motor de viteza pt jabo, stie cineva ?
#1
Postat 12 September 2009 - 09:56 AM
am vazut ca mai sunt topicuri despre jabo, dar as vrea sa stiu care este maximum pt coca asta
multumesc anticipat
#2
Postat 12 September 2009 - 01:16 PM
Corect este Jego-Jabo,poti s-ai pui ce motor vrei tu ca tot degeaba.
Tel. 0744915775
#3
Postat 12 September 2009 - 02:21 PM
#4
Postat 12 September 2009 - 02:24 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#5
Postat 12 September 2009 - 02:46 PM
e destul de puternic si are multe turatii
Aceasta postare a fost editata de mariandmd: 12 September 2009 - 02:47 PM
#8
Postat 03 October 2009 - 11:29 PM
#9
Postat 03 October 2009 - 11:38 PM
Claudiu_J, la Oct 4 2009, 12:29 AM, a spus:
depinde ce elice folosesti. cu una de 45 mm iti ia vreo 20A. deci cam 10 minute la turatie maxima.
ia mai bine celule D, nimh de 13A.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#11
Postat 04 October 2009 - 10:05 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 04 October 2009 - 10:13 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#12
Postat 04 October 2009 - 10:44 PM
Amador e indreptatit sa recomande ceva la vro 30km/h ...un BL si ceva NI-MH sau mai bun....
Bucuresti/Rahova
#13
Postat 05 October 2009 - 08:30 AM
Obelixx, la Oct 5 2009, 08:13 AM, a spus:
Operating voltage 6-12v
Idle curent at 12v 1,4A
Load curent at 12v with 45mm racing propeller - approx 5,5A
Length of stern tube - approx 185mm
Length overall - 280mm
Weight - 280g
Reduction - 3,3:1
La Navy Powerset nu mai am specs, dar vine cu o elice putin mai mare, 50mm dar are reductor 3,7:1 , cred ca ia in jur de 5A.
In concluzie o sa ai un consum de 5-6 A, ceea ce-i f.bine.
cu sistemul asta de motorizare daca va merge pe 12 v si barca are sa zicem 5 kg nu va atinge o viteza mai mare de 3 km/h adica 0,83 m/s
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#14
Postat 05 October 2009 - 10:02 AM
mail: bill77se@yahoo.se
#15
Postat 05 October 2009 - 02:57 PM
si ma repet consumul este dat de greutatea si viteza barcii.
Aceasta postare a fost editata de amador: 05 October 2009 - 02:59 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#16
Postat 05 October 2009 - 05:57 PM
Obelixx, la Oct 5 2009, 05:07 PM, a spus:
cu ce elice era echipata in filmulet
merge super
eu am navy compact cu 600/24 si nu-mi place de loc cum se taraie
ma gandeam sa-i bag un 600 venti ala ventilat cu rulmenti dar vad ca fuge frumos si cu super 600
si spunemi si mie daca trebuie racire la ele
merg cu 8 celule la 3000mh si catul are 3,3kg echipat complect dar as mai putea sa scad cam 200 de grame care consta in racire si niste capace interioare
#17
Postat 05 October 2009 - 07:42 PM
am sa vorbesc si cu cei de la Bt sa iau un venti 600 cu pinionul gata montat (sa-l monteze ei)
sper sa o fac mai harnicuta
si o sa-i iau o spirala de aluminiu
#18
Postat 05 October 2009 - 08:24 PM
mariandmd, la Oct 5 2009, 07:42 PM, a spus:
am sa vorbesc si cu cei de la Bt sa iau un venti 600 cu pinionul gata montat (sa-l monteze ei)
sper sa o fac mai harnicuta
si o sa-i iau o spirala de aluminiu
cu demultiplicator 3:1 foloseste Motor Electric EF 76 II .
acumulatot 6v/7A elice de 45 fuge de rupe.
eu mai am pe piata vreo 2-3,
de vreo 4 ani si inca merg bine.
#19
Postat 05 October 2009 - 08:28 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#20
Postat 05 October 2009 - 10:29 PM
acumulatorul de 8 celule cam consumat cei drept scade pe la 8,2-8V si am un consum care oscileaza intre 5,8-6,2A
Cristi o sa-ti ascult sfatul si am sa bag un motor cu pinion recomandat de tine
in 3-4 zile te anunt de rezultat
#22
Postat 06 October 2009 - 02:13 PM
Obelixx, la Oct 6 2009, 09:16 AM, a spus:
pai cica 600/24 ar avea 11400rot/min
celalant ar avea 14000
deci un castig ar fi acolo
#23
Postat 06 October 2009 - 02:49 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#24
Postat 06 October 2009 - 05:33 PM
celalalt are 9,6 V si 12A=115 watti .rezultat putere mai mare si implicit si vitea.mai bun cel cu pinion ales de Marian.
Aceasta postare a fost editata de amador: 06 October 2009 - 05:34 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#25
Postat 06 October 2009 - 08:23 PM
e o confuzie des intalnita pe site....motorul pe reductor nu are putere mai mare ci moment mai mare...daca ar avea putere mai mare ar fi perpetum mobile...reductorul nu dezvolta nici o forta....din contra...sunt pierderi de putere datorate frecarilor din interiorul sau....motorul ideal e direct drive pentru obtinerea de cele mai bune performante...de ce sa consum o cantitate de energie pe care o pierd in frecarile existente intre pinioane si sa nu caut mai bine elicea adecvata care sa imi ofere cuplul maxim al acelui motor
iar Marian il pune si pe celalalt tot pe reductor....
Aceasta postare a fost editata de amador: 06 October 2009 - 08:24 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#26
Postat 06 October 2009 - 08:27 PM
amador, la Oct 6 2009, 09:23 PM, a spus:
pentru ca elicea aia "adecavata" poate avea un diametru si pas prea mic - adica viteza kanci. atunci pui un reductor "adecvat" si vezi cum barca poate merge ceva mult mai bine.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#27
Postat 06 October 2009 - 08:33 PM
În fizică, o forţă este ceea ce determină un obiect cu masă să îşi modifice viteza. Forţa are atât modul, cât şi direcţie, ceea ce o face să fie mărime vectorială. A doua lege a lui Newton afirmă că un obiect cu masă constantă va fi accelerat proporţional cu forţa rezultantă ce acţionează asupra sa şi invers proporţional cu masa sa. Echivalent, forţa rezultantă ce acţionează asupra unui obiect este egală cu viteza cu care i se modifică impulsul.
Forţele ce acţionează asupra obiectelor tridimensionale le pot determina pe acestea să se şi rotească sau să se deformeze, sau pot cauza o schimbare a presiunii. Tendinţa unei forţe de a cauza modificarea vitezei de rotaţie în jurul unei axe se numeşte moment. Deformarea şi presiunea sunt rezultatele forţelor de tensiune din cadrul unui obiect.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#28
Postat 06 October 2009 - 08:37 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 06 October 2009 - 08:38 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#29
Postat 06 October 2009 - 08:39 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#30
Postat 06 October 2009 - 08:47 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.