Incepator fruntas vreau sa incep de maine sa zbor...
#31
Postat 25 May 2009 - 10:34 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#32
Postat 27 May 2009 - 04:26 PM
Dupa o zapaceala totala am achizitionat urmatoarele:
1.statie COCKPIT 7 canale cu sinteza-multiplex
2.incercator L-6015 EQU-multiplex
3.acumulator Lipo 3/1-2500 18c(11.1v/2500mAh)
4.si acum..piesa de rezistenta kit Easy Gliter pro cu urmatoarea configuratie(cica e mai nou)motor Himax C3516-1130/v si regulator BL-37/II,am mai luat si 4 servo mai proaste
intelegand ca tot o sa le stric.
5.In ciuda faptului ca asamblarea nu a intampinat nici un fel de probleme ar fi luat (fara reglaje) cca.2-3ore max ,am pierdut o gramada de timp cu prelungitoarele de sevo care nu se
potriveau ,dute inapoi la magazin ia de 10 si 50 cm ca intermediar de 27 nu era si apucate frate si taie si lipeste.e si asta a fost o filozofie ca de ce avem nevoie adica pistol de lipit, cositor, decapant,
erau imprumutate asa ca iar dute si cumpara .E intr-un final l-am asamblat,dupa ce l-am inchegat am realizat cat timp am pierdut pe drumuri(vina nevestei ca io cumpar diverse scule si ia imi zice sa le duc in depozit la mama)si uite asa cum am nevoie de ceva cumpar altele(uitasem am mai luat si un multimetru sa vad cat scote alimentatorul pt charger(accepta max14v)iar cele de laptop nici unul nu este bun ,din 5 toate scot intre 15,5 si 18,2v asa ca am folosit la incarcare unul de la unCD-R exter care scoate exact 12v.si inca un pistol de lipit cu silicon.E in fine a fost gata
6.Acum vine partea delicata care fara amabilitatea lui Men care a venit la mine si mi-a facut reglajele de servo nu as fi reusit si cateva initieri in tainele radiocomenzi(adica mi-a facut "capul mare")ce trebuie sa fac ce nu trebe sa fac si uite tot asa saracu om a plecat de la mine pe la 1 noaptea,mare caracter MULTZUMESC inca odata pe aceasta cale.
Doream sa va mai spun ca mai trebuie centrat avionul si adaugat ceva greutate pe coada,(kitul vine cu 2 bile de lipit pe fuselaj in coada0,unii spun ca nu trebuie sa le pui altii spun ca da asa ca
am facut si si adica am pus o singura bila.Acum tot e greu de bot ,sa vad pe teren poate dau mai in spate packu si se echilibreaza.
#34
Postat 27 May 2009 - 04:37 PM
Ma enervez pe tema asta ,Atept si eu un sfat o sugestie cum sa abordez problema la simulator.Ca daca majoritatea recomanda simulaor apai simulator sa fie ca dau cu ele de pamant dupa care intorc spatele vad Gliteru meu intreg stant in coltul camerei nevatamat si mai incep o cursa pe simulator si iar buuuuf.si tot asa.
Care iese vineri sau sambata pe Chitila sa ma ajute si pe mine in primul meu zborrrrrrrr,FARA SA BUSESC MODELUL macar nu prima oara.
#38
Postat 27 May 2009 - 04:52 PM
Fisiere atasate
-
JSport_E.zip (132.85K)
Number of downloads: 76
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 May 2009 - 04:59 PM
#40
Postat 27 May 2009 - 04:59 PM
crocodilu07, la May 27 2009, 05:57 PM, a spus:
Am postat inainte un model gresit, era pt alt simulator, vezi mai sus.
Dezarhivezi in folderul aircraft. Folderul sa aiba exact numele arhivei.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 May 2009 - 05:00 PM
#41
Postat 27 May 2009 - 05:02 PM
modele pentru aerofly gasesti aici http://www.rc-sim.de/dl_engine/index.php?s...3c87554d4bb740f . au si easy glider sau ceva asemanator. bafta! sapt asta multi oameni o sa fie plecati la alba. deci rabdare...
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#44
#46
Postat 27 May 2009 - 08:31 PM
Vezi, de asta e bine sa incerci macar o data simulatorul inainte sa te duci la camp. Doar asa iti dai seama ca de fapt nu ne nastem piloti de RC, ci trebuie sa invatam si sa avem rabdare.
Eu tot asa m-a mancat in fund, dar am zis sa urmez sfatul.
Mi-a luat o ora sa decolez cum trebuie (nu lumanare, nu cu angajare pe o aripa, etc); apoi inca o ora sa nu-l mai pierd in zare si sa il aduc spre mine si inca vreo 2 zile sa fiu sigur ca aterizeaza intreg APROAPE de fiecare data. Per total dupa o saptamana de incins simulatorul puteam sa zbor oarecum mai linistit ca stiu sa il invart in jurul meu si poate am sa si aterizez cu el intreg.
Diferenta la camp... MARE FRATE.. ca mai intervin multe alte variabile fata de simulator; mai bate si vantul, din mai multe directii nu ca pe simulator, mai conteaza si cum ai lipit modelul si pe unde are centrul de greutate + inevitabilele emotii (traduse in tremuratul rotulelor) ca in realitate daca ai dat cu el de pamant nu poti sa apesi restart si totul sa fie brand new ;)
Deci calm si rabdare si mult simulator. Eu cred ca ajung duminica la camp (pe Chitila), de obicei spre seara. Nici eu nu sunt foarte avansat in tainele aero, dar in lipsa altcuiva pot sa incerc sa ajut cu un sfat doua. Oricum ar fi, desi s-a mai spus de multe ori, daca tii la el nu fa prostia sa te duci singur la primul zbor, oricat de tare te-ar manca in popo
PS. Stii ce urmeaza dupa primul zbor? Mai mult simulator ;)
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 27 May 2009 - 08:32 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#47
Postat 27 May 2009 - 09:15 PM
Inainte de camp:
- incearca sa pui CG-ul unde trebuie; daca e prea in fata nu e FOARTE mare problema (desigur, depinde cat de "in fata" este, ca daca e inaintea aripii AVEM o problema...);
- vezi daca putem "jongla" cu CG-ul (la Arcus de exemplu nu prea am loc de miscat acumulatorul, nu stiu cum e la E.G.);
- echilibreaza-l lateral in postura de zbor - sprijinit pe coada si pe varful conului elicei ar trebui sa nu traga stanga sau dreapta. Daca trage, vezi poate te ajuta sa lipesti bilutza aia ramasa in partea care se ridica;
- nu uita de manuale (sa le iei cu tine, si pe al statiei si pe al planorului si eventual ce mai ai p-acolo...);
- (stiu c-o sa mi-o fur pentru asta, dar) BAGA SIMULATOR LA GREU PANA ATERIZEZI PLANORUL LANGA TINE INTREG!!! - nu stiu cum sa mai accentuez asta; ai 3 zile pana atunci => MINIM 2 ore de simulator pe zi, mai putin => NASPA (asta daca vrei sa zbori si sa aduci animalul jos intreg, in caz ca te tine brandul sa incerci o aterizare);
- nu te stresa foarte rau cu lovitul; daca e sa-l lovesti usor nici nu simte, iar daca il palesti mai tare se repara cu superglue + scobitori, iar deformarile se rezolva cu apa clocotita. Ce ti-e si cu materialele astea moderne, dom'le...
Be there, or be square!
#48
Postat 27 May 2009 - 11:01 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#49
Postat 28 May 2009 - 07:10 AM
Acrobatia... mai incolo.
#51
Postat 28 May 2009 - 03:37 PM
Merge cineva Sambata pe Chitila sa-mi zica si mie ca Duminica este serbarea fetitei si nu pot merge.
#55
Postat 28 May 2009 - 04:06 PM
E bine ca maine (vineri) sa iti anunti intentiile in jurnalul de pre-zbor de pe forum si vezi cine o sa isi mai faca simtita prezenta pe Chitila.
Eu unul sambata nu pot, dar duminica vin sigur.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#60
Postat 01 June 2009 - 11:37 AM
Dimineata m-am dus la paluatul copiilor si prin amabilitatea lui Dragos_Avramescu am zburat de cateva ori fara incidente, la ultima aterizare insa a cazut putin in bot si a sarit o bucatica de elapor.pe care am lipit-o rapid.N-am avut stare si am plecat pe la ora 4 spre Chitila unde toti cei de acolo au fost ff.amabili si m-au ajutat ,merge super Easy Gliderul meu are un motor foarte puternic dar consuma un lipo de 2500mA in 10 min.(daca il forjez) In prima mea zi de zbor am avut onoarea sa zbor si o termica timp de cateva minute prin amabilitatea unui domn care a stat mai tot timpul
pe linga mine in caz ca ma pierdeam cu firea si nus ce sa fac ?(nu i-am retinut numele, sa ma scuze) pe aceasta cale ii multzumesc inca odata si tuturor celor de la care am invatat cate ceva.
O zi FERICITA m-am intors cu zburatorul intreg si am mai si zburat cu o termica . ma bucur nespus de mult.Fratilor nu mi-au trmurat piciorele dar in permanenta aveam un gol in stomac mai ales la aterizare unde efectiv i-mi tineam respiratia.Am uitat sa va spun ca regulatorul se incinge f repede (37A)din aceasta cauza nu mai raspundea la comenzi si unde credeti ? taman la aterizare ,dar nu au fost probleme.Am fost sfatuit sa-l pun deasupra pe fuselaj.unde nu am avut nici o problema,ramane rece.
Ma bate gandul la o termica ca tare frumos zboara dar o sa-mi spuneti ca ....BA.incepatorule stai in banca ta si invata vreo 2 ani si du'paia vorbim.asa ca nu mai zic nimic.O zi buna tuturor si ne vedem la sfarsit de saptamana,Daca vine cineva in timpul saptamanii sa-mi dea si mie de veste.Hai o zi buna.