Postat 20 August 2009 - 06:28 PM
Acum, ca am rezolvat problema, se impune si o continuare, sa nu moara subiectul, ca tare era interesant.... deci: de ce nu se opreste motorul in picaje lungi?
As zice ca se intampla cam asa..... motorul fiind la relanti, nu suge decat foarte putin combustibil, dar putin aer tot intra pe furtun. Macar o bula mica, acolo. Dar cand bula ajunge la jiclor, aerul respectiv va trece mult mai repede prin acea gaura decat ar trece combustibilul (ca are alta densitate), si atunci inertia motorului face ca acesta sa treaca cu bine peste foarte scurta lipsa de alimentare.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6