Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4730 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 05:42 PM

Vezi postareape3scu, la 01 June 2013 - 12:30 AM, a spus:

Suspendată cu roțile în sus, am desfăcut linia din brat și am lăsat-o în jos până când nici un fir al liniei care e legat de parașuta nu mai era întins. Am măsurat cu cât am coborât capătul liniei în jos. Sau invers, lași linia în jos complet slăbit și apoi o ridici spre braț. Când s-a întins primul fir măsori cât mai ai până la gaura din braț. Brațele sunt pe zero din stație (stik-urile în poziția centrală). E cam același lucru cu ce ai spus și tu. După cum ți-am mai spus am o diferență de 2 cm între cele două linii (probabil de la cusutul parașutei). Încearcă 3cm.
E interesant filmul. Ai avut curaj s-o faci în casă. N-ar trebui să fie un pic mai sus roata din față ?
Să știi că e mai ușor s-o decolezi de jos (cu ajutor), chiar de pe iarbă tunsă (ai roțile cam mici pentru iarbă) că o vezi când se desprinde de sol și nu exagerezi cu motorul. În plus ești la butoane și poți să reacționezi rapid s-o corectezi, chiar nereglată. De obicei parașuta rămâne în urmă și triciclul se lasă pe spate. Nu uita să-i pui frână la elice din ESC (brake enabled) (salvezi elice, suspante).

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

.................................
Multumesc mult pt. detalii!!! Nici n-ai idee cat ma ajuta!!! Ai fost f. explicit si am priceput despre ce e vorba...
...Testul de tractiune...Daaaa! Mi-a fost teama...dar nu aveam cum altfel sa fac...Daca ceda lustra sau un snur, direct prin termopane iesea...Si nu stau decat la etajul 4... :pardon: ...As fi patit si eu cum a patit @HYPE cu elicea de la atipa V...de la- pus "sefa de cabinet" sa cumpere o perdea noua... :rofl:
...Roata fatza...Daaa! Fac ce fac si tot lasat de bot sta...La testul ala nu a avut greutatile suplimentare montate pe el (lustra...stii...)
.................................
IERI AM REUSIT SA ZBOR "CEARSAFUL ZBURATOR"...!!! :yahoo:
Nu am filmat pt. ca am plecat in mare graba de acasa...f. tarziu (20:30)...pt. ca atunci s-a linistit vantul...Nu a mai fost nici timp si nici lumina sa filmez...
Am reusit sa ridic paramotorul la 15 m in aer (un bloc cu 4 etaje...) si am mentinut-o acolo...Cauza pt. care nu reuseam s-o zbor, erau liniile de comanda prea tensionate...Acum se ridica in aer si pot accelera motorul la maxim....
...Bine...Inca nu reusesc s-o controlez, pt. ca nu e reglata cum trebuie si nu raspunde cum trebuie la comenzi...
La prima ridicare, am reusit sa-i controlez balansul din acceleratie...am reusit s-o tin in vant o perioada...apoi s-a dus intr-o parte...am reusit s-o mai pun o data in vant...dar a inceput sa balanseze fatza-spate...am redus acceleratia, s-a stabilizat, dar a dus-o vantul chiar deasupra unei linii de copaci...Am avut mare noroc ca a mai plutit putin...nu am mai vazut-o bine de dupa copaci...am oprit motorul si am prabusit-o, ca sa nu o intoarca iar vantul spre copaci...Am avut mare noroc!!!...Cand m-am dus s-o recuperez, am gasit-o la doar 4-5 m in spatele copacilor...Putin a mai lipsit... :pardon:
...Recuperarea a fost cascadorie adevarata!!!...Ca sa trec de linia de copaci, a trebuit sa sar un jgheab de apa din beton, inalt de 1,70m...printre crengi uscate de salcam (cu ghimpi...)... =@
...Am mai reusit un zbor destul de lung...in care iar nu am reusit s-o aduc unde trebuie...S-a dus departe pe camp, dar am lasat-o sa zboare unde a vrut ea...doar sa zboare...Nu m-am chinuit decat s-o mentin in aer......Am cules-o de pe camp, undeva la 500 de metri...Cand n-am mai vazut-o bine, am oprit motorul si am lasat-o sa coboare la sol cu franele trase la maxim....
...Au mai fost vre-o 10 zboruri, la fel de necontrolate...pe care le-am intrerupt eu, pt. ca deja nu mai era lumina si n-o mai vedeam ce face si pe ce parte e...Dar am zburat-o totusi, ca sa exersez ridicarea in aer...
........................
Reglajele...Ieri am zburat cu trim-urile maxim coborare...maxim dreapta...A fost greseala mea...N-am observat ca datorita mix-ului intre eleroane si profundor, daca dai doua trim-uri simultan la maxim, se anuleaza trim-urile unul pe celalalt...Nu am fost atent la acest aspect... :pardon: ...Cu aceste trimari, unul din servo-uri ajunge in pozitia 0, iar celalat abia urca putin...Se diminueaza mult cursa servo intr-un sens (reglata din prima trimare...) de celalat reglaj (al doilea trim...)...Nu stiu daca m-am priceput sa explic...
........................
Comportarea in aer...Daca mentin acceleratia spre maxim, parapanta vireaza puternic spre stanga...Daca reduc acceleratia, parapanta nu mai vireaza stanga, zborul se stabilizeaza, dar parapanta incepe sa coboare...Trebuie sa fiu pe faza sa accelerez iar...Marea problema e ca asta genereaza balans...de care trebuie tinut cont, peste multe alte manevre...
...Ieri nu am reusit s-o zbor decat cu mansa stanga a telecomenzii, maxim coborare...maxim dreapta...A fost si greseala mea, ca nu am remarcat faptul ca datorita mix-ului, in aceasta pozitie a mansei, cursa servo-urilor e diminuata mult si nu mai am posibilitati de control...Abia acasa am vazut ca daca vreau sa virez, trebuie sa misc mansa doar pe orizontala...Asa cursa servo-urilor e maxima...Daca tin mansa in zona de sus si o misc stg-dr, cursa servo-urilor nu mai este decat de 17 mm...pe cand cu mansa in pozitia de mijloc, servo-urile trag cate 60 mm in jos si 17 mm sus (celalalt servo)
...Am tinut mansa in zona de sus, in sperantza ca mai atenuez tendintza de ridicare a triciclului si in incercarea de a atenua balansul...Dar na-m vazut ca astfel diminuez mult cursa servo-urilor si nu mai am control...A fost greseala mea! :pardon: ...De acum trebuie sa incerc sa controlez ridicarea doar din acceleratie si sa misc mansa doar pe o directie...Ori in sus, ori lateral (nici o data amandoua...)...In zona de jos a mansei, servo-urile au cursa destul de buna...Nu e problema...
...Eu am limitat din statie cursa de ridicare a servo-urilor (din end-point-uri)...In jos se misca 60...pana la 88 mm iar in sus doar 17 mm...Nu am vrut sa anulez complet cursa de ridicare...Am zis ca ma ajuta la atenuarea balansului...
...Tot aseara am mai adaugat greutate pe triciclu...Acum e undeva la 1.190...1230 gr (fct. de caumulator)...si am mutat greutatile mai in spate...Acum triciclul sta in sfarsit cu botul putin in sus (2-3 cm)...Voi vedea cum se comporta...Poate am norocul sa nu mai traga stanga (cum ai zis tu...)
...Tot aseara am lungit una din liniile de comanda cu 20 mm (cea din stanga...partea pe care vireaza...) ca sa pot da trim-ul pe 0...Am masurat intai cat e diferentza intre trim 0 si trim maxim...ce curse sant cu ambele trimuri la maxim si am aajustat linia de comanda stanga, cu aceasta valoare rezultata...Sper sa reusesc s-o fac sa zboare drept...
..........................
Marea problema e ca nu pot face asta la camp, pt. ca ajung tot tarziu...din cauza vantului...nu mai am lumina si nici rabdare... sa ma apuc sa desfac noduri...surubele...etc...Am mers pe ideea....fac un test, o reglez acasa...mai fac un test in alta zi...o reglez acasa iar...Chiar daca imi ia mai mult timp, chiar nu am cum altfel...Probabil ca dupa mai multe incercari, voi reusi s-o reglez OK...
..........................
Tot aseara am incercat sa fac si o decolare de la sol...Am stat in spatele aripii, am accelerat usor motorul (ca sa faca curent de aer...) si am tinut aripa pe cat posibil ridicata perpendicular pe sol...A plecat, aripa a dat sa se ridice corect, dar s-a proptit triciclul in ierburi...Tot campul ala e plin de buruieni de 20 de cm...E imposibil s-o decolez de la sol...Probabil ca pe un loc cu pamant neted ar decola, dar nu stiu nici unul deocamdata...unde sa fie si mult spatiu si sa nu fie obstacole in aer...La cat de necontrolabila e, numai obstacole in aer nu-mi trebuie... :blush:
..........................
Mai am o neclaritate...Nu stiu cum trebuie pilotata pe vant (moderat...desigur...)...Am vazut aseara ca e destul de greu de tinut in vant...desigur si datorita reglajelor proaste si a nepriceperii mele...Dar am vazut ca vantul o intoarce...o opreste...apoi aripa iar are tendintza de a se intoarce cu botul in vant...
...Ce reglaje ar trebui facute pt. zbor pe vant ???...Linii de comanda usor slabite???...Greutate suplimentara pe triciclu???...Ce trebuie facut si cum trebuie pilotata?!? ...Intreb pt. ca e destul de greu de prins numai vreme cu vant 0...
...Multumesc inca o data pt. sfaturi!!!...Si scuze celor care nu sant interesati de acest subiect!!! :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4731 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:04 PM

Vezi postareadidip, la 01 June 2013 - 04:16 AM, a spus:

Foarte tare.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

........................
Multumesc!
Elicopterul micro e extrem de stabil, dar si manevrabil...Telecomanda cu toate ca e IR, permite manevre progresive...de finete...Permite si manevre de finetze, dar si manevre mai agresive...Totul progresiv (nu in trepte...cum ma asteptam...)
...Se poate zbura si mai agresiv cu el, dar nu am vrut eu sa incerc...pt. ca tantarii astia daca ii trantesti, se face totul praf in ei...si piese nu am de unde...Chiar vreau sa-l tin intreg cat mai mult timp!!! :good:
...Oricum imi place sa zbor la punct fix...scale......Nu-mi place acrobatia...
...Timpul de zbor vad ca s-a marit...Cand am filmat, am zburat 6 min...mai bagasem inca un zbor scurt inainte + inca unul mediu dupa filmare...
..."Dracia" are pana si LED sa te avertizeze cand se descarca acumulatorul (un LED micro...)...Are si protectie pt. LiPo...Cand se descarca acumulatorul, se lasa usor la sol, apoi (daca insisti) se opreste motorul... :good:
...Sasiul este din aluminiu...Chia e OK pt. 79 RON cu tot cu telecomanda...!!!
E exact ce-mi doream!!!
..........................
Este acum pe oferta de la Carreffour, un micro-hely care face baloane de sapun... :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4732 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:16 PM

Vezi postareahype, la 01 June 2013 - 07:19 AM, a spus:

Dane,frumoasa pasare,sa o stapanesti sanatos.Aterizari usoare :drinks: :good:

...........................
Multumesc frumos pt. urari!!! Sper sa zboare cat mai fain!!! O sa ma apuc saptamana asta sa-l montez...Este mult de mesterit si lipit la el...Are multe hibe...
- Profundorul nu are nici o armatura in el si poate fi curbat cu usurintza cu mana...Vreau sa-i bag o teava de carbon...
- Lonjeronul aripii trebuie lipit in aripa, dar nu intra cum trebuie...Sper totusi sa reusesc sa-i nimeresc diedrul si sa lipesc simetric aripile...
- Trenul de aterizare e bagat mult sub aripi (nu are unghiurile corecte si cred ca o sa capoteze cum e acum...Si este fix...Vreau sa-i pun retract-uri...
- Roata spate joaca cu tot cu suport, dar nu se vede ce e acolo...Suportul e ingropat...Trebuie sa-l extrag din polistiren si sa remediez problema...
- Nu are con la elice...Vreau sa-i fac unul "scale"
- Nu are flaps-uri si la warrbird e esential sa ai asa ceva (cu toate ca asta are sarcina alara mica...54 gr/dmp)...Vreau totusi sa-i fac flaps-uri
- Servo-urile sant de cea mai proasta calitate...vreau sa le schimb pt. linistea mea...
+ Multe alte maruntisuri...
...Dar la banii astia, chiar nu am pretentii... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4733 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 06:24 PM

Vezi postareaincepatoru, la 02 June 2013 - 04:28 PM, a spus:

GOGULEEE ce facusi baaaaaaa .. s-a vazut clar de la dicolare ca nu e ok, mama ta di taliban ..baga poaze dupa

Modelul nu era trimat,avea tendinta sa ia aripa stanga,vira tot stanga si se ridica de bot.Dupa trimaj,nu mai avea nici o problema,ai vazut trecerea la rasul solului si unghiul de cadere sub care a venit.Dovada ca era bine echilibrat.Poze nu am facut,exact de asta nu-mi ardea.Problema e ca nu stiu ce s-a intamplat,cert e ca a ramas fara emisie,nu-mi explic de unde caderea de tensiune.A inceput sa primeasca cumenzi aproape de pamant cand nu am mai avut ce face.Aripile sunt intacte,coada e buna.Are fisurat fuselajul in spatele cabinei,botul e rupt,reparabil totusi.Capotajul e bardaf.Ala il refac cu fibra de sticla.Tot fibra de sticla voi folosi si la reparatiile fuselajului :cray: .Va mai zbura insa dupa multe ore de munca.Si crede-ma,zboara superb,pe chestia asta ma apuc sa-l refac.
0

#4734 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:34 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 03:18 PM, a spus:

Mi-am facut rost de munca.Am de reparat zburatoarea care este destul de bine avariata.Ziua a inceput prost,s-a strapat o conexiune intre elementii acumulatorului.Am rezolvat problema.Pornire motor,reglaj,verificarile de rigoare si prima decolare a pasaroiului.Extrem de instabil,l-am trimat si a devenit un inger foarte docil.Ce s-a intamplat,nu am habar,a inceput statia sa scoata un tiuit lung,am ramas fara comenzi.Tensiune pe statie 10,4v.Dupa crash am facut verificari.Totul in regula,nici o anomalie. :pardon:

..............................
Imi pare rau pt. incident!!!... S-a dus nasol de tot!!!...Si n-a dat nici un semn ca mai ia comenzi...macar in ultima secunda...:blush: ...Dupa cum se vede pe filmare, e clar ca ti-a picat RC-ul...
As banui mai curand o problema pe model decat una la statie...pt. ca pe model sant vibratii...servo-urile consuma curent....etc...
Vezi ca statia s-ar putea sa emita sunete in momentul in care nu mai comunica cu receptorul!!! :good: ...Deci nu cred ca statia e cauza!!!...Poti proba asta pe un model ca sa te convingi...Cu statia pornita, ii tai alimentarea U-BEC-ului de pe model...Daca tiuie statia, ai lamurit-o...
..............
As banui mai curand o problema pe model...Cred ca s-a intrerupt alimentarea cu curent...Ori intrerupatorul de receptie iti face figuri, ori mufa de la acumulator nu a mai facut contact...ori un fir intrerupt la U-BEC...
...Dupa crash s-a restabilit legatura radio, datorita shocului suferit la impact...dar asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat!!!
...Eu unul as elimina intrerupatorul de receptie...Se poate folosi o mufa mica (ex. JST) scoasa undeva in afara modelului intr-o zona ferita (sau sub canopie daca e demontabila...) si scapi de grija asta...
...Am mai auzit pe cineva la RR, care a patit acelasi lucru din cauza intrerupatorului RC de pe model...
...Treaba cu mufa si cu acumulatorul legat fara intrerupator, am vazut-o pe YT...Un dealer de aeromodele din State comenta ca nu are incredere in intrerupatoarele RC... :good:
....................
Spor la mesterit!!!...Altceva nu pot spune acum... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4735 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:48 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 06:24 PM, a spus:

Modelul nu era trimat,avea tendinta sa ia aripa stanga,vira tot stanga si se ridica de bot.Dupa trimaj,nu mai avea nici o problema,ai vazut trecerea la rasul solului si unghiul de cadere sub care a venit.Dovada ca era bine echilibrat.Poze nu am facut,exact de asta nu-mi ardea.Problema e ca nu stiu ce s-a intamplat,cert e ca a ramas fara emisie,nu-mi explic de unde caderea de tensiune.A inceput sa primeasca cumenzi aproape de pamant cand nu am mai avut ce face.Aripile sunt intacte,coada e buna.Are fisurat fuselajul in spatele cabinei,botul e rupt,reparabil totusi.Capotajul e bardaf.Ala il refac cu fibra de sticla.Tot fibra de sticla voi folosi si la reparatiile fuselajului :cray: .Va mai zbura insa dupa multe ore de munca.Si crede-ma,zboara superb,pe chestia asta ma apuc sa-l refac.

........................
Spui ca te enerveaza ca nu stii ce s-a intamplat...Am scris mai sus...Ti-a picat alimentarea receptorului cu curent...Elimina pe rand intrerupatorul RC...mufa veche LiPo-UBEC...verifica firele de alimentare...
........................
Nu stiu ce inseamna 10,4 V pt. statia ta...A mea functioneaza cu 4V...Daca o alimentezi cu 3s, nu e putin 10,4 V...Probabil limita e undeva pe la 9,2 V...Citeste in manualul statiei...care e tensiunea minima...
........................
Tu spuneai ca era sa mai tavalesti Tricolorul (MIG-3)...din cauza ca ai activat ceva pe statie (functia trainer...sau cam asa ceva...)...Sigur nu ai setat ceva aiurea prin statie??? Ai actionat vre-un buton in momentul ala???...Totusi nu avea cum sa-ti intrerupa receptia...
........................
Verifica din ce cauza a tiuit statia...Daca tiuie atunci cand intrerupi alimentarea receptorului...Daca e asa, ai rezolvat dilema...E clar ca ai ramas fara curent pe model...Si elimini pe rand componentele care ar putea creea probleme...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4736 Useril este offline   popad 

  • Aeromodelist
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1829
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Planoare RC din 2016 - prezent
    Paramotoare RC din 2007 - 2014.

Postat 02 June 2013 - 06:59 PM

Dan,

relativ la viraj stanga la turatie maxima, arunca o privire AICI

Vorbim pe email, daca vrei detalii.
Aterizari fericite !

PopaD
0

#4737 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 08:09 PM

Vezi postareadan1972, la 02 June 2013 - 06:48 PM, a spus:

........................
Spui ca te enerveaza ca nu stii ce s-a intamplat...Am scris mai sus...Ti-a picat alimentarea receptorului cu curent...Elimina pe rand intrerupatorul RC...mufa veche LiPo-UBEC...verifica firele de alimentare...
........................
Nu stiu ce inseamna 10,4 V pt. statia ta...A mea functioneaza cu 4V...Daca o alimentezi cu 3s, nu e putin 10,4 V...Probabil limita e undeva pe la 9,2 V...Citeste in manualul statiei...care e tensiunea minima...
........................
Tu spuneai ca era sa mai tavalesti Tricolorul (MIG-3)...din cauza ca ai activat ceva pe statie (functia trainer...sau cam asa ceva...)...Sigur nu ai setat ceva aiurea prin statie??? Ai actionat vre-un buton in momentul ala???...Totusi nu avea cum sa-ti intrerupa receptia...
........................
Verifica din ce cauza a tiuit statia...Daca tiuie atunci cand intrerupi alimentarea receptorului...Daca e asa, ai rezolvat dilema...E clar ca ai ramas fara curent pe model...Si elimini pe rand componentele care ar putea creea probleme...

Nu Dane,am facut toate verificarile enumerate de tine.Statia piuia.Dupa crash am oprit statia,am adus modelul ptr.investigatii.La repornire,statia nu mai piuia.Am facut zeci de teste,totul functioneaza normal.Nu incarc statia,las exact tensiunea de azi,iau alt model,ma departez de el si simulez zborul pana intra statia in limita de tensiune sau repeta anomalia.Nu stiu,zic,probez.Trebuie sa ma lamuresc. :wacko: :drinks:
0

#4738 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 02 June 2013 - 09:41 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 08:09 PM, a spus:

Nu Dane,am facut toate verificarile enumerate de tine.Statia piuia.Dupa crash am oprit statia,am adus modelul ptr.investigatii.La repornire,statia nu mai piuia.Am facut zeci de teste,totul functioneaza normal.Nu incarc statia,las exact tensiunea de azi,iau alt model,ma departez de el si simulez zborul pana intra statia in limita de tensiune sau repeta anomalia.Nu stiu,zic,probez.Trebuie sa ma lamuresc. :wacko: :drinks:

LULU e in 35 sau 2,4?
hitec? vezi ca tu ai mai avut probleme cu un receptor (top star)
ai primit duda?
www.fotofilmaerian.ro
0

#4739 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 10:01 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 02 June 2013 - 09:41 PM, a spus:

LULU e in 35 sau 2,4?
hitec? vezi ca tu ai mai avut probleme cu un receptor (top star)
ai primit duda?

Multumesc,am primit adaptorul.Statia e in 2,4 Ady.La top star nu a fost de vina receptia,un prelungitor mufat de fabricantul care a incins tipla pana a topit mufa.A rezultat un contact inperfect,la sarcina flama.Acum, chiar nu am nici o idee.Am facut acasa teste in fel si chip.Voi insista maine cu receptorul de azi,vrau sa vad care e efectul cand deconectez antena din receptor,voi insista pana va piui statia.Ma roade chestia asta la care nu am un raspuns satisfacator.
0

#4740 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 11:56 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 10:01 PM, a spus:

Multumesc,am primit adaptorul.Statia e in 2,4 Ady.La top star nu a fost de vina receptia,un prelungitor mufat de fabricantul care a incins tipla pana a topit mufa.A rezultat un contact inperfect,la sarcina flama.Acum, chiar nu am nici o idee.Am facut acasa teste in fel si chip.Voi insista maine cu receptorul de azi,vrau sa vad care e efectul cand deconectez antena din receptor,voi insista pana va piui statia.Ma roade chestia asta la care nu am un raspuns satisfacator.

.........................
Nu umbla in receptor daca e nou!...Eu unul nu as mai avea curaj sa ridic in aer un model cu un receptor in care mi-am bagat nasul...Mai ales un termic pe care sant vibratii!!!
1 - Care este tensiunea minima la care functioneaza statia ta ???
2 - Ai incercat sa opresti receptia de pe model (deconectezi acumulatorul de receptie de pe model) sa vezi daca piuie statia??? Fa treaba asta!!! Daca nu piuie, inseamna ca nu a piuit pe motiv ca nu a mai comunicat cu receptorul...
3 - Vezi care e motivul pt. care a piuit statia...Vezi sa nu aiba vre-o problema statia!!!...Tu ziceai mai demult ca ai mai avut o faza aiurea cu ea si a trebuit s-o resetezi ca sa functioneze OK (nu mai tin minte ce problema era...).
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4741 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3961
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 03 June 2013 - 01:41 PM

Nea Lulu pacat mare de model,si eu am pierdut un model(mic insa,numai servourile de pe acel extra superb fac mai mult decat ce am pierdut eu),tot din cauza pierderii receptiei.Si la mine a piuit statia cu 2 secunde inainte de impact si inca 2 mai piuia dupa ce am ajuns la model.Acest piuit este telemetria de baza HITEC care porneste pe la 4.5v(tensiunea de alimentare a rx-ului,de aia vorbesc).Este clar ca ai pierdut alimenatarea pe model.Verifica fiecare componenta si fiecare mufa,iar unde se poate elimina mufa cu o lipitura trainica.


Domnu Dan ti-as sugera sa te mai documentezi,statiile piuie din varii motive iar tu nici macar nu stii de care statie se vorbeste aici.E optic 6 de la hitec in 2,4ghz si se descrie clar acest lucru cu piuitul in manual.Eu am verificat cu 3 baterii AA obisnuite si dupa ce le-a mai scazut tensiunea a inceput sa cante statia.Pe alimentarea statiei esti in siguranta pana la 9v si mai jos e moarte sigura.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 03 June 2013 - 01:41 PM

0

#4742 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 03 June 2013 - 03:14 PM

Vezi postareaCiprian97, la 03 June 2013 - 01:41 PM, a spus:

Nea Lulu pacat mare de model,si eu am pierdut un model(mic insa,numai servourile de pe acel extra superb fac mai mult decat ce am pierdut eu),tot din cauza pierderii receptiei.Si la mine a piuit statia cu 2 secunde inainte de impact si inca 2 mai piuia dupa ce am ajuns la model.Acest piuit este telemetria de baza HITEC care porneste pe la 4.5v(tensiunea de alimentare a rx-ului,de aia vorbesc).Este clar ca ai pierdut alimenatarea pe model.Verifica fiecare componenta si fiecare mufa,iar unde se poate elimina mufa cu o lipitura trainica.


Domnu Dan ti-as sugera sa te mai documentezi,statiile piuie din varii motive iar tu nici macar nu stii de care statie se vorbeste aici.E optic 6 de la hitec in 2,4ghz si se descrie clar acest lucru cu piuitul in manual.Eu am verificat cu 3 baterii AA obisnuite si dupa ce le-a mai scazut tensiunea a inceput sa cante statia.Pe alimentarea statiei esti in siguranta pana la 9v si mai jos e moarte sigura.

Faptul e deja consumat,mi-am luat deja fibra de sticla si aracet de parchet care in combinatie cu pulberea de la masinile de slefuit face un chit de lemn pe cinste.Nu mai am manualul la indemana,am descarcat ceva de pe net,o traducere fara traducere :wacko: In principiu sunt lamurit,e vina mea si numai a mea.Am incalcat o regula pe care de cate ori am ignorat-o,s-a terminat naspa.Voi incerca diseara acasa sa realimentez ruina cu un accu. descarcat.Tu ai dreptate,tiuitul ala l-am mai auzit undeva,candva, nu realizam cand si unde.Cand nu vroia sa se binduiasca,era bateria slaba.Acum bateria era ful,ful era si dupa tranta.Contactii erau stransi,mufela in regula.Gandesc ca antena si-a deranjat mufa in receptor datorita vibratiilor.Doua persoane mi-au spus sa schimb statia,deci incep serios sa ma gandesc.Voi pune totusi receptorul in cauza pe un electric,vad atunci.Multumesc pentru punctul de vedere. :drinks:
0

#4743 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 03 June 2013 - 05:04 PM

Lulu, chinezul meu n-a fost prost cand a lipit antenele direct pe cablaj, atat la receptor cat si la statie, desi restul firelor de la modulul de emisie trec printr-o cupla. Toate trantele mele sunt numai din vina mea! Niciodata n-am avut probleme cu legatura radio iar binduirea s-a facut doar o data cand am pus receptoarele in functiune. Orice ar spune "specialistii", dupa foarte multe statii trecute prin mana mea, eu sunt mai mult decat multumit. E adevarat, are si limite de genul doar 100 pasi pe sens la comenzi, adica 200 pe toata cursa joystickului, ceva buguri la softul cel nou, dar dupa ce testezi si reglezi la sol merge de le bate pe toate la fund. Ce daca nu-i frumoasa? Eu ma uit dupa model, nu la ea!
Imi pare rau pentru incident si sper sa nu mai ai astfel de probleme.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 03 June 2013 - 05:07 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4744 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 June 2013 - 09:07 PM

Azi , ajuat de Edi si Florin am ridicat zmeul , ............ESTE BELEA ,,,,,ZBOARA SUPER
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4745 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 02:06 AM

Vezi postareaCiprian97, la 03 June 2013 - 01:41 PM, a spus:

Nea Lulu pacat mare de model,si eu am pierdut un model(mic insa,numai servourile de pe acel extra superb fac mai mult decat ce am pierdut eu),tot din cauza pierderii receptiei.Si la mine a piuit statia cu 2 secunde inainte de impact si inca 2 mai piuia dupa ce am ajuns la model.Acest piuit este telemetria de baza HITEC care porneste pe la 4.5v(tensiunea de alimentare a rx-ului,de aia vorbesc).Este clar ca ai pierdut alimenatarea pe model.Verifica fiecare componenta si fiecare mufa,iar unde se poate elimina mufa cu o lipitura trainica.


Domnu Dan ti-as sugera sa te mai documentezi,statiile piuie din varii motive iar tu nici macar nu stii de care statie se vorbeste aici.E optic 6 de la hitec in 2,4ghz si se descrie clar acest lucru cu piuitul in manual.Eu am verificat cu 3 baterii AA obisnuite si dupa ce le-a mai scazut tensiunea a inceput sa cante statia.Pe alimentarea statiei esti in siguranta pana la 9v si mai jos e moarte sigura.

.....................................
Copilu'...Mai usor cu "sugeratu'" si cu exprimari de genul "tu nici macar nu stii...!!!"...Extraordinar~!!!...Eu nici macar nu stiu!!!...Iti dai seama ce chestie?!?
...Dar cum sa nu te bagi tu si sa nu improsti cu noroi?!?...
Stiam ca e vorba despre o statie Optic, dar imagineaza-ti ca nu am cum sa stiu cum functioneaza toate statiile RC de pe pamantul asta...Doar am facut o presupunere, ca ar putea fi vorba de o avertizare sonora, cand statia nu mai "vede" receptorul "prin zona"...Am incercat sa-l ajut pe Lulu, cu un sfat...cu cat m-am priceput...Era ceva rau in asta?!?
...Mai usor cu pianul pe scari ca e mai bine!!! :good:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4746 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 02:28 AM

Vezi postareahype, la 03 June 2013 - 03:14 PM, a spus:

Faptul e deja consumat,mi-am luat deja fibra de sticla si aracet de parchet care in combinatie cu pulberea de la masinile de slefuit face un chit de lemn pe cinste.Nu mai am manualul la indemana,am descarcat ceva de pe net,o traducere fara traducere :wacko: In principiu sunt lamurit,e vina mea si numai a mea.Am incalcat o regula pe care de cate ori am ignorat-o,s-a terminat naspa.Voi incerca diseara acasa sa realimentez ruina cu un accu. descarcat.Tu ai dreptate,tiuitul ala l-am mai auzit undeva,candva, nu realizam cand si unde.Cand nu vroia sa se binduiasca,era bateria slaba.Acum bateria era ful,ful era si dupa tranta.Contactii erau stransi,mufela in regula.Gandesc ca antena si-a deranjat mufa in receptor datorita vibratiilor.Doua persoane mi-au spus sa schimb statia,deci incep serios sa ma gandesc.Voi pune totusi receptorul in cauza pe un electric,vad atunci.Multumesc pentru punctul de vedere. :drinks:

......................
Cu placere!!! Sper sa-ti fi fost de folos punctul meu de vedere...Regrete pt. model si spor la mesterit!!! Sa dea Domnul sa zboare mai bine dupa reparatie!!! :drinks:
...Sa nu zic vorba rea, dar pe mine m-a ferit Sfantul de probleme cu receptia pana acum...Am o statie chinezeasca W-Fly, luata de la @Farm-Fly, de care sant extrem de multumit!!! Chiar daca e chinezeasca, functioneaza ireprosabil!!!
...Atentie la mufele Deans (T-conector...cum le zic chinezii...)!!!...Chiar azi am patit o chestie aiurea cu ME-109...Dupa ce am conectat unul din acumulatori, ESC-ul si-a reluat melodia de start...Cand am miscat iar de mufe, iar a inceput sa cante si servo-urile au tresarit...Nu am mai pus acel acumulator si urmeaza sa-i schimb mufa (cu toate ca e noua...)
...Sant 1000 de producatori de mufe T si nu sant compatibile 100% intre ele...Unele sant putin mai largi...Si pt. ca contactul electric se face doar pe o parte a papucilor electrici, pot aparea probleme...
Cat de curand vreau sa trec pe mufe XT 60...La acelea, contactul electric se face pe o suprafatza cilindrica, iar papucii au strangere mult mai buna...Uneori chiar e dificil sa decuplezi o pereche de mufe XT 60...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4747 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 02:33 AM

Vezi postareatantar, la 03 June 2013 - 09:07 PM, a spus:

Azi , ajuat de Edi si Florin am ridicat zmeul , ............ESTE BELEA ,,,,,ZBOARA SUPER

....................
Nu ati filmat ?!? :blush:
Eu n-am apucat sa-l zbor pe al meu...Tare sant curios sa vad cum se comporta!!!...Asta daca nu va fi transformat intre timp in paramotor... :yahoo:
...Azi am zburat ME-ul cu elice cu pas mai mare...E BELEA!!!...Cred ca zboara cu mai mult de 100 Km/h... :yahoo: Dant disperat! Iar am descarcat 3 acumulatori unul dupa altul... :rofl:
...Urmeaza sa pun filmul, dupa ce se proceseaza...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4748 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 02:48 AM

Unul din filme...



@Tantar - Sper sa iti placa low-pass-urile la firul ierbii... :yahoo: Acum sant multumit de viteza pe care o prinde "cioara"... :rofl:
Scuze pt. calitatea filmarii!...Ma oftic de mor ca nu focalizeaza cum trebuie camera video...Focalizeaza prea incet si nu am gasit nimic prin setari, in sensul asta...
Probabil ca daca ar filma altcineva si s-ar juca din zoom, ar iesi mult mai bine... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4749 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 03:31 AM

Vezi postareape3scu, la 31 May 2013 - 05:26 PM, a spus:

Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.

...............................
Am lasat teama de-o parte si am facut ce mi-ai spus tu...Am schimbat elicea de la ME, initial cu una mai mare (11x5,5) apoi una cu pas mai mare (10x7)...Am schimbat si ESC-ul cu unul de TGY Trust 55 A, apoi am facut teste cu wattmetrul...

10x7 - 509 W si 48,6 Amp, respectiv 537 W si 52,6 Amp pt. 11x5,5 ....Mult peste specificatiile motorului...(450 W si 42 Amp. max 60 sec.) dar am zis ca merita sa risc... :pardon:

Rezultatele sant excelente!!! Viteza de zbor aproape s-a dublat...Cu elicea 11x5,5, parca avea ceva mai multa tractiune pe urcari...Viteza era cam la fel, dar consumul de curent era mai mare cu 11x5,5...
Sant super-multumit de rezultate!!! Nu-i mai schimb motorul... :rofl:
Multumesc mult!!!
...............................
Azi am reusit sa zbor cu adevarat si paramotorul...L-am tinut sus pana s-a descarcat acumulatorul de 4.500 mAh... :yahoo:
...Ce i-am facut ca sa nu mai vireze stanga?!?...Am scurtat suspanta A de pe dreapta... partea opusa virajului...cu aprox 1 cm...Ironia e ca mi-a iesit din prima si n-a mai fost nevoie sa mai fac alte reglaje... :rofl: Nici macar nu a fost nevoie s-o mai trimez in zbor...Acum zbor cu trim-urile pe 0...
...Inca nu ma pricep s-o pilotez decat f. calm...Daca intra in balans, e jale...Am avut vre-o 2 faze in timpul zborului de azi cu niste curenti de aer...de mi-au inghetzat paduchii pe mine, dar am reusit s-o redresez...Dupa aceea am zburat extrem de calm...O sa incarc filmul dupa ce se proceseaza...
... Azi am zburat cu triciclul la 1.160 gr...Tot am mai avut niste probleme la primele lansari (se va vedea pe filmare...)...Cred ca nu am redus acceleratia imediat dupa lansare si am prabusit-o de cateva ori...Dar pana la urma am reusit s-o ridic in aer...
...Ce nu inteleg, e faptul ca atunci cand accelerez prea tare, triciclul se rasuceste spre dreapta in suspante...Si chiar daca dau comenzi la servo, triciclul se ridica el dupa liniile de comanda, in loc sa ramana pe directie si sa traga de aripa...
...La al 2-lea zbor am pus 2 acumulator mai grei (2x2600 mAh) si nu prea am mai reusit s-o stapanesc...A devenit agresiva si vitezomana rau!!!...Si balansul era extrem de greu de controlat si muult mai amplu...Nu mi-a placut cum zboara cu greutate mai mare...(cel putin pt. inceput...)...Era mult mai calma cu greutate mai mica...De vre-o 2 ori era sa-mi dau cu triciclul peste picioare...N-am reusit s-o mai stapanesc dupa un balans, am lasat-o sa coboare cu motorul oprit si a venit spre mine...A trebuit s-o rup la fuga din calea ei, :yahoo: pt. ca venea pe un viraj firul ierbii cu viteza destul de mare... :rofl: ...In final am aterizat-o pe roti (culmea...) si cu aripa in fatza ei (aterizare ca la carte...)!!!
...La o alta incercare, pt. ca deja era destul de tarziu si aproape intuneric, in incercarea de a o mentine in aer, s-a dus cam departe, nu am mai vazut-o bine si nu am mai reusit sa iau virajul....Am lasat-o sa coboare unde a vrut ea ca sa n-o pierd...Am gasit-o dupa sosea la doar 5 m intre niste copaci, cazuta in balarii pana la brau...Iar am avut noroc!!! Putea sa pice pe sosea... :ph34r:
...Oricum...sant multumit ca am reusit s-o zbor!!! Multumesc mult pt. sfaturi!!! Chiar mi-au fost de mare ajutor!!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4750 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 06:40 AM

Gata si filmul cu zborul paramotorului...
E lung...Cam de la min. 11 incepe zborul propriuzis...


Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4751 Useril este offline   daniel v 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 04 June 2013 - 07:25 AM

Pentru ca tot am povestit cate ceva despre "captive" si pentru ca se apropie Campionatul National pentru F4B de la Pucioasa, am sa va arat si un filmulet cu JU 87-B, macheta clasa F4B, scara 1:8, 1725 mm anvergura, cu 1387mm lungime, 3,980kg si motor Magnum 20ccm 4 timpi

Aceasta postare a fost editata de daniel v: 04 June 2013 - 07:28 AM

0

#4752 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 04 June 2013 - 08:04 AM

Vezi postareatantar, la 03 June 2013 - 09:07 PM, a spus:

Azi , ajuat de Edi si Florin am ridicat zmeul , ............ESTE BELEA ,,,,,ZBOARA SUPER


Tot ieri, ajutat de Victor a zburat si al meu. Nu prea mult, vantul avea momente de acalmie si cadea! Dar asa este, e haios!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4753 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 04 June 2013 - 08:05 AM

@dan1972 http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif BRAVOOOO ! http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gifAi trecut de ce era mai greu.

Un adevărat jurnal de zbor.

Pe scurt.

E plăcerea mea să te ajut.

Îni pare bine că te-ai lămurit cum e cu elicea la ME 109.

La parașută cred că era mai bine s-o corectezi din frâne. Nu e exclus ca de aici să se răsucească. Cei doi cm îi am şi eu. Uită-te la ea în zbor drept brațele să fie la același nivel (poziție).
La mine mixul din staţie e exact ca la eleroane. Merg şi în sus. Am remarcat că aşa întoarce mai rotund (ca la avioane) şi poţi regla (cu trimul) tensiunea din frâne.
Nu coborâ fără motor şi cu frâne că ai toate şansele să intre într-un fel de angajare (se desumflă şi cade).
Zboară și tu un pic mai jos. Uite aici ultimul meu zbor (pentru inspirație). Ascultă motorul.

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Balansări controlate http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4754 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 04 June 2013 - 08:15 AM

Vezi postareadaniel v, la 04 June 2013 - 07:25 AM, a spus:

Pentru ca tot am povestit cate ceva despre "captive" si pentru ca se apropie Campionatul National pentru F4B de la Pucioasa..........


Domnul Profesor, pentru mine zborul inseamna libertate, iar acele fire stau in calea ei.... Modelul este foarte frumos dar nu mi-ar place sa-l tin in lesa... Tot din punctul meu de vedere, sunt adeptul miscarii naturale a modelelor, apropiata de zborul real. De exemplu, acesta este motivul pentru care nu-mi place Acromasterul, altceva, diferit de warbirduri... Nu are naturalete in zbor... Ceva se vede fals la el, desi stiu ca poate face lucruri inimaginabile pentru un aparat de zbor real.
Nu este o critica, respect gustul fiecaruia, este doar ceea ce simt eu cand le vad zburand.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4755 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 June 2013 - 11:02 PM

LULU ai primit cablu??????????
www.fotofilmaerian.ro
0

#4756 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 05 June 2013 - 09:17 AM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 04 June 2013 - 11:02 PM, a spus:

LULU ai primit cablu??????????

Daca te referi la adaptorul de incaracat duda,l-am primit.Deja ti-am multumit cand ti-am raspuns ce fel de statie.Inca o data multumesc. :drinks:
0

#4757 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 05 June 2013 - 09:26 AM

Sal. Mitica,am pornit benzinaru aseara.Nu se ambala suficient,mergea inecat.Venise noaptea si am renuntat.De aici,eu sunt taticul lui.Deja am usurat volanta de aripioare,urmeaza sa o prind in strung sa mai usurez partea frontala.Racire va avea de la elce sa tremure de frig. :drinks: :good:
0

#4758 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2013 - 11:22 AM

Vezi postareahype, la 05 June 2013 - 09:26 AM, a spus:

Sal. Mitica,am pornit benzinaru aseara.Nu se ambala suficient,mergea inecat.Venise noaptea si am renuntat.De aici,eu sunt taticul lui.Deja am usurat volanta de aripioare,urmeaza sa o prind in strung sa mai usurez partea frontala.Racire va avea de la elce sa tremure de frig. :drinks: :good:

sa vedem baaaaaaaaaaa
0

#4759 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2013 - 12:10 PM

bueiiiiiiiiii iote daca vreti ceva bagati order la mine .. scapati de transport ca vizitasi magazinu e la 2 pasi de hotelu mieu HAAIDEEEEEA :db:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3301.JPG

0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu