Modelism - RHC Forum: Pits S2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pits S2 sugestii

#1 Useril este offline   Zippo 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 May 2004 - 12:05 PM

Salut! Sunt un amator in ale pilotajului RC, si as vrea sa construiesc un model de acrobatie Pits S2 motor 10cc. Ma intereseaza unghiurile de incidenta de la aripi care nu prea se vad in plan si centrajul unui astfel de model , dar mai ales cum se comporta in zbor ca model de acrobatie in comparatie cu un model monoplan. Dintre modele motorizate am pilotat un Trainer m 10cc, nu am avut plrobleme.La ce sa ma astept de la un Pits? Poate sunt interesati si altii de acest model!
0

#2 Useril este offline   pitts 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 14 May 2004 - 07:49 PM

Salut!
Sa te astepti la ceva COMPLET diferit fata de un monoplan: suprafata frontala mai mare=viteza minima mai mare! Este foarte "fasnetz" si trebuie sa lucrezi constant cu motorul. La decolare efectul giroscopic este mare, asa ca decolarea va avea loc cu bracarea dreapta a directiei, de la maximum la zero, gradat.
La avionul real unghiuri de incidenta: plan inferior=0; plan superior=0,5-1 grad; ampenaj orizontal=0;
Pentru macheta, vezi ca profilele celor doua planuri sunt diferite, cu grosimi relative diferite.
Recomandat pentru motor de 10, maximum 1100mm anvergura, din cauza rezistentei mari la inaintare.
No brain, no headache.....
0

#3 Userul este online   old-boy 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03

Postat 26 May 2004 - 10:30 PM

Uite un Pitts din polistiren zboara super, din pacate e submotorizat si nu pot face cu el acrobatzie, vezi si la jurnal de zbor

Fisiere atasate

• Fisier atasat  Pic02.jpg (97.59K)
    Number of downloads: 68