probleme cu raza de actiune la un dx5e
#1
Postat 05 September 2009 - 06:26 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#2
Postat 05 September 2009 - 08:43 AM
vezi ca are un intrerupator in dreapta sus care este pentru distanta
trebuie sa fie ridicat in sus pe HI
#3
Postat 05 September 2009 - 09:30 AM
mariandmd, la Sep 5 2009, 09:43 AM, a spus:
vezi ca are un intrerupator in dreapta sus care este pentru distanta
trebuie sa fie ridicat in sus pe HI
...HI/LOW RATE nu are nici o treaba cu puterea de emisie, doar ajusteaza cursa servo, 100% pe high si 70% pe low!!!
#5
Postat 05 September 2009 - 11:29 PM
intrerupatorul Hi-Lo are 2 functii:
1. pentru range test se tine tras intrerupatorul cu functia trainer si intrerupatorul hi-lo se actioneaza de 4 ori si abia atunci esti in modul range test
2. The DX5e offers a high/low rate function on aileron,
elevator and rudder. When the HI/LO rate switch is in the upper position or “HI†position, 100% travel is achieved
on the aileron, elevator and rudder channels. When the switch is in the lower position a reduced travel of 70% is achieved on the aileron, elevator and rudder channels. This is useful allowing the aircraft to have a high control rate (switch in the “HI†position) for aggressive maneuvers and a low control rate (switch in “LO†position) for smooth, precise maneuvers.
Pe langa faptul ca citesti manualul, mai trebuie sa il si INTELEGI.
@cata2 ... dx5e are receptor air iar tie la barca iti trebuie receptor marin. Spektrum face diferentiere intre receptoare.
AICI este un receptor de barca.
#6
Postat 06 September 2009 - 09:49 AM
mariandmd, la Sep 5 2009, 11:16 PM, a spus:
...eu da, ti-l imprumut si tie deca vrei !!!
#7
Postat 06 September 2009 - 10:09 AM
Porumbeu, la Sep 6 2009, 12:29 AM, a spus:
intrerupatorul Hi-Lo are 2 functii:
1. pentru range test se tine tras intrerupatorul cu functia trainer si intrerupatorul hi-lo se actioneaza de 4 ori si abia atunci esti in modul range test
2. The DX5e offers a high/low rate function on aileron,
elevator and rudder. When the HI/LO rate switch is in the upper position or “HI†position, 100% travel is achieved
on the aileron, elevator and rudder channels. When the switch is in the lower position a reduced travel of 70% is achieved on the aileron, elevator and rudder channels. This is useful allowing the aircraft to have a high control rate (switch in the “HI†position) for aggressive maneuvers and a low control rate (switch in “LO†position) for smooth, precise maneuvers.
Pe langa faptul ca citesti manualul, mai trebuie sa il si INTELEGI.
@cata2 ... dx5e are receptor air iar tie la barca iti trebuie receptor marin. Spektrum face diferentiere intre receptoare.
AICI este un receptor de barca.
scuze....
acu am rasfoit din nou manualul si intradevar aveti dreptate
eu citisem doar despre distanta
#8
Postat 07 September 2009 - 07:21 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#9
Postat 07 September 2009 - 09:58 AM
cata2, la Sep 7 2009, 07:21 AM, a spus:
salut,
ai pus antena la 90 grade asa cum zice in manual?
eu am un dx6i care are receptor tot de aero
si am mai multe modele (navo) pe care il folosesc
ideea e ca raza e diferita la fiecare model si acest lucru este determinat de pozitia receptorului in barca
am observat ca daca lipesc receptorul de punte (in interior binenteles) are o raza mai mare
rata de absorbtie este mult mai mare in apa, chiar mai mare decat la sol, acesta este principalul motiv pentru care raza de actiune scade atat de dramatic
#10
Postat 08 September 2009 - 07:07 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#11
Postat 08 September 2009 - 09:02 AM
cata2, la Sep 8 2009, 07:07 AM, a spus:
eu zic ca ai putea sa incerci ce a zis Porumbeu, respectiv sa iei un receptor de navo, asta binenteles, daca iti permiti
#12
Postat 14 September 2009 - 01:03 PM
cata2, la Sep 8 2009, 08:07 AM, a spus:
Ce-ar fi daca scoti firul principal printr-un tub de plastic, deasupra puntii (capacului) si lasi feederul ,perpendicular si lipit de capac?
#13
Postat 16 September 2009 - 10:05 PM
DSM2 technology offering full beyond-the-limits-of-sight
range and is ideal for sport-sized electric, gas and glowpowered
5-channel or fewer airplanes. No longer will
you have to wait for a frequency pin or be concerned that
someone may inadvertently turn on to your same frequency.
With Spektrum DSM2 technology, when you’re ready to fly
simply turn on, and go flying!"
Chiar producatorul spune clar este o statie pentru aeromodele.
Aceasta postare a fost editata de popad: 16 September 2009 - 10:10 PM
#14
Postat 29 November 2009 - 08:30 PM
VanPulov, la Sep 8 2009, 09:02 AM, a spus:
si-a achizitionat cineva receptor pentru navo ?
eu sunt pe cale sa fac acest lucru si as vrea sa stiu daca cumva are cineva vreun feedback despre functionarea lui
despre acesta vorbesc :
MR3000
Numa bine !
#15
Postat 20 March 2010 - 09:22 PM
mi-am cumpărat receptorul de care spuneam mai sus si acum ca s-au dezghețat apele am ieșit la proba, nu am nici cea mai mica problema
ideea e ca are mustățile mai lungi pe care le poți scoate afara din coca deci nu ar trebui sa pună probleme, oricum au am dus bărcuța la 100m nici nu o mai vedeam bine și nu a făcut figuri
avantaje: e protejat împotriva apei, e foarte mic, are dual output la cîrma și motor
în ciuda prețului care e destul de piperat eu zic ca merita
Bafta!
#16
Postat 20 March 2010 - 11:37 PM
#17
Postat 21 March 2010 - 12:57 AM
#18
Postat 21 March 2010 - 01:26 PM
#19
Postat 21 March 2010 - 01:40 PM
zgr_44, la Mar 20 2010, 11:37 PM, a spus:
in cel mai bun caz poti fi mai bun decat cei de la spektrum, lucru care nu-l comentez
treaba sta in felul urmator: are doua antene cu mufe legate la receptor antena A=324+31=355mm si antena B=199+31=230mm fara nici un fel de adaugire cu mufe, portiunea cu 31mm fiind portiunea activa
aceasta lungime fiind pentru a putea ridica portiunea activa(31mm) destul de sus peste nivelul apei incat sa se diminueze posibilitatea interpunerii apei intre Rx si Tx
zgr_44, la Mar 20 2010, 11:37 PM, a spus:
.....probabil
Aceasta postare a fost editata de VanPulov: 21 March 2010 - 01:42 PM
#20
Postat 21 March 2010 - 11:31 PM
ipsihi, la Mar 21 2010, 12:57 AM, a spus:
de cultura generala...cum ti-au dat in balbaiala...ca la Hitec pe receptorul de 7 canale ( hitec ) in 2.4, nici cu statia inchisa nu dau in balbaiala...
#21
Postat 22 March 2010 - 12:09 AM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 22 March 2010 - 12:21 AM
#22
Postat 22 March 2010 - 09:41 AM
ipsihi, la Mar 22 2010, 12:09 AM, a spus:
...e e mai greu sa faci diferenta intre a da in balbaiala ( a face cursa necontrolata ) si a murii subit ( a nu face nimic )....deh....scoala de retelistica...ce sa-i faci....apropo....si Spektrum tot o chinezarie e...vezi ce scrie pe spatele ei...( Made in ..... ) :)
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 22 March 2010 - 09:42 AM
#23
Postat 22 March 2010 - 10:18 AM
zgr_44, la Mar 22 2010, 09:41 AM, a spus:
...nea' cultura generala, a muri se scrie cu un singur i, deh, scoala generala, in final ziceam ziceam ceva de chinezisme IEFTINE, dx se vrea o statie cu staif !!!
#24
Postat 22 March 2010 - 10:33 AM
ipsihi, la Mar 22 2010, 10:18 AM, a spus:
mdea...ma rog...deh...tastatura...e cam uzata.....iar cu soala...unii nu au nici cei 7...si se mai dau si "specialisti" in ale vorbirii...dar cate odata ne mai place sa facem pe despteptii.....se vrea ea staie cu staif...dar nu prea e...mai degraba e statie cu multe antene pe receptie....de ce oare.....si sa nu incepem ca, vai... sunt pt. fuselajele din carbon....
#25
Postat 22 March 2010 - 11:31 AM
#26
Postat 22 March 2010 - 11:35 AM
ipsihi, la Mar 22 2010, 11:31 AM, a spus:
:lol: :) :lol: ce-mi mai place....ceva on-topic ...nimic....aia e....adverbul respectiv a fost lasat momeala.....la care ai muscat IMEDIAT....superb.....superb...
ce sa-i faci...DX-ul e frumusel ca statie, si chiar aproape ca nu prea e chinezarie....numai ca antenele alea multe de pe receptoarele lor nu-mi plac de nici un fel....
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 22 March 2010 - 11:37 AM