Modelism - RHC Forum: motor crawler - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

motor crawler un sfat, va rog

#1 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2009 - 01:10 PM

Salutare si LA MULTI ANI

Intrebare: voi ce ati folosi pe un crawler 1:10?
http://www.lrp.cc/de/produkte/elektromotor...pecial/details/
sau
http://www.lrp.cc/de/produkte/elektromotor...-turns/details/

amandoua au 100W, BL are turatie mai mare, dar asta nu e relevant la masina asta

Multumesc pentru raspunsuri
0

#2 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 01 January 2009 - 02:11 PM

Vezi postareaMen, la Jan 1 2009, 01:10 PM, a spus:

Salutare si LA MULTI ANI

Intrebare: voi ce ati folosi pe un crawler 1:10?
http://www.lrp.cc/de/produkte/elektromotor...pecial/details/
sau
http://www.lrp.cc/de/produkte/elektromotor...-turns/details/

amandoua au 100W, BL are turatie mai mare, dar asta nu e relevant la masina asta

Multumesc pentru raspunsuri

Eu as alege BL pentru ca are cuplu mai mare decat un periat
Parerea mea

Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 02 January 2009 - 12:09 AM

Vezi postarearadugns, la Jan 1 2009, 02:11 PM, a spus:

Eu as alege BL pentru ca are cuplu mai mare decat un periat
Parerea mea

Radu


Cine ti-a zis asta...din moment ce amandoua sunt pt crawling??(sunt periate care trag mai bine decat un brushless)
Tu trebuie sa te decizi in functie de ce bani ai, adica motorul si variatorul care sa il comande!
Si eu tot brushless as alege numai prin faptul ca nu necesita intretinere ca la periat, dar doar atat.
0

#4 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 02 January 2009 - 12:17 AM

Vezi postareaDiesel power, la Jan 2 2009, 12:09 AM, a spus:

nu necesita intretinere ca la periat, dar doar atat.


Plus cu un pic de lac , devin si rezistente la apa, ceva imposibil pentru un periat, prin simpla lor natura de transmitere a energiei spre rotor.

Cu respect,

Catalin C.



PS: Periatele nu cred ca intrec un brushless la cuplu, doar poate la turatie.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 02 January 2009 - 12:17 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#5 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 02 January 2009 - 01:45 PM

Vezi postareaDiesel power, la Jan 2 2009, 12:09 AM, a spus:

Cine ti-a zis asta...din moment ce amandoua sunt pt crawling??(sunt periate care trag mai bine decat un brushless)
Tu trebuie sa te decizi in functie de ce bani ai, adica motorul si variatorul care sa il comande!
Si eu tot brushless as alege numai prin faptul ca nu necesita intretinere ca la periat, dar doar atat.

Nu veau sa ne certam.....dar daca ai un brushless puternic si cu un lipo 3s la 8000mAh nu prea cred ca ii face fata un periat, indiferent de care ar fi (vorbesc despre cuplu, la turatie poate are mai mare un periat, dar ma indoiesc ca poate face fata la un brushless adevarat)

Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 02 January 2009 - 01:45 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#6 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 02 January 2009 - 07:03 PM

Vezi postarearadugns, la Jan 2 2009, 01:45 PM, a spus:

dar daca ai un brushless puternic si cu un lipo 3s la 8000mAh nu prea cred ca ii face fata un periat, indiferent de care ar fi (vorbesc despre cuplu, la turatie poate are mai mare un periat, dar ma indoiesc ca poate face fata la un brushless adevarat)
Radu


Number of Turns

Refers to how many times the copper wire is wound around each pole of the armature. Basic guide:

More Turns (e.g. 19T) = Higher torque, less rpm, longer battery life. Slower but easier to drive.

Less Turns (e.g. 12T) = Less torque, more rpm, shorter battery life. Faster but more difficult to drive.

Pai tu despre ce vorbesti atunci....de aero??? Nu inteleg ce vrei tu sa spui printr-un brushless adevarat??? Daca vrei de viteza un 2.5 sau 3.0 ai mai putin torque dar mai multe rotatii iar daca vrei de putere un 21.5 sau mai mare ai cuplu dar nu ai viteza....de aici nu inteleg la ce te referi tu cand imi dai exemplu un "brushless puternic si cu un lipo 3s la 8000mAh"...daca este vorba de viteza ai dreptate pe jumatate....la auto (ca despre asta vorbesc) iti arat ca tu iti poti lua ce motor brushless vrei si cu 8000 lipo, si iti demonstrez cum un periat te poate face pe un traseu (de viteza). Pe de alta parte daca vorbim de cuplu tot cu un periat de 27T cred ca poti face fata cu brio la un traseu de crawling pe langa orice brushless...dar nu inteleg la ce ti-ar folosi 8000 lipo!!

Si Cataline ai dreptate cu protectia impotriva apei...dar doar daca vrea sa iasa pe un traseu facut fromos de rockcrawling....cu detoate.

Si totul se rezuma la bani....periatul si variatorul pentru el sunt mai ieftine, brushless-ul si variatorul pentru el sunt mai scumpe.

Si nu ne certam aici, discutam.

Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 02 January 2009 - 07:04 PM

0

#7 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2009 - 01:43 AM

va multumesc pentru sfaturi
bine zici, diesel-power-e, SA NU NE CERTAM, discutam o tema, si poate ramane aici si pentru altii care vor trece prin aceiasi dilema.

Am inteles ca:
1. e de preferat BL-ul pentru ca se poate izola mai bine la apa (chestie la cer nu ma gandisem)
2. determinant e bugetul dar, hai sa zicem ca in cazul asta (o data in viata) NU SE PUNE PROBLEMA BUGETULUI. Deci din acest pct de vedere e 0=0 inter ele
3. nu se poate inclina balanta clar in favoarea unuia dintre motoare, sunt sensibil echivalente (daca admitem ca diferenta de pret se regaseste in piesele de mentenanta ale periatului)


E corect sper

Mai sunt pareri / experiente ale cuiva? M-ar foarte interesa

Multumesc
Andrei
0

#8 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 03 January 2009 - 12:56 PM

Daca nu se pune problema bugetului, ia-ti brushless...si o sa il ai mult si bine, fara batai de cap!
0

#9 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 03 January 2009 - 04:24 PM

Citi bani vrei s adai si ce vrei sa faci cu masina sunt cele mai importante detalii la care trebuie sa te gindesti.

Brushless sau brushed e tot aia daca compari mere cu mere si pere cu pere. Exista motoare brushed cu 85 de spire si chiar 95, asa ca nu e nici o problema sa obtii cuplu in ce situatie vrei, depinde doar daca stii sa faci motorul pentru scopul dorit.

Dar revenind la motorul pentru crawler, nu vad la ce e nevoie sa fie rezistent la apa. Crawling in apa inca nu se face.

Iar apoi nu stim ce ai tu deja. daca n-ai niic un fel d electronica, e una, daca ai deja cite ceva, e alta (stii ca pentru brushless iti trebuie un esc specializat, sper, pe care daca nu il ai, mai costa si ala).

Personal prefer sa las un timp dupa ce apare ceva nou pe piata, sa aiba timp sa fie testat in uz ca lumea, sa apara citeva treceri in revista pe site-urile specializate, pe forumuri, imi fca o idee, si dup-aia sa arunc banii daca sunt tentat.

Din experienta, motoarele de 55T sunt perfecte pentru brushless. Mai mult de atita e prea incet si nu poti ataca situatii cind ai tractiune redusa (patinezi) si iti trebuie un pic de viteza.
0

#10 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 03 January 2009 - 06:07 PM

eu spun ca un 55T e minim pentru crawler...cat despre rezistenta la apa...e tocmai invers: orice brushless se distruge la contact cu apa...iar orice brushed (periat) poate intra direct in apa fara prea multe probleme...
daca faci crawling la un mod profi, atunci se justifica achizitia unui brushless...dar cum la noi inca nu se face asa ceva...si asa cum spuneau si antevorbitorii, nu stim ce ai...eu folosesc 2 bucati 55T pe un SPIDER (G-Made)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP2494.JPG
  • Imagine atasata: IMGP2504.JPG

0

#11 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 03 January 2009 - 06:27 PM

nu am mai putut edita...asa ca am completat aici...:
eu spun ca un 55T e minim pentru crawler...depinde si de modelul crawler-ului...daca e cu motoare pe axe, sau cu cutie centrala....cat despre rezistenta la apa...e tocmai invers: orice brushless se distruge la contact cu apa...iar orice brushed (periat) poate intra direct in apa fara prea multe probleme, motiv pentru care toate variantele waterproof sunt echipate cu motoare brushed, si nici una brushless...:D...
daca faci crawling la un mod profi, atunci se justifica achizitia unui brushless...dar cum la noi inca nu se face asa ceva...si asa cum spuneau si antevorbitorii, nu stim ce ai...eu folosesc 2 bucati 55T pe un SPIDER (G-Made)... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#12 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 04 January 2009 - 08:53 AM

Motoarele brushed se ard la fel de bine cind intra la apa ca si cele brushed. Dar esc-urile sufera cel mai rapid cind iau apa. Asa ca ideea e sa te feresti de apa, sau sa folosesti un esc din modelele extrem de vechi (electro-mecanice) cu un rezistor, care functioneaza in curent cu adevarat continuu, nu in impulsuri ca cele electronice. Chiar si atunci insa ramine radioul (care rezista totusi binisor la tratament abuziv cu apa si celelalte) dar mai ales bateria care e distrusa mintenas (Nicd, Nimh, Lipo) cind e bagata la apa.
0

#13 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 11:04 AM

MSC - aka Mechanical Speed Controlers are the worst...deci, ESC-urile moderne (unele din ele) sunt waterproof...vezi cele de la traxxas, care sunt bazate pe novak...receproarele sunt incapsulate in cutii waterproof, sau in baloons, like Tamiya used to do...dar problema ramane la motoare...si aici vezi toate produsele finite care vin cu label WATERPROOF (nu sunt destinate imersiunii in apa, ci doar conducerii lor intr-un mediu care poate stropi aceste componente...nici unul din acestea nu vin cu motoare brushless :) dintr-un singur motiv...motoarele brushed cand sunt scufundate in apa, FUNCTIONEAZA...si inca bine, pentru ca apa creeaza un contact perfect intre perii si colector, deci nu au absolut nici o problema cu stropirea lor, from time to time...(BTW, unii chiar recomanda prima functionare sa se faca submerged), pe cand cele brusless sunt sensibile la umezeala, neavand nevoie de contacte fizice pentru functionare, aparitia umezelii in ele creeaza probleme...BIG TROUBLES...:D
0

#14 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 January 2009 - 11:43 AM

are dreptate EZ* cele brushed sunt ceva mai rezistente la apa, insa nu vad contactul care apare la cele brushless.

si, pr un crawler sunt mooolt mai bune cele brushed deoarece sunt si mai usor de gasit, si mai ieftine, cu tot cu regulatoare. decizia iti apartine

oricum, te dai si prin apa cu Crawleru? eu sincer nu m-as da... :)
0

#15 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2009 - 02:51 PM

Nu stiu daca ma dau prin apa, nu stiu inca nimic despre segmentul asta, mai trebuie sa sap pe net. Ma gandesc ca o sa se organizeze si la noi competitii (fie ele si neoficiale) de acest gen si atunci ar fi bine ca automodelul sa fie pregatit pentru asta.
In ceea ce priveste celelalte componente, desigur ele trebuie alese corespunzator. Adica la BL trebuie un regulator mai scump (probabil). Dar ... cum spuneam sa zicem ca, in acest caz, (oO DATA IN VIATA) nu tinem seama de bani. Poate exista si variante mai scumpe (si mai bune) dar m-am decis la LRP pentru ca astea imi sunt mie mai accesibile. Oricum va fi un LRP, si cred ca va fi cu perii. Asta si pentru ca am adaptor la masina sa-i pot monta ulterior un outrunner de aero (cuplu mare). Iar regulatorul va fi unul din cele care suporta si periat si BL, adaptat la spirele cele mai putine (de ex min 12).

Va multumesc si daca mai sunt opinii, o sa le citesc cu interes
0

#16 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 04 January 2009 - 03:32 PM

Huh? Totul s-a pornit de la afirmatia mea ca daca dai cu lac rezista la apa, nimeni nu a zis ca un motor brushless rezista de la natura la apa (fiind contactele cositorite, acolo se produce scurt in apa, la fel si la brushed unde sunt periile). Si da, daca dai cu lac (pe contactele cositorite) poti merge cu brushless si pe sub apa.

Vezi postareaEZ*, la Jan 4 2009, 11:04 AM, a spus:

pe cand cele brusless sunt sensibile la umezeala, neavand nevoie de contacte fizice pentru functionare, aparitia umezelii in ele creeaza probleme...BIG TROUBLES...:lol:


Nu inteleg partea cu rezistenta mai slaba la apa a brushlessului, mai ales la aparitia umezelii in ele ?!?
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#17 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 04:10 PM

MEN: dat fiind faptul ca este crawler, ESC-ul nu trebuie sa fie performant in a suporta infasurari putine la motor...aia inseamna viteza...la un crawler ESC-ul trebuie sa stie a "impulsiona" motorul, incet si finutz... :lol:

MICRO_ICE: nici eu nu ma dau prin apa cu el, dar de exemplu, am intalnit situatii cand rocle pe care le-am escaladat erau langa rau (chiar pozele sunt intr-un astfel de loc), si odata (la Rapa Rosie 2008) movila pe care am escaladat-o era chiar langa o balta...si fara intentie am andocat...:D

PROTHEUS: nu e vorba nicidecum de contactele exterioare....incearca cu un motor ieftin, cu perii, sa-l bagi in apa si daca observi un scurt in acea zona, da-ne de stire...e vorba de ceeea ce se intampla inside la un brushless...mai studiaza un pic si daca tot nu te prinzi ce ar face apa, mai vorbim in PM, pentru a nu acapara si schimba sensul acestui thread...crezi ca le era greu celor de la Traxx**, (sau alte firme) sa scrie mare pe cutie: E-REVO BRUSHLESS WATERPROOF...dar nu scriu asa, si nici nu recomanda folosirea versiunii BL in acelasi mediu ca cel cu motoare brushed...oare de ce? :lol: :lol: :blink:
0

#18 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2009 - 04:54 PM

deci sa inteleg ca trebuie un reg care sa aibe limita inferioara de spire mai ridicata, pentru a avea finete la accelerare? o sa studiez ce se gaseste la LRP pentru a imperechea cu motorul si va mai barai sa va dati cu parerea
0

#19 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 January 2009 - 04:58 PM

dfa mane dar nu vezi ca el se gandeste deja la competitii? si un motor poyti zice ca are sanse sa pice c ad mergi prin apa, a.i. sa treaca de roti , sa ajunga la baterie....... dar e mult pan acolo....... oricum pt un crawler "de curse" (ca sa zicem asa) iti trebuie niste componente "adevarate", cele mai bune de pe market din clasa crawlerului ales

bafta la ales, poate te vedem la vara pe primele 3 locuri (unul din ele0 la vreun concurs de crawling de aici sau de afara

numai bine,
micro-ice
0

#20 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 05:11 PM

sunt seturi (esc+motor) specializate pentru crawlere...si cred ca acele esc-uri au ceva mai deosebit....eu unul folosesc un esc obisnuit, pentru 2 motoare...
0

#21 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 04 January 2009 - 05:26 PM

Motoarele brushed se rodeaza dupa unele recomandari in apa, e adevarat, dar in curent continuu (de la o sursa stabilizata) nu de la esc, si la tensiune mica (3V). In functionare normala, esc livreaza impulsuri cu frecvente de pina la 4kHz care sunt echivalente cu un curent alternativ care asa cum stim de la fizica, nu merge prin apa. Personal am facut experienta si am bagat masina in piscina unde a mers vreo trei centimetri si s-a oprit. Semnalele de la radio iarasi sunt in alternativ, asa ca vezi, sunt multe componente care nu suporta apa. pentru informatia celor interesati, si-a revenit dupa eforturi intense si servoul (directia) si esc-ul, si receptorul, dar motorul a ruginit (tolele rotorului) si s-au umflat (de la rugina) asa ca motorul s-a dus pe apa simbetei ca sa zic asa. Aviz amatorilor.

Ca unele motoare rezista un pic daca sunt stropite cu apa, asta e altceva. Cu baloane, etc, cutii etanse, samd, aia e alta poveste. Pe de alta parte, in principiu toate motoarele brushed rezista la apa in aceeasi masura (atita cit nu sunt udate rotoarele care fiind din Fe-Si ruginesc orice ai face, si se intimpla povestea relatata mai sus. Povestea cu rodajul in apa are un detaliu foarte important. Dupa rodaj trebui demontat motorul (al meu era nedemontabil) si curatat cu o solutie de alcool (etilic, metilic, nu conteaza) care absoarbe ultima picatura de apa (alcoolul se stie, absoarbe apa si se descompune in dracu stie ce si mai stiu eu ce altceva, vedeti chimia de clasa a zecea). Daca uitati pasul asta, ati terminat motorul, chiar daca nu imediat.

Ramin la aceeasi parere in concluzie, buleftrica si apa nu se amesteca!
0

#22 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 January 2009 - 05:40 PM

ma tenteaza si pe mn sa fac un crawler am gasit sasiul pe tower dar nu stiu cat de bun poate fii, este venom parca... vedeti situl.

si ink ceva off-topic: termicele se pot baga in apa (cum ai dat u exemplu cu piscina, dar nici chiar asa adanci, doar cat sa-l acopere apa (pe motor). mai merge asa? sa zicem ca bateria, rx-ul si servourile sunt waterproof
ms

vedeti sui crawleru ala ce l-am pus mai sus
0

#23 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 05:55 PM

se poate...sau nu...uite, eu am mers cu Willy-ul prin apa de m-am plictisit...dar am fost atent sa nu-mi ud electronica...:)...BTW...motorul inca functioneaza...(si al 2-lea BTW...nu cred ca motoarele brushed primesc impulsuri...LOL...) :) :blink:
0

#24 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 04 January 2009 - 06:15 PM

Vezi postareaEZ*, la Jan 4 2009, 05:55 PM, a spus:

(si al 2-lea BTW...nu cred ca motoarele brushed primesc impulsuri...LOL...)



Ia uite colea, asa la repezeala.

http://www.math.niu....ehr/RC/pwm.html

PWM=pulse width modulation suna cunoscut?
0

#25 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 January 2009 - 06:27 PM

deci cum vi se pare venom-ul asta??

merita sau sa ma gandesc la Axial?
0

#26 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2009 - 06:34 PM

mergi pe axial mult mai multe piese mult mai multe fedbackuri...forumuri pline de sfaturi si teste pentru el
0

#27 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 04 January 2009 - 06:37 PM

Salut...!!
La 250$ poti sa itit iei Hpi whlelly King Rock Crawnler (rtr).Foarte bun pt inceput , se gasesc piese pe Romania(un lucru foarte bun).
Cum spune si FLO234 axial-ul este foarte buna dar prea pe treaba lui(adica este pt avansati)...{mesaj pt MICRO_ICE}

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 04 January 2009 - 06:43 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#28 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 07:30 PM

Cele mai noi sunt scoase de venom si losi...eu cred ca Venom e castigator...e muuult mai tare decat Axial, da, e mai nou, nu sunt inca multe piese pe piata,...dar e muuuult mai tare...hai sa vedem:
- roti cu memory foam inside
- articulatii 70grade
- raza mare de viraj
- diferentiale blocabile ( upgradabile cu kit de blocare prin remote)
- DIG, greutati pentru roti....


astea sunt doar plusuri pentru un crawler...

:blink: am si eu unul in wish list-ul de anul asta...:)

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 04 January 2009 - 07:31 PM

0

#29 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 January 2009 - 09:31 PM

@Al3xandru239: mi poti da pe privat un exemplu de link de unde pot lua masina, dar sa fie cea modificata, sa nu fku nevoit sa cumpar io piese de tuning ca nu ma pricep

si, in definitiv, venomul e mai bun decat axialul, nu? ms moolt
0

#30 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 04 January 2009 - 10:20 PM

Venom creeper este un crawler nou aparut pe piata....Axialul e unul care deja cred ca are 2 ani de la aparitie...Losi au si ei un produs nou, dar eu cred ca Venom-ul este cel mai bine gandit dintre acestea...Wheely King Crawler e departe de cele doua...

aici e wild willy-ul meu prin apa...motorul este jos, intre roti, pe partea dreapta...
http://www.youtube.c...h?v=IOzWg7oTgWQ
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu