Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#7611
Postat 22 March 2016 - 03:58 PM
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional - de vanzare !!!
Sbach 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional - nou
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, - functional
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#7614
Postat 27 March 2016 - 08:25 AM
tantar, la 26 March 2016 - 08:20 PM, a spus:
am fost ieri si este cam moale asfaltul
sunt inca baltoace , iar unde este uscat sunt musuroaie de cartite
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7615
Postat 27 March 2016 - 09:11 AM
#7619
Postat 27 March 2016 - 06:32 PM
jymmy05, la 27 March 2016 - 03:47 PM, a spus:
Un rezervor o pompa electrica cu un esc care pompeaza lichidul in toba? Asta este tot?
...cam asta ar fi ...dar injectorul care intra in toba ale-a e misteru" acolo e arta daca ai lichid di" firma merge si-o tevusca infipta daca mergi pe" home made smoke oil"..trebuie gadilata problema..
#7620
Postat 27 March 2016 - 06:37 PM
Aceasta postare a fost editata de Ainshtain: 27 March 2016 - 06:41 PM
#7621
Postat 27 March 2016 - 06:50 PM
..si furtunul de neopren
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 27 March 2016 - 06:53 PM
#7623
Postat 27 March 2016 - 06:53 PM
#7624
Postat 27 March 2016 - 07:02 PM
#7625
Postat 27 March 2016 - 07:03 PM
Ca furtun nu am neopren dar am siliconic carca, plus ca am lasat tevustile de la duze mai lungi ca sa nu fie transferul de caldura asa mare..
Atomizorul meu e compus fintr-un surub M5 care are o gaura prin centru lui dar nu strapunsa si in lateral mai are o gaura de 1 mm, corpul l-am strivit astfel incat sa am o curgere cat mai turbulenta... Dar am spus ca vreau sa fac altele cu sistemul asta care l-am vazut(la o pompa de udat plantele)
Azi tocmai am fixat toba bine si piesele aditionale care au duzele... Nu am vrut sa dau gauri in toba, de asts am facut ceva intermediar, plus ca e mai usor sa schimb duzele fara sa imi fie frica ca stric filetul.... Cand am sa mai dau toba jos am sa fac niste poze la ce am si la ce vreau sa modific, poate fac un topic cu "Homemade smoke system" ca avem de discutat si poate mai sunt oameni cu idei mai nastrusnice...
#7626
Postat 27 March 2016 - 07:06 PM
Ainshtain, la 27 March 2016 - 06:53 PM, a spus:
ESC de periate sau...
#7627
Postat 27 March 2016 - 07:06 PM
incepatoru, la 27 March 2016 - 07:02 PM, a spus:
Da esc burshed de la HK de 20 A, l-am luat pt barca mai de mult....
Fumul de la mine din film e facut mixaj 10% debit cand sunt pe la 2000 de ture, si 100% debit cand ajung la maxim cu turatia... Numai ca maximul asta trebuie sa fie de cca 100-120...ml/min
Aceasta postare a fost editata de Ainshtain: 27 March 2016 - 07:07 PM
#7628
Postat 27 March 2016 - 07:12 PM
Daca as fi avut o toba de aia lunga care intra in avion, poate as face asa ceva dar cum a mers in teste su t multumit toata curtea de la bunicamea era plina de fum si strada di fata casei....
Eu totusi sunt de parere ca devitul conteaza enorm, cel putin azi am facut niste chestii la model si burta era plina de ulei... Si nu ulei de motor, ca mirosea a aloe vera! Hihihi!
#7630
Postat 27 March 2016 - 07:51 PM
Dar cum am spus, dupa ce imi iau pompa asta noua am sa fac teste, pana atunci vreau sa il termin pe asta, am mai facut o cantareala... 7160 fuselajul complet si 880 g aripile... Weekend - ul urmator vrea sa-l scot!
#7632
Postat 28 March 2016 - 06:16 AM
Ainshtain, la 27 March 2016 - 07:51 PM, a spus:
Dar cum am spus, dupa ce imi iau pompa asta noua am sa fac teste, pana atunci vreau sa il termin pe asta, am mai facut o cantareala... 7160 fuselajul complet si 880 g aripile... Weekend - ul urmator vrea sa-l scot!
..ha simplu ca buna ziua gasesti gatea la piata ..partea proasta ca pe langa dimesiunea considerabila ,mai trebuie si oleaca de presiune..m-am gandit si eu
#7634
Postat 28 March 2016 - 06:18 AM
Si asta e test cu apa, la un lichod mai vascos creste presiunea..... Dar scade si capacitatea de nucreiere a picaturilor...
Aceasta postare a fost editata de Ainshtain: 28 March 2016 - 06:21 AM
#7637
Postat 28 March 2016 - 02:50 PM
victorio, la 28 March 2016 - 01:59 PM, a spus:
salut
vin si eu cu o idee
exista sa numitele instalatii de racire terase care au diuze de pulverizare foarte fine, produc o ceata
exista sisteme alimentate direct la reteaua de apa - nu recomad acest sistem
si sisteme de medie presiune si de inalta presiune
cel de medie presiune ar trebui analizat si vazut daca se poate adapta (macar diuzele- pentru ca pompa banuiesc ca este la 220 V)
http://www.racoare.eu/sisteme
http://www.marketonl...-duze-0008-quot
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7638
Postat 28 March 2016 - 02:58 PM
ne uitam ....apropo, am facut topicul asta pentru discutii legate de fum si alte cele .....
#7639
Postat 30 March 2016 - 03:03 PM
Pana acum am taiat doar gaurile pe tru esapament si cate gaurici mici prin care ini ies furtunele de supraplin si tija de la soc... Gaura din fata este i dreptul carburatorului, pentru a avea admisie de aer proaspat si cea di spate este pe tru evacuare.
E ok asa sau ar trebui sa mai modific?