pentru profesionisti cu termice
#1
Postat 27 December 2008 - 10:37 PM
daca se poate sa ma ajutati cu pareri linkuri ceva mag de profil pt coca, mot, etc sfaturi, astept cu nerabdare ;)
#2
Postat 27 December 2008 - 11:06 PM
Ia baga ceva planuri, info
Eu am un motor de 10cc os max de aero, dar vad eu cum il racesc!!!!!!!
hai sa ne bagam la o treaba de iarna
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#4
Postat 28 December 2008 - 11:19 AM
#5
Postat 28 December 2008 - 11:52 AM
#6
Postat 28 December 2008 - 06:49 PM
Nu ai ceva mai detaliat cu scorpio???
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#7
Postat 28 December 2008 - 07:09 PM
Malibu Fish, la Dec 28 2008, 06:49 PM, a spus:
Nu ai ceva mai detaliat cu scorpio???
daca te-ai uitat pe ele, probabil ca stii ca din 'laier" in AUtocad poti elimina ce datalii nu ai nevoie. Listezi pe bucati si....la treaba.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 28 December 2008 - 07:21 PM
#8
Postat 28 December 2008 - 07:55 PM
P.S. Se poate construi din balsa?
Aceasta postare a fost editata de p_cipri: 28 December 2008 - 07:56 PM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#9
Postat 28 December 2008 - 08:16 PM
aici este vb de termic
:rolleyes:
#11
Postat 28 December 2008 - 08:29 PM
#13
Postat 28 December 2008 - 09:28 PM
Ce bine i-ar sta pe ior
Aceasta postare a fost editata de Malibu Fish: 28 December 2008 - 09:32 PM
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#14
Postat 28 December 2008 - 09:32 PM
iony, la Dec 28 2008, 08:27 PM, a spus:
Nu arata de loc rau! :angry2:
tel.0724686263
#16
Postat 29 December 2008 - 12:33 PM
Malibu Fish, la Dec 28 2008, 09:28 PM, a spus:
Ce bine i-ar sta pe ior
pai la ala negru, v-am dat planurile mai sus.
Unde erau profesionistii? :)
#18
Postat 29 December 2008 - 10:32 PM
iony, la Dec 29 2008, 10:04 PM, a spus:
in cel mai rau caz cred ca ar fi bun si unul de aero si faci racire :)
si alin in hydroul lui negru are un motor de aero cu racire,ai vazut si tu iony :)
astai parerea mea,dar desigur ar fi bun unul dotat cu racire :)
bafta ii un plan bun :)
is curios ce va iesi
Stima
Ice.
#19
Postat 30 December 2008 - 11:52 AM
#20
Postat 30 December 2008 - 11:55 AM
#21
Postat 02 January 2009 - 07:18 PM
iony, la Dec 29 2008, 10:04 PM, a spus:
De ce neaparat de navo? SH-28 Truggster SZ 4.57 cc cum ti s-ar parea?
Capacitate: 4.57 cc
Turatie: 34000 rpm
Putere: 3.9 CP
Masa: 400 g
Are mega putere, turatie mare si nici racire nu ti-ar fi greu sa-i montezi. Mai trebuie un volant cu un adaptor pt racord la flexibil, care ti l-ar face un strungar cu 50lei maxim... (deasemenea te scapa si de problema pornirii).
De aero nu e o solutie....
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 07:19 PM
#22
Postat 02 January 2009 - 08:27 PM
eu ma gandeam la asta
http://%^&*&$#%^&/O-S--MA...cc)-p2751p.html
Aceasta postare a fost editata de iony: 02 January 2009 - 08:28 PM
#24
Postat 02 January 2009 - 08:46 PM
O.S. MAX 120AX (19.96 cc) (AERO)
Capacitate: 20 cc cu piston cu segment
Turatie: 1800 - 9500 rpm
Toba inclusa in kit
Putere: 3.95 CP=cat cel de 4cc de auto
Masa: 647 grame
sau tot de 4cc:
Magnum XL-25A ABC (4.06 cc) (AERO)
Capacitate: 4 cc
Turatie: 2.200 - 18.500 rpm
Toba inclusa in kit
Putere: 1.1 CP=cam naspa, nu?
Masa: 296 grame
Ca sa nu mai vorbim de turatie....
Daca te uiti, motoarele de navo sunt mult mai ``aproape de cele auto``, doar doua diferente: iesire ax si chiulasa. Eu zic ca decat sa pui unul de 15cc de aero, mai bine pui de 3.5 navo sau auto.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 08:47 PM
#25
Postat 02 January 2009 - 08:46 PM
iony, la Jan 2 2009, 08:27 PM, a spus:
De ce neaparat de 7 cc? Ala de 4 cc auto e mai puternic decat multe aero de 10cc, plus duce turatia la un nivel foarte bun pentru ce se cere la barcute.
Cu respect,
Catalin C.
LE: Hess e mult mai rapid la scris decat mine
Aceasta postare a fost editata de protheus: 02 January 2009 - 08:48 PM
#28
Postat 02 January 2009 - 09:06 PM
iony, la Jan 2 2009, 08:56 PM, a spus:
???
De aero ``traiesc`` mai mult in comparatie cu cele de auto/navo( comparatie valabila in caz ca folosesti sau nu nitro si la unele si la celalalte). Regimul....bata-l vina, adica turatia, deci aia care-ti trebuie tie.... :D
Fa tu barca, pune de auto nou, rodat frumos, si o sa te dai pana te plictisesti. bani de zeama sa ai. :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 09:08 PM
#29
Postat 02 January 2009 - 09:08 PM
AG-74-HESS, la Jan 2 2009, 09:06 PM, a spus:
Fa tu barca, pune de auto nou, rodat frumos, si o sa te dai pana te plictisesti. bani de zeama sa ai. :D
oki deci de auto sa ramana :D
#30
Postat 02 January 2009 - 09:21 PM
iony, la Jan 2 2009, 09:08 PM, a spus:
Daca iei de auto, vorbeste cu OldMan sa te ajute si sa-ti faca volantul cu adaptor pt cuplare la flexibil. Am vazut ca el mai mestereste piese.....
Evacuarea o are in spate (opusa axului), dar exista coturi si mii de posibilitati sa scoti evacuarea pe unde vrei.
Bine, exista motoare mai bune, dar depinde de banii disponibili...Cauti tu...

Ajutor


Acest topic e inchis




















