Modelism - RHC Forum: pentru profesionisti cu termice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

pentru profesionisti cu termice

#31 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 02 January 2009 - 09:22 PM

scuze, a aparut de doua ori ce am scris mai devreme... :D

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 January 2009 - 09:25 PM

0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 January 2009 - 08:36 AM

Dar de ce nu folosesti un motor de navo?
Nu dati cu pietre.....
0

#33 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 03 January 2009 - 08:47 AM

pai de unde ?
0

#34 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 03 January 2009 - 08:53 AM

nu este problema de cuplaj ca il am deja :blush:
0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 January 2009 - 06:57 PM

Vezi postareaiony, la Jan 3 2009, 08:47 AM, a spus:

pai de unde ?

De exemplu:
http://www.towerhobbies.com/products/os_en...s/osmg1611.html
sau mai multe:
http://www.towerhobb...ines/index.html
Fiecare motor este facut pentru ceva anume. Este adevarat ca cele de auto sunt mai apropiate. Dar cat dai pe motor, pe modificari, etc, tot acolo ajungi....parerea mea.
0

#36 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 03 January 2009 - 07:08 PM

acum ce sa zic eu zic ca este mai bine pt mine mai bine sa iau un mot de auto si anume ala de care mi-a zis hess si acum sa zic de ce in primul rand din cauza la pret ,auto =200dolari os navo 250pe tower ,acum am vazut ca la ture sunt cam la fel iar ca si cai putere cel de auto este mai tare si la unul si la altul trebuie luata un rezonator calumea la cel de la os mai trebe si rotostarter , curea alti bani deci cred ca raman la cel de auto nu zic ca cel de auto este neaparat mai bun dar deocamdata cam atat imi permit tinand cont ca mai dau si pe rigger vreo 300 dolari
nu zic ca nu miar place unul de navo un cmb45 ceva :D
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 January 2009 - 10:37 PM

Bineinteles ca tu hotarasti. Nu sunt specialist si nu am caderea sa dau sfaturi.
Eu mi-as pune intrebarea de ce motoarele marine facute de OS sunt mai putin puternice decat cele auto facute tot de OS. Or fi ele apropiate dar...poate....
Daca scazi si banii pe modificari...pui si racire?....diferenta nu ar mai fi de 50$. Ci mai mica. Daca merge macar aproximativ la fel este o economie. Dar daca va merge mai rau? Poti fi sigur?
Scuze da insistenta.
0

#38 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 03 January 2009 - 11:27 PM

nui vorba de insistenta nu ma supar chiar imi face placere ca am cu cine dezbate aceasta problema acum diferenta de pret nu este numnai de 50 de dolari, ajunge cam la 150 daca punem si transport si vama si pret rotostarter , pret curea de pornire fata de 200 cat este mot asta auto, racirea se face destul de usor iar ca bani nu ma costa decat vreo 10lei cam asa ceva , in schimb am pulstart am forta mai mare cai putere iar daca sunt prea multi nui nimic nu ai dai din mansa dai numai la 75% din acceleratie asta nu ar fi o problema era mai rau daca nu avea
nu zic ca un mot de auto este f bun pt navo sau invers dar deocamdata asta este alegerea daca aveam bani dadeam 350dolari pe un cmb45 dedicat acestor feluri de barci (riggere) cu asa ceva se dau cei din state si gata treaba aveam si motor dar este cam de ajuns- vrei sa ma dea afara nevasta din casa :rolleyes:
acum ramane de vazut ce o sa fac deocamdata raman la aceasta alegere
mai astept ceva pareri si de la cei care se dau cu fsr termic dar vad ca nu prea se inghesuie nimeni cu ceva sfaturi poate si din cauza ca la noi nu a ajuns asa ceva inca,aceste riggere termice cu unul sau doua motoare
0

#39 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 03 January 2009 - 11:42 PM

Cred ca motorul de auto e ok si cred ca gasesti unul decent chiar mai ieftin. As merge chiar pe unul cu rotostart.
O idee - de ce nu pui si pe cat unul ca e mai ieftin decit Lipo oricum ... :rolleyes:
Si daca te hotaresti cumva la un fsr in loc de rigger cred ca as fi si eu interesat
0

#40 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 03 January 2009 - 11:47 PM

deocamdata nu vreau fsr dar nu se stie acum vreau sa vad rigerul pe apa cat despre catamaran va ramane cu bl asta este o ambitie dea mea :rolleyes:
0

#41 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 January 2009 - 12:06 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 3 2009, 08:36 AM, a spus:

Dar de ce nu folosesti un motor de navo?
Nu dati cu pietre.....

Este foarte corect ce spui. Motorul de navo e dedicat, nu-i mai trebuie nimic... Dar dat fiind faptul ca Iony a mai mesterit cate ceva si are experienta, am intuit repede ce vrea sa faca: sa ia un mot nou cat mai ``suparat si cat mai ieftin. Solutia pt el este sa ia unu de auto, avand in vedere ca o racire si un adaptor nu ii vor pune probleme lui. Daca ai cumpara de la acelasi magazin un mot auto si unul navo, la aceeiasi parametri, cred ca diferenta in bani ar fi de 150-200 ron minim, daca nu chiar mai bine. Pt ce? pt o amarata de racire si o piesa pe strung? (pornire are)
Deasemenea, daca intreba altcineva, fara experienta i-as fi recomandat ca si tine de navo.
Evident, el hotaraste, noi doar spunem cum credem ca am fi facut in locul lui.... Oricum, indiferent ce faci, sa nu fi ``zgarcit`` cu volantul, cred ca putin supradimensionat ti-ar prinde mai bine.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 January 2009 - 12:11 AM

0

#42 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 04 January 2009 - 11:18 AM

http://www.intlwaters.com/index.php?showfo...topicfilter=all
ok sunt de acord cu tine dar te rog sa te loghezi aici si sa citesti pe acolo despre riggere termice si sa vezi cam cu ce fel de motoare si cu cati cai se dau baeti astia in varsta de vreo 40-50 ani care poate ca sunt plictisiti de meserie si poate sau apucat de amatorism
inca odata am spus ca de termice nu am habar dar ma informez in continuare pana la urma nimeni nu s-a nascut invatat nu ?
:)
0

#43 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 January 2009 - 11:54 AM

Vezi postareaOldMann, la Jan 4 2009, 11:10 AM, a spus:

Se pare ca concluzia e una. BANII. Am incercat sa inteleg de ce vor unii motoare de 3-4 cai putere pe o barcuta amarata.
Cati au montat pe o barca un motor electric de 1Kw sa vada cam ce implica cuplajele pana ajungi la elice, sa le faci sa reziste si sa fie fiabile?
Avea dreptate nevasta-mea. Amatorii au pasiuni si profesionistii meserii. Abia mai tarziu am inteles ca diferta dintre pasiune si meserie e ca: in pasiune bagi bani iar din meserie scoti bani.

Asa este, dar trebuie precizat un lucru fff. important, daca nu chiar de baza: modelismul NU ESTE O MESERIE!!! Aici doar bagi bani, si iti ``hranesti`` sufletul.
In ceea ce priveste excesul de putere, hai sa luam un exemplu: un auto mediu are 1500Kg si o putere de 75CP ( da, sunt si mai slabe si mai puternice, dar ca exemplu) asta inseamna 1CP pentru fiecare 20KG. Un automodel are pana la 4...5CP si cantareste pana in 3Kg, deci ca sa pastram proportiile, tot pentru 20Kg ar veni 33.3CP. De aprox 30 de ori mai mult. De ce, de fraieri? Ar putea avea doar 0.15CP. Dar orice model este net superior in ceea ce priveste raportul putere/greutate decat omologul sau real.
Deasemenea, mai ales la navo nu trebuie sa te zgarcesti la putere, ca ajungi campion la inot sau la aruncarea cu lanseta. :)
Ii dai repriza brusc, motorul e slabut si se opreste la fel de brusc si iar la apa.....
Iar in legatura cu ``marele cuplaj fiabil`` ce mare smecherie este? Face la strung/freza un volant cu ``intrare`` centrat si strans pe axul motor iar in partea opusa cu iesire pt flexibil. Fixeaza sup mot cu rasina pe coca, cat mai aliniat. Nu are ce sa-i sara in cap.
0

#44 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 04 January 2009 - 12:53 PM

mai baeti dupa cate am vazut axul la mot este de 5 atunci nu mai este nici o problema ca am cuplaj pt ax flexibil de la octura care este pt ax motor de 5 sa rezolvat si asta ce ar mai fi motorul va fi fixat cu un suport cu pufere care sa preia vibratiile rigerul este dotat cu ax flex de la octura de 150 deci exact pt cuplajul care il am racirea se va face detul de usor tinand cont ca fantele de pe chiuloasa mot sunt destul de mari cel putin din poza

Imagini atasate

  • Imagine atasata: monthly_01_2009/post-8518-1231066420.jpg

0

#45 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 04 January 2009 - 02:34 PM

Cred ca ai nevoie si de volant.
Imagine atasata: flywheel.jpg
Si o intrebare de incepator. Cum se opreste barca daca ai cuplaj direct? Doar daca opresti si motorul?
@iony am vazut ca ai intrat pe un forum nou. Pe mine nu ma primesc ca am uitat sa-mi activez cont la timp.. :)
0

#46 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 04 January 2009 - 02:36 PM

bun si volanta la ce imi trebe ca am pulstrat :lol:
da este interesant mai ales pt rigere termice dar nu numai
daca vrei intra cu adresa mea
tio dau pe mess
si da barca se opreste doar daca opresti motorul
turatia la ralanti este mica ceva de genul la 2500ture deci nu va pleca prea departe barca
la turatia asta
la aceste barci cred ca trebe ceva de genul switch kill pt motor

Aceasta postare a fost editata de iony: 04 January 2009 - 02:40 PM

0

#47 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 January 2009 - 02:51 PM

Vezi postareaiony, la Jan 4 2009, 02:36 PM, a spus:

bun si volanta la ce imi trebe ca am pulstrat :lol:
da este interesant mai ales pt rigere termice dar nu numai
daca vrei intra cu adresa mea
tio dau pe mess

Iti trebuie, dar nu mai e necesar canalul pt curea.
Volantul inmagazineaza energia cinetica in timpul cursei utile (dupa explozie) si o reda in timpii rezistenti (pe revenire, cand mot nu-ti da nimic). Deasemenea datorita masei acestuia, uniformizeazi si viteza de rotatie a arborelui. Zic unii ca ``netezesti`` sinusoida vitezei vilebrequin.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 January 2009 - 02:52 PM

0

#48 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 04 January 2009 - 03:27 PM

ahaaaaaaa
oki
0

#49 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2009 - 04:15 PM

la noile modele (la traxxas am vazut) au montate un ambreiaj centrifugal (banuiesc ca cel de la auto), permitind barci sa stationezi cu motorul pornit...astfel ai rezolva si problema voilantei
tel.0745026562
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu