Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#769
Postat 11 December 2011 - 10:40 PM
Sambata am fost la Martacesti, iar astazi in poligonul auto...
Eu am ajuns la concluzia ca avionul meu (Fun-Cub) zboara mai bine cu mai multa viteza (mai ales pe vant...) asa ca i-am dat maxim...:-)....Sambata...cu tot vantul...treburile au fost OK...Am zburat pana s-a intunecat complet...Dar astazi, in ciuda unei vremi linistite si a unui zbor frumos...cursiv...la ultima aterizare, a intrat pe pista unde am aterizat, exact in acel moment o masina cu 2 cocalari, care nu stiu ce faceau pe acolo (se tot invarteau fara sa lase impresia ca ar vrea sa invetze soferie...)...Apucasem sa cobor avionul la 1 m de sol si nici viteza nu prea mai avea...Iar motorizarea slaba, nu-mi permite decolari violente...Am reusit sa corectez traiectoria avionului in ultimul moment si am evitat la 1 m (max) impactul cu masina respectiva, dar melteanul de la volan a trecut cu o roata spate peste o aripa a avionului meu... :angry: =@ ...
...Noroc ca e din EPO...Urmeaza sa-i fac un "tratament" cu apa fierbinte, pt. ca s-au impregnat pietrele din asfalt pe dosul aripii...Iar pe extrados are urma de cauciuc de iarna... B)
...Daca eram la zbor cu un avion din balsa, imi faceam rost de scobitori pt. un an...
............................................
...Mi-a placut locul acela, pt. ca acolo pot exersa aterizari pe pista cu asfalt...dar nu cred ca mai fac imprudentza sa merg in week-end pe poligon la zbor!!! E stresant sa simti ca daca se descarca acumulatorul, nu stii daca o sa ai unde sa aterizezi sau nu...In plus, nu stii la ce sa fii atent mai intai...La avionul ridicat in aer, sau la meltenii care se fatzaie pe acolo cu masinile...Ba mai mult...Culmea nesimtirii !!! O blonda care venise sa exerseze pe acolo, impreuna cu "frend-ul" ei, a oprit masina exact in dreptul nostru pe pista...ca sa fumeze...Ii trebuiau ceva mai mult de 1 neuron sa poata sa-si dea seama ca incurca daca stationeaza acolo...Am fost nevoit sa aterizez avionul mult mai departe din cauza lor...Si ca sa incurce si mai mult, a exersat si o pornire din rampa...exact locul unde ne-am asezat noi, ca sa fim mai feriti...Asta cat timp eram cu avionul in aer...
.............................
Zilele astea am exersat si cateva decolari cu flapsurile deschise...E nebunie !!! :yahoo: Avionul decoleaza cu acceleratia la jumatate...3 sferturi...in 2-3 m....si incepe sa pluteasca in aer cu viteza redusa pe langa sol...Problema e ca deocamdata nu am o motorizare rezonabila si daca nu am grija...ori sa inchid flapsurile imediat dupa decolare...ori sa tin profundorul usor pe coborare, avionul pierde viteza si are tendintza sa se angajeze...Asta pt. faptul ca motorul nu are puterea sa sustina urcarea pe o panta mai pronuntata...Dar urmeaza sa soseasca zilele astea ESC-ul de 45A si voi monta motorul nou (3542)...Abia astept sa-l vad cum zboara....pt. ca vad ca acum, cand ii pun pe el acumulatorul greu de 5000 mAh are tendinta sa se stabilizeze si sa zboare mai corect...Cu motorul mic (BL2825) si acumulator de "doar" 2200 mAh mai mult planeaza...Nu-l mai aduc la sol... B) ...si e si foarte sensibil la curentii de aer...
.............................
Probabil pe miercuri vom iesi iar la zbor la Martacesti...tot la 15:30...Sper ca pana atunci s-o rezolv cu motorizarea...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#770
Postat 12 December 2011 - 06:51 PM
#771
Postat 14 December 2011 - 08:50 PM
didip, la 10 December 2011 - 11:55 AM, a spus:
Alo,Domnu,e cumva,ceva ce noi nu stim? Daca da,nu e frumos nici practic si nici util sa tii pe inchis.O aripioara e buna la toate si e aroape indistructibila,personal,mai am putin si o voi purta dupa mine si la tualeta.Face bine la degete si mai ales la gurile casca,riscurile de accident sunt aproape nule,deci?Baga cu @incepatoru ca e baiat destept,prinde repede si nici nu are capul mare,dar stie sa le faca :)
#772
Postat 14 December 2011 - 09:10 PM
Eu nu am ramas cu nimic, Adi a pierdut receptia, norocul lui a fost ca avea modelul stabilizat si a zburat pana nu a mai avut curent . Mihai era martor. Cam asta a fost in ziua aia la zbor. Ghinion.
Aceasta postare a fost editata de didip: 14 December 2011 - 09:14 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#773
Postat 14 December 2011 - 11:34 PM
......................
A venit ESC-ul pt. pasaroiul meu...Aseara l-am montat...Am schimbat si motorul si am pus 3542-ul nou, cu elice 12x6...Am facut cateva probe in casa...Mamaaaa ce zgomot face si cum poate sa traga !!! :) ...Abia astept sa ies la zbor cu el !!!
ESC-ul a venit cu BEC extern si treaba asta nu-mi place (s-au adunat o groaza de fire prin avion) dar nu am ce face...In schimb pe el scrie ca e de 50 Amp (nu 45 cat stiam eu...)...Am facut proba cu motorul in max. pret de vre-o cateva zeci de sec. dar n-are nici o treaba...sa se incalzeasca...etc. Dupa aprox. 30 sec de functionare la max., ESC-ul era rece complet...E drept ca l-am montat chiar in gura de ventilatie din spatele elicii, dar...Cred ca m-am cam speriat eu de pomana...Probabil ca motorul asta mergea si cu un ESC de 30 Amp....
......Elicea de 12x6 APC, mi se pare uriasa pt. Fun Cub, dar asta e elicea recomandata...Si face un bazait prin aer, destul de infricosator, cand turez motorul la maxim... :good: ....
.....................
Abia astept sa ies la zbor cu el...Sa vad cum va fi vremea zilele urmatoare...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#776
Postat 15 December 2011 - 05:38 PM
............................
Braila - Daca e vremea buna, bagam un zbor la Martacesti in week-end??? Organizam ceva ??? @LIPITORUL...@FARM FLY...Catalin...@TANTARUL...Ce faceti?!? Ati intrat in hibernare ?!? Putrezesc avioanele daca le lasati prea mult neaerisite...:wub:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#777
Postat 15 December 2011 - 06:04 PM
myross67, la 15 December 2011 - 12:21 PM, a spus:
De obicei se zboara pe imasul de langa Cernicari,prea multi nu suntem insa esti bine venit.Multumesc de urare,asemeni tuturor :D
#778
Postat 15 December 2011 - 06:16 PM
didip, la 14 December 2011 - 09:10 PM, a spus:
Eu nu am ramas cu nimic, Adi a pierdut receptia, norocul lui a fost ca avea modelul stabilizat si a zburat pana nu a mai avut curent . Mihai era martor. Cam asta a fost in ziua aia la zbor. Ghinion.
Pacat.Cunosc sentimentul,curaj.In principiu,toate ajung lemne de foc mai devreme sau mai tarziu.
#780
Postat 17 December 2011 - 04:30 PM
myross67, la 15 December 2011 - 08:40 PM, a spus:
Nu trebuie sa ne gasesti la zbor intr-o zi,putem stabili intalnirea,eventual fa cooperativa cu @Tantaru care are vechime pe maidan la noi.Sa ne vedem sanatosi.
#781
Postat 17 December 2011 - 05:08 PM
hype, la 17 December 2011 - 04:30 PM, a spus:
Ne cuplam si zburam , eu azi am bagat cu F 15 , ia placut pana si neveti'mii <_< .
Da cum ne vedem ca la locatia ta am vazut ITALIA ?
Aceasta postare a fost editata de tantar: 17 December 2011 - 05:08 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#782
Postat 17 December 2011 - 05:21 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#783
Postat 17 December 2011 - 06:55 PM
tantar, la 17 December 2011 - 05:08 PM, a spus:
Da cum ne vedem ca la locatia ta am vazut ITALIA ?
E o mare eroare cu Italia frate @Tantar,in fiecare weekend sunt acasa.Ma intreb totusi unde anume da locatia.Maine voi salta iarasi saracia rosie cu noul viitor pilot in jurul orei 13.00 <_< tuturor
#789
Postat 17 December 2011 - 09:01 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#793
Postat 17 December 2011 - 09:28 PM
incepatoru, la 17 December 2011 - 08:59 PM, a spus:
Totusi, un pic riscanta trecerea aia. Cam prea aproape de capul privitorilor. Parerea mea ...
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#794
Postat 17 December 2011 - 09:31 PM
lazardominte, la 17 December 2011 - 09:28 PM, a spus:
Asa e' dar pilotul are mana de elicopterist .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#797
Postat 18 December 2011 - 07:44 PM
Chiar daca este greu de stapanit F-15 ramane un jet superb
Aceasta postare a fost editata de tantar: 18 December 2011 - 07:46 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2