Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#7642
Postat 31 March 2016 - 12:28 PM
Duminica se anunta "vanturi" bune de zbor
http://www.vremea.ne...meteo-pe-7-zile
https://www.wundergr...15310.html?MR=1
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7647
Postat 31 March 2016 - 05:51 PM
#7648
Postat 31 March 2016 - 08:40 PM
Ainshtain, la 31 March 2016 - 05:51 PM, a spus:
Cred ca-ti faci prea multe griji,greutatea capotei e fix- pix.Faci zbor de trimaj,maidan.Ai tu grija ca motorul sa mearga bine,relanti rotund,fara tremurici si balbaieli.Lasa relantiul mai marisor si aterizati usoare. Eu voi scoate tractorul cu motor de motocositoare modificat total.A disparut roata din bot,trenul mutat in fata,carburator supradozat,se ambaleaza acum de ma enerveaza.Pe coada au mai crescut 180g.Fara benzina are 4,780g.si am pretentia sa tarasc un planor spre cer,practic,pentru asta l-am resuscitat.
#7651
Postat 02 April 2016 - 07:56 PM
Ainshtain, la 02 April 2016 - 07:49 PM, a spus:
Radule sa ai bafta , iti tin pumnii stransi .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7654
Postat 02 April 2016 - 09:19 PM
Ainshtain, la 02 April 2016 - 07:59 PM, a spus:
As veni, dar cam lung drumul din Kenya pana acasă.
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7655
Postat 03 April 2016 - 07:47 AM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 03 April 2016 - 07:48 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7656
Postat 03 April 2016 - 08:08 AM
Nici eu nu stau degeaba .
Fisiere atasate
-
Lesiloupview3.pdf (196.88K)
Number of downloads: 138
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7660
Postat 03 April 2016 - 02:28 PM
Din pacate camera mea nu a vrut sa filmeze nimic... asa ca daca e cineva care are o poza ...e binevenit sa o posteze ...
Ca si comportament de zbor, ce sa zic ...nu se angajaza de nebun ca piperu, nu urca sau coboara botul la acceleratie ca bixleru, stie sa urce la verticala destul de frumos...ce mai ...zboara nebunie.... numai ca e cam vitezoman, fara flaperoane la aterizare va fi dificil...desi am fact vre-o 2 treceri care erau asa la un metru de sol si se tinea acceptabil...
Centru de greutate trebuie oleaca mai in fata dar am sa mai mut motoru cam 5-6 mm si am sa fac niste distantiere stfel incat sa ii maresc un pic unghiu la motor spre deapta .... la full tindea sa traga spre stanga ....si asa am sa mut si centru mai in fata si am sa inclin si motorul....daca diferenta de inaltime la distantiere e de 1 mm imi da o deviatie de 0.8 grade....el de la fabrica spune sa aiba cca 2 grade inclinatie dreapta... cred ca am sa fac diferenta de inaltime doar de 0.5 mm astfel incat sa pot sa mai pun o saiba daca e nevoie .... sau sa le fac la fel si sa vad dupa .....nu stiu ....inca fierb de la emotiile primului zbor cu un avion benzinar......
MULTUMIRI COLEGILOR CARE M-AU AJUTAT SA IL RIDIC AZI ....data viitoare bagam si fum :drinks:
#7661
Postat 03 April 2016 - 02:58 PM
Ainshtain, la 03 April 2016 - 02:28 PM, a spus:
Din pacate camera mea nu a vrut sa filmeze nimic... asa ca daca e cineva care are o poza ...e binevenit sa o posteze ...
Ca si comportament de zbor, ce sa zic ...nu se angajaza de nebun ca piperu, nu urca sau coboara botul la acceleratie ca bixleru, stie sa urce la verticala destul de frumos...ce mai ...zboara nebunie.... numai ca e cam vitezoman, fara flaperoane la aterizare va fi dificil...desi am fact vre-o 2 treceri care erau asa la un metru de sol si se tinea acceptabil...
Centru de greutate trebuie oleaca mai in fata dar am sa mai mut motoru cam 5-6 mm si am sa fac niste distantiere stfel incat sa ii maresc un pic unghiu la motor spre deapta .... la full tindea sa traga spre stanga ....si asa am sa mut si centru mai in fata si am sa inclin si motorul....daca diferenta de inaltime la distantiere e de 1 mm imi da o deviatie de 0.8 grade....el de la fabrica spune sa aiba cca 2 grade inclinatie dreapta... cred ca am sa fac diferenta de inaltime doar de 0.5 mm astfel incat sa pot sa mai pun o saiba daca e nevoie .... sau sa le fac la fel si sa vad dupa .....nu stiu ....inca fierb de la emotiile primului zbor cu un avion benzinar......
MULTUMIRI COLEGILOR CARE M-AU AJUTAT SA IL RIDIC AZI ....data viitoare bagam si fum :drinks:
Bravo frate , am avut emotii .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7662
Postat 03 April 2016 - 03:03 PM
tantar, la 03 April 2016 - 02:58 PM, a spus:
Mie imi zici, imi tremurau degerele de nu piteam sa il controlez.....
Acum sa vad cum indrept tobele, ca una o pot desface si cim zicea Victor, la cald sa o indrept dar cealalta bagi un imbus in ea prin evacuare, dar acum daca e i doita nu am cum.... Poate gasesc sa o sudez daca o dezdoi fortat si se rupe...
#7663
Postat 03 April 2016 - 03:26 PM
#7666
Postat 03 April 2016 - 07:33 PM
am invatat sa zboare niste pui de avicola si ceva carnaciori pe la gratar
si am zburatacit si planorul dupa RK
am fost pe langa eoliana
zona excelenta de zbor dar nu pentru cei cu roti, ca sunt multe denivelari
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7667
Postat 04 April 2016 - 11:01 PM
Glider 1, la 03 April 2016 - 07:33 PM, a spus:
am invatat sa zboare niste pui de avicola si ceva carnaciori pe la gratar
si am zburatacit si planorul dupa RK
am fost pe langa eoliana
zona excelenta de zbor dar nu pentru cei cu roti, ca sunt multe denivelari
Tare frumoasa zona , vad in spatele tau un teren destul de drept .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7668
Postat 05 April 2016 - 07:59 AM
Indreptate si sudate ... una mai trebuie putin indreptata dar nu as vrea sa ma risc sa nu se rupa mai tare, plus ca nu cred ca va avea ceva probleme in functionalitate
Am desfacut si carburatorul, i-am facut o mica curatire si acum e la scurs... o intrebare... daca as face o piesa din ceva material dur astfel incat sa il scot mai inafara adica sa ii maresc distanta de la motor ca sa pot ajunge la jigloare fara a mai opri motorul....se poate , nu as afecta functionalitatea motorului.....?????
#7669
Postat 05 April 2016 - 09:51 AM
tantar, la 04 April 2016 - 11:01 PM, a spus:
zona este excelenta, privelistea de asemenea,
dar sunt colturi de pietre presarate peste tot care pot dauna la trenurile de aterizare (-asa cred eu)
mai exista o culme/deal mai departe de unde am stat eu, mai inalta si parea si mai dreapta
am vazut cativa motociclisti pe acolo
nu am fost sa vad cum e acolo dar probabil ca merita incercat
ne organizam odata si exploram daca vreti
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine