se marea pitch-ul iar turatia nu era suficienta si am modificat prin tatonari ceva de genul : 0-40-60-75-100 si merge brici la cat este al meu de trompeta.
#115
Postat 27 October 2009 - 11:54 AM
romulus_1st, la Oct 27 2009, 11:45 AM, a spus:
Sta drept . l-am centrat si verificat de nu mai stiu nici eu de cate ori .
#116
Postat 27 October 2009 - 11:57 AM
REAL DESIGN, la Oct 27 2009, 11:53 AM, a spus:
Ridicatul brusc si asezatul ( cazutul ) tot brusc il elimini din curba de THR - eu aveam 0-25-50-75-100 si nu era bine pentru ca se marea pitch-ul iar turatia nu era suficienta si am modificat prin tatonari ceva de genul : 0-40-60-75-100 si merge brici la cat este al meu de trompeta.
Posibil sa ai dreptate ! ..nu am avut curaj sa-l ridic mai mult in casa . Am sa testez in seara asta la job ( ceva mai sus max 1m ) :)
#117
Postat 27 October 2009 - 01:00 PM
Chiar daca servourile sunt identice, s-ar putea sa nu mearga exact la fel (eu am intilnit cazuri). Rezultatul este ca la un capat platou ciclic este perpendicular pe ax, la celalt capat nu mai este (un servo nu merge la fel). Abaterea apare si daca nu sunt in aceeasi gaura pirghiile, si exact 90 grade pirghiile in zero pe toate servourile.
#118
Postat 27 October 2009 - 01:02 PM
#120
Postat 27 October 2009 - 01:26 PM
vlad1, la Oct 27 2009, 01:00 PM, a spus:
Chiar daca servourile sunt identice, s-ar putea sa nu mearga exact la fel (eu am intilnit cazuri). Rezultatul este ca la un capat platou ciclic este perpendicular pe ax, la celalt capat nu mai este (un servo nu merge la fel). Abaterea apare si daca nu sunt in aceeasi gaura pirghiile, si exact 90 grade pirghiile in zero pe toate servourile.
In acest caz ..care ar fi rezolvarea?( Am postat filmuletul mai sus |)