Postat 01 September 2009 - 11:15 PM
1. Am niste nelamuriri, poate ma ajuti sa inteleg... de ce sa-ti iei Trex 600 pentru "antrenament" ca apoi sa zbori cu Trex 700 cand se stie ca ambele se piloteaza cam la fel ? Nici macar nu e cu mult mai ieftin 600 decat 700 sa zici ca faci o mare economie la crash.
2. La Trex 700, care e destul de nou, si putini au unul in dotare, inteleg utilitatea review-ului, pe cand la 600... nu stiu daca foloseste cuiva, e un model foarte raspandit, daca nu chiar cel mai cunoscut la noi.
3. Desi spui ca practic nu ai zburat un asemenea elicopter niciodata (cu o exceptie, am inteles), te apuci sa investesti sume foarte mari in doua elicoptere inainte de a sti daca le vei putea pilota, mai exact daca nu te vei plictisi sau vei constata ca pur si simplu ... nu merge... pilotajul lor. Se intampla asta frecvent, de-aia am adus vorba.
4. Cat despre spalatul suruburilor inainte de a le da cu Loctite 243, sfatul lui nen77 e foarte bun si toti facem asa. Doar ca la asamblarea celor 2 elicoptere mai ai nevoie de inca multe asemenea "ponturi". Si pe toate astea le gasesti pe www.helifreak.com unde un tip celebru pe nume Bob Finless are niste tutoriale video pentru aceste elicoptere care sunt excelente. Eu am asamblat elicopterul cu ochii pe ecran la aceste instructiuni, cartea cu care a venit heli fiind o gluma, doar cateva schite fara nici o vorba.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6