Pagina 1 din 1
DUMNEZEU SA-L IERTE PE MUGUREL !
#3
Postat 04 July 2009 - 07:13 AM
#4
Postat 04 July 2009 - 05:53 PM
Campionatul National de zbor cu aeronave ULM editia 2008, desfasurata pe aerodromul Clinceni in perioada 07-11.10.2008. In cadrul concursului s-au sustinut 4 probe (2 de raid aerian constand in zbor pe ruta cu trecere obligata in punctele de control si 2 de precizia aterizarii , aterizare la punct fix cu motor si cu motorul redus).
a. Clasament general ULM – avion
Locul I
LAZAR Petru -pilot instructor profesionist AEROSTAR SA peste 4000 ore zbor;
Locul II
NICOLOF Alexandru -pilot comandant angajat Aeroclubul Romaniei 300 ore zbor;
Locul III
UTA Mugurel Costel -pilot comandant Acvila TEAM 264 ore zbor;
De remarcat performanta pilotului comandant UTA Mugurel Costel - Acvila TEAM la proba de raid aerian, mansa 2 care a avut o intarziere de 2 secunde la un traseu de 53 minute/ 93 km aerieni
a. Clasament general ULM – avion
Locul I
LAZAR Petru -pilot instructor profesionist AEROSTAR SA peste 4000 ore zbor;
Locul II
NICOLOF Alexandru -pilot comandant angajat Aeroclubul Romaniei 300 ore zbor;
Locul III
UTA Mugurel Costel -pilot comandant Acvila TEAM 264 ore zbor;
De remarcat performanta pilotului comandant UTA Mugurel Costel - Acvila TEAM la proba de raid aerian, mansa 2 care a avut o intarziere de 2 secunde la un traseu de 53 minute/ 93 km aerieni
#6
Postat 04 July 2009 - 07:05 PM
să călcăm alături de Doru Davidovici un pic pe urmele unor oameni ai cerului:
,,Am acceptat profesia până dincolo de noi, cu tot ceea ce presupune viaţa de aerodrom, orele noastre de formidabilă, incredibilă existenţă în cabina avionului, dar n-am acceptat nicicând moartea.
Moartea nu e o chestie care se acceptă. Moartea e ceva ţinut cât mai la distanţă, împotriva căreia învăţăm să luptăm, de care ştim efectiv să ne ferim, să o recunoaştem atunci când dă târcoale, pe care reuşim de foarte multe ori să o învingem, atunci când se pune problema.
Asta e mândria noastră, că de foarte multe ori reuşim să învingem.
Că nu acceptăm să murim când totul se duce dracului în jurul nostru, şi tot ce e pilot în noi urlă că se mai poate trăi.
De aceea e cumplit când unul dintre noi nu mai este.
De aceea refuzăm strălucirea clară, aureola de veşnic condamnat care, pentru mulţi din afară profesiei, ne înconjoară.
De aceea refuz să cânt cântecelul acela cu„la mormânt eu nu vreau lacrimiâ€, lălăit cu atâta aţâţare de oameni pe care altminteri îi iubesc ÅŸi îi duc în mine oriunde sunt, dar, dragule, simÅ£i tu ce-i ăla mormânt? de pilot? ce e sub pala aceea de elice înfiptă în pământul cimitirului militar?
Åžtii tu efectiv ce e acolo?
Glorie, uniforma bleumarin, cerul senin, vulturul de pe piept, tresele de la mâneci, toată faţada aceea cumplit de mototolită, dacă ar fi doar asta da, aş cânta şi eu de lacrimi şi morminte. M-aş defula, în acel cântecel, poate am şi eu nevoie…
Dar acolo sunt aliniate de fapt vise frânte, ani care mai erau de trăit, glasuri de copii pustiiţi pentru totdeauna şi plâns de femeie tânără răsucită fierbinte noapte de noapte în patul acum prea lung, prea larg, şi mai e ceva din fiecare dintre noi, lăsat perpetuu în fiecare groapă cu pala de elice deasupra.
De asta nu pot să cânt despre morminte.â€
,,Am acceptat profesia până dincolo de noi, cu tot ceea ce presupune viaţa de aerodrom, orele noastre de formidabilă, incredibilă existenţă în cabina avionului, dar n-am acceptat nicicând moartea.
Moartea nu e o chestie care se acceptă. Moartea e ceva ţinut cât mai la distanţă, împotriva căreia învăţăm să luptăm, de care ştim efectiv să ne ferim, să o recunoaştem atunci când dă târcoale, pe care reuşim de foarte multe ori să o învingem, atunci când se pune problema.
Asta e mândria noastră, că de foarte multe ori reuşim să învingem.
Că nu acceptăm să murim când totul se duce dracului în jurul nostru, şi tot ce e pilot în noi urlă că se mai poate trăi.
De aceea e cumplit când unul dintre noi nu mai este.
De aceea refuzăm strălucirea clară, aureola de veşnic condamnat care, pentru mulţi din afară profesiei, ne înconjoară.
De aceea refuz să cânt cântecelul acela cu„la mormânt eu nu vreau lacrimiâ€, lălăit cu atâta aţâţare de oameni pe care altminteri îi iubesc ÅŸi îi duc în mine oriunde sunt, dar, dragule, simÅ£i tu ce-i ăla mormânt? de pilot? ce e sub pala aceea de elice înfiptă în pământul cimitirului militar?
Åžtii tu efectiv ce e acolo?
Glorie, uniforma bleumarin, cerul senin, vulturul de pe piept, tresele de la mâneci, toată faţada aceea cumplit de mototolită, dacă ar fi doar asta da, aş cânta şi eu de lacrimi şi morminte. M-aş defula, în acel cântecel, poate am şi eu nevoie…
Dar acolo sunt aliniate de fapt vise frânte, ani care mai erau de trăit, glasuri de copii pustiiţi pentru totdeauna şi plâns de femeie tânără răsucită fierbinte noapte de noapte în patul acum prea lung, prea larg, şi mai e ceva din fiecare dintre noi, lăsat perpetuu în fiecare groapă cu pala de elice deasupra.
De asta nu pot să cânt despre morminte.â€
#9
Postat 04 July 2009 - 09:44 PM
Dumnezeu sa-l ierte, condoleante familiei si cunoscutilor.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#14
Postat 06 July 2009 - 12:53 PM
BUNUL DUMNEZEU SA FIE ALATURI DE DOMNUL SI DE DOAMNA UTA IN ACESTE GRELE !
Va fi inmormantat la cimitirul Odihna Vesnica de pe strada Alexandriei maine la ora 12.
Cimitirul este aproape de pasarela peste centura de la Bragadiru.
Marti dimineata va fi depus la biserica de pe Margeanului colt cu Rahova.
Acum este la Domnul UTA acasa, str. Dumbrava Noua 4 bloc M79 et 3 Sc 1
Va fi inmormantat la cimitirul Odihna Vesnica de pe strada Alexandriei maine la ora 12.
Cimitirul este aproape de pasarela peste centura de la Bragadiru.
Marti dimineata va fi depus la biserica de pe Margeanului colt cu Rahova.
Acum este la Domnul UTA acasa, str. Dumbrava Noua 4 bloc M79 et 3 Sc 1
#16
Postat 06 July 2009 - 04:50 PM
in mai, la Galati, cu ocazia mitingului am admirat evolutia in tandem a tatalui si a fiului Uță. Apoi au venit in fata publicului sa primeasca aplauze. Multi i-au invidiat atunci, si aveau de ce sa o faca. Un tata fericit si mândru de fiul sau. Tragic ! ca orice moarte impotriva firii si mersului lucrurilor.
#17
Postat 06 July 2009 - 10:33 PM
Dumnezeui sa il odihneasca in pace! Condoleante familiei!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"
Team Aeropower
Arata acest topic
Pagina 1 din 1