Reconditionare motoare -@-
#1
Postat 17 June 2004 - 10:59 PM
2) Ma bate gandul sa incerc niste combinatii noi de fuel pe baza de ulei sintetic si alcool
credeti ca voi gasi ceva ce nu au incercat inca altii?
Astept sugestii si reclamatii la subject :)!
#2
Postat 18 June 2004 - 07:23 AM
Daca ai o sursa de bisulfit de molibden coloidal, pastreaza-l pentru rodaje...il amesteci in unsori, dar nu in combustibi.
Cu rabdare si ciocan.
#3
Postat 18 June 2004 - 07:47 PM
#6
Postat 19 June 2004 - 08:52 AM
Si mai era varianta sa procuri un alt motor pana gasesti sa-l repari pe ala, ca un Raduga nu-i o caruta de bani.
Si mai era varianta sa-l forjezi pe asta pana crapa! Ca s-ar putea sa reziste mai mult decat crezi. S-ar putea sa nu coste un alt motor cat costa un piston nou. E cu depinde...
Telefon: 0721 385365
#8
Postat 21 June 2004 - 07:56 AM
Nitrometanul merge amestecat si cu benzina...din cate stiu eu, reclama aia la OMV cu melcu' turbat era la benzina aditivata cu nitro...dar la modelism nu merg alte licori decat cele recomanadate..alcool+ulei si eventual nitro!
Cu rabdare si ciocan.
#9
Postat 21 June 2004 - 11:07 PM
Si zici sa nu mai prepar licori? Ziceam ca daca tot am chestia asta de nu vrei sa-i spui motor, poate fac racheta din ea... :wub:!!!
#10
Postat 22 June 2004 - 06:12 PM
Deci plecand de la ideea ca nu am cum sa pun in combustibil MoS2, am dezvoltat o metoda de reconditionare motorashe termice pe care o voi impartasi imediat ce va da roade...
Pana atunci, intreb si eu pe cunoscatori :cat ar trebui sa fie presiunea in cilindru la punctul maxim superior al pistonului? 10 atm?
#12
Postat 22 June 2004 - 11:20 PM
La alea diesel, posibil sa se cunoasca presiunea de autoaprindere a combustibilului si sa poti considera ca o atingi, daca el porneste. Eu sunt mic, nu stiu nimic... dar stau cu urechile ciulite.
Telefon: 0721 385365
#13
Postat 23 June 2004 - 07:36 AM
Silfax, la 22 Jun 2004, 19:12, a spus:
Raduga 7 are 4 atm...dar nu in conditii de lucru, ci la rece, cand dai pistonul peste cap...em facut mai demult un experiment lautaresc (dupa ureche) cu un manometru cu ac martor!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 June 2004 - 07:38 AM
Cu rabdare si ciocan.
#14
Postat 23 June 2004 - 11:40 PM
Am scos esapatia motorului si pe acolo am introdus un amestec de ulei sintetic+MoS2 (1/4+3/4) si-am dat drumul la roto, motorul avand la inceput bujia slabita pt. a nu face compresie. Am invartit asa 20min., pana temperatura motorului s-a stabilizat, apoi am strans bujia si-am reinnoit uleiul+aditiv in interior, am mai lasat cam 15min. (roto facea k toti dracii...). Am repetat procedeul cam de 3 ori la intervale ce au permis racirea motorului.
Surpriza a venit azi cand am repornit motorul... revitalizat nu altceva! Dupa ce a mers 10 min. pe fortzele proprii, am obs. ca opune rezistentza mai mare cand dau la mana si asta pt. ca nu am un manometru inca... Dar poate fac rost de asa ceva si revin cu valori concrete!
Stima!!!
#15
Postat 24 June 2004 - 12:05 AM
Felicitari. E bine ca ti-ai rezolvat problema. Oare de cate ori merge facuta operatia asta de "revitalizare"?
Telefon: 0721 385365
#16
Postat 24 June 2004 - 09:34 AM
Cu rabdare si ciocan.
#17
Postat 24 June 2004 - 01:45 PM
Sa-l vezi acum! Ieri, dupa ce a mers cam 15-20 min. (cu reprize de forja :huh:) cred ca s-a depus ceva ceva din aditivul ala. Cand l-am desfacut pt. k sa-l curatz, camasa motorului pe interior capatase inflexiuni in culoarea indigo-ului ...
Oricum metoda se pare ca mere, chiar daca nu pt. mult timp...
Dar il mai tin subt obs. si va mai anuntz daca se mai intampla ceva...
#20
Postat 24 June 2005 - 08:58 AM