carburanti ia uite ce am gasit...
#1
Postat 24 May 2004 - 04:51 PM
Le carburant « club » est toujours disponible auprès de Christian Boivin aux tarifs suivants :
- Huile MicroMotul : 11,5 € les 2 L.
- Carburant (5L) sans nitro : 12 € ; 5% de nitro : 18 € ; 10% de nitro : 22 €.
- Méthanol : 1,5 € le litre.
En venant chercher du carburant chez Christian, n’oubliez pas votre bidon vide ! merci
Textul de mai sus e dintr-o dare de seama a unui club francez.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#2
Postat 24 May 2004 - 05:04 PM
#3
Postat 24 May 2004 - 05:05 PM
Walter Born
#4
Postat 24 May 2004 - 05:56 PM
Vivi, la 24 May 2004, 17:04, a spus:
Mai frate! Cica suntem francofoni...
Pai in prima propozitie zice ca e disponibil tot timpul preparat de tipul sus numit, iar apoi pentru a-ti usura treaba voi face urmatoarele precizari:
Huile = ulei, si nu huila de la mina Livezeni...
Carburant = carburant sau mai poti spune si combustibil....
Nitro = nitro
Méthanol = metanol
L,%,€ = L de la litru, % de la procent, € de la ce nu avem noi destui....
Ultima si totodata cea mai complicata propozitie ascunde cuvantul cheie...daca esti interesat, sa vi cu un bidon gol ( asta se trage de la cuvantul cheie "bidon vid(e)"
daca le combini in mod corespunzator, vei intelege mesajul.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si nu uita portofelul cu €...( nota traducatorului )
HAI CA AM GLUMIT! DACA VA SUPARATI SA VA CREASCA NASUL CA LA PINOCHIO!
PS
preturile sunt atractive dar vorba lui Wabo, daca dam o fuga dupa un bidon va iesi la 500 de euroi litrul...
#5
Postat 24 May 2004 - 06:29 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#6
Postat 25 May 2004 - 03:52 AM
MIG-29
#7
Postat 25 May 2004 - 07:09 AM
MIG-29, la 25 May 2004, 04:52, a spus:
MIG-29
Pai Castrol are si ricin?!!!...ca eu stiu ca ce au e NUMAI sintetic!!!..deci Castrol sau "castor"?
Cu rabdare si ciocan.
#8
Postat 25 May 2004 - 09:07 AM
@dom'profesor: daca ne apucam sa umblam cu metanol, precis ne leaga astia ca facem abureli... asta ar fi problema cu combustibilul, ca in rest, iata ca se poate sa coste aproape juma', si cu ulei MicroMotul (sintetic!) nu cu ulei pentru constipati. Sa nu credem ca nu are cine sa stea cu ochii pe noi si nu cred ca e nimeni dispus sa dea cu subsemnatu' pe la militie...
@toti
Daca pe aiurea e posibil sa se dea acest nenorocit de combustibil la preturi decente la noi chiar nu mai este altul capabil???
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#9
Postat 25 May 2004 - 09:31 AM
pina una alta, "acilisha", asta-i piata, luam de pe unde apucam, grija mare insa cum umblam cu el.
bafta si minuni
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#10
Postat 25 May 2004 - 11:05 AM
De fiecare data cand vin eu din Germania aduc pentru mine si pentru alti si tot am ceva aici in Bistrita. Dar clar vorbind. Pretul este mai sus de cat de la francez, care nu baga nici un adaos, care nu are bidone, nu are angajati, nu plateste impozite si nu respecte legislatia probabil ce adica carburant. In plus munceste gratis.
Daca vrei sa faci import 100% legal nu ai cum sa faci fara 1001 autorizatie ca este regim special si la transport si la vama si la stocare si la vinzare. Din cauza asta nu este nici pozibil sa o trimiti prin posta sau curier si mai ales nu poti face gratis si ieftin.
Spun ci clar un alt lucru, ca daca toti nu suportati nici macar alea 2-3 dealeri de modelism la afacerea lor, nu au cum sa scade preturi in tara si nu au ei bani sa supoarta hobbyul vostru cu sponzorizari.
Mai ales in situatia de pana la 20% vama la anomite produse.
Piata este mica si de fapt deja prea mic pentru un singur dealer ...
Asa ca trebuie luat in considerare si munca lor si eforturile lor care baga din cauza enthusiasm.
Nici unul dintre dealeri de modelism in Romania iti face averea din "afacerea" asta si nici unul cred ca ar interventiona la ce am spus..
Dar cred ca temat asta a fost deja batut de mai multe ori...scuze de deranj.
Walter Born
#11
Postat 25 May 2004 - 12:33 PM
m-am interesat si pe aici si au la fel probleme de transferat combustibilul chiar dintr-un stat in altul. exista legi care fac combustibilul din california sa fie mai scump ca cel din louisiana si invers... si nu cu juma de dolar ci cu mai mult asa incat dealerii din fiecare stat (nu-s chiar in fiecare stat ci mai bine zis din fiecare zona) sa supravietuiasca.
avantajul este ca exista o piata mai mare... si probabil puterea de cumparare mai mare.
MIG-29
P.S.: marinaru: dreq sa-l ia de combustibil... cei care mi-au vandut motorul mi-au dat si combustibilul pentru rodaj 10% spunand ca nu contine nici un gram de ulei sintetic. si ii cred deoarece am facut rodaj cu instructor care n-aree nici o legatura cu ei si in plus motorul merge frumusel acum(daca faceam cu sintetic ziceau ca exista pericolul deteriorarii- probabil din cauza temperaturilor si fluiditatilor diferite ale celor doua tipuri de ulei).
#12
Postat 25 May 2004 - 12:44 PM
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 25 May 2004 - 12:46 PM
MIG-29
P.S.: ma mai gandesc sa nu fie motoarele rusesti un pic mai rezistente... astea mai noi cred ca-s mai firave... ca prea scriu astia peste tot atentie la ratia- rich sau lean... si sfatuiesc toata lumea sa fie rich... acum nu stiu ca n-am folosit motoare rusesti si nici nu zbor de ani de zile pe RC termic...ci de cateva saptamani...
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 25 May 2004 - 12:47 PM
#14
Postat 25 May 2004 - 12:48 PM
Cu rabdare si ciocan.
#15
Postat 25 May 2004 - 12:52 PM
MIG-29
P.S.: glumesc desigur :( cred ca are chiar temperatura de ardere apropiata de cea a carburantului clasic...
se simte in zbor vreo diferenta?
#16
Postat 25 May 2004 - 01:02 PM
Cu rabdare si ciocan.
#17
Postat 25 May 2004 - 02:36 PM
Marinaru, la 25 May 2004, 12:44, a spus:
Normal ca are apa ca altfel nu s-ar chema "monopol" shapoi ai cam agitat cam des sticla aceea ca toti cei ce am fost la RR te-am vazut tot timpul cu nasul roshu...ai si zburat, e drept, si acum mi-am dat seama de ce nu au fost tzantzari pe-acolo...saracii zaceau bhoratzi prin tufe de-au inhalat alcoolul din aer... :(
#18
Postat 25 May 2004 - 02:39 PM
asa se explica pozele care le-am vazut...
pai bine mei nenea marinaru`... de cate ori ti-am explicat sa nu bei inainte de "mestecat" in betzigashe legate la antena care transmite la avion? daca imbatai avionu`?:(
MIG-29
#19
Postat 25 May 2004 - 07:14 PM
Astea care mai vin la mine din zona, vin cu "bidoane" uriase de 0,5 litri, sau un litru chiar fiecare cate 3-4 luni. Am avut si sa vine dupa 100ml carburant ca sa fac 5 zboruri cu motoplanor in 5 saptemani diferite. CHiar daca le dadeam cu 3 EUR sau cadou, nu vroieau mai mult. Nu vad eu in tara modelisti care comsuma 1 litru pe zi si 30 de litri lunar si 360 litri pe an. Poate uni consuma atita benzina cu masina pe drumurile spre terenul de zbor...dar nu carburant de motoare termice classice.
Eu, care zbor mult am un consum de maxim 3 litri lunar, daca este vremea foarte buna, cu o media de 20 litri pe an. Asa, daca crede cinva ca ar fi o afacere, doresc sucess si cont plin de bani, ca dupa catva timp va fi gol contul ;-)
Dupa cifrele de import de alte produse, mai puteti sa va linistiti. Aici pe forum este activitate mai mare de cat pe campul de zbor inca, oriunde in tara. La automodelisti poate arata altfel. Dar, Bogdan, daca tin eu bine minte cu Cupa Bistritei anul trecut, nici automodelisti s-au strins la start...
Walter Born
#20
Postat 25 May 2004 - 07:32 PM
Telefon: 0721 385365
#21
Postat 27 May 2004 - 10:18 AM
ca sa nu mai fiu acuzat ca fac antireclama RHC (primii totusi care s-au ocupat de boala multora dintre noi), retrag comentariul (sters dealtfel, potrivit politicii site-ului) despre pretul carburantului RHC cu 5%nitro si care mi se parea scump: pretul de 4.ceva Eur/l la combustibilul fara nitro e mai mult decat rezonabil (ca tot nu ne trebuie nitro la motoarele noi...)
...asta din fair play fata de Andrei in primul rand.
@wabo
despre previziunea mea in ceea ce priveste cantitatea de combustibil nu pot spune decat ca e o previziune ABSOLUT subiectiva (nu am argumente), insa ce m-a facut sa calculez asa este activitatea la care sunt martor in zona noastra (Bucuresti); tu poate ai motive sa fii mai pesimist la previziuni, pentru ca in restul tarii modelistii POT fi mai putin concentrati ca aici.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.