Barca nadit tip catamaran cu 2 cuve cum se construiesti de la zero
#31
Postat 22 July 2009 - 04:35 AM
de aceea am si spus ca parerile sunt impartite
si imi cer scuze de off-topic dar 15 lansete la 2 insi?
conform legislatiei,asta este braconaj.excluzind baltile particulare unde fiecare isi face regula,dar asta este alta poveste
#32
Postat 22 July 2009 - 09:30 AM
Eu nu am mai făcut o astfel de barcă de 40 de ani.
Din ce am mai văzut pe forum se poate impregna coca cu un strat de răşină şi pânză din fibră.
Dacă ştie cineva care este inconvenientul acestui procedeu să-mi spună şi mie care este acela.
Pe de altă parte sistemul cu coaste cred că oferă posibilitatea unei forme mai "ciudate" fără a mai avea constrângerile impuse de o matriţă.
În altă ordine de ideii cred că se poate obţine o cocă cu o greutate ceva mai mică de cât cele lucrate din răşină.
Aştept în continuare păreri.
#33
Postat 22 July 2009 - 11:22 AM
Mulţumesc.
#35
Postat 03 September 2009 - 04:10 PM
Stima si succes la bricolat.
#36
Postat 18 September 2009 - 11:14 AM
Revin cu câteva poze de la o noua încercare.
Aştept opinii şi păreri (chiar şi critice, dar nu numai)
Varianta suporta atît o deschidere progresivă a cuvelor cît şi deschiderea clasică cu zăvor.
Forfacurile vor fi basculate pe sus din cuve separate.
Fisiere atasate
-
Poze_cu_barca_213.jpg (74.47K)
Number of downloads: 1180
#37
Postat 18 September 2009 - 11:16 AM
Fisiere atasate
-
Poze_cu_barca_266.jpg (93.4K)
Number of downloads: 1302 -
Poze_cu_barca_266.jpg (93.4K)
Number of downloads: 1287 -
Poze_cu_barca_299.jpg (85.47K)
Number of downloads: 1296 -
Poze_cu_barca_314.jpg (83.66K)
Number of downloads: 1312
#38
Postat 18 September 2009 - 11:40 AM
sa o vedem echipata si functionala.
#39
Postat 18 September 2009 - 03:49 PM
P.S. Imi place partea din fata tip trimaran (parca asa se cheama)
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#40
Postat 18 September 2009 - 05:53 PM
Daca ai putea spune si dimenstiunile si o greutate.
Nu cred ca un catamaran/trimaran se preteaza atat de bine la un motor atat timp cat ai cuvele pe mijloc desi parerea mea e ca cel mai bine se merge pe carme decat pe viraj din motoare pentru a nu pierde din viteza.
Oricum felicitari pentru realizare si spor in continuare.
Aceasta postare a fost editata de Nowatiny: 18 September 2009 - 05:55 PM
#42
Postat 18 September 2009 - 08:50 PM
p_cipri, la Sep 18 2009, 04:49 PM, a spus:
P.S. Imi place partea din fata tip trimaran (parca asa se cheama)
n-ai viteza mai mare cu doua motoare. decat putere mai mare. aceeasi viteza o poti avea si cu un singur motor daca are putere mai mare si turatie identica cu cele doua motoare, folosind aceeasi elice.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 18 September 2009 - 08:50 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#43
Postat 18 September 2009 - 11:09 PM
e doar modelul plin
se pare ca mai ai ceva de muncit pana scoti coca
#44
Postat 19 September 2009 - 01:16 PM
fulgerica, la Sep 18 2009, 09:50 PM, a spus:
e o contradictie in ce spui...cum cu un motor mai puternic?...omul se refera la doua motoare simlare...asa pune doua de care spui tu si tot are viteza mai mare,nu?
Aceasta postare a fost editata de amador: 19 September 2009 - 01:19 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#45
Postat 19 September 2009 - 01:31 PM
amador, la Sep 19 2009, 02:16 PM, a spus:
care-i contradictia?
sa presupunem ca am un motor puternic, care are aceeasi turatie in aer si in apa. daca pun doua-trei, patru motoare in aceeasi barca, barca va avea aceeasi viteza.
practic pui doua motoare atunci cand unul singur are putere prea mica pt aplicatia respectiva si ar fi ineficient.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 19 September 2009 - 01:31 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#46
Postat 19 September 2009 - 04:37 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#47
Postat 19 September 2009 - 09:11 PM
amador, la Sep 19 2009, 05:37 PM, a spus:
daca nu-s deajuns de puternice, da, e asa cum spui.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#48
Postat 19 September 2009 - 11:46 PM
iar ceea ce am spus e valabil si in cazul motoarelor puternice.greutatea barcii va fi impartita la 2 unitati similare si de aici si o crestere a vitezei mai mare sau mai mica functie de forma barcii...exemplu: un cat de viteza fuge mai tare cu 2 motoare(indiferent de care)decat cu unul singur.
Aceasta postare a fost editata de amador: 19 September 2009 - 11:50 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#49
Postat 20 September 2009 - 01:31 AM
amador, la Sep 20 2009, 12:46 AM, a spus:
iar ceea ce am spus e valabil si in cazul motoarelor puternice.greutatea barcii va fi impartita la 2 unitati similare si de aici si o crestere a vitezei mai mare sau mai mica functie de forma barcii...exemplu: un cat de viteza fuge mai tare cu 2 motoare(indiferent de care)decat cu unul singur.
E posibil sa ai dreptate amador.
Aceasta postare a fost editata de nch: 20 September 2009 - 01:33 AM
Bucuresti/Rahova
#51
Postat 21 September 2009 - 08:34 AM
Dimensiuni: L=98cm; l=48cm; h=28cm
#52
Postat 21 September 2009 - 12:46 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#53
Postat 21 September 2009 - 01:24 PM
Tel. 0744915775
#54
Postat 21 September 2009 - 08:12 PM
din fibra la o grosime de 2,5-3mm pentu a fi suficient de rezistent,iar complet
echipat pentru ca flotoarele sa fie suficient imersate cred ca ar trebui sa aiba
10-11kg.
#55
Postat 22 September 2009 - 01:15 AM
emilian, la Sep 21 2009, 09:34 AM, a spus:
Dimensiuni: L=98cm; l=48cm; h=28cm
1. Barca nu e mare deloc! Ai multe avantaje pe conditii meteo nefavorabile ! ( Am vazut altele si mai mari)
2. Daca o torni cu gelcoat si maxim fibra de 450G/mp iese sub 3 Kg.
3. Iar daca nu intra destul in apa se poate acumulator 12V12Ah si elice de suprafata.
Mergi inainte cu proiectul ca nu ai ce sa gresesti!
Bucuresti/Rahova
#56
Postat 22 September 2009 - 09:59 AM
Am facut ceva calcule de flotabilitate si teoretic la o greutate de aproximativ 7-7.5 Kg ar trebui sa am o linie de plutire sub nivelul compartimentelor pentru nada.( barca echipata fara nada)
Tot teoretic linia de plutire este sub nivelul compartimentelor si atunci cind este incarcata 10-11Kg.
Ramine de vazut daca am calculat corect cind va fi la apa.
#57
Postat 22 September 2009 - 03:24 PM
#58
Postat 22 September 2009 - 03:29 PM
Mă bântuie de mult idea asta şi aş vrea să ştiu dacă a mai încercat cineva asta şi care au fost rezultatele şi eventualele inconveniente.
Dacă cineva are informaţii va rog să le discutăm.
Vă mulţumesc şi aştept.
#59
Postat 22 September 2009 - 04:53 PM
cum reusesti sa faci sa carmeasca din motorase?
la ce motorase te-ai gandit sa folosesti?
#60
Postat 22 September 2009 - 07:52 PM
Tel. 0744915775