Modelism - RHC Forum: YAK 54 Modeltech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 Modeltech motor GF26i benzina

#1 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 February 2009 - 02:49 AM

Salut,

Saptamana trecuta a sosit modelul. Am vrut initial sa deschid topicul dupa asamblarea suprafetelor dar dureaza ... asa ca scuze de scotch :).

Caracteristicile modelului:

Wing Span: 1690 mm
Wing Area: 56.45 dm2
Length: 1650 mm
Weight RTF: 3.85 - 4.53 Kg
Wing Loading: ~68 g/dm2

Pt motorizare am ales varianta benzina(GF26i). Evident, are 26cc si 2.4CP, cantaring cu tot cu aprindere si sistem de prindere 1157 g.

Greutatea de start a kitului (cu motor cu tot, servo-uri, Lipo's ...) este de ~4650g.
Greutatea target este de 4100g.

Pt acest lucru voi schimba/modifica urmatoarele:
- tren carbon/fibra -120g (trenul are complet 330g fara papuci, as putea sa scot mai mult, ramane de vazut)
- teava carbon -70g (done)
- tije control -40g
- hobane -40g
- carlinga -25g (done)
- capota -60g
- balamale, rezervor,sitemul pull pull pentru profundor si altele -120g

Sper sa cobor sub 4200g cat mai mult si sa ajung spre 4100g, consider eu, o greutate buna pt un model de ~ 1.7x1.7m benzina.

Cam asta este... :( ... poze acum

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#2 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 February 2009 - 02:53 AM

...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 02 February 2009 - 02:53 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#3 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 February 2009 - 02:55 AM

... si motorul.

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#4 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 02 February 2009 - 10:39 AM

io zic ca e prea mic modelu pt benzinar...o sa iti iasa mult prea greu si nu o sa zboare la fel de bine cum ar zbura cu un 2/4 T metanol...parerea mea....dar eu am auzit si la altii despre combinatia asta, si nu ie f ok. Am vrut si io sa imi fac showtime(175cm angv) benzinar dar am fost convins de altii care au mai incercat si nu au fost multumiti
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#5 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 February 2009 - 10:59 AM

Vezi postareaflorin100%, la Feb 2 2009, 10:39 AM, a spus:

io zic ca e prea mic modelu pt benzinar...o sa iti iasa mult prea greu si nu o sa zboare la fel de bine cum ar zbura cu un 2/4 T metanol...parerea mea....dar eu am auzit si la altii despre combinatia asta, si nu ie f ok. Am vrut si io sa imi fac showtime(175cm angv) benzinar dar am fost convins de altii care au mai incercat si nu au fost multumiti


Ramane de vazut cum se comporta. Greutate pun in plus in jur de 150g poate 200 maxim in plus. Oricum motorul suporta elice un pic mai mare ca un OS 120. Incerc benzina pt ca mi se pare mult mai interesant asa, nu au mai incercat multi varianta asta :( ... Sunt foarte curios daca chinezaria e in stare sa intinda ceva de modelul asta sau va fi "mai puturos". Probabil e foarte importanta greutatea. Parca la showtime aveai 4 kg juma. Eu incerc sa cobor sub si sa dau o sansa combinatiei.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#6 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 02 February 2009 - 12:26 PM

Din cate vad in poze, aripa pare ceva mai lata decat normal (pentru un Yak) la incastrare. Asadar, o elice de diametru mare va fi de un real succes.

Din punct de vedere greutate, cred ca stabilirea limitei pe la 4.2 kg e decent. Poti pentru comparatie sa te uiti aici . Ideea e ca pentru Extra de acolo producatorul recomanda benzinar 26-40cc.
Eu insa am optat pt 2T din alte motive...

Singura problema pe care mi-as face-o, ar fi integritatea structurii, stiind ca benzinarul are vibratii mai puternice decat un 2T.

Frumos modelul, sa-l stapanesti sanatos!

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 02 February 2009 - 12:31 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#7 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 February 2009 - 12:46 PM

Vezi postareaAbburo, la Feb 2 2009, 12:26 PM, a spus:

Din cate vad in poze, aripa pare ceva mai lata decat normal (pentru un Yak) ...
Frumos modelul, sa-l stapanesti sanatos!


Dap, cam asa e cu tot ce ai spus. E foarte solid, poti vedea cate traverse are si e placat tot. Totusi modelul in sine nu e greu. I-as da un 3 stele din 5(kitului). Eu sper sa-l duc spre 5 cu modificarile facute :).

Mersi frumos!
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#8 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 15 February 2009 - 05:46 PM

cum mai merge ?
tocmai am luat un motor gf26i ...

Aceasta postare a fost editata de andreirosca1967: 15 February 2009 - 05:47 PM

0

#9 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 16 February 2009 - 12:00 AM

Tocmai am facut rodajul la un gf26i si pot sa spun ca e un motor destul de bun si de incredere. Am inceput cu elice 16x8 si la sfirsitul rodajului a ajuns la 9600 ture, apoi am pus 18x6 si ajunge la 9300 iar acum vreau sa incerc si 18x8 care cred ca va ajunge si pe avion, un Extra300 de aprox. 5kg. Am incercat o masurare a tractiunii statice si scoate 5-5,1kg cu 16x8 si 5,7-5,8kg cu 18x6. Cred ca e suficient chiar si pentru avion acro de 5kg.
0

#10 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 16 February 2009 - 12:38 PM

Vezi postareadr.ace, la Feb 16 2009, 12:00 AM, a spus:

Tocmai am facut rodajul la un gf26i si pot sa spun ca e un motor destul de bun si de incredere. Am inceput cu elice 16x8 si la sfirsitul rodajului a ajuns la 9600 ture, apoi am pus 18x6 si ajunge la 9300 iar acum vreau sa incerc si 18x8 care cred ca va ajunge si pe avion, un Extra300 de aprox. 5kg. Am incercat o masurare a tractiunii statice si scoate 5-5,1kg cu 16x8 si 5,7-5,8kg cu 18x6. Cred ca e suficient chiar si pentru avion acro de 5kg.


O sa folosesc si eu 16x8 la primele zboruri dupa care trec pe 18x6. 5.7-5.8Kg tractiune sunt suficiente pt modelul meu de 4+.

Andrei, o sa pun cat de curand si alte poze cu modificarile aduse la avion, deh, lucrarile au mers greu, am modificat tot firewall-ul si voi merge avea probabil doua trenuri, unul de carbon si unul de fibra de sticla. Cel din carbon il voi folosi poate dupa primele zboruri ca sa nu-l fac zdrentze din prima. E un tren bun, si rezistent si elastic, dar poate fi rupt.

Sper va avionul sa fie gata weekendul asta, dar mai am rodajul de facut.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#11 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 February 2009 - 03:54 AM

Ce-a fost mai greu a trecut :D, adica:

-refacut firewall-ul;
-decupat si frezat la fantele de aerisire ale capotei;
-taiat/montat tren de carbon, acum ramanand de inaltime 17.5cm si deschidere 42cm(fata de 15 cu 38 ale trenului original.

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#12 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 February 2009 - 04:04 AM

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#13 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 February 2009 - 04:07 AM

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#14 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 20 February 2009 - 10:53 PM

nu stiu de ce , dar trenul de aterizare mi se pare prea in spate pus... cred ca o sa ai probleme la aterizare (da in bot sau capoteaza)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#15 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 February 2009 - 11:38 PM

Vezi postareaRedBaron, la Feb 20 2009, 10:53 PM, a spus:

nu stiu de ce , dar trenul de aterizare mi se pare prea in spate pus... cred ca o sa ai probleme la aterizare (da in bot sau capoteaza)


nu stiu de ce, sa speram ca tu te inseli :ph34r:.

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#16 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 21 February 2009 - 01:10 AM

Parerea mea este ca o sa iasa o bijuterie de avion,nu mai vorbesc de felul in care a lucrat la el,lucrare de maestru!
Felicitari,nu prea am vazut la multi asa ceva!
Typer,go on,and keep up the good work!
0

#17 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 21 February 2009 - 01:20 AM

nu stiu de ce, chiar nu stiu de ce....
dar "ochiometric" trenul ala statea muuult mai bine prins langa panoul de foc (ma rog , ultimul panou al fuselajului)... asa a fost la cam toata modelele mele... nu zic ca nu merge asa, doar ca pentru ochiul meu, arata ciudat....

Imi aduce aminte de un model adus la sanpetru acum 2 ani de cei de la Pucioasa care avea trenul in spatele CG-ului... si ei sperau sa il si decoleze asa....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#18 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 February 2009 - 02:37 AM

daca-l scoti la 4100g va zbura bestial. Am varianta de la QQ cu MVVS 26cc si e de departe modelul meu favorit! Felicitari pentru constructie!

In legatura cu trenul, daca e in fata CG-ului (si din poze asa pare) nu vei avea mari probleme cu el, tot cam pe acolo e si al meu si inafara de faptul ca daca vii putin mai tare cu el la aterizare se rupe (fiind relativ aproape de CG stresul e mai mare pe el la fortele orizontale) nu ai probleme. De asemenea recomand sa intaresti platoul trenului si daca e posibil sa folosesti suruburi de nailon M5. Daca e sa cedeze cedeaza alea nu rupe altceva. Eu am 4 M5 pe tren si rezista foarte bine si la aterizari mai butucanoase.

Numai bine,
Calin


0

#19 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 February 2009 - 04:19 AM

Gicosu:
Multumesc de aprecieri :). I will ;).

RedBaron:
Nu suntem la Pucioasa ;), thank you for your concern(nu-mi vine in romana propozitia :D).

Kriminel:
Asa e, CG-ul e la ~10-11 cm in spatele trenului.
Chiar nu-mi fac probleme pt. ca:
-trenul are o usoara inclinare catre fata;
-precum si pt ca modelul este de ~1.7x1.7(adica destul de lung);
-precum si pt ca aterizarile cu un model 3D relativ usor pt dimensiunea lui se fac nu in viteza si cu botul un pic sus;
-aveam doua configuratii pt. elevator: cu servo-uri in spate cu tija sau pull-pull cu servo-urile imediat dupa CG; am optat pt. prima, deci alegand oarecum un CG mai in spate.
Multumesc :).

Sa speram ca nu voi face tumbe pe Chitila cu el totusi :).

Aceasta postare a fost editata de typer: 21 February 2009 - 04:24 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#20 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 21 February 2009 - 09:30 AM

Vezi postareaRedBaron, la Feb 21 2009, 01:20 AM, a spus:

nu stiu de ce, chiar nu stiu de ce....
dar "ochiometric" trenul ala statea muuult mai bine prins langa panoul de foc (ma rog , ultimul panou al fuselajului)... asa a fost la cam toata modelele mele... nu zic ca nu merge asa, doar ca pentru ochiul meu, arata ciudat....

Imi aduce aminte de un model adus la sanpetru acum 2 ani de cei de la Pucioasa care avea trenul in spatele CG-ului... si ei sperau sa il si decoleze asa....


sincer si eu il vad cam in spate dar daca ma uit la fotografia cu zona de prindere nu prea merge mutat fara interventii serioase la fuselaj !
manuta destoinica poate sa-l tina din profundor cu coada jos dar asta inseamna atentie marita la decolari si aterizari
bafta
0

#21 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 21 February 2009 - 11:14 AM

Trenul nu e deloc in spate. Botul e un pic cam lung si de aici impresia ca-i trenul in spate. Am vazut modelul si arata f.bine.
Go Typer si hai sa-l vedem mai repede pe ''benzinar'' in aer.
0

#22 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 21 February 2009 - 11:48 AM

Vezi postareaRedBaron, la Feb 21 2009, 01:20 AM, a spus:

Imi aduce aminte de un model adus la sanpetru acum 2 ani de cei de la Pucioasa care avea trenul in spatele CG-ului... si ei sperau sa il si decoleze asa....



:) :) ;) si totusi pe sol cum statea? pana ajungea aripa sa-i dea cat de cat portanta, il tinea cu mana sa nu cada in bot? sa nu dea cu elicea de sol?
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#23 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 23 February 2009 - 06:35 PM

E cam gata avionul :rolleyes:.

-dupa ce am redus cam:

55g capota (din 263g initial);
200g tren (din 391g initial!!!);
40g carlinga(din 225 initial);
50g teava carbon - acum teava are ~130g in loc de 176g, poate as gasi una si mai usoara dar e greu...;
40g din sintemul de "hobane" al lui original.

-si dupa ce am pus doar:

35g toate tijele de control + system pull-pull;
25g din recontructia panoului de foc(intarit cu carbon si lungit cu 4cm).

Greutatea finala este de ~4300g +/- 10g(inca nu am pus rezervorul si un LiPo, dar eroarea nu e mare).
Initial ma asteptam sa reduc mai mult din capota si teava.
4300g pt. 56.5dm2 wing area, zic io, e destul de bine pt configuratia pe benzina.
As mai putea scoate ceva si daca schimb elicea APC cu un G-Sonic :) .

Tot avionul a costat ~806E, aici am pus absolut tot, placaje/balsa folosite, epoxy, carboane, articulatii sferice, cuplaje, prelungitoare servo...

Acum sa vad cu rodajul, sper sa-l fac saptamana asta.

Aceasta postare a fost editata de typer: 23 February 2009 - 06:44 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#24 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 23 February 2009 - 08:57 PM

fac prinsoare ca tot o sa ajungi cu el la 4499g ..la gata cu tot cu lipo si zeama . :) :lol:
ADOR VITEZA!!!
0

#25 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 24 February 2009 - 12:17 AM

Vezi postareaTUROK, la Feb 23 2009, 08:57 PM, a spus:

fac prinsoare ca tot o sa ajungi cu el la 4499g ..la gata cu tot cu lipo si zeama . :) :)


hehe, o sa zbor pe "rosu", cu 50 de grame de combustibil :)

4300 are cu tot cu tot, fara zeama :wub:

Aceasta postare a fost editata de typer: 24 February 2009 - 12:27 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#26 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 February 2009 - 01:18 AM

Conform indicatiilor producatorului te-ai incadrat oarecum in limita superioara a greutatii.
Tuningul e foarte reusit, acum sa-l vedem la treaba. Tinand cont de anvergura relativ redusa pentru elicea ce o vei folosi cred ca ar fi bine sa te asiguri ca ai unghiul motorului decent.

CG-ul a iesit confom manual, sau ai mai lestat pe ici pe colo?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#27 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 24 February 2009 - 04:46 AM

Vezi postareaAbburo, la Feb 24 2009, 01:18 AM, a spus:

Conform indicatiilor producatorului te-ai incadrat oarecum in limita superioara a greutatii.
Tuningul e foarte reusit, acum sa-l vedem la treaba. Tinand cont de anvergura relativ redusa pentru elicea ce o vei folosi cred ca ar fi bine sa te asiguri ca ai unghiul motorului decent.

CG-ul a iesit confom manual, sau ai mai lestat pe ici pe colo?


Hai sa spunem ca unele componente ale kitului nu erau "cele mai fericite" alegeri. Ma fac ca nu am vazut ce zice producatorul :). Unele le-am folosit, fiind chiar ok(sistem pull-pull super light, echiile).

Am pus bateriile(~180g) pe la jumatatea fuselajului si CG iese exact cum trebuie.

Una peste alta sunt foarte multumit de ce a iesit, un singur regret am ca nu am gasit o teava de carbon mai usoara, il aduceam intr-un final pe la 4200g. Cine stie...
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#28 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 March 2009 - 09:50 PM

L-am pornit weekend-ul trecut, saream de bucurie pe langa el, l-am oprit si am mai incercat inca o pornire. Nu a mai vrut. Fisa impuscata.

Acum astept o aprindere noua care cu putin noroc vine saptamana asta si poate in weekend il scot si eu :).
Oricum, motorasul trage de rupe si mi s-a parut ca raspunde mult mai ok la mansa decat OS-ul de 15 care il am.

Aceasta postare a fost editata de typer: 21 March 2009 - 09:51 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#29 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 12 April 2009 - 07:39 PM

deci,

Combinatia era una foarte buna. Urca nelimitat doar la 75-80% gaz. Azi am zburat cu edge-ul, vant la fel de puternic aceeiasi directie, si am avut mari probleme la aterizari. Cu yakul nu prea, foarte stabil.
Acum trebuie sa recunosc ca era un pic greu de bot dar se putea rezolva.

Una peste alta un avion bun, dar daca stau sa analizez mult prea multa munca la el si nu prea a meritat(a meritat ca experienta, nu ca timp si bani, intelege fiecare ce vrea din ce spun aici :) ). Combinatia avion la 1.7m cu 26cc benzina clar o s-o repet, poate nu cu acelasi model, pretul un pic cam mare pt ce kit vine, am inlocuit tot din kit, doar cablul si echiile le-am pastrat, in rest garbage.
Motorul nu a rezistat dar o sa incerc sa-i comand "capul rosu" si toba.

Am alimentat servourile din receptor. La urmatorul benzinar o sa merg cu 2 baterii pe servo si le alimentez separat de receptor.
Dupa cum am mai spus, statie in 2.4 FASST, nu am avut ever probleme cu distanta sau ceva de genul, oricum problema a aparut cand eram aproape de mine.
Deasemenea bateria se descarcase doar 200mAh din 1600 si era la locul ei !!! dupa impact, uBEC-ul la fel. Mufele erau ferme si, repet, nu sarisera ele la 4-5 ore de rodaj, prea putin probabil acum. Oricum am verificat cu 2 minute inainte de zbor din nou totul.

Foarte posibil ca receptorul sa nu fi tinut curentii respectivi de alimentare(tre sa studiez un pic). ... sau sa fi incercat cu doua alimentari in el. Tot nu sunt sigur de ce s-a intamplat.
Ce pot sa spun, ca nu a fost problema radio sau mufa sarita, nu sustin sus si tare dar prea putin probabil.

O sa pun si filmul cu primul zbor.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#30 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 12 April 2009 - 09:33 PM

Vezi postareatyper, la Apr 12 2009, 08:39 PM, a spus:

deci,

Combinatia era una foarte buna. Urca nelimitat doar la 75-80% gaz. Azi am zburat cu edge-ul, vant la fel de puternic aceeiasi directie, si am avut mari probleme la aterizari. Cu yakul nu prea, foarte stabil.
Acum trebuie sa recunosc ca era un pic greu de bot dar se putea rezolva.

Una peste alta un avion bun, dar daca stau sa analizez mult prea multa munca la el si nu prea a meritat(a meritat ca experienta, nu ca timp si bani, intelege fiecare ce vrea din ce spun aici :rolleyes: ). Combinatia avion la 1.7m cu 26cc benzina clar o s-o repet, poate nu cu acelasi model, pretul un pic cam mare pt ce kit vine, am inlocuit tot din kit, doar cablul si echiile le-am pastrat, in rest garbage.
Motorul nu a rezistat dar o sa incerc sa-i comand "capul rosu" si toba.

Am alimentat servourile din receptor. La urmatorul benzinar o sa merg cu 2 baterii pe servo si le alimentez separat de receptor.
Dupa cum am mai spus, statie in 2.4 FASST, nu am avut ever probleme cu distanta sau ceva de genul, oricum problema a aparut cand eram aproape de mine.
Deasemenea bateria se descarcase doar 200mAh din 1600 si era la locul ei !!! dupa impact, uBEC-ul la fel. Mufele erau ferme si, repet, nu sarisera ele la 4-5 ore de rodaj, prea putin probabil acum. Oricum am verificat cu 2 minute inainte de zbor din nou totul.

Foarte posibil ca receptorul sa nu fi tinut curentii respectivi de alimentare(tre sa studiez un pic). ... sau sa fi incercat cu doua alimentari in el. Tot nu sunt sigur de ce s-a intamplat.
Ce pot sa spun, ca nu a fost problema radio sau mufa sarita, nu sustin sus si tare dar prea putin probabil.

O sa pun si filmul cu primul zbor.

Poate servourile au papat mai mult curent si in felul asta receptorul sa blocat



0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu