Aceasta postare a fost editata de docmarius: 19 August 2009 - 05:05 PM
rezervor combustibil Help
#31
Postat 19 August 2009 - 05:04 PM
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#33
Postat 19 August 2009 - 05:41 PM
Multumesc anticipat,
Calin
#34
Postat 19 August 2009 - 05:48 PM
Aceasta postare a fost editata de misumat: 19 August 2009 - 05:50 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#35
Postat 19 August 2009 - 05:51 PM
Calin, la Aug 19 2009, 06:41 PM, a spus:
Multumesc anticipat,
Calin
@calin: hai ca incepem sa facem misto!!! Serios!! M-ai auzit pe mine zicand ceva de colegii din alte orase sau care nu au postat aici???? Daca ai ceva de scris pe subiectul care este in discutie scrie te rog (poti sa scrii ce vrei tu). Daca vii sa imi dai probleme de rezolvat du-te te rog frumos si plimba-te ca.....poate e mai sanatos!!
Numai bine
#36
Postat 19 August 2009 - 05:52 PM
Si mai adaugam un element: ca nu-i buna filmarea, ca daca puneati camera pe partea ailalta se vedea mai bine, ca pilotu nu se pricepe, ca daca dadea gaz la secunda 40 nu se intampla asa...
Ehee! Mult mai interesant :)
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#37
Postat 19 August 2009 - 05:54 PM
docmarius, la Aug 19 2009, 06:52 PM, a spus:
Si mai adaugam un element: ca nu-i buna filmarea, ca daca puneati camera pe partea ailalta se vedea mai bine, ca pilotu nu se pricepe, ca daca dadea gaz la secunda 40 nu se intampla asa...
Ehee! Mult mai interesant :)
Daaa, ai dreptate, fara film e inca nesarata discutia....:)
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#39
Postat 19 August 2009 - 05:56 PM
Khyushu, la Aug 19 2009, 06:51 PM, a spus:
Numai bine
Era o lectie banala care te facea sa intelegi de ce lichidul sta unde. Dar bag de seama ca scoti si tu muschii ca vecinul liviu? Si in continuare incerci sa demonstrezi ca esti scolit? Pune in practica ce ti-am zis (uite inca un hint... n-o opri deasupra capului ca te vei uda daca nu i-ai pus dop) si vei intelege despre ce e vorba. Pana atunci eu chiar voi face o plimbare sa-mi aduc noul yak acasa... apropo io chiar zbor.. tu teoretizezi? :)
#40
Postat 19 August 2009 - 05:58 PM
nen77, la Aug 19 2009, 06:56 PM, a spus:
Intr-un avion, daca ar avea dreptate misumat , kyushu etc, pilotul nu ar fi apasat in scaun ci pe s-ar tine sa nu treaca prin parbriz.
:) Cata dreptate ai!!
Si cand ne gandim ca ne certam din cauza ca cineva nu a reusit sa gaseasca in rezervor piticul ala mic care pompeaza combultibilul in picaj sa nu moara motorul!
Numai bine
#41
Postat 19 August 2009 - 05:59 PM
nen77, la Aug 19 2009, 06:56 PM, a spus:
Intr-un avion, daca ar avea dreptate misumat , kyushu etc, pilotul nu ar fi apasat in scaun ci pe s-ar tine sa nu treaca prin parbriz.
De ce ma pui in aceeasi oala cu kyushu, ca nu avem aceeasi parere... asadar zici sa nu mai facem testul cu filmatul? E clar pentru toti in afara de mine ce se intampla acolo?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#42
Postat 19 August 2009 - 06:01 PM
http://www.youtube.c...h?v=CtnXWwzn368
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#43
Postat 19 August 2009 - 06:01 PM
Calin, la Aug 19 2009, 06:56 PM, a spus:
Esti criminal!!! :)
Sa-l stapanesti sanatos!
Numai bine
#45
Postat 19 August 2009 - 06:04 PM
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#46
Postat 19 August 2009 - 06:07 PM
nen77, la Aug 19 2009, 06:56 PM, a spus:
Intr-un avion, daca ar avea dreptate misumat , kyushu etc, pilotul nu ar fi apasat in scaun ci pe s-ar tine sa nu treaca prin parbriz.
Hmm... Ca sa fie analogia completa cu situatia noastra.... avionul trebuie sa fie in picaj si cu motoarele oprite. In acest caz cred in continuare ca pilotul se va duce spre geamul din fata (am zis ca avionul e cu botul in jos). In concluzie, vrei sa probam pe un Airbus sau pun eu FCO pe un model?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#47
#48
Postat 19 August 2009 - 06:11 PM
#49
Postat 19 August 2009 - 06:15 PM
Calin, la Aug 19 2009, 07:11 PM, a spus:
Ok. Atunci nu mai facem nici un test (cel putin eu) si ne dam cu avioanele ca pana acum. Dar tu zici ca avionul vine planat.... te referi tot la situatia discutata in tot acest topic, si anume avionul in cadere libera cu botul drept in jos catre pamant?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#51
Postat 19 August 2009 - 06:20 PM
Dar o pot explica altfel:
- de ce avem centurile in avion? Deoarece (ca si in filmul de mai sus) pot aparea goluri de aer, turbulente sau capace (etc). In turbulente si capace avionul NU CADE ce este impins in jos de curentii de aer si/sau elementele de comanda si de aceea iti vei lua zborul de pe scaun. Deci vorbim strict de inertia opusa actiunii exercitate de factorii externi sau suprafete de control. Daca vorbim strict de o cadere LIBERA in bot, si deci neinfluentata de alte forte externe, lichidul si avionul vor cobora exact cu aceeasi rata...
- La golul de aer nu mai ai aceeasi problema deoarece e cadere libera, simti doar o anormala usurare a corpului si lichidelor din el si apoi socul reactiunii (sau inertie - in fine) la exercitatea portantei aripii cand prinde muchia golului de aer... huh infecta exprimare...
Nu sunt fizician si nici nu am fost as la fizica. Pur si simplu sunt emanatii care personal le consider logice.
Numai bine,
Calin
Aceasta postare a fost editata de Calin: 19 August 2009 - 06:23 PM
#52
Postat 19 August 2009 - 06:24 PM
Calin, la Aug 19 2009, 07:20 PM, a spus:
Pai despre cazul asta discutam. Asa am gandit si eu doar ca am adaugat si frecarea avionului cu aerul, adica o frana pentru cadere, probabil destul de mica, dar diferita de 0, si atunci lichidul ar merge putin mai repede decat avionul "franat", de aici parerea mea ca lichidul ar merge in fata (probabil nu in prima secunda, dar apoi, incet, va merge in fata).
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#53
Postat 19 August 2009 - 06:25 PM
Khyushu, la Aug 19 2009, 04:40 PM, a spus:
Orice obiect care se află în cădere liberă va accelera către centrul Pământului, indiferent de viteza iniţială. Această acceleraţie are valoarea de 9,8 m/s2 (în fapt, acceleraţia gravitaţională este de 9,8 m/s2 la nivelul solului, scăzând odată cu depărtarea de Pământ). Cauza acestei acceleraţii a fost găsită de Newton, cel care a descoperit legea atracţiei universale.
Te rog sa ma scuzi. Bietul Newton a mai adaugat doua cuvinte: ''in vid''.
In aer sunt tare curios cum o pana accelereaza constant in cadere libera.
#54
Postat 19 August 2009 - 06:25 PM
nen77, la Aug 19 2009, 07:16 PM, a spus:
Daca ii dai gaz sigur va face asa....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#55
Postat 19 August 2009 - 06:27 PM
dan_mitea, la Aug 19 2009, 07:25 PM, a spus:
In aer sunt tare curios cum o pana accelereaza constant in cadere libera.
Asta ma chinui si eu sa subliniez in posturile mele.... frecarea cu aerul...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#56
Postat 19 August 2009 - 06:27 PM
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#57
Postat 19 August 2009 - 06:29 PM
#58
#59
Postat 19 August 2009 - 07:15 PM
sa facem o analogie cu avionul nostru... omul=avion, stomac=rezervor, lichid din stomac=metanol...
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 19 August 2009 - 07:15 PM
#60
Postat 19 August 2009 - 07:32 PM
@kyushu: remarca mea cu pianistii a fost ca un raspuns la violonistii tai. Poti incerca sa dai o explicatie buna/rea si fara sa arunci jigniri. Atata tot! In plus autosuficienta nu e o virtute.