Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#4520
Postat 06 May 2013 - 08:47 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4521
Postat 06 May 2013 - 08:55 PM
didip, la 06 May 2013 - 08:23 PM, a spus:
Dupa cum se vede in poze - stop cadru din film - in dreptul bisericutei din Francezi, la Fructul Soarelui. :drinks:
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 May 2013 - 08:55 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4522
Postat 06 May 2013 - 10:09 PM
clar tu erai
ceva mai de sus!!!!!!!!!!!!!!!!!
a si pe cine tine netul setati 1080p
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 06 May 2013 - 10:10 PM
#4523
Postat 07 May 2013 - 08:15 AM
adi elicopter gl, la 06 May 2013 - 10:09 PM, a spus:
clar tu erai
ceva mai de sus!!!!!!!!!!!!!!!!!
a si pe cine tine netul setati 1080p
Faina filmarea , sunteti buni ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4524
Postat 07 May 2013 - 08:15 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4525
Postat 07 May 2013 - 09:47 PM
GigiGL, la 06 May 2013 - 08:47 PM, a spus:
.................................
OK! Am inteles! Atunci vezi care e cauza pt. care spui ca nu ii place caldura...Poate un amestec sarac...Poate avansul la aprindere merge reglat altfel...Mare atentie si la proportia de ulei din benzina!!!
...Poate nu are suficienta racire sub capota...etc...
...Vezi ca la 2 timpi si o evacuare sugrumata produce supraincalzirea motorului...Stiu! Este cea originala, dar.... :pardon:
.........In mod normal nu ar avea voie sa se supraincalzeasca la ce jet de aer produce elicea....Dar daca spui ca dimineata a zburat bine si la pranz a facut probleme, e clar ca se supraincalzeste...ca nu-i place caldura!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4526
Postat 07 May 2013 - 09:49 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4527
Postat 07 May 2013 - 09:57 PM
dan1972, la 07 May 2013 - 09:49 PM, a spus:
Tot ce stiu este ca zboara bestial , Victor este "patronul" .Sau tu ma confunzi cu VICTOR ... uita'te la freza .
Ce zici de CORSAR .... uite cum arata in aer...
Aceasta postare a fost editata de tantar: 07 May 2013 - 10:01 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4528
Postat 08 May 2013 - 06:16 AM
dan1972, la 07 May 2013 - 09:47 PM, a spus:
OK! Am inteles!................
Motorul nu se supraincalzeste. Dupa multe sapaturi, problema se pare ca era din pompa de benzina care nu stabiliza debitul/presiunea de iesire, iar asta ducea la variatii importante de raport aer/benzina in motor. Am gasit o mazga cauciucata pe cuiul poantou, probabil adeziv de la banda cu care am protejat orificiile in faza de montaj, sters, remontat si urmeaza noi teste. M-am convins prin probe ca pompei ii priesc mai bine vibratiile motorului, motiv pentru care am mutat-o de pe panoul de foc pe motor si primele teste arata bine. Urmeaza restul de probe cand voi iesi din nou la camp.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 08 May 2013 - 06:19 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4529
Postat 09 May 2013 - 08:44 PM
P.S. Campionatul National de Veliere RC programeaza prima etapa la Galati 10-12 Mai Lacul Catusa.Program concurs Vineri-Sambata 10-18,Duminica 9.30-12.nu are legatura cu aero dar poate vrea cineva sa vada la lucru velierele.
Aceasta postare a fost editata de stamate: 09 May 2013 - 08:44 PM
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
#4536
Postat 10 May 2013 - 10:49 PM
#4537
Postat 11 May 2013 - 01:48 AM
tantar, la 07 May 2013 - 09:57 PM, a spus:
Ce zici de CORSAR .... uite cum arata in aer...
......................
Haide breee nenea!!! Ce Dumnezeu?!? Cum sa te confund?!?...Tu esti tu (elicopteristu' de serviciu... :drinks: ) iar nenea Victor, e nenea Victor...Te-am intrebat pe tine, pt. ca tu ai pus primul poza cu FW-ul 190 si m-am gandit ca stii despre ce e vorba...
...Stii ca imi place CORSAR-ul...Si mai e si termic pe deasupra!!!...S-ar putea sa-mi iau si eu un Mustang termic pt. motorul de 7,5 (inca nu m-am hotarat...)...Imi pare rau ca nu ne-am sincronizat sa-l vad si eu zburand...Cand am venit...batea vantul de darama si ciorile... =@ ...Dar poate se zboara duminica asta!!! :rolleyes:
...Eu dupa ce mi-am belit retract-urile la ME 109 la Rapa (mai precis, s-au ars servo-urile pt. ca am avut EndPoint-urile reglate prea strans...)...m-am apucat sa-l repar...se pare ca acum lucreaza mult mai bine decat prima data...si cu putin noroc, duminica va fi "ready to fly" (mai am doar sa trag firele si sa-l finisez...)... :yahoo:
...Daca am noroc sa functioneze corect retract-urile si in aer, sa vezi fugareala in aer!!!...Ultima data cand mai functionau, m-a luat ameteala uitandu-ma dupa el pe cer...Era sa pic in fund pe pista de la Martacesti... :rofl: ...A trebuit sa-i deschid flapsurile, sa-l las mai usor si sa schimb sensul de zbor...ca sa-mi revin... :rofl: 8)...Am facut un test cu Wattmetrul...Motorul de pe el consuma vre-o 42 Amp si dezvolta vre-o 485 W...E o bestie!!!
...Zboara demential, dar ma oftic de moarte ca n-am apucat sa trag decat 2 zboruri cu retrect-urile pliate...Ia virajele misto...arunca coada spre exterior...se aseaza bine pe traiectorie...si suna de zici ca-i termic...
Abia astept sa-l vad iar pe cer!!!...Nu ma intereseaza nici MAGISTER...nici planor...nici PIPER-ul care asteapta in cutie...
Hai poate ne vedem duminica, daca esti si tu prin zona si daca ne lasa vremea...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4538
Postat 11 May 2013 - 02:04 AM
GigiGL, la 08 May 2013 - 06:16 AM, a spus:
.............................
Nene Gigi!!!...Vezi ca nu cumva "mazga cauciucata" de pe cuiul poantou, sa nu fi fost o garnitura originala vulcanizata pe vf. cuiului !!! Marea majoritate a carburatoarelor de motociclete japoneze, au cuiele poantou asa, pt. a inchide mai bine!!! Asa ca atentie!!! Nu prea-mi vine sa cred ca era mazga de pe banda adeziva!!!
...Stiu ca deja te-ai inverzit la fatza...cand citesti aceste randuri...dar eu cred ca asa stau lucrurile...Macar o spun ca sa stii ce te asteapta...Sa dea Domnul sa nu am eu dreptate!!!
...Cu pompa aia nu pot sa te ajut cu sfaturi pt. ca nu stiu cum se regleaza...Oricum...presupun ca daca nu e perfect etansa la partea de membrana=furtun, nu va lucra nici o data cum trebuie si-ti va baga si in motor aer fals care face functionarea motorului in 2 timpi al naibii de instabila...
...Trebuie sa verifici ca la carte tot ansamblul ala...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4539
Postat 11 May 2013 - 02:23 AM
victorio, la 10 May 2013 - 10:53 AM, a spus:
......................
Merci nene Victor!!! Acum stiu despre ce e vorba...E cel mic de 1100mm de la Parkzone din aceeasi categorie cu ME-ul meu...din cate am auzit...Eu am crezut ca "ne sperii" cu unul de cel putin 1400 mm... :ph34r: ...Cel putin in poza asa parea...
...Am inteles ca zboara foarte bine si la capitolul detalii scale, este full...
Sa-l zbori cu placere si aterizari reusite!!! Cand dam o tura cu ele pe cer ?!? :rolleyes:
...Oricum...cred ca dupa cateva zboruri cu el, nu cred ca o sa mai vrei sa mai zbori altceva decat warbird!!!...Rascal-ul cred ca o sa putrezeasca in garaj... :drinks: Nici eu nu-i dau zile mai bune Piper-ului meu inca nenascut...
...Bun venit in escadrila de vanatori!!! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4540
Postat 11 May 2013 - 03:27 AM
lipitorul, la 10 May 2013 - 10:49 PM, a spus:
........................
Eu ma bag daca e vreme buna!...Asa ca ai sofer... :drinks: :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4543
Postat 11 May 2013 - 05:59 AM
victorio, la 11 May 2013 - 05:54 AM, a spus:
Mai ai putin de asteptat raspunsul:
dan1972
Postat Astazi, 02:23 AM :rofl:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4545
Postat 11 May 2013 - 08:46 PM
Este si Gunman alaturi, din pacate..... spectator.... :rolleyes:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4547
Postat 11 May 2013 - 09:50 PM
Aceasta postare a fost editata de Ionel: 11 May 2013 - 09:51 PM
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600