MARTIE 2009 Vine, vine, primavara si se zboara-n toata tara
#181
Postat 31 March 2009 - 12:19 AM
primele constatari, si, in acelasi timp... mi s-au cam inmuiat chisherele (glumeam):
1. din 4 suruburi de fixare motor, fiecare cu piulita si contra piulita, numai 3 mai aveau cate 1 piulita.
2. furtunul de alimentare (cel dintre rezervor si motor) era pe jumatate iesit de pe stutz
3. inelul de cauciuc cu care era asigurata furculita de la aceleratie, rupt pe jumatate.
4. 2 suruburi de fixare la trenul de aterizare, indoite (din cauza unei aterizari aiurea)
ca atare, peste tot unde exista surub si piulita, am folosit Threadlock. futunele le-am fixat cu soricei din cei mai mici. am schimbat si cauciucul de siruranta furculita cu un tubulet mai gros in carne.
apoi ca o constatare placuta: motorul se comporta demential (OS 46FX), porneste la mana. si consuma f putin. in 10 min, consuma cam 1/2 din rezervor (e de 270), in stilul meu de zbor.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#182
Postat 31 March 2009 - 07:07 AM
allen_g30, la Mar 31 2009, 01:19 AM, a spus:
primele constatari, si, in acelasi timp... mi s-au cam inmuiat chisherele (glumeam):
1. din 4 suruburi de fixare motor, fiecare cu piulita si contra piulita, numai 3 mai aveau cate 1 piulita.
2. furtunul de alimentare (cel dintre rezervor si motor) era pe jumatate iesit de pe stutz
3. inelul de cauciuc cu care era asigurata furculita de la aceleratie, rupt pe jumatate.
4. 2 suruburi de fixare la trenul de aterizare, indoite (din cauza unei aterizari aiurea)
ca atare, peste tot unde exista surub si piulita, am folosit Threadlock. futunele le-am fixat cu soricei din cei mai mici. am schimbat si cauciucul de siruranta furculita cu un tubulet mai gros in carne.
apoi ca o constatare placuta: motorul se comporta demential (OS 46FX), porneste la mana. si consuma f putin. in 10 min, consuma cam 1/2 din rezervor (e de 270), in stilul meu de zbor.
Ai grija cu soriceii de plastic pe furtune ca eu m-am trezit cu un furtun taiat de soricel. Cel mai bine e sa folosesti furtune de 2/5 adica 2mm la interior, 5 la exterior sau 2,5/5 pe care nu pui soricei.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#183
Postat 31 March 2009 - 09:23 AM
- la suruburile dintre batiu si motor saibe grover si piulite cu autoblocare.
- la suruburile dintre batiu si panoul de foc solutie de blocare sau unde a fost
posibil ca spatiu am pus pe spate ( dupa ce am infiletat in piulita captiva )
o alta piulita cu autoblacare.
#184
Postat 31 March 2009 - 07:26 PM









Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 31 March 2009 - 07:29 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#185
Postat 31 March 2009 - 07:28 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#186
Postat 31 March 2009 - 09:16 PM
2 ore le-a luat alora de pe youtube sa il proceseze....
http://www.youtube.c...h?v=wtwH4dNEvdw
ps: sa nu uitati sa dati click pe HD
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#187
Postat 01 April 2009 - 10:16 PM
Realitate insa e tot aia. Am facut praf pt. prima oara un model termic. E primul meu crash cu un termic. N-a fost bruiaj, n-a fost pierdere de frecventa, n-a fost bruiaj "intre urechi".
Pur si simplu s-a oprit motorul. Nu era pt. prima oara. Sincer modelul asta nu cred c-a aterizat de 2 ori cu motor. Toate aterizarile au fost in dead stick.
Chiar inainte cu 5 min mai avusesem o aterizare in dead stick. L-am decolat si am incercat un pendul cam pe la vreo 40 m. La iesire pe spate din pendul si cu viteza 0 aveam cam 10-15m cand deja motorul era "out". Viteza 0, 10 m altitudine , inversat ....??????. a luat-o cu botul in jos, l-am lasat sa capete putina viteza(ca mai multa n-aveam metrii suficienti), am inceput sa trag..... impact cam la 45 grade. Sigur, senzatia a fost ca n-a raspuns la comenzi, dar n-avea cum, ca era in limita si fara motor. Fuselaj praf. Restul sunt intacte. Electronica si motorul o.k.
Frustrant e faptul ca macar putea sa-mi iasa o prabusire calumea, adica incercand ceva la joasa inaltime si dandu-l de pamant ca n-am mai stiut sa-l tin. Poate data viitoare. :lol:
#188
Postat 01 April 2009 - 10:41 PM
Azi am avut si eu o iesire cu aripa zburatoare dupa toate reglajele si am zburat in front de furtuma mai mult de 30 de min.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#189
Postat 02 April 2009 - 07:38 AM
hash84, la Mar 31 2009, 10:16 PM, a spus:
2 ore le-a luat alora de pe youtube sa il proceseze...
Si pe viitor, ca sa nu mai ai surprize cu taiatul coloanei audio, baga si tu o lista cu credits pe final: Muzica: Nightwish - "Over The Hills" (in cazul asta). Asa macar nu pot spune ca iti asumi tu cine stie ce. Desi oricum nici varianta asta nu exclude taierea sunetului, ca doar incordeaza RIAA putin muschiuletzu' si... YT face sluj :lol:
#190
Postat 02 April 2009 - 08:54 AM
nimsoc, la Apr 1 2009, 11:16 PM, a spus:
Realitate insa e tot aia. Am facut praf pt. prima oara un model termic. E primul meu crash cu un termic. N-a fost bruiaj, n-a fost pierdere de frecventa, n-a fost bruiaj "intre urechi".
Pur si simplu s-a oprit motorul. Nu era pt. prima oara. Sincer modelul asta nu cred c-a aterizat de 2 ori cu motor. Toate aterizarile au fost in dead stick.
Chiar inainte cu 5 min mai avusesem o aterizare in dead stick. L-am decolat si am incercat un pendul cam pe la vreo 40 m. La iesire pe spate din pendul si cu viteza 0 aveam cam 10-15m cand deja motorul era "out". Viteza 0, 10 m altitudine , inversat ....??????. a luat-o cu botul in jos, l-am lasat sa capete putina viteza(ca mai multa n-aveam metrii suficienti), am inceput sa trag..... impact cam la 45 grade. Sigur, senzatia a fost ca n-a raspuns la comenzi, dar n-avea cum, ca era in limita si fara motor. Fuselaj praf. Restul sunt intacte. Electronica si motorul o.k.
Frustrant e faptul ca macar putea sa-mi iasa o prabusire calumea, adica incercand ceva la joasa inaltime si dandu-l de pamant ca n-am mai stiut sa-l tin. Poate data viitoare. :lol:
Salut...
Judecand la rece...din ceea ce spui tu ....aveai o singura sansa sa scapi cu avarii minore...sa il pui jos pe spate. Nu imi sariti in cap....stiu ca atunci nu ai timp de analiza ...dar din orice incident/accident se poate invata ceva. Spun asta pt. ca in activitatea mea de 1:1 am cunoscut multe cazuri avioane rupte (si din pacate si mari piloti care au murit) doar din dorinta de a salva aeronava...cand in fapt totul se putea termina cu avarii minore. Nu am postat aici in ideea de a da sfaturi (pt. ca nu sunt in stare)...dar cred ca cei experimentati pot face un topic de "cazuri speciale".
Bafta!
#191
Postat 02 April 2009 - 08:57 AM
yr-zbg, la Apr 2 2009, 09:54 AM, a spus:
Da...in iarba mare eventual, sau sa-l prinzi fuga in brate!...Da cum, daca avionul e in limita si nu raspunde la comanda?...tot la rece judecand!!!
Cu rabdare si ciocan.
#192
Postat 02 April 2009 - 09:11 AM
Dupa parerea mea dupa ce a luat viteza cat sa il poata "trage"...ar fi putut sa impinga si il punea pe spate...si in mod sigur nu la 45 de grade...deci zic eu cu avarii mai mici. dar nu vreau sa intru in polemici...vreau sa stiu de la voi (cei cu experienta) care ar fi cea mai buna solutie de adoptat in anumite situatii. Voi ce a-ti face.
Bafta.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 02 April 2009 - 09:13 AM
#193
Postat 02 April 2009 - 10:59 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#195
Postat 02 April 2009 - 06:18 PM
De asemeni iti sugerez sa nu folosesti filtru de combustibil. In acest moment furtunul fiind usor nu mai are nevoie de nimic pentru fixare. Este mult mai sigur asa.
La tren as pune suruburi din plastic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zburatorule.
PS. Era mai frumos avatarul vechi...
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 April 2009 - 06:22 PM
#196
Postat 03 April 2009 - 08:58 AM
dan_mitea, la Apr 2 2009, 07:18 PM, a spus:
De asemeni iti sugerez sa nu folosesti filtru de combustibil. In acest moment furtunul fiind usor nu mai are nevoie de nimic pentru fixare. Este mult mai sigur asa.
La tren as pune suruburi din plastic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zburatorule.
PS. Era mai frumos avatarul vechi...
ok, asa am facut, saibe grover si autoblocante. dar la tren nu am surube de plastic pt moment, o sa astept pana o sa strang de o comanda (doar pt 4 buc cat imi tre, parca nu as face). momentan, o sa merg pe varianta clasica, suruburi de metal. filtru nu am decat pe furtunul de alimentare, si ala, fixat de batiu.
multzam de sfaturi, tuturor, sunt bine-venite.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#197
Postat 03 April 2009 - 09:29 AM
allen_g30, la Apr 3 2009, 09:58 AM, a spus:
multzam de sfaturi, tuturor, sunt bine-venite.
Daca ne vedem sambata sau duminica pe Kitila i-ti dau eu suruburi de plastic ( am de 3, 4 si 5 mm ).
Si eu am sa fac la fel , sper sa nu se rupa chiar foarte usor capul surubului doar la un simplu hop de pe pista .
#198
Postat 03 April 2009 - 08:13 PM
hash84, la Mar 31 2009, 10:16 PM, a spus:
2 ore le-a luat alora de pe youtube sa il proceseze....
http://www.youtube.c...h?v=wtwH4dNEvdw
ps: sa nu uitati sa dati click pe HD
am o mare nedumerire (personala): cum il cheama pe tipul de o rupt heli? nu francezul. am stat de cateva ori de vorba, o parere, un sfat... etc, dar sincer, nu i-am retinut nici numele nici nik-ul.
si ma framanta, sa nu stiu cu cine vorbesc...
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#199
Postat 03 April 2009 - 09:47 PM
Nu-i asa ca l-am farmat misto? :rolleyes:. Cand l-am bagat cu totul in balarii eram sigur ca e gata si am tras stickul la minim, din refex. numai ca de data asta era in idle-up... si de fapt nu se prabusise inca, a mai scos capu' de acolo nitel...
maine incercam din nou sa vedem daca ne ies mai mult de 3 flip-uri si 3 roll-uri la rand. noi adica eu si heli-ul
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#200
Postat 03 April 2009 - 10:25 PM
ma macina faptul ca nu eram sigur daca Mircea e numele tau sau Mihai, nu am retinut... (sorry :rolleyes: )
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#201
Postat 04 April 2009 - 01:15 PM
Daca e asa, imi pare rau pentru gestul vostru caci am descoperit ca mie nu imi place atat de mult sa zbor cat imi place sa lipesc :rolleyes: ..haideti sa facem o intelegere...de acum in colo toate avioanele pe care le rupeti si vreti sa le dati foc, adunati-le intr-o punguta si dati-le la mine la reparat ...probabil va amintiti piperul acela galben pe care l-am avut ...am facut scoala pe el ajungand sa il refac complet din bara in bara .Daca are sa va placa ce a iesit, sper sa nu le mai dati foc .
http://feel-free.ro/bitbucket/29-03-09_1117.jpg
http://feel-free.ro/bitbucket/02-04-09_2234.jpg
http://feel-free.ro/bitbucket/03-04-09_0012.jpg
http://feel-free.ro/bitbucket/03-04-09_0011.jpg
http://feel-free.ro/bitbucket/IMGP3130.JPG