Vreau sa cumpar electronica pentru un avion Ajutor..
#61
Postat 30 May 2009 - 09:08 PM
Dar voi folosi motorul original nezburat...2 servo de la o lama v3 si receptorul ei.
In curand poze.
#63
Postat 04 June 2009 - 10:40 AM
Statia esky,receptor 4 in 1,servo digital si analog de 8 g,motor brushed,lipo 2s.
Servo mergeau bine.Am incercat si motorul.Inainte sa porneasca,a scos un sunet.Apoi am mai ridicat stick-ul de gaz si a inceput sa se roteasca.
Toate bune si frumoase.Turez motorul mai bine,misc putin din servo si apoi incepe sa dea rateuri.Fara servo,tot da rateuri.Sa-l zbor asa?
P.S: Testul a fost facut fara elice.
#64
Postat 04 June 2009 - 02:45 PM
andrei_me, la Jun 4 2009, 11:40 AM, a spus:
Statia esky,receptor 4 in 1,servo digital si analog de 8 g,motor brushed,lipo 2s.
Servo mergeau bine.Am incercat si motorul.Inainte sa porneasca,a scos un sunet.Apoi am mai ridicat stick-ul de gaz si a inceput sa se roteasca.
Toate bune si frumoase.Turez motorul mai bine,misc putin din servo si apoi incepe sa dea rateuri.Fara servo,tot da rateuri.Sa-l zbor asa?
P.S: Testul a fost facut fara elice.
daca ai vreo interferenta sau nu merge cum trebuie cand il tii la un metru de tine cum crezi ca va fi la 100m de tine, eu zic sa mai astepti si sa il pui la punct.
Daca motorul e brushed ia vezi condensatorii aia sunt la locul lor? vezi sa nu ai vreun camp magnetic
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 04 June 2009 - 02:46 PM
#65
Postat 10 June 2009 - 06:52 AM
Zeus, la Jun 4 2009, 02:45 PM, a spus:
Daca motorul e brushed ia vezi condensatorii aia sunt la locul lor? vezi sa nu ai vreun camp magnetic
Condensatorii sunt la locul lor.Am rezolvat-o.
Deoarece era un receptor de elicopter,am dat gain la minim.Acum merge perfect.
Nu mai ramane decat sa iau un acumulator pt statie.
#66
Postat 15 June 2009 - 01:19 PM
#67
Postat 15 June 2009 - 10:43 PM
Doar zburam cateodata impreuna.Si nu,nu are 12 ani!
Ca doar nu voi zbura cu un pusti!
Ce nu intelegeti voi e ca atunci cand si-a facut mail a lasat sa fie un exemplu cum da mai jos.
Si lumea crede ca are 12 ani.
Mi-a spus ciprian ca tu aveai ceva cu el si protheus la fel.Oricum tin legatura cu el.(cu ciprian,cum ii zic eu cipi)
Si acum:
Gain e sensibilitatea la gyro.Daca receptorul a fost folosit la un elicopter,normal ca avea gain cam pe la 70%.Acum e la 0
Servo sunt de 8 g esky,unul e schimbat.
La inceput erau ambele analog.Si unu` a picat.Si l-am schimbat.
Te-am lamurit?
Aceasta postare a fost editata de andrei_me: 15 June 2009 - 10:45 PM
#69
Postat 17 June 2009 - 02:55 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#71
Postat 17 June 2009 - 06:07 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#73
Postat 17 June 2009 - 06:12 PM
andrei_me, la Jun 15 2009, 11:43 PM, a spus:
Ce aveam cu el/tine ca nu am inteles bine? :unsure: .
PS: Succes in ce incerci sa faci, dar elicopterele, mai ales cele de indoor, nu au receptoare full range, adica merge la distanta mica, si un avion pleaca imediat la distanta. Poti incerca sa pui o antena de aprox 4m, ca sa maximizezi potentialul de receptie sau standardul de 1m (in caz ca e mai scurta de atat).
#74
Postat 17 June 2009 - 06:40 PM
andrei_me, la Jun 17 2009, 07:09 PM, a spus:
Ar fi bruiaj?
Din ce am vazut in manualele de la receptoarele folosite de mine (un hitec si un multiplex), pe ambele zice sa nu scurtezi sau sa lungesti antena. Clar.
Pe de alta parte, la multiplex zice sa nu cumva sa bobinez antena, dar la hitec (hfs 05 ms) a venit o piesa de plastic cu instructiuni de cum sa bobinez antena pe ea, zicand ca pierd cam 20% din distanta...
#76
Postat 17 June 2009 - 06:57 PM
Are 4 canale 2 motoare si 2 servo. tu ai nevoie la avion de macar 3 canale de servo (asta desigur daca nu renunti la directie sau la eleroane).
Daca avionul tau are motor 180cu perii, da poti sa folosesti si una din mufele din receptor pentru motoare. Daca nu, ia-ti gandul de la asa ceva.
+ cele 2 canale care merg direct la motoare sunt sub controlul unui gyro. e posibil sa ai variatii pe motor si sa nu ai habar de ce...
Ia-ti un receptor serios fara regulatoare incluse, gyro si altele care nu iti sunt de folos.
numai la nefacute iti sta capul....cum sa lungesti antena...???!!! la ce iti trebuie mai lunga ????? Mai groasa nu e bine ?????
Un receptor ca ala este foarte ok pentru un parkfly-er...nu iti trebuie nici mai mult nici mai putin la raza de actiune.
Iti garantez ca nu mai vezi avionasul ala si el inca raspunde la comenzile tale...
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 17 June 2009 - 07:00 PM
#77
Postat 17 June 2009 - 07:01 PM
alexvid, la Jun 17 2009, 06:57 PM, a spus:
Are 4 canale 2 motoare si 2 servo. tu ai nevoie la avion de macar 3 canale de servo (asta desigur daca nu renunti la directie sau la eleroane).
Daca avionul tau are motor 180cu perii, da poti sa folosesti si una din mufele din receptor pentru motoare. Daca nu, ia-ti gandul de la asa ceva.
+ cele 2 canale care merg direct la motoare sunt sub controlul unui gyro. e posibil sa ai variatii pe motor si sa nu ai habar de ce...
Ia-ti un receptor serios fara regulatoare incluse, gyro si altele care nu iti sunt de folos.
PENTRU ULTIMA DATA:NU MA CHEAMA CIPRIAN!
Motorul de pe avion e 480,nu 180.
Eu folosesc doar unul dintre cele 2 canale de motor si merge perfect.
Gyro e oprit.
Am renuntat la eleroane(nici macar nu are avionul din fabrica :unsure:
Aceasta postare a fost editata de andrei_me: 17 June 2009 - 07:04 PM
#78
Postat 17 June 2009 - 07:10 PM
andrei_me, la Jun 17 2009, 08:01 PM, a spus:
Pai nu iti da de banuit ca nu va rezista cand ii pui elicea la motorul 480 (atunci va creste consumul), daca receptorul era facut sa suporte motorasele alea mici de la Lama?
#79
Postat 17 June 2009 - 07:13 PM
andrei_me, la Jun 17 2009, 08:01 PM, a spus:
Cand o sa iesi la zbor... o o sa ramai fara motor dupa cateva zeci de secunde de functionare ! Invata mai multe de regulatoare.
Regulatoarele pot sustine un anumit curent...si tu cu trecerea de la motor 180 cate era pe lama la 480 cum zici ca ai, o sa depasesti curentul nominal al regulatorului din acel 4 in 1 cu voiosie!
Sa speram ca nu ia foc pasarica....
#80
Postat 17 June 2009 - 08:08 PM
alexvid, la Jun 17 2009, 07:13 PM, a spus:
Regulatoarele pot sustine un anumit curent...si tu cu trecerea de la motor 180 cate era pe lama la 480 cum zici ca ai, o sa depasesti curentul nominal al regulatorului din acel 4 in 1 cu voiosie!
Sa speram ca nu ia foc pasarica....
Avionul avea stock acumulator de 7v.
Eu ii pun 7 v cu 1700 mah.
Ma tine...si nu se arde...l-am tinut la full throtle 3 pack si nimic nu s-a stricat(cu tot cu elice)
Motorul mergea 15 min si se oprea.
#81
Postat 17 June 2009 - 10:02 PM
alexvid, la Jun 17 2009, 06:57 PM, a spus:
Are 4 canale 2 motoare si 2 servo. tu ai nevoie la avion de macar 3 canale de servo (asta desigur daca nu renunti la directie sau la eleroane).
Daca avionul tau are motor 180cu perii, da poti sa folosesti si una din mufele din receptor pentru motoare. Daca nu, ia-ti gandul de la asa ceva.
+ cele 2 canale care merg direct la motoare sunt sub controlul unui gyro. e posibil sa ai variatii pe motor si sa nu ai habar de ce...
Ia-ti un receptor serios fara regulatoare incluse, gyro si altele care nu iti sunt de folos.
numai la nefacute iti sta capul....cum sa lungesti antena...???!!! la ce iti trebuie mai lunga ????? Mai groasa nu e bine ?????
Un receptor ca ala este foarte ok pentru un parkfly-er...nu iti trebuie nici mai mult nici mai putin la raza de actiune.
Iti garantez ca nu mai vezi avionasul ala si el inca raspunde la comenzile tale...
Nu comentez ultima faza sa nu se lase cu warn.
Aceasta postare a fost editata de andrei_me: 17 June 2009 - 10:07 PM