Modelism - RHC Forum: Align T-rex 600 Torque Tube - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Align T-rex 600 Torque Tube

#1 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 27 January 2009 - 02:14 PM

Salut,
Sunt nou in acest hobby, am achizitionat un Lama v4 cu fuselaj Delphin cu care am intrat in lumea elicopterelor RC (mai mult in pereti si mobila) si pe care l-am montat si demontat de zeci de ori (am facut si un upgrade cu piese metal si tija prelungita cu 2 cm pt. zbor exterior), dar am studiat o tona de pagini despre heli.
Vreau sa cumpar un T-rex 600 electric ESC 100A, dar ce ma puteti sfatui? : GF sau CF, cu curea sau cu Torque Tube? (nu stiu cum se traduce-poate cardan?) Imi puteti da informatii despre acest "Torque Tube" ?
Va multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 27 January 2009 - 02:37 PM
Motiv editare: scrie si tu cu caractere normale

0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 27 January 2009 - 03:21 PM

Salut Florin,

Ma bucur sa vad ca te gandesti la un model serios. E un pas mare... Modelul la care te-ai gandit e super din punct de vedere al executiei/performantelor. Ia legatura cu Laur73 ca are unul la fel.

Iata ca lumea elicopterelor RC incepe sa prinda contur si la noi... :angry:

Trex 600 nu e un elicopter ieftin, nici de cumparat, dar mai ales de intretinut. E foarte diferit de ceea ceea ce ai, un micro coaxial.
In caz de crash (si va fi), costul reparatiei este considerabil (cam cat doua trei coaxiale).
De asemenea costul packurilor nu este unul de neglijat.

Nu vreau sa te sperii, dar vreau sa stii ce te asteapta. Transmisia cardanica la rotorul anticuplu e mai scumpa, in caz de crash. In cazul transmisiei cu curea, poate scapi doar cu boom-ul indoit, cureaua putand fi refolosita. Frame-ul GF sau CF e cam acelasi, e o chestie mai mult de look.

Sper ca ti-am fost de folos, asteptam vesti!
0

#3 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 27 January 2009 - 06:55 PM

Multumesc Silviu66 pt. atentionare.Daca puteti crede este primul forum pe care particip si am totusi o varsta...

Multumesc Primus pt. raspuns.
Stiu ca elicopterul nu este ieftin dar sunt sigur ca va merita. Abia astept sa-l montez. Cred ca ma pasioneaza mai mult montatul decat pilotarea lui. Am de gand sa o iau pas cu pas cu pilotarea. Sunt sigur ca o sa gasesc piloti buni in Timisoara care o sa ma ajute , dar pana atunci va mai curge multa apa pe Bega. Ma intereseaza acum configuratia in care sa-l comand. Am intrebat de GF sau CF pentru ca am citit undeva de niste curenti statici in cazul CF-ului, dar cu engleza mea putina poate ca nu am inteles despre ce-i vorba.

Cat despre transmisia cardanica, am vrut sa aflu de ce se considera ca este un "upgade", ce diferente exista intre cele doua transmisii ca si comportament in zbor, etc.
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 27 January 2009 - 08:33 PM

Cu mare placere.

Citeaza

ca am citit undeva de niste curenti statici in cazul CF-ului
.

Da, fenomenul ESD (Electrical Static Discharge) este prezent, dar insa nu la T-Rex 600, si in nici un caz, la transmisia cu torktube.
Este mai intalnit la modelul T-Rex 500, varianta cu frame de carbon, si transmisie cu curea.

Electricitatea statica este produsa prin frecarea curelei de pinion si de boom. Fenomenul ESD poate duce la resetarea receptorului, si pierderea controlului asupra modelului. Au aparut si diverse metode de a combate acest fenomen, printr-o continuitate electrica de la axul rotorului anticuplu, boom, pana la frame, si legarea lor la borna negativa a packului. Cei care au facut upgrade la tork tube nu au mai intampinat aceasta problema.

Eu am un Trex 500, si pentru a fi linistit, am comandat versiunea cu frame din fibra de sticla, pentru ca are transmisie stoc cu curea.
Daca te gandesti la un Trex 600 cu cardan, poti alege varianta cu frame de carbon.

Nu am experienta cu torktube-ul, dar din cate am citit, mareste performanta rotorului anticuplu, esentiala in manevrele hard 3D.

Succes!

Aceasta postare a fost editata de Primus: 27 January 2009 - 08:34 PM

0

#5 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 January 2009 - 10:50 AM

Ce chestie si asta cu "torque tube". Pana acum cateva luni toata lumea zicea ca transmisia pe curea e mai buna, ca e mai fiabila, c-o fi, c-o pati... Eu la Falcon am ax de carbon si pinioane si ma batea gandul sa trec si eu pe curea, ca de...
Acum apare chestia asta "torque tube" si toti vor si ei (vai ce pacat ca nu se potriveste la 450 v2, ce marlani ca n-au facut-o compatibila, daca aveam si eu zburam exact, da' exact ca A. Szabo, ai vazut ce performant e "torque tube", uau!)
0

#6 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 12:07 PM

Citeaza

Acum apare chestia asta "torque tube" si toti vor si ei (vai ce pacat ca nu se potriveste la 450 v2, ce marlani ca n-au facut-o compatibila, daca aveam si eu zburam exact, da' exact ca A. Szabo, ai vazut ce performant e "torque tube", uau!


Dom'le nu impusca mesageru... Am zis ca nu am experienta cu el, nu am pe nici un heli. Asa zice lumea...

Am pierdut eu din vedere ceva... sau?
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 12:09 PM

Poate ne lamureste cineva care chiar poate face comparatia... fara ironii.
0

#8 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2009 - 03:50 PM

Salut Florin,

Am facut si eu trecerea de la coaxial la unul "adevarat" acum cateva luni. Am decis atunci sa nu imi iau un model prea scump, mai intai sa vad ce si cum, daca pot, daca imi place, etc., desi nu ar fi fost o problema sa cumpar altceva .... Acum as zice ca bine am facut, am econimist o gramada de bani din diferenta de pret la piese si baterii. Daca ar fi sa reiau operatiunea, as cumpara unul si mai ieftin, exista niste clone de trex 450 foarte ieftine, pe la 40-50$. Ideea e ca orice ai lua, o sa zboare foarte diferit de cel coaxial si cel mai probabil o sa il busesti destul de des... si asta nu e prea ieftin la un heli mare si bun. Desigur, totul depinde de bugetul tau

Poti sa iti iei statie si electronica de calitate, astea sa strica mai greu la crash.... Statia doar daca dai cu ea de pamant la nervi ;)

Asta e umila mea parere.
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#9 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 January 2009 - 06:59 PM

Vezi postareaflorin_, la Jan 27 2009, 06:55 PM, a spus:

Multumesc Silviu66 pt. atentionare.Daca puteti crede este primul forum pe care particip si am totusi o varsta...

Multumesc Primus pt. raspuns.
Stiu ca elicopterul nu este ieftin dar sunt sigur ca va merita. Abia astept sa-l montez. Cred ca ma pasioneaza mai mult montatul decat pilotarea lui. Am de gand sa o iau pas cu pas cu pilotarea. Sunt sigur ca o sa gasesc piloti buni in Timisoara care o sa ma ajute , dar pana atunci va mai curge multa apa pe Bega. Ma intereseaza acum configuratia in care sa-l comand. Am intrebat de GF sau CF pentru ca am citit undeva de niste curenti statici in cazul CF-ului, dar cu engleza mea putina poate ca nu am inteles despre ce-i vorba.

Cat despre transmisia cardanica, am vrut sa aflu de ce se considera ca este un "upgade", ce diferente exista intre cele doua transmisii ca si comportament in zbor, etc.

helicopteristi in timisoara suntem vreo 5
t-rex 600 electric nu avem dar sunt 2 600 nitro pro termice si electrice mari


poti sa vi cu noi la zbor cand esim
contact nen772002@yahoo.com -mess
0722441822-mobil
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#10 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 08:23 PM

Citeaza

helicopteristi in timisoara suntem vreo 5
t-rex 600 electric nu avem dar sunt 2 600 nitro pro termice si electrice mari
poti sa vi cu noi la zbor cand iesim


Florine, ai vazut? Aveai experienta la o aruncatura de bat.
Sunt sigur ca Nen77, Iceman si compania te vor sfatui cum stiu ei cel mai bine!
0

#11 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 28 January 2009 - 10:23 PM

Vezi postareanen77, la Jan 28 2009, 06:59 PM, a spus:

helicopteristi in timisoara suntem vreo 5
t-rex 600 electric nu avem dar sunt 2 600 nitro pro termice si electrice mari


poti sa vi cu noi la zbor cand esim
contact nen772002@yahoo.com -mess
0722441822-mobil

Cand voi primi "scula" te voi cauta sigur (merci pt. invitatie), poate ma vei ajuta cu niste sfaturi in ce priveste setarile, si mai ales setarile statiei (JR 9303 PCM).
0

#12 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 January 2009 - 10:36 PM

Vezi postareaflorin_, la Jan 28 2009, 10:23 PM, a spus:

Cand voi primi "scula" te voi cauta sigur (merci pt. invitatie), poate ma vei ajuta cu niste sfaturi in ce priveste setarile, si mai ales setarile statiei (JR 9303 PCM).

poti si inainte ne descurcam si cu statia calin are aceasi statie eu am asemanatoare mx -22 dar tot in 2,4
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#13 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 28 January 2009 - 10:43 PM

Vezi postareapatrocle, la Jan 28 2009, 03:50 PM, a spus:

Salut Florin,

Am facut si eu trecerea de la coaxial la unul "adevarat" acum cateva luni. Am decis atunci sa nu imi iau un model prea scump, mai intai sa vad ce si cum, daca pot, daca imi place, etc., desi nu ar fi fost o problema sa cumpar altceva .... Acum as zice ca bine am facut, am econimist o gramada de bani din diferenta de pret la piese si baterii. Daca ar fi sa reiau operatiunea, as cumpara unul si mai ieftin, exista niste clone de trex 450 foarte ieftine, pe la 40-50$. Ideea e ca orice ai lua, o sa zboare foarte diferit de cel coaxial si cel mai probabil o sa il busesti destul de des... si asta nu e prea ieftin la un heli mare si bun. Desigur, totul depinde de bugetul tau

Poti sa iti iei statie si electronica de calitate, astea sa strica mai greu la crash.... Statia doar daca dai cu ea de pamant la nervi ;)

Asta e umila mea parere.

Salut
Logica m-a indemnat sa fac exact ca tine. Am inceput sa caut un heli ceva de genul HBK2. Cu trecerea timpului si dupa rasfoirea a zeci de site-uri mi-am dat seama ca e cineva in spatele meu care ma impingea spre ceva mai mare,si mai mare, si mai mare...si asa am ales cu sufletul. Sper ca macar pilotajul sa-l incep cum scrie la carte, cu rabdare ,simulatoare si ajutorul celor cu experienta.
0

#14 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 28 January 2009 - 10:49 PM

Vezi postareaflorin_, la Jan 28 2009, 10:43 PM, a spus:

Salut
Logica m-a indemnat sa fac exact ca tine. Am inceput sa caut un heli ceva de genul HBK2. Cu trecerea timpului si dupa rasfoirea a zeci de site-uri mi-am dat seama ca e cineva in spatele meu care ma impingea spre ceva mai mare,si mai mare, si mai mare...si asa am ales cu sufletul. Sper ca macar pilotajul sa-l incep cum scrie la carte, cu rabdare ,simulatoare si ajutorul celor cu experienta.

Salut Florin , sa stii ca si eu in urma cu 2 luni eram in acelasi stadiu ca si tine ma tot gindeam ce elicopter sa-mi iau, pina la urma m-am oprit la T-rex 600 , nu i-mi pare rau nici o clipa .Am gasit pe acest forum oameni de cea mai buna calitate , care m-au ajutat sa-l reglez si sa-l zbor . Deja am 5 sedinte de zbor si pot spune ca este un elicopter foarte bun pentru un incepator.
Fotografie Aeriana
0

#15 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 28 January 2009 - 10:51 PM

Vezi postareanen77, la Jan 28 2009, 10:36 PM, a spus:

poti si inainte ne descurcam si cu statia calin are aceasi statie eu am asemanatoare mx -22 dar tot in 2,4

Statia mea este in 72Mhz. Apropo , poti folosi o statie in 2.4 cu stabilizatorul de zbor FS8 de la FMA?
0

#16 Useril este offline   florin_ 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 27-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:RC cars,crawler si mai nou elicoptere.

Postat 28 January 2009 - 10:53 PM

Vezi postareaLaur73, la Jan 28 2009, 10:49 PM, a spus:

Salut Florin , sa stii ca si eu in urma cu 2 luni eram in acelasi stadiu ca si tine ma tot gindeam ce elicopter sa-mi iau, pina la urma m-am oprit la T-rex 600 , nu i-mi pare rau nici o clipa .Am gasit pe acest forum oameni de cea mai buna calitate , care m-au ajutat sa-l reglez si sa-l zbor . Deja am 5 sedinte de zbor si pot spune ca este un elicopter foarte bun pentru un incepator.

Salut
Sa stii ca mi-ai luat o piatra de pe inima. Nu ai avut nici un incident (datorita pilotajului)? S-au poate nu ai fost incepator?
0

#17 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 January 2009 - 11:11 PM

incidentele daca o iei ..ca la carte ..heli contruit bine ..bine reglat ..simulator din plin apar mai tarziu cand incepe mana sa te usture si incepi sa faci acrobatii...

-insa nu e exclus ca sa faci greseli si sa il saprgi cat de repede

laur73 felicitari pt t-rex 600 e un heli exceptional..
sfatul meu pentru florin daca nu e 1000% decis e sa isi ia altceva..
ceva mai mic t-rex 450..,...t-rex 500...

motive..
costurile packurilor ... de mentionat ca zbori cu un pack cateva minute 5-10 depinde de regimul de zbor ..si cand prinzi gustul...
costurile crashurilor ... o pereche de pale de 600..costa ceva bani
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#18 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 29 January 2009 - 11:40 AM

Citeaza

Incidentele [...] apar mai tarziu cand incepe mana sa te usture si incepi sa faci acrobatii..


Uff, ce adevar mare... a inceput distractia si la mine :lol:


Citeaza

ceva mai mic t-rex 450..,...t-rex 500...

motive..
costurile packurilor ... de mentionat ca zbori cu un pack cateva minute 5-10 depinde de regimul de zbor ..si cand prinzi gustul...
costurile crashurilor ... o pereche de pale de 600..costa ceva bani


Pentru aceleasi motive, il "speriam" si eu pe Florin mai sus cu Trex-ul 600.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 January 2009 - 11:42 AM

0

#19 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 29 January 2009 - 02:05 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 29 2009, 11:40 AM, a spus:

Uff, ce adevar mare... a inceput distractia si la mine :lol:




Pentru aceleasi motive, il "speriam" si eu pe Florin mai sus cu Trex-ul 600.

categoric primus ..dupa cum stii greu sa schimbi decizia cuiva..
un adevar universal e ca cei care se apuca dupa cateva zile de studiat ..li se pare ca au inteles principiul si ignora partea cu pilotatul.
nu e o filosofie asa mare da cere formarea unor reflexe .
iar contructia unui heli mare cere anumite chesti care le inveti in timp..detalii ca loctite ..curatat asigurat suruburi.etc siguranta zborului etc.

sunt pe youtube filme destule cu ce patesc cei care ignora asta..
bubuit de motoare ..bubuit de rotor headuri etc.
si mai e mult de filozofat pe tema asta ...
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#20 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 29 January 2009 - 07:20 PM

Vezi postareaflorin_, la Jan 28 2009, 10:53 PM, a spus:

Salut
Sa stii ca mi-ai luat o piatra de pe inima. Nu ai avut nici un incident (datorita pilotajului)? S-au poate nu ai fost incepator?

deocamdata am doar 5 zboruri cu el si nici un incident mai major dar m-a ajutat mult si helicomandul. iar ca experienta este primul elicopter pe care am reusit sa-l tin in aer , am mai avut o tentativa acum un an cu un HBk2 dar nu reuseam nici sa ma desprind de la sol .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: FILE0343.JPG
  • Imagine atasata: FILE0323.JPG

Fotografie Aeriana
0

#21 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2009 - 07:52 PM

Florin, te admir ca ai ales cu sufletul... experienta mea spune ca am fost mult mai multumit cu ce am ales cu sufletul decat acolo unde am folosit logica. Apoi trex 600 chiar e un heli foarte bun. Sa-l zbori sanatos iti doresc

totusi, usor off topic si fara nici o legatura directa cu Florin, o sa mai adaug un motiv pe lista de la nen77: e potential periculos. Daca Lama4 te poate zgaria, un 450 are sanse sa te ranesca uratel, 600-le cred ca te poate omori cu nitel ghinion.. Pe tine sau pe cei din jur
Am observat mereu pe forum ca se recomanda incepatorilor (printre care ma numar) un heli cat mai mare. E adevarat, sunt o gramada de motive obiective pentru astfel de recomandare, nu le mai zic si eu. Insa nimeni nu le zice ca poate fi si periculos...
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#22 Useril este offline   caius71 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-February 07
  • Gender:Male

Postat 29 January 2009 - 10:23 PM

Vezi postareaLaur73, la Jan 29 2009, 07:20 PM, a spus:

deocamdata am doar 5 zboruri cu el si nici un incident mai major dar m-a ajutat mult si helicomandul. iar ca experienta este primul elicopter pe care am reusit sa-l tin in aer , am mai avut o tentativa acum un an cu un HBk2 dar nu reuseam nici sa ma desprind de la sol .
Scuze Laur dar sa stii ca HBK2-ul de la tine zboara si acum chiar foarte bine si nu i-am facut upgrade cu helicomand,gy401 etc. :rolleyes: oricum ma bucura faptul ca te-ai apucat si de heli.Succese multeee..!
0

#23 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 30 January 2009 - 01:45 PM

Vezi postareaLaur73, la Jan 29 2009, 07:20 PM, a spus:

deocamdata am doar 5 zboruri cu el si nici un incident mai major dar m-a ajutat mult si helicomandul. iar ca experienta este primul elicopter pe care am reusit sa-l tin in aer , am mai avut o tentativa acum un an cu un HBk2 dar nu reuseam nici sa ma desprind de la sol .

laur73
nu mi-o lua in nume de rau ..sunt ex user de helcomand ..daca vrei sa zici ca zbori heli arunca helicomandul la gunoi
e ca si cum ai avea un ferari si ai sta in dreapta tu ii zici soferului pe unde sa o ia dar placerea condusului ii revine altuia.
m-am dat vreo 3 luni cu hc ..m-am luat in gura cu redsky..ca hc e bun ca e the shit etc.
redsky avea dreptate.

cand l-am dat jos mi-a luat ceva timp sa scap de reflexele gresite obtinute cu helicomand.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#24 Useril este offline   marian206 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male

Postat 07 October 2009 - 09:24 PM

Salut

Sunt nou in acest hobby; am citit si citesc o gramada de teorie despre elicopterele rc (plus vizionat cam toate filmele relevante ale lui Finless) si exersez de vreo 2 luni pe simulator (Pheonix RC) iar cand voi trece la partea practica vreau sa o fac serios si direct cu un T-Rex 600 ESP. Am inceput sa achizitionez ceva scule; urmatorul va fi Super Combo-ul; apoi m-am hotarat la Spektrum DX7 - sa fie special edition cu AR7100? nu imi dau seama inca; care sa fie servo-urile, inca nu stiu, acum ma informez. Am vazut ca sunt colegi pe forum care au 600 ESP si poate ma voi adresa lor cu privire la configuratie, setari, sfaturi etc. Va multumesc anticipat pentru orice sfaturi/impresii/pareri. Oricum, ce pot spune ca am inteles pana acum este ca acest hobby e o joaca foarte serioasa. Sunt atatea informatii ce trebuie asimmilate - de la teoria de zbor, la montajul unui kit, la setarile mecanice, la cele electronice, la configuratii, etc. Am impresia ca m-am intors inapoi in timp cand studiam in clasa a X-a si a XI-a la fizica.

Deci, Align T-Rex 600 ESP?...

Aceasta postare a fost editata de marian206: 07 October 2009 - 09:26 PM

0

#25 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 07 October 2009 - 09:58 PM

Nu ma luati foarte in serios, pentru ca nu am avut niciodata un elicopter, dar ma pregatesc sa trec la heli luna asta. Nu vreau sa trec prin etapele de inceput cu coaxial, fixed pitch single blade, etc. Merg direct la un 3D cat se poate de nenorocit...si anume un t-rex 250 SE V2(deh, sunt smecher...). Am aprox. 20 de ore pe simulator cu un 3d la fel de nenorocit...si cred ca o sa ma descurc(cu putin mai mult expo) tinand cont ca pe simulator ma joc cu el ca si cu un avion(deh...sunt smecher).


Ai facut o alegere foarte buna trecand la 600. Cele mari sunt mai usor de controlat. Eu...desi incepator...as merge pe torque-tube. Nu din cauza ESD si nici pentru ca sunt smecher...ci pentru ca nu necesita inlocuire decat daca dai cu el si il indoi. Vezi tu, cureaua, oricat ai unge-o si ai trata-o...o sa se uzeze si o sa se rupa...poate chiar in zbor...:D(ZOMG).


Eu in locul tau as baga simulator la greu...si mi-as lua in loc de 600 ESP...un T-Rex 450 PRO(V3). Ala e cu torque-tube...si te costa mai putin reparatiile/tuning-ul. Singurul motiv pentru care imi iau 250 si nu 450 PRO este lipsa pieselor de schimb pi la noi prin tara. 450 PRO nu PREA este compatibil cu 450 v2 la piese, in schimb 250 si 250 se v2 sunt.


Succes si cat mai multe zboruri placute la tot omu'.


P.S. Tu macar iti aduci doar aminte de fizica nenorocita de a XI-a...eu trebuie sa o studiez.

Aceasta postare a fost editata de blackheart: 07 October 2009 - 10:05 PM

0

#26 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 October 2009 - 09:42 AM

mariane:

T600 nu e o joaca. Daca vrei sa inveti, poti s-o faci mult mai ieftin si mai sigur decit direct pe T600 ca prim elicopter. Poate ca daca-i mai scump el este si mai bun, tu insa mai ai de invatat.
0

#27 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2009 - 12:23 PM

Sau poti sa mergi pe un T500, care se apropie mai mult de 600 decat de 450.
0

#28 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 08 October 2009 - 12:47 PM

Sau poate sa mearga pe o clona de t-rex...de exemplu hk sau daca vrea sa dea mai mult de $30 pe clona(in jur de 50)...sa incerce HK GT care are head-ul CNC si frame din carbon. HK exista si de 250 si de 450 si de 600(cred). Ai multe posibilitati...
0

#29 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 08 October 2009 - 01:25 PM

off-topic: Intunecosule, pentru unu' care n-a avut/n-a vazut dai cam multe sfaturi in materie de heli....Faptul ca ai acces la resursele lui google nu te face mai savant sa stii...

on: @marian : ia-l frate si sa-l prabusesti cat mai putin.
0

#30 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 October 2009 - 05:28 PM

Sfatul meu e asta, pentru Marian:
Pe langa pretul initial, care este un factor (poate cel mai) important, te uiti in buzunar, si vezi cam cat costa un crash uzual pentru modelul pe care il vei cumpara.

Daca poti sa il suporti fara un efort mare (care aduce asteptare, si deci frustrare, dezamagire) acela e modelul pe care ti-l poti permite.

Succes! <_<
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu