Modelism - RHC Forum: mai 2009 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

mai 2009

#181 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:14 PM

Desi Minimag-ul nu este in nici un caz o "bestie"...
Imagine atasata: IMG_9690.JPG
...asta nu inseamna ca fetei nu-i tremurau genunchii dupa 6 minute - in care mai mult tata a fost la comenzi, dar sa nu exageram.

Pentru primul zbor de aeromodel EVER, satisfactiile revenirii cu avionul intreg la sol si usurarea simtita la aterizare sunt imense:
Imagine atasata: IMG_9692.JPG
Ave
0

#182 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:16 PM

Gilesul incepuse sa vocifereze si sa faca urat p-acolo, asa ca taticu' Abburo, ca sa-l potoleasca, i-a dar drumul pe cerurile patriei.
Imagine atasata: IMG_9694.JPG

Bloodhound pregatind de decolare frumoasa Katana (model de F3A):
Imagine atasata: IMG_9696.JPG

Aceasta postare a fost editata de ave: 08 June 2009 - 03:17 PM

Ave
0

#183 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:21 PM

(Nota autorului: Din pacate forumul pare sa aiba niste mici bug-uri, in sensul ca desi cateva dintre posturile anterioare au fost posturi SEPARATE (mai putin cel cu minimag-ul si Ana carandu-l la standuri), si "Adaugate" individual, se pare ca aplicatia a insistat sa le comaseze intr-unul singur (un singur post, that is). Asta e, arata poate putin ciudat, rog nu injurati prea mult ca nu e subsemnatul de vina cu altceva decat faptul ca n-am stat 'j de minute intre 2 posturi.)

Inainte de decolare e totusi indicat sa ne asiguram ca sireturile sunt la locul lor, nu de alta dar daca trebuie sa ne plimbam pe pista e indicat sa ramanem in picioare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_9698.JPG

Aceasta postare a fost editata de ave: 08 June 2009 - 03:21 PM

Ave
0

#184 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:25 PM

Katana este un aparat cu o silueta impresionanta in zbor - din pacate focalizarea pe avionul in zbor nu a fost una dintre cele mai fericite, asa ca nu avem cu el o poza decenta decat pe final, la aterizare:
Imagine atasata: IMG_9708.JPG
Aterizare reusita si de dece, rafala de Katane dom'le ce mai. Japonezii lipseau, ca unul dintre piloti si-ar fi facut putin seppuku la final (vorba aia, Katana avem, motiv avem... ce mai asteptam?):Imagine atasata: IMG_9715.JPG
Ave
0

#185 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:26 PM

IN SFARSIT!!! Dupa ceasuri intregi de bibileli, corecturi, ajustari, reglaje, programari etc., Porumbeu binevoieste si el sa scoata Extra la plimbare. La pas, avionas, sa nu obosesti cumva:
Imagine atasata: IMG_9720.JPG
Ave
0

#186 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:29 PM

Bine, vrei sa zbori? Ok, da' mai intai hai sa vedem cum stii tu sa accelerezi la sol. Si oare e careva pe directia de decolare? (Nu radeti, ca se poate intampla! Mai bine te asiguri...)
Imagine atasata: IMG_9724.JPG
Pfffff... Credeam ca nu mai trag cadrul asta in acea zi!
Imagine atasata: IMG_9725.JPG

Aceasta postare a fost editata de ave: 08 June 2009 - 03:29 PM

Ave
0

#187 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:32 PM

Orice aterizare poate incepe bine (daca incepe prost e bine sa o ratezi). Unele aterizari continua nu neaparat foarte bine...
Imagine atasata: IMG_9796.JPG

...si se termina de-a dreptul prost.
Imagine atasata: IMG_9797.JPG

Din fericire s-a inventat epoxi-ul rapid, culmea e ca si rezista (dupa cum s-a dovedit de-a lungul zilei).
Ave
0

#188 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:36 PM

Mda... Cum era aia? Cu motivul de seppuku?

A, da. Katana electrica ramane brusc fara motor, taman cand sa inceapa si Alex o urcare. Planeaza, o pune in iarba, plecam agale catre ea... pe la vreo 10 m distanta incepe sa se vada FUMUL. Interventia prompta a pompierului Alex care a apucat sa deconecteze acumulatorul de la regulator (norocul lui ca sistemul de fixare permite scoaterea IMEDIATA a capotei; la yak-ul meu e durere faza asta) si sa arunce multa iarba verde inauntru, reusind sa inabuse un inceput de incendiu. Rezultatul?
Imagine atasata: IMG_9798.JPG
Ave
0

#189 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:39 PM

...si din partea opusa:
Imagine atasata: IMG_9800.JPG

cu detaliul
Imagine atasata: IMG_9801.JPG

Dupa cum se va vedea, gaura creata de flacara nu este la regulator, acesta fiind amplasat imediat sub motor. Aparent aceasta gaura este si efectul traseului curentului de aer care circula peste regulator, urmand sa fie evacuat prin partea din spate a fuselajului.
Ave
0

#190 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:42 PM

Un Axi afumat bine:Imagine atasata: IMG_9804.JPG

A se observa intensitatea flacarii, care a ARS X-ul de placaj din partea stanga a suportului motorului. Regulatorul era amplasat pe partea inferioara a paralelipipedului care sustine motorul (se vede ceva galben acolo, imediat langa firele arse din dreapta jos).
Ave
0

#191 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:43 PM

Si pozitia regulatorului (avionul a fost intors cu burta in sus):
Imagine atasata: IMG_9808.JPG
Ave
0

#192 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 June 2009 - 03:49 PM

Ultimul, dar nu in ultimul rand, "the culprit" (sau "cuplritul" daca preferati) - REGULATORUL:
Imagine atasata: IMG_9812.JPG

cu detaliul
Imagine atasata: IMG_9814.JPG

Caldura a fost atat de intensa incat componentele SMD s-au desprins de la locul lor (peste 200 de grade) iar cuprul din partea dreapta (aparent bara de masa!) s-a dezlipit de pe cablaj si s-a contorsionat. Caldura mare, mon cher...
Imagine atasata: IMG_9823.JPG

Sa nu disperam, insa. Evident ca un asemenea regulator costa, dar avionul a revenit la zbor duminica 7 iunie 2009, cu un regulator MAI barosan si cu ranile "bandajate" uber high tech: scoci de hartie. Dar despre acestea, in episodul dedicat lunii iunie. Acum, din pacate, trebuie s-o intind. Pe curand!
Ave
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu