MARTIE 2009 Vine, vine, primavara si se zboara-n toata tara
#62
Postat 15 March 2009 - 09:27 PM
Imi pare sincer rau pentru toti cei care au suferit avarii mai mici sau mai mari... din pacate insa sportul asta mai cere si sacrificii.
Uneori exista si o parte buna. Se intampla sa ramana echipamente pentru modele care sunt acasa in asteptare :mellow:
#70
Postat 15 March 2009 - 10:10 PM
eu personal sunt bucuros ca am vazut CAP 232 la zbor, dar, jur, nu voi mai folosi petarde de Lipo (mystery). am reusit sa-i rup trenul de aterizare si batiul din cauza unei asemenea petarde.
trecand peste, iata si cateva imagini si de la mine, asa cum v-am obisnuit, ca dupa fiecare iesire:







filmul cu combatul in 2-3 zile, sa-l bag la editat (efecte, sunete, alea-alea... )
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 15 March 2009 - 10:11 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#72
Postat 15 March 2009 - 10:27 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#74
Postat 15 March 2009 - 10:41 PM
Bruiaj sau "bruiaj"?
Bag si io ceva poze ca sa nu fiu complet pe langa topic. Nu la nivelul lui Allen, dar ne straduim.


Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 15 March 2009 - 10:42 PM
#75
Postat 15 March 2009 - 10:55 PM
cam in 2-3 zile prelucrez si io filmu de la allen cu mine si showtime
#77
Postat 15 March 2009 - 11:01 PM
Dupa care a inceput distractia cu pornitul motorului, care n-a vrut nici in ruptul capului. Tot timpul dadea s-o ia invers. La fiecare lovitura invers, elicea mai ramanea fara putin material. Dupa ce m-a durut mana de la atata dat la pala si-am abandonat, s-a rupt si roata spate. Asa ca l-am desfacut si l-am bagat in masina. Deci a fost doar plimbat la camp.
Apoi am scos Parkmasterul. Aruncat din mana, pus pe vant , cand vad ca n-am deschis antena(n-am mai facut greseala asta pana acum, pt. orice e un inceput). Iau mana de pe stick, lungesc antena, vantul imi ia modelul si-l aduce cu botul in jos cam la 2m de pamant cand am pus mana inapoi pe stick. reusesc sa-l scot, totusi impactul a fost cam dur si s-a dezlipit batiul motorului.
Dupa aia am incercat cu toate lipiciurile posibile(chiar si epoxy de 5 min) si nu s-a intarit niciunul. Cam dupa vreo ora in sfarsit s-a intarit epoxy-ul, dar deja cam venise seara asa c-am bagat doar un pack si acasa. Din 6 ore petrecute pe camp am zburat 15min. Dar macar a fost o zi frumoasa, am vazut evolutii frumoase, modele frumoase.
#78
Postat 15 March 2009 - 11:01 PM
florin100%, la Mar 15 2009, 10:55 PM, a spus:
:)
Ca-n bancu cu melcul cu cucui in cap: Pai ce sa se intample (zise melcul)... fugeam prin padure si brusc, a crescut o ciuperca in calea mea.
Mai bag doo


#79
Postat 15 March 2009 - 11:21 PM
Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 15 March 2009 - 11:23 PM
#80
Postat 15 March 2009 - 11:41 PM
Citeaza
:) Daca citeai cateva posturi mai sus, observai ca a mai intrebat cineva de locatie, si i s-a raspuns cu un link de pe wikimapia. Chiar exista un topic de la terenuri de zbor, in care este explicat cu lux de amanunte cum sa ajungi. Vino incoace si avem noi grija sa ajungi unde tre'.
Bafta!
#81
Postat 15 March 2009 - 11:45 PM
Citeaza
A fost ziua in care am auzit cele mai multe aterizari "fortate" la "aveoane"... :) elicopterele insa, cu o exceptie, nu prea "au pupat" pamantul...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 March 2009 - 11:45 PM
#82
Postat 16 March 2009 - 12:20 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#83
Postat 16 March 2009 - 10:51 AM
Maverick, la Mar 15 2009, 02:18 PM, a spus:
http://wikimapia.org/#lat=44.485515&lo...amp;l=0&m=s
Vezi ca in adresa de mai sus ai si coordonatele gps, poti sa le bagi direct. Eu tot asa am ajuns prima ora si m-a dus punct ochit, punct lovit :lol:
intrarea este prin stanga unui Petrom
Da, am gasit, multumesc pentru ajutor.
Am avut parte si de primul zbor cu easy star-ul meu datorita lui porumbeu, daca nu era el nu stiam ce are de nu zboara :)
#85
Postat 16 March 2009 - 12:05 PM
TUROK, la Mar 16 2009, 11:22 AM, a spus:
numai ca erau ale mele ..... :)
Da Turok, cu ajutorul piulitei a zburat foarte bine, era foarte greu de spate dar cum sunt eu incepator in ceea ce priveste zborul greu sa imi dau seama fara voi :)
Iar ideea este ca am incercat de n ori singur sa il zbor dar fara succes. Asa ca voi considera ca am facut cea mai buna alegere venind la chitila :)
#87
Postat 16 March 2009 - 12:47 PM
TUROK, la Mar 15 2009, 08:56 PM, a spus:
Mda, din categoria "m-am aplecat dupa el de ma dor salele..."
Si da, arderea i-a fost usoara :)
Mersi pentru filmulet si poze!
#88
Postat 16 March 2009 - 03:16 PM
6 scobitori, ceva monocomponent si problema e 90% rezolvata. Mai am de lipit un suport de la hobane care a fost si el smuls si gata ....e iar RTF.....vremea sa nu se strice.
Bafta.
#89
Postat 16 March 2009 - 06:46 PM
gamemast3r, la Mar 16 2009, 12:05 PM, a spus:
Iar ideea este ca am incercat de n ori singur sa il zbor dar fara succes. Asa ca voi considera ca am facut cea mai buna alegere venind la chitila :D
Bravo Cataline..deci ai dat de baietii de pe Chitila ...spor la zbor ,fara evenimente.
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 16 March 2009 - 06:47 PM