Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#830
Postat 25 December 2011 - 06:25 PM
...........................
Vad ca Mosu' a fost generos! Multumim!
@incepatoru - Super-faina "jucaria"...Imi place de mor Decathlon-ul !!!...Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe zboruri frumoase cu el !!! Cand il vedem la zbor ???
Ce anvergura are???
Electric sau termic???
Ce motor pui pe el???
...........................
Urez si eu pe aceasta cale tuturor colegilor de forum Craciun fericit, cu multa sanatate, bucurii si zboruri placute !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#831
Postat 25 December 2011 - 07:23 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#832
Postat 26 December 2011 - 07:16 AM
Wingspan..64"(1626)
length..45"(1145mm)
Wind area 44,7dm
weight..2800-3000g
engine...40-46 two cycle sau .54-70 four stroke
..personal as inclina pentru ce-l in patru timpi nu se compara zgomotul produs de el..
#834
Postat 26 December 2011 - 08:42 AM
Aceasta postare a fost editata de tantar: 26 December 2011 - 08:43 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#839
Postat 26 December 2011 - 08:51 PM
Mamaaa ce "aripi" si ce "fuselaje" au!!! Astea-s "avioane" de vanatoare !!! :(
....................
Frumos videoclipul lui George Michael ! Mi-a marcat adolescentza...Am tot visat ani de zile sa ajung cu prietenii...cu prietena...cu masinile la munte, la o cabana, de Craciun...Si pana la urma s-a intamplat, dar nu cu jeep-uri, ci cu Oltcit si cu Dacia :D ...Dar a fost frumos...Dupa aceea am evoluat la masini straine, dar parca n-a mai avut acelasi farmec, pt. ca nu mai aveam aceeasi varsta... :drinks:
...................
@incepatoru - WOW! Super fain! Este acela mare de 1,6m...Credeam ca e cel mic...Din poze nu se vedea marimea prea bine...
E super-fain!!!
Referitor la motorizare....2 timpi-urile trag mai bine....sant mai turate...dar daca ai un motor 4 timpi, chiar merita !!! Suna cu totul si cu totul altfel decat 2 timpi-ul...Un motor in 4 timpi se si comporta altfel...N-are turatie si putere prea mare, dar are cuplu...si am remarcat ca avioanele cu 4 timpi zboara altfel...se misca altfel prin aer...mai lent...mai natural...
In plus, am inteles ca 4 timpi-ul e si mai stabil in functionare...nu se opreste cu una cu doua...pastreaza reglajele...etc...Stiu! Am vazut...E cu totul altceva !!! Merita tot efortul !!!
....................
...Eu zilele trecute ma uitam prin Praktiker pe la motocositoare si drujbe...Sant o groaza de modele cu motoare pe benzina de la 15 la 50 cc...de puteri diferite...Sant suficient de mici...au carburatoare cu membrana si pot functiona in orice pozitie...sant suficient de turate...au CDI si esapament compact la banii astia...chiar si rezervor de benzina...si nu costa decat 450...500 RON...Cred ca ar putea fi o rezolvare mult mai ieftina pt. cazul in care ma hotarasc sa-mi cumpar un avion mai mare (care necesita un motor mare...de 20...30cc)...Trebuie doar facuta o piesa de adaptare a elicei pe arbore...
Cand va veni momentul, voi studia mai atent subiectul...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#840
Postat 27 December 2011 - 07:00 PM
Problema a fost alta...A fost atat de frig, incat a trebuit sa aduc din 5 in 5 min. avionul la sol, ca sa-mi incalzesc mainile in buzunare...Intr-o ora am inghetzat de nu mai stiam de mine...Nu am reusit sa ma dezmortesc nici in masina la caldura, de la campul de zbor, pana acasa (9 Km)...
..............
Avionul nu a zburat nemaipomenit si unde mi-a fost si atat de frig si nu-mi simteam mainile, nici n-am riscat sa zbor mai infipt...
A fost primul zbor cu motorul cel nou (BL 3542-920kv) si cu regulatorul de 50A...Nu m-a surprins prestatia lui, cu toate ca ma asteptam sa fie racheta...Probabil ca l-a afectat frigul, pt. ca dupa primul zbor s-a congelat...Invartit cu mana, se invartea destul de greu...aproape ca un termic...N-am mai vazut asa ceva !!! Probabil ca s-a congelat vaselina din rulmenti...Alta explicatie nu am, pt. ca nu freca nimic...nu mirosea a ars...etc...Si mai mult...Cand am ajuns acasa, se invartea usor (si-a revenit...probabil de la caldura din masina...)...
...In ce priveste performantele...e drept ca a decolat cu mansa de acceleratie la jumatate, iar la maxim urca in elice la verticala...Dar mi s-a parut parca prea lent...nu se tureaza parca...Probabil ca frigul si faptul ca se invartea greu au fost de vina...Ramane sa vad cum se comporta cand va fi mai cald...
...Primul acumulator (cel de 2200 mAh) nu a tinut decat 5 min. cu acceleratia la jumatate si un zbor ponderat...pt. ca m-am chinuit sa trimez avionul...
...Al doilea acumulator (cel de 5000 mAh) a functionat 30 min. cu 2 pauze de incalzit mainile...)...Deci probabil 20 min. si nu s-a epuizat...Abia incepuse buzzer-ul sa clipeasca...dar n-am mai rezistat eu...Era sa nu mai pot sa-l aterizez, pt. ca nu-mi mai simteam degetele pe manse...
..............
Avionul s-a comportat destul de ciudat...Cred ca nu i-am nimerit unghiul motorului (la Fun-Cub batiul motorului e reglabil...) ...pt. ca cu motorul la maxim avionul avea tendintza sa ridice tare botul...chiar in conditiile in care acum e mai greu de bot si are si destula greutate pe el (motor greu...regulator mai greu...acumulator greu...)
Oricum a fost tare ciudata ziua de azi...Daca acceleram motorul cand avionul era mai sus (la 30...40m) ridica botul...Daca am incercat sa accelerez la trecerile la joasa inaltime (2-3 m de sol) avea tendinta de a pierde inaltime...Nici nu stiu cum sa-l reglez...Sa las motorul mai jos...Sa-l las asa...Acum este moderat in jos si spre dreapta...
...Probabil ca manifestarea asta ciudata a fost din cauza curentilor de aer diferiti la nivelul solului, fatza de cei de sus...Altfel nu-mi explic...
...Nici virajele nu au fost tocmai ortodoxe...A avut in permanentza tendintza de a ridica botul pe viraje si a lasa coada...Cumva ramanea agatzat oblic in elice pe viraj...Iar daca incercam sa corectez acest lucru din directie (carma) inclina botul imediat spre pamant si intra in picaj.......Oricum...una peste alta, nu a luat virajele cursiv de nici o culoare... =@
L-am mai trimat in diverse moduri si pana la urma am reusit sa-l fac sa zboare acceptabil, dar oricum nu a zburat stralucit...
...Am incercat sa deschid si flapsurile...sa vad ce efect au acum cu greutate mai mare pe avion...Pana acum avionul ridica imediat botul si plana ca o frunza...Acum vad ca se comporta normal...Planeaza incet...linistit, cu botul f. putin ridicat...Deci e OK...Se vede clar ca greutatea suplimentara l-a stabilizat...
Nu am avut curaj sa deschid flapsurile la aterizare, din cauza vantului schimbator...ca sa nu risc sa-l destabilizez si mai mult aproate de sol...Asta si pt. faptul ca avionul oricum are suficienta portantza si fara flapsuri si am putut ateriza destul de lin, cu putin motor inainte de a atinge solul....
...Aterizarile au fost o placere...cu tot vantul schimbator si cu mainile mele congelate...Te unge pe suflet cum aterizeaza...
...Am mai remarcat o chestie...din pura intamplare... :) ...Cand avionul e aproape de sol, datorita faptului ca acum are un motor puternic si o elice pe masura (12x6 APC) daca accelerez putin, poate zbura la rasul solului (30 cm de sol...)cu viteza redusa...de-o placere!!! E faina tare faza si urmeaza sa o experimentez cand va fi vreme linistita... B)
...........................
Una peste alta, nu cred ca mai ies la zbor prea curand...sau cel putin pana nu se mai incalzeste vremea...Acum e boala curata sa stai in camp 1-2 ore...Chiar nu merita !!!...Nici acum dupa aproape 2 ore decand am venit acasa, nu am reusit sa ma incalzesc, cu toate ca am 22,5 grd. in casa...iar mainile ma dor in continuare...Asta chiar e nebunie !!!...Asta e vreme numai buna de stat la caldura...la un vin fiert si construit/bibilit avioane :D ....Cred ca mai mult de 3 iesiri nu mai fac pana la primavara...Probabil ca cel putin una va fi cand va fi zapada, ca sa probez schiurile... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#841
Postat 27 December 2011 - 07:19 PM
...Cred ca cel mai indicat ar fi sa se intre pe drumul din dreapta locului de zbor (langa tufe)...drum care e f. bun...Eu acolo imi las masina de fiecare data cand merg la zbor...Este si ferita de avioane...Chiar e OK!
...Nu sant eu in masura sa fac morala cuiva, pt. ca nu am nici un merit in descoperirea/amenajarea acelui camp, dar e pacat sa-l distrugem...sa-l facem numai transeie !!! Si asa nu avem prea multe locuri de zbor pe langa Braila !!!
...Asta ca sa nu mai vorbesc de cutiile de Red Bull si de servetelele umede aruncate pe acolo !!! B)...Acum am fost prea inghetzat si abia daca am reusit sa-mi demontez avionul, dar probabil urmatoarea data voi strange eu toate gunoaiele intr-o sacosa...Pe mine nu ma deranjeaza sa le iau in masina si sa le arunc la un tomberon !!!
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar eu asa gandesc!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#842
Postat 27 December 2011 - 08:00 PM
dan1972, la 27 December 2011 - 07:19 PM, a spus:
...Cred ca cel mai indicat ar fi sa se intre pe drumul din dreapta locului de zbor (langa tufe)...drum care e f. bun...Eu acolo imi las masina de fiecare data cand merg la zbor...Este si ferita de avioane...Chiar e OK!
...Nu sant eu in masura sa fac morala cuiva, pt. ca nu am nici un merit in descoperirea/amenajarea acelui camp, dar e pacat sa-l distrugem...sa-l facem numai transeie !!! Si asa nu avem prea multe locuri de zbor pe langa Braila !!!
...Asta ca sa nu mai vorbesc de cutiile de Red Bull si de servetelele umede aruncate pe acolo !!! :vava:...Acum am fost prea inghetzat si abia daca am reusit sa-mi demontez avionul, dar probabil urmatoarea data voi strange eu toate gunoaiele intr-o sacosa...Pe mine nu ma deranjeaza sa le iau in masina si sa le arunc la un tomberon !!!
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar eu asa gandesc!
Subscriu si intaresc ca sunt in asentimentul tau,nu e nici o rusine sa ne pastram curatenia la locul de zbor.Cine vede curatenie va aprecia,cand ramane mizerie,ramane discreditare la adresa tuturor.Refuz totusi sa cred ca e vorba de cineva dintre ai nostri.
#844
Postat 27 December 2011 - 08:25 PM
incepatoru, la 27 December 2011 - 08:10 PM, a spus:
Bun,a inpins modelul sa-l porneasca,oare?Nu frate,ai nostri nu distrug pista mai ales ca terenuri de zbor gasim greu.Personal,stiu cum e sa strangi din b....ca se termina gazul si vacile nu se miscau decat in pas-balet :unknw:
#851
Postat 28 December 2011 - 02:34 AM
...Si bun...Treaba cu urmele in pamant, probabil a fost neintentionata...Probabil cel in cauza nu si-a dat seama ca pamantul era moale si o data intrat...faptul este consumat...
Ce am spus eu este doar o propunere...o idee...Am observat ca masinile pot sta mult mai bine si mai ferit pe drumul din dreapta...In plus pe drum, pamantul e batatorit...nu-ti murdaresti nici masina... :good: ...
................
Cat priveste gunoaiele nu vreau sa comentez mai mult, pt. ca nu vreau sa supar pe nimeni...Le voi aduna eu cu prima ocazie...Nu e nici o problema...Nu ma deranjeaza...Poate asta o sa atraga totusi atentia!!!
Imi pare rau ca n-am mai fost in stare sa le adun azi, pt. ca eram prea inghetzat...Abia spre miezul noptii mi-am revenit din hipotermie... :clapping: ...Dar chiar n-am mai putut...Am luat totul in brate si mi le-am strans/aranjat in masina (statia...acumulatorii...alte acareturi..)
................
@andrei_me - Esti nebun !!! Dumnezeule !!! Cum ai reusit sa stai in frigul de azi sa descarci 5 acumulatori ??? :huh:
................
@incepatoru - WOW !!! Vad ca ai avut ceva spor la lucru !!! :) ...E super avionul !!! Sa-l folosesti cu placere si fara evenimente aiurea!!! Sper sa am ocazia sa-l vad si eu !!!
Mi s-a parut sau ai pus un 2 timpi pe el ?!?
...Poate in primavara, cu putin noroc te insotesc si eu la zbor cu un Piper Cub de 1.720 mm ... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#854
Postat 28 December 2011 - 11:37 AM
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp
Asta este filmata cu lentile de 170 grade :
http://www.youtube.c...feature=related
Aceasta postare a fost editata de didip: 28 December 2011 - 11:38 AM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#855
Postat 28 December 2011 - 05:58 PM
incepatoru, la 27 December 2011 - 09:24 PM, a spus:
Oare de ce-mi creste pulsul la amintirea motivului pentru care am fost nemotivat la R.R?
Pui cumva paie pe foc cand stii ca ma seaca?
Bine,ai 1-0 ajunge mingia si in teren la mine!
Ps.Sa stapanesti sanatos galbioara si la +infinit aterizari ca la carte ;)
#856
Postat 28 December 2011 - 06:30 PM
hype, la 27 December 2011 - 08:25 PM, a spus:
@Dan,chestia cu ora deschiderii trenului de aterizare nu are legatura cu tragerea de maneca a celor crescuti la bunici.Ma repet,sunt in asentimentul tau.
Bun,a inpins modelul sa-l porneasca,oare? M-am referit la aeromodel,si persiflam lasarea urmelor pe terenul de zbor,aluzie la faptul ca ai nostri nu fac chestii din astea,deci,nu e din club,sau,daca e,considera te rog ca si-a insusit critica.Stii vorba,ajunge o bata la un car cu oale. :drinks:
#857
Postat 28 December 2011 - 09:09 PM