Modelism - RHC Forum: YAK 54 Modeltech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 Modeltech motor GF26i benzina

#61 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2009 - 07:23 AM

Inseamna ca acest UBEC luat de la Dragos si de care cred ca avea si Mada pe Katana lui ( dar el avea servouri analogice ) ,nu va rezista pe Katana Sebart 50 cu 4 servouri digitale
si unul analogic !

Digi-Switch


Click pentru a mari
The smallest combined electronic switch / linear regulator system for modelling ! Electronic switch, operated using a sensor button Linear IC-controlled voltage regulator Multi-colour LED for monitoring Li-Po battery voltage Low voltage detection Input voltage 8.40 Volts ( 2 Li- Po cells ) Output voltage 5.50 Volts ( equates to charged 4-cell NC battery ) Regulator capacity approx. 3 -5 A ( dependent upon available cooling ) Weight only 15 grammes Applications: Small to medium-sized model aircraft with up to 6 servos F3A models Model gliders with up to 10 servos ( or more, according to servo size ) Helicopters with up to 1.5 m rotor diameter Electric helicopters RC model cars Model boats Ignition systems designed for 4-cell NC battery operation

Si i-mi puneam atata speranta in el ! Trebuie schimbat cred !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#62 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 April 2009 - 07:31 AM

incercati cu jeti.folosesc cu succes pe funtana,si l-am vazut montat si pe modele mai mari...

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#63 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2009 - 07:41 AM

"Ce credeti, cu cate 1Kg atarnat de 5 servo-uri ubecul se incinge ca dracu si se opreste in 20-30 de secunde maxim dupa cateva miscasi de manse. Maine o sa masor si curentii, adica azi"

Eu as fi foarte curios cum s-ar comporta daca ai pune un radiator pe el . Unul marisor . Cand am inceput sa zbor cu belt-ul meu aveam un regulator de 20A cu bec de 2A dar i-am pus radiator din prima zi si nu am avut probleme cu el . Se incalzea usor . Daca nu l-ar fi avut sunt sigur ca s-ar fi incins bine. Acum il am pe glider .
Eu asa le pun :

Fisiere atasate


HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#64 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 April 2009 - 07:54 AM

bre... nu aia 5 amp sunt problema... ci faptul ca nu duce 5 amp regulatorul...

eu am regulator de 5 amp calumea pe avion de 8 kg si am pe avion 8 servouri si nu tuseste...

Se pare ca teoria mea era aproape adevarata nu s-a blocat receptorul din cauza regulatorului ci chiar regulatorul s-a blocat .... super tare Typer !!


PS: Dan... e foarte comod sa incarci Lipo (oricand maxim 1 ora) ... plus ca la 2000 mah la 6v fata de 2000 2 celule lipo castigi 50 g.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 14 April 2009 - 07:58 AM

DT
0

#65 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2009 - 07:57 AM

M-am uitat mai atent pe raportul tehnic al lui " digi switch " si ei spun ca suporta
un curent de 3-5 Amp functie de gadul de aerisire, ventilatie si ca poate suporta
5 servo standard ( dar nu spune de care - analogic digital - ) sau pe modele F3A ( dar cred ca pe modele mici ) .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#66 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 14 April 2009 - 08:14 AM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 14 2009, 06:59 AM, a spus:

Interesanta demonstratie. Felicitari si-ti multumesc pentru ea. Acum va intreb si eu...nu-i mai sigur, usor si ieftin o baterie NiMH?

NiMH e mai grea. Sensibil mai grea (niste destule zeci de g, la aceeasi capacitate ENERGETICA). Dar e drept, tine mai bine la tavaleala decat un uBEC chinezesc. Zic eu...
Ave
0

#67 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 14 April 2009 - 08:17 AM

Vezi postareaAhernar, la Apr 14 2009, 08:41 AM, a spus:

Eu as fi foarte curios cum s-ar comporta daca ai pune un radiator pe el . Unul marisor . Cand am inceput sa zbor cu belt-ul meu aveam un regulator de 20A cu bec de 2A dar i-am pus radiator din prima zi si nu am avut probleme cu el . Se incalzea usor . Daca nu l-ar fi avut sunt sigur ca s-ar fi incins bine. Acum il am pe glider .
Eu asa le pun:
[...]

Vezi ca pentru varianta aia exista un adeziv termoconductor special pentru radiatoare de electronica, am dat acum juma' de an 40 de lei pe o sticluta care iti ajunge la vreo 10-15 bucati.
Ave
0

#68 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2009 - 08:41 AM

Mai baieti, ce tot ii dati cu incalzitul receptorului, nu are nici o legatura cu consumul servourilor. Alimentarea servourilor din receptor se face printr-o banala punere in paralel a alimentarii printr-un circuit suficient de gros ca sa tina 15A. Cat despre faptul ca folositi Ubec si LiPo iar nu cred ca e mare smecherie. Daca ai un LiPo de 1600 Mah care are 80 grame si un ubec de 10A care are si asta vreo 40g ajungi la 120g. Un pack Nimh de 2500 Mah si 5 celule are 150g. La un model de 4,5 kg chiar nu cred ca conteaza acele 30g in plus. Daca vrei un sistem redundant cu NiMh Poti pune doua pack-uri de 1300 Mah NiMh cu doua swich-uri mecanice in paralel si ai rezolvat problema. Sistemul e de 10 ori mai fiabil decat Li-Po + Ubec pt ca nu implica regulatoare de tensiune si alta electronica.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#69 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2009 - 09:51 AM

Vezi postareaMLGore, la Apr 14 2009, 09:41 AM, a spus:

Mai baieti, ce tot ii dati cu incalzitul receptorului, nu are nici o legatura cu consumul servourilor. Alimentarea servourilor din receptor se face printr-o banala punere in paralel a alimentarii printr-un circuit suficient de gros ca sa tina 15A. Cat despre faptul ca folositi Ubec si LiPo iar nu cred ca e mare smecherie. Daca ai un LiPo de 1600 Mah care are 80 grame si un ubec de 10A care are si asta vreo 40g ajungi la 120g. Un pack Nimh de 2500 Mah si 5 celule are 150g. La un model de 4,5 kg chiar nu cred ca conteaza acele 30g in plus. Daca vrei un sistem redundant cu NiMh Poti pune doua pack-uri de 1300 Mah NiMh cu doua swich-uri mecanice in paralel si ai rezolvat problema. Sistemul e de 10 ori mai fiabil decat Li-Po + Ubec pt ca nu implica regulatoare de tensiune si alta electronica.


Si alimentarle le bagi in doua canale diferite in receptor ? Cade unul ramane celalalt !
daca exista pack-uri NiMh de 5 celule cu capacitate de 1300 mA unde pot sa le vad si eu ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#70 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 14 April 2009 - 10:32 AM

Eu am optat pentru Ubec+Lipo dintr-un singur motiv. Teroretic e capabil sa duca curenti sustinuti mai mari decat un NiMh. In rest perfect de acord cu MlGore. Alt avantaj dupa cum zicea si Zod ar fi incarcarea rapida a packului de receptie.

Pentru receptoarele 617 am informatie primita oficial de la suportul Futaba cum ca duc max 10A.... ce ce zic eu ca ar trebui sa fie suficient.

Revenind la cazul de la care a plecat discutia vreau sa-l intreb pe Typer daca a a avut curioziutatea sa masoare tensiunea la iesire a Ubecului. Intreb asta pentru ca si eu am acelasi tip de regulator si nu mica mi-a fost mirarea cand am masurat tensiunea pe iesire. In oricare pozitie a switch-ului 5 sau 6V el scotea doar 5.2V. Motivul, simplu: cacatelul ala de comutator avea contacte proaste. Ca urmare am lipit o punte si l-am blocat pe 6V. Daca acel contact e slab si totusi se "trag" curenti marisori, nu m-ar mira sa se blocheze regulatorul de-aiurea.

Aceeasi problema cu acelasi regulator (adica switch partial defect din start) a avut-o si Ave.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#71 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 April 2009 - 10:46 AM

Vezi postareaMLGore, la Apr 14 2009, 09:41 AM, a spus:

Mai baieti, ce tot ii dati cu incalzitul receptorului, nu are nici o legatura cu consumul servourilor. Alimentarea servourilor din receptor se face printr-o banala punere in paralel a alimentarii printr-un circuit suficient de gros ca sa tina 15A. Cat despre faptul ca folositi Ubec si LiPo iar nu cred ca e mare smecherie. Daca ai un LiPo de 1600 Mah care are 80 grame si un ubec de 10A care are si asta vreo 40g ajungi la 120g. Un pack Nimh de 2500 Mah si 5 celule are 150g. La un model de 4,5 kg chiar nu cred ca conteaza acele 30g in plus. Daca vrei un sistem redundant cu NiMh Poti pune doua pack-uri de 1300 Mah NiMh cu doua swich-uri mecanice in paralel si ai rezolvat problema. Sistemul e de 10 ori mai fiabil decat Li-Po + Ubec pt ca nu implica regulatoare de tensiune si alta electronica.



N-are legatura cu incalzitul asa e... nu tinea bec-ul.

Daca pui problema asa.. intradevar castigi 30 g (un bec de 10 amp bun am io si are 25 g .) si nu e mare smecherie...

Daca pui alimentare duala.. alea 30 g.. se transforma in 60 g .. si o luam de la capat cu teoria..60 de acolo daca schimbi rotile cum am facut io mai castigi 10 g scoti omuletu inca 10 pun un alt con.. si un servo mai mic la acceleratie s-au facut 100 g...(eu am scos asa din funtana mica de 1.5 m 200 g) la 3 kg si ceva cred ca se cunoaste..

Eu am trecut pe lipo pentru ca am acasa un pumn de pacuri de 4 si 5 celule NiMH care se incarca cand vrea muschii lor ... Unele sunt jamara altele graupner altele facute de mine.. cu celule alese si masurate..

E intradevar discutabila treaba...si recunosc ca nu merita intotdeauna dar cu un pic de atentie functioneza bine cu Lipo...dar.. repet ma scot din sarite NiMh cu incarcarea lenta.. false peak .. efectu de memorie care cica nu il are dar sa dea dracii daca vrea sa se incarce cum trebuie.. daca ma hotarasc la 12 sambata si nu am nimic incarcat.. intr-o ora am totul incarcat full fara cicluri descarcari si alte alea.

Revenind la greutate... daca ai alimentare duala.. si ai si benzina (pac de aprindere) deja ai 90-100 g in minus folosind lipo.. Si ok.. de dragul discutiei sa zicem ca nu conteaza la 8 kg de ex in cazul meu 100 g ... dar ce te faci cand cele 100 g in plus sunt in locul in care nu trebuie... si il dezechilibreaza rau ?...mai ales ca pacul de apindere sta fix in bot ..
DT
0

#72 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 11:23 AM

Acum mai e o treaba. O explic succint si fara prea multe detalii ca deja sunt agasat si oarecum frustrat ca s-a dus pe apa sambetei modelul din cauza unui uBEC.
Oricum teste mai sunt de facut, nu am toate datele. O sa masor si curentii si o sa refac testele si cu radiator, totusi acolo e un integrat si cine stie ce face ala.

Oricum, ceea ce vroiam sa spun, e ca de acum incolo o sa merg pe curse la servo de ~180 grade, tija de comanda cat mai aproape prinsa de axul servoului si cat mai departe prinsa de suprafata de control.
Da, o sa obtin reactii mai lente ale suprafetelor dar si momente mai mici, ceea ce duce la curenti mai mici. Mai e si avantajul ca obtin un caracter "exponential", ca sa zic asa, in mod natural.

Aceasta postare a fost editata de typer: 14 April 2009 - 11:24 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#73 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 April 2009 - 01:22 PM

Vezi postareatyper, la Apr 14 2009, 12:23 PM, a spus:

Oricum, ceea ce vroiam sa spun, e ca de acum incolo o sa merg pe curse la servo de ~180 grade, tija de comanda cat mai aproape prinsa de axul servoului si cat mai departe prinsa de suprafata de control.
Da, o sa obtin reactii mai lente ale suprafetelor dar si momente mai mici, ceea ce duce la curenti mai mici. Mai e si avantajul ca obtin un caracter "exponential", ca sa zic asa, in mod natural.


Fix asa trebuie facut...altfel pierzi din putere si rezolutie.

Totusi sunt tare curios .. daca mai ai rabdare si chef sa masori alea cat consuma...si cam pe la ce valoare cade regulatorul ala.
DT
0

#74 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 14 April 2009 - 02:07 PM

Iti inteleg frustrarea si trebuie sa recunosc faptul ca as face la fel.

Dar, te rog mult termina testele incepute... nu de alta dar mai suntem catva p-aci deosebit de interesati de rezultate... nu uita si de shuntul de la switch :rolleyes:
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#75 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 14 April 2009 - 05:48 PM

Da....clar.....o sa arunc pack-ul LiPo si digiswitch-ul si cred ca trec pe un pack serios si un comutator d-ala chinezesc de 10 lei. Le dau dracu de modele....sa iasa cat mai grele....

NiMh Rules!!!
0

#76 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 April 2009 - 05:52 PM

Vezi postareaMADA, la Apr 14 2009, 06:48 PM, a spus:

Da....clar.....o sa arunc pack-ul LiPo si digiswitch-ul si cred ca trec pe un pack serios si un comutator d-ala chinezesc de 10 lei. Le dau dracu de modele....sa iasa cat mai grele....

NiMh Rules!!!

bad BAD move :rolleyes:
Am incercat si eu acel comutator... latenta de schimbare de pe un pack pe celalalt e de ~0.5 secunde!!! Deci efectiv taie curentul de pe un pack cand il trece pe celalalt... iar daca ai si un receptor care negociaza frecventa, poti avea lipsa de control pana la 5 secunde!

LiPo rulez http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Ia un power box mai potent (recomand emcotec) si nu vei mai avea problema asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Sau regulator mai potent (recomand Duralite)


0

#77 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 April 2009 - 06:13 PM

Ca sa elaborez putin:
Pentru prima data am realizat problema consumului servourilor potente cand am pornit pentru prima data ravenul pentru trimari, setari si alte porcarii. De proba am pus un regulator de 3A si pack nimh de 2000mAh. Tot jucandu-ma cu setarile am observat ca la un moment dat se blocau pe ultima comanda pentru 2-3 secunde. Contrariat am verificat receptorul si regulatorul si am observat ca regulatorul se incinsese bine de tot. Am pus un voltspy iar mult iubitului nimh ii pica tensiunea in sarcina cu numai 2 servouri! Cand pica tensiunea mai putin de X volti, receptorul se reseteaza.

Chiar si cu 2 nimh + switch-ul de care vorbesti aveam acele blocari si scaderi ale ambelor voltspy-uri pana sub ledul rosu!

Solutia? Power box emcotec + 2 lipo 1300mah 20C + 2 canale de alimentare intre power box si receptor. Powerboxul imi zice clar consumul mediu si maxim (8A am avut maxim in zbor) dar am ajuns si la 12A la sol miscand energic de toate suprafetele.

Pe yak am tot un lipo 1300mAh cu regulator duralite de 7.5A (http://www.duraliteb...ccessories4.php)
Cu acest singur pack zbor 4-5 zboruri a 10-12 minute linistit. Apoi intr-o ora e full incarcat.

Cu NiMh, la curenti asa de mari vei depasi cu mult greutatea regulatorului + 1 pack lipo, iar daca vrei sa te si tina, procedeul de incarcare este anevoios: descarcare + incarcare la 1/10C. Minim 4 ore incarcarea..


0

#78 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 April 2009 - 06:51 PM

Vezi postareaCalin, la Apr 14 2009, 06:52 PM, a spus:

bad BAD move :rolleyes:
Am incercat si eu acel comutator... latenta de schimbare de pe un pack pe celalalt e de ~0.5 secunde!!! Deci efectiv taie curentul de pe un pack cand il trece pe celalalt... iar daca ai si un receptor care negociaza frecventa, poti avea lipsa de control pana la 5 secunde!

LiPo rulez http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Ia un power box mai potent (recomand emcotec) si nu vei mai avea problema asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Sau regulator mai potent (recomand Duralite)


Calin, Mada vorbea de DigiSwitch-ul cu un singur Pack nu de cel dublu ( ca cel din poza pusa de mine putin mai sus in acest topic )
Am vorbit si cu Dragos care are acelasi model pe avioane de 2 m echipat numai cu servo digitale , iar pe cel dublu pe modele de peste 2 m,
de ani de zile si nu a avut probleme.
PowerBox a pus doar pe Katana de la Krill.

Nici in intrerupatoarele alea de 15 RON cu o tablita ca si contact si un arc ca de pix nu as avea mai multa incredere , desi multi aeromodelisti au
asa ceva inclusiv eu !

Nu mai inteleg! Iar la modele de 1,4 m - 1,7 m parca este exagerat sa pui powerbox.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#79 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 April 2009 - 07:03 PM

nu marimea modelului da necesitatea power boxului ce potenta servourilor. Eu pe Yak (1.75m) am avut nevoie de servouri rapide si puternice. Am 5985 all around (chiar si pe acceleratie) si deci consum pana la 5-6A peak. Drept urmare am dimensionat regulatorul sa imi dea 7.5A continuu si 10A peak. Si eu am doar un singur pack pe Yak (pentru receptie).


0

#80 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2009 - 07:24 PM

azi am facut si eu un mic test.
am pe avion 3 servouri graupner C5191, 2 bucati hitec HS 635, si un graupner C577.
miscand energic toate servourile, am obtinut un consum de max 2.1 amperi. curentul l-am masurat cu un ampermetru pus intre baterie si ubec. am un digiswitch de la powerbox. daca blochez un servo din miscare, consumul creste in medie cu 350-400 ma per servo. miscare normala ca in zbor am un consum de 7-800 ma total.

alta chestie : dupa o zi de zbor, cam 40 de minute de zbor, din baterie sunt trasi 300mah. deci consumul este mic. zbor acrobatic, nu 3D.
fiecare din noi are un ampermetru. ar trebui sa masurati curentul instant maxim tras, cand misti din toate servourile energic. facem asha o mica statistica. eventual sa stim ce alegem pe viitor

Aceasta postare a fost editata de hash84: 14 April 2009 - 07:27 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#81 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 07:54 PM

So, ca sa fiu mai exact, cu un kg atarnat de fiecare 4 servo-uri si 2 Kg atarnate de servoul an 5-lea si miscand de manse, spicurile de curent pe care le-am vazut au 4-4.5A ... si se stinge lumina ... lux aeterna.

In schimb, fara sa misc nimik(joystick-uri), numai cu ele atarnate, 1.9-2.0A(am corectat si poza, scuze).

Probabil ca la 5A intra in protectie si se stinge. Nu e de la caldura, oricum si incalzirea excesiva nu e buna, cu cat un conductor e mai rece cu atat e mai bine dar nu e cazul aici :rolleyes:.

Un servo Robbe 251S cu un kg agatat la un brat de 2cm consuma 0.4A. Daca adunati si nu va da 1.8 e ca pt ca servo no 5 e un 280T http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif.

Poza atasata este pt. sustinere statica doar, scuze de calitate, o sa mai fac si alte teste si daca o sa am ceva de postat interesant o sa vedeti.
Foarte posibil sa apara si erori de masuratori, dar ideea e clara, zic eu.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 14 April 2009 - 08:04 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#82 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 14 April 2009 - 07:58 PM

Vezi postareaCalin, la Apr 14 2009, 06:52 PM, a spus:

bad BAD move :rolleyes:
Am incercat si eu acel comutator... latenta de schimbare de pe un pack pe celalalt e de ~0.5 secunde!!! Deci efectiv taie curentul de pe un pack cand il trece pe celalalt... iar daca ai si un receptor care negociaza frecventa, poti avea lipsa de control pana la 5 secunde!

LiPo rulez http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Ia un power box mai potent (recomand emcotec) si nu vei mai avea problema asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Sau regulator mai potent (recomand Duralite)


Calin eu chiar faceam mishto.....si asta pentru ca, din pacate, se aud foarte multe pareri care indeamna la folosirea unor componente uzate moral si care nici macar nu se recomanda sa fie folosite la anumite modele.
Nu-mi inchipui ca cineva isi poate lua un model serios, lucrat cum trebuie, si se apuca sa puna pe el pack-uri NiMh si intrerupatoare clasice, insa vad ca sunt multi care chiar cred in asa ceva.
N-am avut nici cea mai mica problema cu digiswitch-ul ala, e drept ca eu nu aveam servouri digitale insa am asa o banuiala ca nu i s-ar apleca nici cu ele.
In rest, astept pareri pro pentru inlocuirea OS-urilor cu motoare Raduga.....
0

#83 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 08:11 PM

... retrag ce-am scris, m-am sucit :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de typer: 14 April 2009 - 08:16 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#84 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 April 2009 - 08:34 PM

Subiectul e prea tare...

Multumesc typer si hash pentru masuratori...
DT
0

#85 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 14 April 2009 - 09:09 PM

Si pana la urma Cutia Neagra ce zice? A ramas receptorul fara curent cand a pierdut semnalul sau nu?



0

#86 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 April 2009 - 09:15 PM

bai frate cum faceti voi sa se dea omu' bolnav jos din pat...

am facut si eu cateva teste. 5 servo 3003, lipo 2s1300mA, ubec hextronic 3A.

in gol, consum undeva la 0.12A. la miscari bruste, energice, consumul s-a dus la 1.31A. cu 2 servo blocate (cu mana), consumul a ajuns pe la 2.2A.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#87 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 14 April 2009 - 09:23 PM

Tara arde si tu Zaci



0

#88 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 09:25 PM

Hash nu e multumit :rolleyes:.
Ca ampermetru:

un servo Robbe251S cu 1Kg atarnat pe brat de 2cm.

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#89 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 09:26 PM

Un servo 280T cu 2Kg atarnate pe un brat de 4.5cm

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 14 April 2009 - 09:30 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#90 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 14 April 2009 - 09:30 PM

4 servo-uri Robbe 251S si unul 280T...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu