Modelism - RHC Forum: Ce servouri la Trex 600N ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ce servouri la Trex 600N ?

#1 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 01:12 PM

Am comandat un Trex 600N si va veni in 2 saptamani. Nu stiu ce servouri sa pun pe el. Sa zicem ca merg pe varianta Futaba. La Ornith am S3003 la platoul ciclic si acceleratie, adica cele mai simple. Dupa 6 luni de folosire intensiva (si cu multe vibratii de tot felul la inceput) au capatat joc la axul de iesire. Pe piata sunt exagerat de multe modele de servo, chiar si numai de la Futaba. Stiu ca prima recomandare este servoul cel mai scump, cel mai rapid, cu roti metalice, etc. De fapt intrebarea mea ar fi cum se manifesta acest elicopter sau unul similar in conditiile unui servo prea lent, roti de plastic, fara rulment la iesire, etc. Altfel spus as vrea sa iau eu decizia alegerii unui servo sau a altuia dar in cunostinta de cauza. Stiu ca depinde si de stilul de pilotaj, ce vreau sa fac cu elicopterul. Deci, concret, ce se intampla in zbor cu diverse servouri care nu sunt chiar ultimul racnet ? La fel si pentru servoul de coada, care ar fi limita inferioara si ce se intampla daca am un servo neadecvat ? (am Gy-401). Multumesc.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 February 2009 - 02:11 PM

Eu folosesc la Raptorul meu Futaba S9452, de care sunt multumit.
Ar mai fi si varianta de la Align, DS610, pe care lumea le lauda, chiar si pe Trex 700.

Asteptam niste posesori de 600N sa ne zica ceva.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 18 February 2009 - 02:12 PM

0

#3 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 February 2009 - 02:13 PM

La ce giroscop/servo de coada te-ai gandit?
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 February 2009 - 02:15 PM

Citeaza

De fapt intrebarea mea ar fi cum se manifesta acest elicopter sau unul similar in conditiile unui servo prea lent, roti de plastic, fara rulment la iesire, etc


Primele servouri utilizate pe heli din semnatura au fost S3151. Toate bune si frumoase la hover si circuite, chiar si intoarceri mai agresive.
Cand am inceput primele flip-uri, looping si roll, s-a dovedit ca sunt insuficiente.

Prin urmare pentru inceput sunt OK, pana incepi sa te dai tare la elicopter.
0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 February 2009 - 02:20 PM

Eu as folosi in platou, servouri normale, plastic dar cel putin cu doi rulmenti si recomandate de producator pentru motoare termice (!). Pe coada, insa, digital, rapid, dar tot pe plastic cu rulmenti.
0

#6 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 03:23 PM

Vezi postareaPrimus, la Feb 18 2009, 02:15 PM, a spus:

Primele servouri utilizate pe heli din semnatura au fost S3151. Toate bune si frumoase la hover si circuite, chiar si intoarceri mai agresive.
Cand am inceput primele flip-uri, looping si roll, s-a dovedit ca sunt insuficiente.

Prin urmare pentru inceput sunt OK, pana incepi sa te dai tare la elicopter.



Ce facea elicopterul mai exact, nu erau destul de rapide servourile si elicopterul avea intarzieri in miscari ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 03:26 PM

Vezi postareavlad1, la Feb 18 2009, 02:20 PM, a spus:

Eu as folosi in platou, servouri normale, plastic dar cel putin cu doi rulmenti si recomandate de producator pentru motoare termice (!). Pe coada, insa, digital, rapid, dar tot pe plastic cu rulmenti.


Cam asa gandeam si eu si probabil cam asa voi face. Eram totusi curios de consecintele practice ale alegerii unor servouri nepotrivite ca sa pot face alegerea dupa judecata mea. Mai ales ca sunt numai la Futaba zeci de modele de servo, situatia nefiind doar in alb si negru.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 03:33 PM

Vezi postareaPrimus, la Feb 18 2009, 02:13 PM, a spus:

La ce giroscop/servo de coada te-ai gandit?


Giro clar raman cu 401, cel putin inca o perioada. Pe coada am acum unul modest (FS 251 S de la Robbe). Nu stiu daca unele vibratii sau miscari aiurea de coada se datoreaza acestui servo, dat fiind ca nu am facut decat hover, fwd flight, etc. Parerea generala e ca pe coada ar trebui S9254, doar ca e cam scump.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#9 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 February 2009 - 05:12 PM

De dragul kitului, si pentru siguranta buzunarului tau... eu zic sa nu pui pe Trex 600 un servo mai slab decat 9254.
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 February 2009 - 05:37 PM

La acceleratie, nu ai nevoie de un servo scump, trebuie doar sa reziste la vibratiile generate de motor. Clapeta din carburator nu il solicita excesiv. Dar trebuie totusi un servo de termic.

Pe platoul ciclic, ai nevoie de servouri sigure, care sa reziste la vibratii si sa nu faca jocuri mecanice suplimentare in lantul cinematic. Un servo normal de 5Kg rezista cu brio, oricum tijele si mecanica nu e solicitata la asa efort, dar e solicitata constant (lucreaza in tensiune mecanica continua). Eu prefer dantura de plastic, pentru ca metalicele isi maresc jocul prin uzura. Servo-uri BB pentru termic.

La coada insa ai nevoie de un servo DIGITAL, cit mai rapid iti poti permite. Anul trecut, pe termicul mic (30) am ars 2 FS110 si un R3003, in doua saptamini (cu giro e-sky). Au murit pur si simplu, in zbor la punct fix. Cind am pus digital (un graupner), situatia s-a schimbat, atit comportamentul cozii cit si in urmatoarele cam 100 de rezervoare n-a mai cutezat nimic. Pe termicul mare (90) am ars doua T2M-uri analogice cu GY401 in regim 'servo normal'. La heli clasa E400 am ars 3 E-sky 'analogice', 3 SG90, 1 Gws, 2Hitec toate micro pe coada intr-un singur an. Acum am digital plastic BB, si deocamdata merge.
0

#11 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 06:00 PM

Vezi postareavlad1, la Feb 18 2009, 05:37 PM, a spus:

La acceleratie, nu ai nevoie de un servo scump, trebuie doar sa reziste la vibratiile generate de motor. Clapeta din carburator nu il solicita excesiv. Dar trebuie totusi un servo de termic.

Pe platoul ciclic, ai nevoie de servouri sigure, care sa reziste la vibratii si sa nu faca jocuri mecanice suplimentare in lantul cinematic. Un servo normal de 5Kg rezista cu brio, oricum tijele si mecanica nu e solicitata la asa efort, dar e solicitata constant (lucreaza in tensiune mecanica continua). Eu prefer dantura de plastic, pentru ca metalicele isi maresc jocul prin uzura. Servo-uri BB pentru termic.

La coada insa ai nevoie de un servo DIGITAL, cit mai rapid iti poti permite. Anul trecut, pe termicul mic (30) am ars 2 FS110 si un R3003, in doua saptamini (cu giro e-sky). Au murit pur si simplu, in zbor la punct fix. Cind am pus digital (un graupner), situatia s-a schimbat, atit comportamentul cozii cit si in urmatoarele cam 100 de rezervoare n-a mai cutezat nimic. Pe termicul mare (90) am ars doua T2M-uri analogice cu GY401 in regim 'servo normal'. La heli clasa E400 am ars 3 E-sky 'analogice', 3 SG90, 1 Gws, 2Hitec toate micro pe coada intr-un singur an. Acum am digital plastic BB, si deocamdata merge.



Am inteles ideea, pentru coada o sa merg cu S9254, gasesc alte locuri unde sa fac economie :rolleyes: Cat despre platoul ciclic, inteleg ca un servo banal gen S3003 ar cam merge doar ca va prinde joc la ax mai devreme sau mai tarziu, cum e si cazul meu in prezent la Ornith. Dar la Trex, din cate am vazut, de la servouri pleaca cate 2 tije in loc de una, ceea ce inseamna ca solicitarile servoului nu vor mai fi si de translatie si de rotatie ci doar de rotatie. Ceea ce, dupa mintea mea, nu va mai duce la jocuri ale axului servoului ci poate la alte jocuri date de uzura pinioanelor. Gresesc?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#12 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 February 2009 - 08:03 PM

Mie 3003 mi se pare cam slab pentru ciclic (cuplu). SG5010 cu sursa in 5 celule mi se pare mult mai echilibrat la cost redus.
0

#13 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 08:05 PM

Eu am pe coada s9254, pe acc s9451, iar pe platou s9351. Merg toate super ok.
Heli a vazut si hard 3d la viata lui fara probleme.
0

#14 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 08 June 2009 - 09:42 PM

Eu am optat pentru hitek mi se par foarte seriosi la servouri

HS-6965HB
Motor Type High Performance Coreless
Bearing Type Dual Ball Bearing
Torque 4.8/6.0v 92 / 111 oz. 6.6 / 8 kg.
Speed 4.8/6.0v 0.1 / 0.08 second
Size 1.6 x 0.8 x 1.5 " 40 x 20 x 37 mm
nu sunt chiar asa scumpe in state sunt cam 80-90 usd bucata ,la lindinger sunt acum la oferta cu vreo 70 euro


ce mi-am comandat si e super sunt echii rotunde speciale pentru 600 nitro .
sunt rotunde , diferite pentru hitek si futaba, si au dare gauri exact la distantele care ai nevoie sa montezi tijele si sa ai paralelism cum trebuie.


http://www.readyheli.com/ProductDetails.as...08&CartID=1

ale mele sunt diferite si mai eftine astea au aparut dupa si o sa imi comand si eu



pentru coada gy cu 9254.


daca optezi pentru servouri simple gen s3003 nu ti-as recomanda sa tragi foarte tare de el e totusi un elicopter de 4 kg care la viteze mari si tras de el va forta servourile, in cazul in care acestea cedeaza,nu te vad prea bine.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#15 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 07 October 2009 - 07:10 PM

Am gasit un interesant tabel cu servo.Sper sa va ajute la urmatoarea alegere:
http://www.spartan-r...rvodb/servo.php
0

#16 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 07 October 2009 - 07:21 PM

Vezi postarearadulp, la Oct 7 2009, 07:10 PM, a spus:

Am gasit un interesant tabel cu servo.Sper sa va ajute la urmatoarea alegere:
http://www.spartan-r...rvodb/servo.php



Dupa cum observ din tabel, reiese ca in special servo std. ptr. "coada" merg in mare parte doar pe 4,8V. Atunci daca ai un Ubec de la Align 2 in 1 care are tensiunea de iesire ptr. receptor-servo de 5.8V , trebuie sa ai grija la alegerea servoului.Sau schimbarea regulatorului cu unul 4,8 - 5 V ? Eu am giro Logitech LTS 2100 G cu tensiune de lucru 4.8 - 6 V dar nerecomandat la 6 V .Ce sugestii aveti?
0

#17 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2009 - 08:25 PM

Un stepdown e foarte comun la servourile de coada.
0

#18 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 07 October 2009 - 09:01 PM

Ce ziceti de Cirrus CS702MG pentru platou?

Constructie: Metal Gear, Rulmenti
Dimensiuni: 40.5 x 20 x 41 mm
Masa: 46 g
Tensiune de operare: 4.8 - 6 Volti
Viteza: 0.10 sec/ 60° cu alimentare la 4.8 volti
Viteza: 0.08 sec/ 60° cu alimentare la 6 volti
Cuplu: 5 kg-cm cu alimentare la 4.8 volti
Cuplu: 6.2 kg-cm cu alimentare la 6 volti

Eu am pe Raptor 620e si nu au facut fite (pina acum).
Iar pretul de 133RON m-i se pare ok pentru ceea ce stiu ele.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#19 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2009 - 09:03 AM

Vezi postareamorph, la Oct 7 2009, 09:25 PM, a spus:

Un stepdown e foarte comun la servourile de coada.

Adica una sau mai multe diode inseriate pe alimentare, pentru cine nu vrea sa cumpere gata facute.... (pica 0,6-0,7V pe fiecare dioda)
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#20 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 October 2009 - 10:27 AM

Trebuie folosita o singura dioda, cu siliciu, de 5-10 A. (o redresoare merge bine)
Se poate pune la iesirea din giroscop, cu bara (de pe dioda) indreptata inspre servoul de coada, in serie pe firul rosu. Solutia are avantajul ca tot RC-ul e la 6 V, dor servoul de coada e alimentat la 5.2V.

Nu mai multe, nu in serie si nu in paralel.
0

#21 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 08 October 2009 - 07:15 PM

Vezi postareavlad1, la Oct 8 2009, 10:27 AM, a spus:

Trebuie folosita o singura dioda, cu siliciu, de 5-10 A. (o redresoare merge bine)
Se poate pune la iesirea din giroscop, cu bara (de pe dioda) indreptata inspre servoul de coada, in serie pe firul rosu. Solutia are avantajul ca tot RC-ul e la 6 V, dor servoul de coada e alimentat la 5.2V.

Nu mai multe, nu in serie si nu in paralel.


Am gasit o astfel de dioda de la alternatorul de la Daciile vechi.Sunt putin butucanoase ,dar rezista pana la 30A.Mai mult decat suficient.Am si montat-o (inainte de giroscop -ptr. ca am Logitech si nu-i recomandat la 6V) si am tensiunea la servo coada de 5.1V .Am o cadere de tensiune de 0.71V .Sambata urmeaza testele pe "viu".
0

#22 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 November 2009 - 08:38 AM

Salutari,postez aici o intrebare ptr. cei ce cunosc.Daca este compatibil giro GY 401 cu servo Logitech 6100 .
0

#23 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2009 - 09:24 AM

Vezi postarearadulp, la Oct 8 2009, 07:15 PM, a spus:

Am gasit o astfel de dioda de la alternatorul de la Daciile vechi.Sunt putin butucanoase ,dar rezista pana la 30A.Mai mult decat suficient.Am si montat-o (inainte de giroscop -ptr. ca am Logitech si nu-i recomandat la 6V) si am tensiunea la servo coada de 5.1V .Am o cadere de tensiune de 0.71V .Sambata urmeaza testele pe "viu".

E cam mare si cam grea o dioda de-aia, nu ai gasit prin magazine una mica de 5A?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#24 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2009 - 09:29 AM

Vezi postareavlad1, la Oct 8 2009, 10:27 AM, a spus:

Trebuie folosita o singura dioda, cu siliciu, de 5-10 A. (o redresoare merge bine)
Se poate pune la iesirea din giroscop, cu bara (de pe dioda) indreptata inspre servoul de coada, in serie pe firul rosu. Solutia are avantajul ca tot RC-ul e la 6 V, dor servoul de coada e alimentat la 5.2V.

Nu mai multe, nu in serie si nu in paralel.

Cand am zis sa puna in serie, si am dat si valoarea caderii de tensiune pe fiecare dioda, ma gandeam ca inserierea de diode are mai multe aplicatii si fiecare isi poate calcula tensiunea care va rezulta in functie de nevoi. In paralel nu are sens, asa e.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu