Buna, am devenit cam prea guraliv pe forum, o sa-mi treaca. Am tot felul de heli si nici un Trex - asta nu e normal, tot omul cu heli are Trex si poate si altceva. In mod evident Align are acum doua 450 fierbinti: Pro si Sport, heli minunate cu o multime de adepti si cu o diferentiere destul de subtire intre ele atat ca pret cat si performante.
Mi-am spus ca nu e cazul sa cumpar o clona, sa vad si eu calitatea Align in mod direct dar ieftin si m-am tot uitat la Trex 450S. L-am vazut la CY-model cu 106 USD cu tot cu shipping, numai frame-ul, fara motor si ESC. Nu e un pret rau. Intrebarea mea e:
- se mai fabrica sau e din stocurile nevandute ?
- lasand la o parte ca e plastic si Al (fata de CNC si CF) proiectul este la zi (adica similar V2) sau e de acum 5 ani de pe vremea lui SE ?
De popular, e popular, caci toti chinezii pe asta l-au clonat (in clonele ieftine)
Si o ultima intrebare pentru cei cu state mai vechi in heli. E clar ca in heli se imparte istoria in inainte de Trex si dupa Trex. Stie careva cand a aparut Trex si in general un timeline cu cele mai importante momente in RC heli modern.
Cele bune, Stefan
Pagina 1 din 1
Trex 450 - care sunt modelele aflate in productia curenta ? Modelul S se mai fabrica ?
#1
Postat 25 August 2009 - 06:56 PM
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 25 August 2009 - 07:41 PM
Mie mi-a placut foarte tare modelul Align TREX 450 SE GF care era mult mai ieftin decat v2 si in rest era totul metalic pe el.
La un moment dat, am gasit pe ebay cu free shipping 120USD (licitatie normal) cu tot cu motor si regulator.
In afara de faptul ca nu are feathering shaftul de 4mm, nu mai stiu alte diferente. La prima vedere, parea identic cu V2-ul
Vezi daca mai gasesti SE GF...merita si cred ca este mai ieftin de jumatate din SE V2....
La un moment dat, am gasit pe ebay cu free shipping 120USD (licitatie normal) cu tot cu motor si regulator.
In afara de faptul ca nu are feathering shaftul de 4mm, nu mai stiu alte diferente. La prima vedere, parea identic cu V2-ul
Vezi daca mai gasesti SE GF...merita si cred ca este mai ieftin de jumatate din SE V2....
#3
Postat 25 August 2009 - 10:16 PM
huh.
Am o colectie impresionanta de t-rex 450SE
mai am vreo 8 ..acum doar 450 si nici unul nu e copie.
am avut si S si Xl etc.
nemultumit am fost de xl adica cel cu rotor headul de plastic , foarte pacatos, main rotor hub este foarte fragil , headul este imprecis raportat la celalte din serie.
Stiu ca ai un hbk 2 sincer nu cred ca xl este peste.
initial align facea aspiratoare si alte tinichele doar de curand fabrica elicoptere rc.
Primele elicoptere le-au lansat prin 2004-2005.
http://www.align.com...nflygamep11.htm ai aci poze cu ce au inceput ei.
http://www.rcheliwik...Align_T-Rex_450 modele align
Parerea mea.
Sunt elicoptere de clasa medie dar la clasa 450 isi gasesc greu competitori (thunder tiger mt 325 ce mai rasare)
tot dupa parerea mea 450-pro zboara cel mai bine la echipare stoc.
v1 si v2 zboara si ele bine insa excelent cu putin de tuning cu alte motoare Scorpion neu motor , medusa, le-am incercat pe toate cele 3 si scorpion mi-a placut cel mai mult.
intre v1 si v2 difente sunt minore-axul dintre pale e mai gros la v2 are alta culoare la mecanica de metal, main gearul are rulment unisens mai usor de inlocuit necesita doar o surubelnita si nu presa(nu se mai fabrtica ala de v1) pe coada are trust bearingsd ..rulmenti de forta.
compatibilitate completa intre piesele de xl si v1 rotor headul e identic la ambele dar unul e aluminiu cnc la celalt plastic.
la v1 cu v2 difera main rotor hub-ul si tail grip-urile , in rest 100% compatibil tot (de fapt nici blade gripurile de coada nu sunt la )
motorul de pe v2 e ceva mai puternic fata de cel de pe v1 3700kw fata de 3550 kw.
Referitor la frame fibra -vs carbon diferentele care le simti sunt doar la pret in rest la dimensiunea asta nu prea simti diferenta cu cele 4 grame la greutate.
450-pro e foarte compact (e ultra urat dupa parerea mea) insa zboara impecabil cu dotarea stoc (motor regulator stoc)
are headul regandit , frame-ul facut sa fie compact etc
compatibilitate de piese este foarte mica doar main gear se mai potriveste de la v1-v2 etc.
Nu am avut inca t-rex sport dar ma bate gandul sper ca voi putea da si despre ele ceva impresii cat de curand.
concluzia nu lua sub nici o forma t-rex xl.
headul metalic sa fie , frame-ul de carbon fibra ce o fi, mecanica de coada de metal ..in rest alege ce vrei tu.v1 ..v2 ,pro.
Am o colectie impresionanta de t-rex 450SE
mai am vreo 8 ..acum doar 450 si nici unul nu e copie.
am avut si S si Xl etc.
nemultumit am fost de xl adica cel cu rotor headul de plastic , foarte pacatos, main rotor hub este foarte fragil , headul este imprecis raportat la celalte din serie.
Stiu ca ai un hbk 2 sincer nu cred ca xl este peste.
initial align facea aspiratoare si alte tinichele doar de curand fabrica elicoptere rc.
Primele elicoptere le-au lansat prin 2004-2005.
http://www.align.com...nflygamep11.htm ai aci poze cu ce au inceput ei.
http://www.rcheliwik...Align_T-Rex_450 modele align
Parerea mea.
Sunt elicoptere de clasa medie dar la clasa 450 isi gasesc greu competitori (thunder tiger mt 325 ce mai rasare)
tot dupa parerea mea 450-pro zboara cel mai bine la echipare stoc.
v1 si v2 zboara si ele bine insa excelent cu putin de tuning cu alte motoare Scorpion neu motor , medusa, le-am incercat pe toate cele 3 si scorpion mi-a placut cel mai mult.
intre v1 si v2 difente sunt minore-axul dintre pale e mai gros la v2 are alta culoare la mecanica de metal, main gearul are rulment unisens mai usor de inlocuit necesita doar o surubelnita si nu presa(nu se mai fabrtica ala de v1) pe coada are trust bearingsd ..rulmenti de forta.
compatibilitate completa intre piesele de xl si v1 rotor headul e identic la ambele dar unul e aluminiu cnc la celalt plastic.
la v1 cu v2 difera main rotor hub-ul si tail grip-urile , in rest 100% compatibil tot (de fapt nici blade gripurile de coada nu sunt la )
motorul de pe v2 e ceva mai puternic fata de cel de pe v1 3700kw fata de 3550 kw.
Referitor la frame fibra -vs carbon diferentele care le simti sunt doar la pret in rest la dimensiunea asta nu prea simti diferenta cu cele 4 grame la greutate.
450-pro e foarte compact (e ultra urat dupa parerea mea) insa zboara impecabil cu dotarea stoc (motor regulator stoc)
are headul regandit , frame-ul facut sa fie compact etc
compatibilitate de piese este foarte mica doar main gear se mai potriveste de la v1-v2 etc.
Nu am avut inca t-rex sport dar ma bate gandul sper ca voi putea da si despre ele ceva impresii cat de curand.
concluzia nu lua sub nici o forma t-rex xl.
headul metalic sa fie , frame-ul de carbon fibra ce o fi, mecanica de coada de metal ..in rest alege ce vrei tu.v1 ..v2 ,pro.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 26 August 2009 - 08:00 AM
Multam pentru informatii. Deci toata nebunia a inceput in 2004-2005. S-au intamplat multe in 5 ani. Nu stiu de multe exemple de trecere atat de rapide de la nou venit (Align) la totala dominatie. Caci putem sa ne dam oricat cu parerea cat de bune sunt heli Align; vanzarile lor domina total tot spectrul heli. Numai clasa submicro nu o au. Citisem si eu articolele de pe rcheliwiki dar nu am gasit nicaieri si anii in care a aparut fiecare model.
Inca nu este clar pentru mine. Ce se mai produce curent inafara de Pro si Sport. Venerabilul 450S din plastic este inca in productia curenta ? Caci daca nu se mai produce e foarte posibil sa scoata un altul ca sa aibe si un heli ieftin pe langa Pro si Sport.
Cele bune, Stefan
Inca nu este clar pentru mine. Ce se mai produce curent inafara de Pro si Sport. Venerabilul 450S din plastic este inca in productia curenta ? Caci daca nu se mai produce e foarte posibil sa scoata un altul ca sa aibe si un heli ieftin pe langa Pro si Sport.
Cele bune, Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 28 August 2009 - 08:22 PM
http://www.align.com.tw/shop/index.php?cPa...t=2a&page=2 cica inca ar mai fi disponibile kituri ale modelelor mai vechi.
#6
Postat 28 August 2009 - 08:47 PM
Multam, m-am uitat si eu acolo si sunt toate Trex 450 de la inceputuri pana in ziua de azi. De pilda SE V2 sigur nu se mai face, este Sport in locul lui, nu mai vorbesc de SE si XL. De aceea intreb daca variata de plastic este sau nu in productia curenta. De vandut inca se mai vinde dar iarasi nu e clar daca sunt stocuri vechi sau e productie proaspata.
Stefan
Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 28 August 2009 - 08:50 PM
ma pui pe jar Stiganas...adica nu se mai fac piese pentru se v2?? Inca nu am crash dar daca...crapa...o sa mai fie piese??
Videoclipurile mele Spektrum DX8
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#8
Postat 28 August 2009 - 08:57 PM
stiganas, la Aug 28 2009, 09:47 PM, a spus:
Multam, m-am uitat si eu acolo si sunt toate Trex 450 de la inceputuri pana in ziua de azi. De pilda SE V2 sigur nu se mai face, este Sport in locul lui, nu mai vorbesc de SE si XL. De aceea intreb daca variata de plastic este sau nu in productia curenta. De vandut inca se mai vinde dar iarasi nu e clar daca sunt stocuri vechi sau e productie proaspata.
Stefan
Stefan
probabil stocuri vechi .
Piese e clar ca se mai vor fabrica.
Se pare ca au renuntat la folosirea plasticului pe clasa 450, nu au acelaeasi materiale cu mikado ca sa fie la fel de rezistente.Cred ca am mai spus odata la xl adica cel cu head de plastic la o aterizare mai dura (nu crash o simpla aterizare ), am patit sa se rupa main rotor hub,pinionul de transmisie la coada la fel se uza foarte repede, la un crash rotor head-ul e varza suruburile la frame isi maresc gaurile etc..
Daca vrei sa nu ramai cu un gust amar prefera o versiune metal .La 450 diferenta intre Se-uri si plastic este enorma ciar si la calitatile de zbor scale .
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#9
Postat 28 August 2009 - 09:10 PM
Multam inca odata. Piese pentru SE V1 si V2 se vor fabrica mai mult decat or sa reziste heli. Se vor fabrica inca mult si bine pentru ca mai toti care isi cumpara clone cumpara piese de schimb Align, asa ca Align face un ban frumos si din clone (ca doar se stie castigul adevarat e la piese de schimb)
M-am tot gandit si am studiat si pana la urma ii dau dreptate lui nen. Si kiturile complete Align ofera valoare pentru banii dati. Pai un kit de Trex 250 la 300 USD si unul de 450 Sport la 400 USD in care ai tot motor, ESC bun, servo de calitate si un gyro beton ce mai poti sa ceri.
Asa ca ori imi cumpar clona de 35 USD ori imi cumpar chestia adevarata de 400 USD in care am tot (ca baterii am deja garla, pot zbura pana ma dor degetele, am tot luat cate una, cate 2 sa completez comenzile si acu am vreo 10)
Anul asta am cheltuit destul, e cazul sa construiesc ce am cumparat, sa zbor ce am construit, asa ca abia la anul ma gandesc din nou. Pana atunci Align scoate si eventualele bug-uri din Sport si Pro.
Sau poate scot si un kit de plastic nou si bun.
Asta e, Stefan
M-am tot gandit si am studiat si pana la urma ii dau dreptate lui nen. Si kiturile complete Align ofera valoare pentru banii dati. Pai un kit de Trex 250 la 300 USD si unul de 450 Sport la 400 USD in care ai tot motor, ESC bun, servo de calitate si un gyro beton ce mai poti sa ceri.
Asa ca ori imi cumpar clona de 35 USD ori imi cumpar chestia adevarata de 400 USD in care am tot (ca baterii am deja garla, pot zbura pana ma dor degetele, am tot luat cate una, cate 2 sa completez comenzile si acu am vreo 10)
Anul asta am cheltuit destul, e cazul sa construiesc ce am cumparat, sa zbor ce am construit, asa ca abia la anul ma gandesc din nou. Pana atunci Align scoate si eventualele bug-uri din Sport si Pro.
Sau poate scot si un kit de plastic nou si bun.
Asta e, Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
Arata acest topic
Pagina 1 din 1