Modelism - RHC Forum: Doresc ajutor in achizitionarea unui Multiplex Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Doresc ajutor in achizitionarea unui Multiplex Easy Star Sfaturi va rog!

#1 Useril este offline   Brandy_Tdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Titan

Postat 31 May 2009 - 05:04 PM

Am revenit. Maine vreau sa cumpar un Multiplex Easy Star . Cer un pic de ajutor pentru experimentati

1)pentru inceput vreau sa iau aeromodelul Easy Star (kit motor+elice) trebuie sa fiu atent la ceva din continutul kitului? vine inclusiv cu tijele metalice ce fac legatura de la servo la suprafetele comandabile?

2) am gasit servo: Servo micro SG90, masa: 9.6 g, moment: 1.3kgcm@4.8V. Sunt in regula? isi fac treaba ok?

3) acumulator:Acumulator LiPo RAY 1100 mAh, 11.1V25 C Greutate: 88 grame, sau Acumulator LiPo Gold RAY 2200 mAh, 7.4V, 33 C Greutate: 157 grame??? (vreau sa ma tina cat mai mult in aer fara sa afecte greutatea in vreun fel (negativ))

4)ESC: Regulator Air Control 819 ROBBE(Voltaj de operare: 7.2 -12 V Curent maxim: 40 A Curent: 19 A Dimensiuni: 31 x 21 x 9 mm Masa: 24 g BEC: 5V – 1A) sau Regulator Art-Tech 30A (Voltaj de operare: 7.2 -12 V Curent sustinut: 30 A Curent max: 40 A (pentru scurt timp) BEC: 5V/ 1A Auto cut-off voltage: 5.5 V Dimensiuni: 40 x18 x 11 mm Masa: 19 g (cu cabluri)) ??

Cam atat pana acum astea am de gand sa cumpar. Astept sfaturi! Rog seriozitate ! Multumesc

(Cand va fi gata o sa rog pe cineva sa ma ajute de fapt sa-l zboare sa ii faca trimarea) Dau berea.

Later EDIT ( Nu aruncati cu pietre) dar. Statia: E-FLY 100C, 6 canale, bulk 2.4GHz e buna de ceva? e praf? o are cineva?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11821.jpg

Aceasta postare a fost editata de Brandy_Tdi: 31 May 2009 - 05:05 PM

1.Tuned Easy Star
2.Multiplex Gemini

Think. Feel. Drive
0

#2 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 31 May 2009 - 07:52 PM

Daca nu ai zburat nici un model pana acum,Easy Star este fb pt incepator,suporta multe lovituri si mai ales se pot remedia usor.Nu are motorul in bot si asta te scuteste de cheltuieli suplimentare.Kitul are tijele de comanda in el.Daca dispui de un cont mai generos incearca si cumpara o statie mai buna cu6-7canale si in 2,4Ghz[futaba,spectrum, etc.] o poti folosi si la alte modele mai sofisticate mai tarziu.
0

#3 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 31 May 2009 - 09:58 PM

Vezi postareaBrandy_Tdi, la May 31 2009, 06:04 PM, a spus:

2) am gasit servo: Servo micro SG90, masa: 9.6 g, moment: 1.3kgcm@4.8V. Sunt in regula? isi fac treaba ok?

Eu as pune niste servouri mai puternice, din cate stiu la easy star sunt recomandate tiny s, care au cuplu 2.5 kc/cm la 5 volti.
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 May 2009 - 10:15 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la May 31 2009, 10:58 PM, a spus:

Eu as pune niste servouri mai puternice, din cate stiu la easy star sunt recomandate tiny s, care au cuplu 2.5 kc/cm la 5 volti.


2.5kg la un motoplanor de 650 grame?!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 31 May 2009 - 10:28 PM

nu e o practica rea supra dimensionarea servourilor in aplicatii de mare viteza sau unde se cere responsivitate cat mai precisa si rapida.

Eu de exemplu am pe model de 4kg servouri de 12kg forta cu brate de 4cm (deci 4kg forta real pe semisuprafata, adica 8kgf in total pe suprafata) iar pe Raven, la 8.4kg am servouri de 18kg respectiv 24kg pe directie...


0

#6 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 31 May 2009 - 10:49 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la May 31 2009, 10:58 PM, a spus:

Eu as pune niste servouri mai puternice, din cate stiu la easy star sunt recomandate tiny s, care au cuplu 2.5 kc/cm la 5 volti.

Tiny-S sunt recomandate pentru ca sunt tot produse Multiplex :blink:
Motivul pentru care insa NU recomand nici eu SG-90-urile este fiabilitatea lor sub orice... comentariu. Ideea este ca daca vrei sa nu risti niste evenimente neplacute, este bine sa pui servouri de calitate cat mai buna, ca sa nu te trezesti cu ele "barbierite" (adica cu angrenajele jumulite) daca fortezi putin aparatul. Si da, in viteza mare e posibil sa ai nevoie de un servo mai "potent" ca sa zic asa. Evident, un moment de 2 kg*cm pentru un avion de 800 g este suficient de "prea mare". Dar NU SG-90!
Ave
0

#7 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 31 May 2009 - 10:51 PM

Vezi postareaCalin, la May 31 2009, 11:28 PM, a spus:

Eu de exemplu am pe model de 4kg servouri de 12kg forta cu brate de 4cm (deci 4kg forta real pe semisuprafata, adica 8kgf in total pe suprafata) iar pe Raven, la 8.4kg am servouri de 18kg respectiv 24kg pe directie...

Da, dar nu ai specificat ce brat are punctul de aplicare a fortei fata de balamaua suprafetei de comanda. Practic ai si acolo o parghie...

Aceasta postare a fost editata de ave: 31 May 2009 - 10:52 PM

Ave
0

#8 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 31 May 2009 - 10:58 PM

tot 4cm


0

#9 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 31 May 2009 - 11:59 PM

Vezi postareaave, la May 31 2009, 11:49 PM, a spus:

2 kg*cm

e 2kg/cm :o

gotcha :D


0

#10 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 01 June 2009 - 08:47 AM

Cumpara reg. Art-Tech,este bun pt. motorul EZ si nu e scump. Iti cumperi un reg. mai performant cand o sa ai un motor fara perii. Cu un acumulator Ni-Mh 8,4vsi1100mah,7celule,EZ este fb echilibrat.Cu un lipo de 2200mah,7,4v te apropi de greutatea necesara,diferenta o obti de la camera si functioneaza si mai mult in zborul cu motor
0

#11 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 June 2009 - 08:51 AM

Un acumulator Ni-Mh 8,4vsi1100mah,7celule are 80 grame, am cantarit acum.
Cum va mai fi daca pune in loc acel lipo de 150 grame plus camera de 170 grame, ambele in bot ca nu vad unde altcumva... ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#12 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 01 June 2009 - 09:28 AM

Vezi postarearenatoa, la Jun 1 2009, 09:51 AM, a spus:

Un acumulator Ni-Mh 8,4vsi1100mah,7celule are 80 grame, am cantarit acum.
Cum va mai fi daca pune in loc acel lipo de 150 grame plus camera de 170 grame, ambele in bot ca nu vad unde altcumva... ?


Echilibrat si poate ceva mai greu de bot ceea ce e mai bine decit mai usor.
Eu i-am facut niste ranforsari ,inclusiv tub de carbon in fuselaj ,iar acum pe linga pack de 2200 mai pun vreo 40g de plumb.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#13 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 01 June 2009 - 09:31 AM

Vezi postareaave, la May 31 2009, 11:49 PM, a spus:

Tiny-S sunt recomandate pentru ca sunt tot produse Multiplex :blink:

Multiplex mai produce si nano-s, care sunt mai apropiate de sg90. Easy star-ul in mod evident nu are nevoie de tiny-s pentru a zbura corect, insa un servo mai robust e foarte util in cazul in care dai cu avionul de pamant si la un sg90 (ca si la nano-s) se rup destul de usor rotitele.
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 June 2009 - 09:33 AM

Ceva imi scapa... acest avion se echilibreaza si cu 80 grame si cu 150+170, puse in acelasi loc ?!
Din cate am vazut in forumurile de AP, cei care pun camera in carlinga muta bateriile sub aripa.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 09:34 AM

Vezi postareaCalin, la Jun 1 2009, 12:59 AM, a spus:

e 2kg/cm :)

gotcha :)

Tzeapa, este multiplicare nu diviziune :blink:. Daca iti creste bratul de aplicare, momentul ramane acelasi deci forta exercitata este proportional mai mica. N*m este unitatea de masura a cuplului; nu stiu (nu imi amintesc) ce se masoara in N/m - cred ca e coeficientul de elasticitate, daca nu ma insel. Daca ar fi cum spui tu, la cresterea bratului ar creste si forta exercitata, ceea ce este exact contrariul realitatii.

In acest mod poti aplica o forta mai mare prin reducerea bratului la servo, respectiv prin MARIREA bratului la SUPRAFATA de COMANDA.
Ave
0

#16 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 01 June 2009 - 10:28 AM

Vezi postarearenatoa, la Jun 1 2009, 10:33 AM, a spus:

Ceva imi scapa... acest avion se echilibreaza si cu 80 grame si cu 150+170, puse in acelasi loc ?!
Din cate am vazut in forumurile de AP, cei care pun camera in carlinga muta bateriile sub aripa.


E adevarat ca daca pui si o camera de 170 g muti pack-il ceva mai in spate.L-am testat cu diverse greutati pe al meu asa ca pot sa spun ca duce destul de mult, dar sa nu exageram totusi.Cum spuneam e mai bine sa fie PUTIN mai greu de bot decit mai usor ,deci nici prea mult ca daca il lasi fara motor cu greutate mare in bot trebuie sa-l tii din profundor ca altfel vine ca un pietroi.
Chestia e valabila la toate modelele.
Lansarea de asemenea cu greutate mare va fi mai dificila si pe linga asta apare si pericolul de angajare la viteze mici la cea mai mica atingere a mansei.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 01 June 2009 - 10:29 AM

ha??!? cu cat e mai lung bratul cu atat e mai slaba forta in capat... si e kg/cm... nicidecum *.. never ever ever. Si ma refer STRICT la forta exercitata la servo, nu la echia de pe suprafata.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 01 June 2009 - 10:32 AM



0

#18 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 12:41 PM

Fie cum zici tu, desi afirmatia ta se contrazice singura. :) Daca faci un calcul simplu, punand si unitatile de masura, o sa vezi ca este cu inmultire. Altfel nu se mai aplica nici o "regula de trei inversa", daca pot sa spun asa. Always always always. :D Da, evident, vorbim doar de forta exercitata de servo (pe care o folosesti cum vrei la echea suprafetei de comanda). (Eventual putem continua discutia in privat, pe YM, si sa postam aici doar concluziile :D )
Ave
0

#19 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 01 June 2009 - 02:03 PM

Ok, concluzia oficiala dupa un meci de box pe YM intre mine si Calin :):

Vezi postareaCalin, la Jun 1 2009, 11:29 AM, a spus:

ha??!? cu cat e mai lung bratul cu atat e mai slaba forta in capat... si e kg/cm... nicidecum *.. never ever ever.

Afirmatia cu brat mai lung => forta mai mica este perfect valabila, si rezulta clar din ceea ce spuneam, si anume unitatea de masura care este - conform sistemului international - N*m, sau kgf * cm pentru noi modelistii (unitate tolerata, ca sa nu umblam cu multe zecimale). Adica inmultire.

Deci pentru toata lumea: momentul se exprima in N*cm, sau unitatea tolerata si mai comoda pentru noi kgf*cm. Conversia: 1 kgf*cm = 9,81 N*cm, si se poate aproxima cu 10 N*cm. Daca la un servo de 100 N*cm "culegem" forta la 1 cm de ax (punem tija de comanda intr-un punct aflat la 1 cm distanta de axul servoului), aceasta va fi de 100 N (grosier 10 kgf). Daca o "culegem" la 2 cm, forta preluata va fi de 50 N (5 kgf). La 5 cm o sa avem 20 N, iar la 10 cm :D o sa avem abia 10 N (1 kgf). Pe de alta parte, cu cat preluam forta de mai departe de axul servoului, cu atat avem cursa tijei mai mare. Ce facem cu ea la final - problema fiecaruia.
Ave
0

#20 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 01 June 2009 - 06:33 PM

Domnule Renatoa,referitor la greutate acumulatorilor iti scapa niste informatii utile.Acumulatorul ni-mh7celule are 158gr[vezi pliantul lui de la pasarea pe care o stim],iar lipo 2celule 2200mah are in jur de 126gr, asa ca verifica inainte de nedumerirea pe care o ai ,cantarul.Eu inainte de a scrie am verificat practic cantarindu-le si teoretic saitul de la pasare.Cu stima .
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 June 2009 - 08:11 PM

Nu am stat sa umblu pe site-uri in nici unul din cazuri, Nimh am cantarit ce am, iar greutatea celui de 2200mAh este citata din postul initial.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP3681.JPG

... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 01 June 2009 - 10:03 PM

nu te supara ,sigur are 1100mah?La pasarea ph un acumulator 600mah are 130gr,oare cum unul de 1100mah are doar 84gr?Am verificat saiturile din nou,cele de 2200 lipo au 126gr.Eu personal am doua ac.ni-mh1100 KAN de la pasare si cantarite de mine corespund la greutate cu saitul ,adica 158gr.
0

#23 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 02 June 2009 - 05:51 AM

Ma bag si eu si spun ca un LiPo de 2200 are peste 150g si in nici un caz sub!!
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#24 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 June 2009 - 07:39 AM

Vezi postareaalexroad, la Jun 2 2009, 06:51 AM, a spus:

Ma bag si eu si spun ca un LiPo de 2200 are peste 150g si in nici un caz sub!!


3s sigur are peste, 2s are sub 150 grame, din tot ce am avut eu in mana pana acum, nu din ce se afiseaza pe site-uri.
HobbyCity cel putin clar da greutati peste real, ca sa te umfle la shipping, care e la greutate.
Dupa cum vedeti confuzia e mare, chinezul afiseaza pe acumulatoare ce ii place lui, si pana la urma echilibrarea o face fiecare cu ce are la indemana.
Dar tot cred ca un EZ* cu orice acumulator, si camera de 170 grame, ambele in carlinga, va trage de bot rau de tot.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 June 2009 - 07:40 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#25 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 02 June 2009 - 10:45 AM

De acord, e mult peste ce are nevoie pentru echilibru ,insa asa cum spuneam trimat putin elevonul ar putea sa zboare OK ,dar cu risc mare de angajare la greutatea asta si viteza mica.Trebuie sa fi stapin bine pe comenzi sa ramii cu camera intreaga .
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#26 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 11:15 AM

cu o baterie nimh 8 celule 1000mah, greutate 200g + camera de vreo 130 grame, motorul original speed 400, elice originala zboara de manca pamantul ! doar ca are viteza un pic mai mare. atata tot. acumulatorul pus la locul lui in fata, iar camera era in locul la canopy.
a se vedea filmul http://www.youtube.c...h?v=z4CYjgPNO_o va puteti face idee de viteza cu care vine la aterizare
ce vremuri :angry2:
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#27 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 02 June 2009 - 12:02 PM

Si aici sint de acord ,dar dupa cum vad la avatar si de cind activez pe forum ,nu esti chiar incepator deci cele ce spuneam se adreseaza incepatorilor in ale aero ,ca unul care are o oarecare experienta in acest domeniu nu cere ajutor la achizitionarea unui EZ si electronica acestuia.De aceea spuneam ca o greutate mai mare cere mina sigura si ceva experienta.
Al doilea EZ (primul e piesa de muzeu) fara cele citeva mici zgirieturi ,care apar inevitabil de la cotoare de iarba si buruieni la aterizare, e aproape nou(ca aspect) ,desi are un an si citeva zeci de ore de zbor.
Ca o concluzie , mai bine exersezi pina ajungi sa zbori bine ,sa faci aterizari bune si chiar poti pune ceva greutati pe el ca sa simulezi camera ,iar mai apoi te poti apuca si de filmari aeriene ,asta ca sa nu distrugi o camera de citeva zeci(sau sute) de dolari din prima.

Parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 02 June 2009 - 12:03 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#28 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 01:03 PM

Vezi postareaalexroad, la Jun 2 2009, 01:02 PM, a spus:

Si aici sint de acord ,dar dupa cum vad la avatar si de cind activez pe forum ,nu esti chiar incepator


ai perfecta dreptate. nu mai sunt incepator. dar daca te uiti la data filmului, o sa vezi ca e facut in 2007 prin martie. primu zbor il facusem cu ezu pe 4 ianuarie 2007 :angry2: in parcul izvor. mersi SILVIU66!!!!!!!!! deci aveam cam 3 luni de zbor. atat. faceam cam 3-4 iesiri pe saptamana. cand l-am pus jos vreau sa iti spun ca mi s-au taiat picioarele. stiti voi sentimentul :).
are viteza mult mai mare. atat! si vine mai repede jos. dar in rest e acelasi avion dragalas :). ca sa urce trebuie sa tragi mai mult de profondor.
sa nu stricati camera degeaba si sa nu aveti tremurici mare in picioare, puneti balast, o alta baterie, un patent sau ce gasiti (-echivalent camera) si puneti pe cineva sa vi-l arunce CORECT (adica la orizontala, nu in sus, nu in jos, nu stanga, nu dreapta) si voi fara motor aterizati-l in siguranta. apoi dati usor cu motor. eu asa am facut si totul a decurs ok! aruncarea avionului e foarte importanta!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#29 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 02 June 2009 - 01:25 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 2 2009, 08:39 AM, a spus:

Dar tot cred ca un EZ* cu orice acumulator, si camera de 170 grame, ambele in carlinga, va trage de bot rau de tot.

Te contrazic. Am avut EZ Star si pot sa-ti spun ca zboara excelent cu greutate suplimentara. Daca-l echilibrezi bine, nu are nicio problema.
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 June 2009 - 01:34 PM

De acord cu tine ca ceva echilibrat zboara bine, dar... se echilibreaza cu ambele in carlinga ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu